Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hul i brystet :(
Forfatter: 
Dato:  15-02-2015 21:18

Nu er det 12 år siden jeg har fået aflivet en hest sidst. Og jeg havde lykkelig glemt hvordan det føles. Det føles fuldstændig, som når ens kæreste går fra en. Det store hul i brystet, konstant kvalme, søvnløs, det at man næsten ikke kan være i sit eget skind

 

Jeg skal tage afsked, med den bedste hest jeg nogensinde har haft, i morgen. Dyrlægen kommer kl 16. Dagen kommer til at blive så hård. Af alle de heste jeg har ejet, er han det perfekte match på alle områder.

 

Han har KS i efterhånden så slem grad, at det gør ondt bare at være foldhest, så i morgen tager vi afsked.

I dag valgte jeg, at give ham en del smertestillende og skridte en sidste tur. Han NØD det. Ørene fremme og dansede derud af. Det var kun et kvarter, men det var fantastisk at sidde der en sidste gang

 

Så nu skal jeg til, at vende mig til en tilværelse uden heste, det bliver hårdt og utroligt svært. Har redet siden jeg kunne kravle og vil savne det hver dag.

 

Vil da lige dele et par billeder af min soulmate, som vi tog for et par dage siden. Min skønne Nobilis på blot 6 år <3

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Årh...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2015 08:06

Pyha, det er bare aldrig rart uanset at man ved, at det er det bedste. Trøstekram herfra.


1
0
Svar på denne tråd
 
 Uha, det er ikke sjovt
Forfatter: 
Dato:  16-02-2015 10:40

 

Sikke en smuk og velpasset hest.

 

Der er bare ligesom intet man kan sige, som kan gøre dagen bedre selvom man ville ønske at der var en måde at lettet sorgen på.

 

Kæmpe trøstekram til dig. Håber du må få en ny bedste ven som med tiden kan overtage og udflyde tomrummet.

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Nobilis
Forfatter: 
Dato:  16-02-2015 19:49

Åh altså....

Der er ikke noget at sige som kan gøre det lettere for dig, mange af os her på HN ved hvordan det føles at skulle tage afsked og det er bare så smertefuldt.

Men når det hele er kommet lidt på afstand, så forsøg at huske alle de gode oplevelser og alt det du har lært af din hest, som du ikke ville være foruden.

 

Stort trøstekram til dig!

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 trøstekrammer...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2015 20:17

Årh, jeg er ked af at høre, at det var der, den landede :-( På trods af alle odds havde jeg sådan håbet, at du fik noget med hjem, som du kunne have lappet på. Sender dig en stor trøstekrammer, det er virkelig bare slet ikke spor sjovt, og slet ikke når man føler, at der er så meget potentiale, som aldrig rigtig fik lov til at blive sat i spil.

 

Og hvor er han da i øvrigt bare en smuk og elegant hest!

 

mvh. tina


Barylere rule!
3
0
Svar på denne tråd
 
 Snøft..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 10:08

Åhh jeg har bare tænkt så meget på dig ven. Har virkelig haft tårer i øjnene da jeg læste hvornår han skulle aflives.

 

Du skal vide jeg er der for dig. Skriv ring hvis der er noget.

 

Tusind trøste krammer herfra.


**Nu med smukke Scarlett**

2
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak tak
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 20:23
Tak Carolina og jer andre.

Det var en sindssyg hård dag.
Jeg var så heldig at alle de andre opstaldere lagde stalden øde, så jeg i ro og fred kunne få lov til at være hos ham til det aller sidste. Det gik så godt som det nu kan gå og jeg er glad for at han nu aldrig mere skal have ondt.

Savnet er enormt, men samtidig er jeg lettet over at han fik lov at komme herfra på en stille og rolig måde, total uvidende om hvad der foregik.
2
0
Svar på denne tråd
 
 møgdag....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 21:19

Sender stor trøstekrammer :-) Godt at det gik så godt som det var muligt, andet kan man nok ikke bede til, når det bare er en møgsituation...

 

mvh. tina


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider