Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HBO, Netflix ?
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 10:45

Netflix har jeg hørt en del dårligtom - og de har tilsyneladende kun en af deserier jeg følger alligevel.

 

Men er det ik noget med at der er t typer (el flere) af HBO??

 

Jeg mindes at ha hørt tale om HBO nordic og en Amerikansk??

 

 

Jeg kan så ik huske hvilken der er rost herinde af dem - jeg ved ik om de har de samme serier/film- og på samme tid osv?? Grunden til jeg gerne vil ha HBO er fordi jeg er lidt træt af at man er forsinket i forhold til USA med de serier derovre fra - og så har kanal 5 det jo med at satrte en ny sæson op, og så slutte midt i den fordi den alligevel ik var så populær - oftest sjovt nok en del af dem jeg kan lide!

 

Jeg aner kort sagt ik en dyt om den slags - da det er totalt nyt for mig, så jeg vil gerne høre hva i ved og siger

0
1
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 12:23

Jeg bruger HBO Nordic uden problemer. De har de HBO-serier jeg ser (Game of Thrones!) og nogle andre serier også - fx Walking Dead.

Men jeg vil være ærlig og sige, at jeg betaler mest af alt i anerkendelse af noget af deres gode arbejde, som jeg gerne ser de fortsætter med og i hvert fald gerne vil betale for. (stort set) Alting findes gratis på nettet nu (bortset fra danskproduceret tv da), og er meget let tilgængeligt. Såååeh... For mig er det ikke specielt udvalget, der har gjort udslaget.

 

Har kigget på den amerikanske HBO, fordi de kommer uden forsinkelser, men kan ikke helt regne ud, om jeg overhovedet kan modtage det i DK? (hvordan?)

Men trods alt er forsinkelserne max 24 timer på HBO Nordic for det meste kun en halv dag, og de fleste amerikanske serier vises jo midt om natten for os alligevel pga. tidsforskel.

0
0
Svar på denne tråd
 
 HBO...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 22:15

Jeg bruger også HBO Nordic et par måneder om året (på grund af Game of Thrones) og er godt tilfreds. Jeg ser generelt ikke mange serier på tv, men HBO har en del jeg godt kunne tænke mig at se :)




:P Mvh. Christina :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har begge dele
Forfatter: 
Dato:  09-04-2014 07:06

lige i denne måned, her er min oplevelse.

 

Netflix:

 

I starten er der massere af gå igang med, med tiden synes jeg serierne bliver opdateret for langsomt, 79.- om måneden for at vente er mange penge. Hola kan åbne op for den amerikanske netflix, der ligger meget mere og ville klart være at foretrække. Desværre er samarbejdet mellem hola og netflix ikke gnidningsløst og virker ikke altid.

 

netflix har rigtig meget til børn, så har man børn er netflix klart at foretrække.

 

Brugervenligheden eller oplevelsen hos netflix er super. Den husker hvor du er i film og serier. Det er nemt at søge. den går ud fra at du er dansk og husker selv at undertekste. Deres app er god og stabil.

 

HBO Nordic:

 

De nye afsnit kommer hurtigt hvilket vist er det eneste positive jeg har at sige.

 

Der er intet for børn. Brugervenligheden er nedslående, ingen søgefunktion, man skal huske at sætte danske undertekster på for hvert afsnit, den husker eller markerer ikke hvor du er kommet til i en serie, det skal du selv huske. De har forsøgt at kompensere ved at gå på "mit HBO", problemet er bare at den ikke altid har det hele med. Appen er virkelig dårlig, den går ofte ned.

 

Jeg må sige at jeg til enhver tid vil vælge at streame nye afsnit, af serier jeg følger med i, på nettet og så have abbonnement på Netflix til barnet (og mig når hola virker) jeg bliver virkelig irriteret over stivheden i HBO-Nordics opsætning og mangler... Ingen søgefunktion, helt ærligt.

 

Til sidst, på netflix er der kategorier, hvilket gør det overskueligt at vælge en ny serie. HBo har ingen kategorier OG ingen overordnet beskrivelse af hvad serien handler om... eller jo på nogle af dem, men ikke dem alle. hvis de er der, har jeg ikke kunnet finde dem.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Haha...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2014 10:01

det ik super opmuntrene så!

 

Mit problem er at jeg ik kan itte ud af at finde og anvende via nettet - jeg er IKKE teknisk anlagt. Så bare at finde div. serier på nettet sys jeg ik rigtigt jeg kan hitte - og endnu mindre se dem, hvis man skal ha udpakker program mm ved download ect.

 

I don`t get it- sorry

0
1
Svar på denne tråd
 
 Stream via nettet i stedet
Forfatter: 
Dato:  10-04-2014 21:56

Prøv i stedet http://www.cokeandpopcorn.ch hvor man gratis kan streame eller downloade stort set alle nyere serier. Netflix, HBO m.fl. er fortid hos mig efter jeg har fundet den hjemmeside. Efter hvad jeg har kunnet læse på nettet om hjemmesiden, så omgår den regler for copyright og er lovlig at bruge

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lindorf...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 06:46

Kan man få undertekster på den side?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen undertekster
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 07:04

hvis du streamer på nettet.

 

Hvis nu alligevel beslutter dig for at streame,så gør dig selv den tjeneste at installere en add-blocker, ellers kan oplevelsen blive noget forvirrende :)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 13:36

Jeg bruger netflix, viaplay, TV2 play og HBO Nordic det er hands Down de bedste og "største". Jeg mener nu ikke at serierne på HBO Nordic er forsinkede (andet end måske 24 timer? Ihvertfald ikke GOT og "girls" som jeg ser, men der går et par uger inden at der kommer undertekster på.

 

jeg syntes at streamimg kvaliteten er bedre på netflix, det går hurtigere og så kan jeg godt li at hele sæsoner af deres egne serier (house of cards og OINB) kommer ud på en gang frem for en episode af gangen. HBO har efter min mening de bedste serier/ bedre udvalg og netflix har bedre film og documentar udvalg.

viaplay er jeg helt vild med, da de har gode film, langt flere premiere film end nogen anden udbyder og så kan jeg få min dosis sport og reality tv (har ikke en tv pakke..) de tilbyder vist alle en gratis måned, så bare prøv?! :) der er også "hulu" men dem har jeg altid problemer med



For where your treasure is, your heart will be also.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 19:09

arh - jeg vil nu mene, at 24 timer er en forsinkelse, når de ulovlige sider kan have dem oppe indenfor max en time. Og undskyldningen for de 24 timers forsinkelse er bl.a. at underteksterne skal være klar - dem kunne de for min skyld godt lade være med at have med og så bare hurtigt kode skidtet og smide op. Hvilket de ulovlige sider som sagt hurtigt har klaret - så hvor længe kan det egentlig tage?

De modtager dem efter eget udsagn lige efter, at de sendes på amerikansk tv. Præcis ligesom dem, der uploader ulovligt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan jo være, at
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 19:17

forsinkelsen opstår, fordi HBOs medarbejdere arbejder i normal arbejdstid og forskånes for ekstreme deadlines. I modsætning til de ulovlige uploadere, som vel er ligeglade.

 

Det synes jeg da er positivt.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

4
0
Svar på denne tråd
 
 Forsinket 24 timer...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 20:33

Hvordan kan man ærgre sig over 24 timers forsinkelse?? Get a life! ;-) ;-)

det er selvfølgelig rigtigt fint at have noget at gå op i med hud og hår, men jeg har svært ved at forstå at man ikke kan vente 24 timer :-D

Dette er ikke kritik, bare positiv forundring :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 20:35

Lige et hurtigt tip:

 

Installer MediaHint (en app, tror jeg, det hedder) i Google Chrome. Når man aktiverer den og logger ind på Netflix, så får man amerikansk Netflix. Der er så ikke danske undertekster, kun engelske/amerikanske, men udvalget er gigantisk - også lidt flere danske film sjovt nok ;)




Signe

- det handler om at vinde, ikke kun at være med


"Forever trust in who you are - no nothing else matters"


Se min hjemmeside, unikke pandebånd tilsalg:

Lady G Design


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-04-2014 14:07

Jeg må erklære mig forsigtigt enig med Spirillen.. ;)

Trust me, jeg elsker da serier, i særdeleshed Game of Thrones og Walking Dead, hvor man sidder på kanten af sædet og glæder sig til de nye sæsoner og afsnit.

Men 24 timer, det tror jeg da nok lige man overlever! :P det kan da kun være et problem, hvis man bare sidder klar og tæller sekunder, hvilket virker lidt for voldsomt? :P

Medmindre der da er nogle HELT fantastiske serier som jeg ikke har hørt om, hvor man ikke kan vente 24 timer.

 

Jeg har kun haft Netflix, den amerikanske version. Fint nok i starten, jeg fik set Gossip Girl, House of Cards og Walking Dead, samt en del gode BBC dokumentarer og Blackfish.

Men så er det ligesom også det! Resten er børnefilm eller gaaaamle film, eller også de der hjernedøde TLC serier hvor et kamerahold følger nogle sørgerlige eksistenser..

Jeg har netop opsagt Netflix i denne måned, da der virkelig ikke er mere at komme efter.

De har fx stadig ikke lagt den nye sæson af Walking Dead op, på trods af at den er udkommet og alle snakker om de nye afsnit! Dem må jeg så finde en anden måde at se på :/


Mvh. Sophie (:

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider