Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 13. December
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 00:15
Indsat fra nyheden 13. December:

Idag er det den 13. december og der er IGEN kommet sne. Og igen er det passeret udenfor Julehestens område. Det er Julehesten faktisk ret så træt af. Så Julehesten har gemt sig godt igen idag. Så kan den nemlig stå der i sit skjul og forhåbentlig glæde sig over jeres bestræbelser for at finde den. Der er nemlig intet bedre i en gemmeleg end at have fundet det bedste gemmested.

 

Julehesten har tænkt at lære noget. Så den starter med at gå hen hvor den kan finde ud af en masse. Derefter springer den let og elegant hen til et sted hvorfra man kan springe videre, bare ved hjælp af et enkelt klik. Og så tænker du måske at nu har du fundet Julehesten? Næh nej, vi skal længere ind, helt ind i hovedet på de mennesker der bruger Heste-nettet.dk.

 

Når du finder derhen tænker du måske så at NU må Julehesten være der? Næh nej, vi skal længere ind. Helt ind til alle de andre. Der gemmer Julehesten sig idag, og hvis du finder Julehesten har du bevist at du er en af de mest velbevandrede på Heste-nettet.dk.

 

Du kan læse mere om julekonkurrencen, og årets præmier, her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 00:45

Er jeg virkelig den første som har ledt efter julle her i nat - og fundet ham???

 


Mvh Naja

 

 

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke alene
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 00:46

Nope :) Dejlig nem i dag :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg leder...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 00:47

men er lidt lost... hvad jeg overhovedet ska lede efter...:(

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 00:56

Mig og Julle skal have en alvorlig snak - for han er da virkelig irriterende!!

Jeg er endt ved diskussionsforumet omkring bøger - er det i den rigtige retning?! Og hvem er "de andre"??

Nøj hvor er jeg lost...


- Louise med den dejlige Lo'moone!

1
0
Svar på denne tråd
 
 fundet
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 01:33
Jeg gik direkte hen til Julle. Ingen forkerte klik selvom jeg troede det ville tage ekstra tid i dag 😊

Ll. Kragelund Shetlandsponyer

 

Følg os på facebook - klik her
www.lillekragelund.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 ledetråd..
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 01:38

er der slet ingen der har nogle bedre ledetråde...

3
0
Svar på denne tråd
 
 Fundet
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 01:39

Fandt julle efter et par forsøg, men uden hjælp fra HN i dag :) Hint: Hvor går man hen for at lære noget?

1
0
Svar på denne tråd
 
 jamen...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 01:44

man kan vel gå hen og lære noget flere steder... synes jeg har været alle mulige steder hvor jeg vil mene man kan lære noget...

2
1
Svar på denne tråd
 
 ledetråd
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 02:39

Overrasende let i dag. Man skal bare følge ledetråden HELT bogstaveligt. Det giver ganske god mening, hvis man er på rette spor.

 

Julehesten har tænkt at lære noget. Så den starter med at gå hen hvor den kan finde ud af en masse (hvor finder man viden henne?). Derefter springer den let og elegant hen til et sted hvorfra man kan springe videre, bare ved hjælp af et enkelt klik (hvor skal man hen, hvis man skal videre - væk - fra HN?). Og så tænker du måske at nu har du fundet Julehesten? Næh nej, vi skal længere ind, helt ind i hovedet på de mennesker der bruger Heste-nettet.dk (og hvad kaldes de mennesker?)

 

Når du finder derhen tænker du måske så at NU må Julehesten være der? Næh nej, vi skal længere ind. Helt ind til alle de andre (den her giver faktisk sig selv, når man er der). Der gemmer Julehesten sig idag, og hvis du finder Julehesten har du bevist at du er en af de mest velbevandrede på Heste-nettet.dk.


Stævnebukser, stævnejakke og sadel tilsalg.

6
0
Svar på denne tråd
 
 fandt den nu...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 02:52
Men synes godt nok ik ledetråden i nyheden er særlig go... For man kan jo lære noget mange steder på hn...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Caroline
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 03:08

Den er faktisk meget logisk.

For hvis du vil have viden, hvor går du så hen?

 

Du skal følge ledetrådene meget bogstaveligt.


Stævnebukser, stævnejakke og sadel tilsalg.

1
0
Svar på denne tråd
 
 ledetråd...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 04:35

Selvom jeg har fundet julehesten alle dage, og for det meste uden hjælp, så syntes jeg alligevel den var allernemmest i dag. Var ikke i tvivl på noget tidspunkt, fordi den bare var lige til, hvis man fulgte ledetråden helt systematisk :D Det hele skal tages meget bogstaveligt, trin for trin :D

 




- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

1
1
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 08:42

He-he-he-he-he.. Ja, den var jo dér, lige for enden af den snurrige forklaring. ;)


Michael

GO FOR IT!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 09:03

Nem og ligetil idag, men alligevel en følelse af hvor mon jeg skal ende henne. Fedt at HN arbejder på at lave dem lidt mere spændende og sjove. De sidste to dage har været gode.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Julle..................
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 09:40

Jeg fatter hat!!!


 

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 fundet
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 10:49

okay. Syntes nu den var lidt tricky, men fandt den :-D


Bøgely´s Chapliz
^Tilsalg^

>Søger GRÅ fjordhoppe<

 

Hvil i fred:

Wakira 11-03-2009

Robotools Ariel 06-02-2012

Lukas 31-08-2012

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 har fundet ham....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 11:07

Jeg var også først fuldstændigt lost, fordi jeg husker teksten i hukommelsen, og det kan man ikke her - der skal man følge den slavisk. Så hav teksten ved siden af.

Det første klik er sikkert rigtigt hos de fleste - det er der, hvor man kan få viden ;-) (kun 1 klik fra forsiden!!)

SÅ er det at man skal vælge et sted, hvorfra man kan hoppe videre. Og det kan man godt gennemskue, hvis man tænker sig om :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 For H*lvede
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 11:16

Jeg må have et seriøst vink med en kæmpe vognstang

Fatter stadig hat............


 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Wow, den
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 11:17

var bestemt ikke nem Jeg er bedre til beskrivende hints - jeg synes, denne sætning var voldsom forvirrende;

"Derefter springer den let og elegant hen til et sted hvorfra man kan springe videre, bare ved hjælp af et enkelt klik."

 

Jeg troede, at det var noget med springning at gøre (under læsehesten), for alle steder man klikker et enkelt klik, kan man springe/komme videre til en ny side (sådan fungerer hjemmesider jo ). Nå, men de andre ledetråde giver mere mening, men det hjælper ikke så meget, når sådan en central ledetråd i min mening slet ikke gav mening.

 

Men Julle - du er tilgivet - jeg synes også, at det ikke sneer/har sneet, hvor jeg bor

 

 

.....

1
0
Svar på denne tråd
 
 hjælp mig....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 12:02

Jeg kan bare ikke finde den lille pony i dag. har været inden på viden og der kan jeg ikke finde den. suk.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 12:54

Ja, det er nok ikke den store hemmelighed, at man skal søge viden, men hvordan man kommer videre derfra, fatter jeg bjælde af!!! Har læst alle hints og ledetråde..Fatter minus


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

3
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 13:10

Altså jeg har været inde under viden og så diverse link, da det gav mening for mig - at springe videre... Men ingen Julle!


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julehest
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 13:17

 

Argh mand hvor er det dog irriterende.. Har været de mest utænkelig og tænkellige steder, men Julle er som sunket i jorden

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 13:48

miksmak - du er skyld i jeg fandt Julle. Jeg havde slet ikke set det med links, men du er på rette vej. Hvad hedder vi der bruger hn?


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

1
0
Svar på denne tråd
 
 Der var den jo...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 13:53

... den var snedig i dag - men det er jo sjovt med noget der er lidt en udfordring.

 

Og når blot man følger instruktionen grundigt - så kommer man dertil :)

 


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 14:11

Jeg er HELT lost

Jeg tror jeg er i den rigtige kategori - men altså. Jeg kan bare ikke gennemskue den. Plejer normalt at gennemskue dem men lige den her.

 

Har pløjet samtlige sider under links igennem - intet held.

Så kære vænner. HELP!



 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fundet
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 14:24

Jeg var absolut fra starten på rette vej. men så gik jeg vild da jeg havde misset noget i ledetrådene så ud alverdens omveje og blindgyder, ja jeg var også i læsehesten, både for at se på spring. Jeg havde også den fejltankegang at det kunne være brugeranmeldelser til Hasse Hoffmanns Dressur med Hjerte og forstand.

I første omgang havde jeg godt nok været i alle dele af viden, men i den rigtige vendte jeg om et klik for tidligt.

Sjovt hvad vi synes er nemt eller svært.

 


De bedste ønsker

Tirsa

 

Man bliver aldrig for gammel til at lære

- Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 14:43

Så lykkedes det alligevel. Hehe, jeg var jo lige i nærheden hele tiden


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ledetråde
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 15:00

Miksmax - Du er det rigtige sted, du skal bare videre derfra. Ind i hovederne, på dem der bruger HN

 

Zahrah - Du er det rigtige sted. Du skal hen et sted, hvor man kan komme videre (væk) fra HN. Hvor mon man kan det henne?

 

Den ER altså meget ligetil.

Først skal man hen et sted, hvor man kan lære noget (få viden). Så skal man hen et sted, hvor man let kan komme videre (/væk fra HN), og så skal man "ind i hovederne", på de mennesker der bruger HN - og hvad hedder sådan nogen? Og SÅ skal man hen til de andre.

 

Jeg tror næsten ikke, at det kan skæres mere ud i pap, uden direkte at fortælle, hvor man skal hen.


Stævnebukser, stævnejakke og sadel tilsalg.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 15:19

Fundet med det samme


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dåmme mig
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 15:49

Kan jeg få det pap skåret ud i endnu mere pap??

Er helt lost i dag....drøn irriterende


 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Først går du ind på "viden"
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 16:47

så klikker du ind på "links"

 

så klikker du ind på "brugernes hjemmesider"

 

så klikker du ind på "andre hjemmesider"

 

3
14
Svar på denne tråd
 
 Paphoved
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 16:47

Jeg er som vanligt ikke med

mvh

charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hephey
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 16:52

fandt den. Men det er slet ikke logisk for mig. Tak for at der er nogle venlige sjæle der skærer det ud i bittesmå dele.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arrrrrh!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 17:01

Okay, hints er i min optik fine også tydelige hints :) men en bruger har jo fortalt direkte hvor den er


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

6
1
Svar på denne tråd
 
 Tak tak tak
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 17:03

Mange tak...endelig :D :D :D

 

Men...jeg havde været derinde en million milliard gange, synes jeg,.......tror Julle har haft trukket dækkenet op over ørerne så jeg ikke kunne se ham.

 

Nu er jeg glad igen :D :D


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke i orden
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 17:48
Lige frem at skrive direkte hvor folk skal gå hen. Dårlig stil.
11
3
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 18:50

Jeg fandtden!!! Men det var virkelig mere held end forstand!!! For min skyld må den gerne være nemmere i morgen


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 18:58

Pilou ?Buller?: Jeg giver de andre ret. Så direkte besked hører ikke til her i tråden, før tidligst efter kl 23. Der er stadig folk, der gerne vil løse den selv, men lige mangler et hint eller 2. Hvis du gerne vil hjælpe så meget, så gør det i en PB


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

7
1
Svar på denne tråd
 
 Efter kl. 23.00
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 20:25

Taget til efterretning.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 20:44

For første gang længe, fandt jeg ham uden at gå forkert og uden hjælp fra ledetråde herinde

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 20:44

For første gang længe fandt jeg ham uden at gå forkert og uden hjælp fra ledetråde herinde

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 22:51

Jeg vil så sige, at jeg fandt den mere eller mindre by incident..havde overhovedet ikkelæst flere hints herinde. Men er enig. Det er ikke ok, at skrive præcis hvor den er. Men det sker nok heller ikke igen


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

1
1
Svar på denne tråd
 
 Nem Manno! :D
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 23:15

Jeg nåede lige at være med, her en sen aften og da jeg læste den tænkt jeg at den ville tage en del tid. Men nej, man skal bare tage Julles ldetråde MEGET bogstavelige :)


Følg Bette og Jeg på www.facebook.com/Showhesten?fref=ts :D

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider