Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Håret filtrer
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 19:10

Hej HN! :-)

 

Jeg har et problem med mit hår som filtrer rigtig meget, og er ikke til at redde ud. Det er ret langt, men det er her indenfor den seneste tid, at håret virker som en stor dreadlock efter bare få timer, når håret er løst.

 

Jeg bruger shampoo, balsam, hårkur og hårolie. Jeg flader der ikke. Og jeg vasker det kun hver 2.-3. dag.

 

Jeg har lidt mistanke om, at det er kalken i vandet, der er synderen. For mit hår virker noget blødere, hvis jeg vasker håret andre steder i landet. Jeg var i nordjylland her i påsken, og straks blev mit hår meget blødere!

 

Men hvad kan jeg gøre?

 


Med Venlig Hilsen

Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3

 

Billig opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ups...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 19:13

Det er sat under forkert kategori :-)

 


Med Venlig Hilsen

Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3

 

Billig opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 19:22

 

Øv, hvor træls.

 

Hvilke produkter er det mere præcist, du bruger?

 

/SC. :)


 

 

Part til irish cob søges i Odsherred. :)

 

www.hestegalleri.dk/marked/part/ 837104- postnr__4572___part_til_irish_cob

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 slidte spidser
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 19:46

Er det længe siden dine spidser er blevet klippet kan det skyldes dette.

0
0
Svar på denne tråd
 
 filtret hår
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 20:11

Jeg har meget langt hår og det bliver meget uglet og svært at rede ud. Men jeg har fundet en vidunder hårbørste.

 

Tangle Teezer! Den er virkelig god! Den er så god til mit hår så måske det kunne være en mulighed for dig at prøve? :)

 

http://www.tangleteezer.com/


&& Whatever &&


0
0
Svar på denne tråd
 
 kalken
Forfatter: 
Dato:  02-04-2013 20:51

 

Mit hår blev ligesom stridt græs efter jeg flyttede til et område med meget mere kalk i vandet end hvor jeg boede før. Jeg prøvede alting, men fructis pure & shine shampoo og balsam endte med at blive min redning.

 

Jeg gør sådan: 2 x shampoo, skrubber det ligesom godt ind i håret og skyller grundigt, herefter bruger jeg 3 minute miracle fra Aussie (take the heat-versionen fordi jeg glatter håret), og herefter balsamen som så sidder i et minuts tid.

 

Når håret så har tørret lidt under håndklædet får det hårolie, og en gang heat protection spray.

 

Jeg føntørrer det aldrig, men jeg glatter det en gang når det er tørt (det forbliver glat indtil jeg vasker det igen).

 

Jeg vasker hår cirka hver 3. til 4. dag.

 

jeg mærkede en forandring allerede første gang jeg brugte den shampoo, men det tog alligevel nogle uger inden håret ligesom var tilbage til sit gamle jeg.

 

Jeg tror det koster 28 kr stykket for shampoo og balsam, men Bilka har ind imellem tilbud på 3 stk til 40.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 06:59

lyder lidt som mit, for mig hjælper det enormt at rede det ud, inde i badet, med balsam i. Det bliver meget nemmere at have med at gøre bagefter manden skælder bare ud over hårene i afløbet

 

 

Tangle Teezer børsten, hvad er forskellen på den og en strigle?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 08:04

Jeg kan virkelig også anbefale Tangle Teezer, det er den bedste børste jeg nogensinde har prøvet, har ikke voldsomt langt hår, men mit er meget fint, og nu er det bare intet problem at rede det ud, og har aldrig knuder i håret mere :)


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak :-)
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 09:32

Tak for gode svar!

 

Jeg har prøvet alt slags shampoo og balsam - både dyre som billige. Jeg har prøvet noget som skal genoprette håret, men det virker dårligst, også selvom det er et dyrt mærke.

 

Noget med glat og shine i virker bedst af det jeg har prøvet, og det er lige meget om det er billigt eller dyrt. Men det er simpelthen bare langt fra godt nok og det filtrer uden lige hvis jeg ikke har det sat op.

 

Mit hår trænger til at få klippet spidser, og det skal klippes snart, men det har bare været i løbet af det sidste års tid, at det har filtret helt vildt.

 

Jeg føntørre stort set heller aldrig mit hår. Jeg har naturligt glat går, men af og til flader jeg det for at få det til at sidde bedre. Men det filtrer stadig helt vildt :-(

 

Jeg har meget sensitive hårsække, så det gør alt for ondt hvis jeg skal redde det ud, mens jeg er i bad.

 

Den der Tangle Teezer, er det lige meget hvilken en man vælger? Og kan den købes i Danmark?


Med Venlig Hilsen

Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3

 

Billig opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tangle Teaser
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 09:54

Jeg har set den i Esthetique i Bruuns Galleri..

 

Har du prøvet spraybalsam - altså en form for kur der skal blive i håret?

 

Der findes en serie der hedder Sexy Hair der har en underserie der hedder silky - den brugte jeg da jeg havde extentions da de filtrede helt vildt hvis ikke jeg hele tiden var over dem..

 

Produkterne fåes i ID4U også i Bruuns Galleri og flere steder på nettet..

 

Ellers har jeg gode erfaringer med arganolie - det fedter ikke så meget i håret sådan som mange udglattende olier kan gøre..


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 @MaggieMay
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 10:11

Det kan være man lige skulle gå en runde i Bruuns Galler i efter skole så

 

Jeg har faktisk haft købt spray balsam fra Sexy Hair, men den har jeg glemt et sted ved en eller anden, inden jeg nåede at bruge den :/

 

Har godt overvejet den der arganolie for at se, om det var noget der kunne hjælpe.

 

Jeg har også tænkt på om det var fordi mit hår var elektrisk, at det var grunden til at det filtre. For jeg går og er meget elektrisk for tiden.


Med Venlig Hilsen

Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3

 

Billig opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det der hår
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 12:38

 

Nu siger du at du har prøvet alt, men jeg vil lige anbefale det alligevel: Redken all soft hårkuren. GUD hvor bliver ens hår som silke! Det er simpelthen den bedste hårkur jeg nogensinde er stødt på. Jeg bruger den ind imellem, men den er for dyr for mig til dagligt brug .. Så det er en luksusting når jeg vil føle mig lækker

 

Ellers kan jeg huske, at jeg da jeg flyttede også fandt frem til at man i tyskland kan købe sådan nogle dimser til at sætte i bruseren (jeg mener de skulle i brusehovedet på en måde), som opsamler det meste af kalken. Jeg husker dog ikke hvad de hed, men jeg fandt dem på det tyske Ebay til næsten ingen penge - måske var det en mulighed så?

0
0
Svar på denne tråd
 
 NuSkin
Forfatter: 
Dato:  03-04-2013 13:20

NuSkin Clearifying shampoo, eller deres Mousturizing shampoo.

 

Jeg vasker mit hår ca to gange om ugen. Først en til to gange med clearifying shampoo som renser håret helt i dybden, og så en enkelt gang med meget meget lidt (mængde på størrelse med en ært) mousurizing shampoo, og derefter rich conditioner i også fra NuSkin.

Og så sover jeg gerne med deres ReNu Hair Mask.

Der er ingen tvivl om at mit hår er blevet helt helt anerledes efter jeg er begyndt på dette.

Jeg har meget fint hår som nemt bliver fedtet og filtret.

 

Og så har jeg verdens bedste hårbørste. Den er fra Roger Para:

 

smarthair.dk/ ?vf=view_category_prod...;vi=612860

 

Håber du finder en løsning på dit hårproblem :-)

 


Med venlig hilsen

Zooropa - Anne




*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider