Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nem æresport sølvbryllup
Forfatter: 
Dato:  29-11-2012 23:22

Hej, Mine forældre har snart sølvbryllup og i den anledning kommer vi nogle og spiser morgenmad hos dem. De ved det selvfølgelig ikke! ;) Men vi skal jo så lave en æresport - vi er dog ingen handymænd mig og min søster!! Derfor håber jeg at i har nogle fif til en nem æresport, den må også godt være lidt billig ;) da vi begge er studerende.

 

Fortæl også gerne, hvad i ellers har gjort :)


<3 med katten Dixie <3


Rip Apopka - 15.06.2011

Du er savnet!




Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med den helt..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 08:05

traditionelle lavet i gran.?

 

Og pyntes så med f.eks. røde roser der er bundet i små buketter sammen med brudeslør (altså blomsten)..

 

Husk et skilt med navne og datoer.. Det er meget normalt at det er skjold til sølvbryllupper og ikke hjerter som mange bruger..

 

Vi lavede mine svigerforældres ret billigt, men det kan du nok ikke helt bruge.. For vi fik alt gran gratis..

 

 

 


Hesteklipning tilbydes i store dele af Midtjylland

Se præsentation for mere info

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt ideer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 08:39

Tænker bare lidt - hvor får man fat i gran?? Og koster det ikke kassen?

 

De bor i øvrigt i lejlighed.

 

Jeg tænker lidt om man ikke kan binde noget Hvidt stof sammen - ståltråd rundt og så med forskellige blomster og evt lidt gran? Evt sølvspray noget? Og så den obligatoriske skjold ?

 

Men så kommer spørgsmålet - hvordan sætter man stoffet sammen - vi kan jo ik begynde at hamre - så vågner de jo :p


<3 med katten Dixie <3


Rip Apopka - 15.06.2011

Du er savnet!




Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 den helt nemme
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 08:59

Nu har jeg lavet 5 æresporte på et halvt år (de naboer gifter sig på stribe)så jeg synes jeg er ved at have taget på det.

 

Den helt nemme løsning er et tov som du vikler tyld omkring, fx rødt. Og så køber du hvide roser (du kan bare tage dem der 10 for 20 kr.) laver små "buketter" med fx. 2 i hver sammen med noget brudeslør (altså blomsten brudeslør) og så binder du de små buketter på torvet med noget stål tråd hele vejen ned.

 

Du kan også tage nogle æbler og spraye dem med sølv spray så du har lidt "sølvbrulupsstemning".

 

Hjertet eller skoldet til porten, plejer jeg at skere ud i træ og male det. Herefter printer jeg navnene ud i et worddokument. Skære dem ud med en hoppy kniv og holder papiret over hjertet. (altså det papir som nu mangler bogstaver) og så sprayer jeg med maling, navnene på) Det ser ok ud, når man nu ikke er så ferm til at male i fri hånd.

 

På denne måde får du en flot, enkel og billig æresport.

 

Første gang tænkte jeg godt nok, ej - en æresport er da med gran eller grønt. Men det er faktisk helt pænt, og meget billigere og meget meget nemmere.

 

Pøj pøj med æresporten.


MVH

Hanne Birkegaard

www.freewebsite-service.com/ birkegaard/

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 æresport
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 11:30

Jeg har set dem beklædt med sølvpapir til sølvbryllup, og så pyntet med blomster.

 

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men hvis du er intresseret og der ikke er for langt, må du gerne klippe hos mig. jeg bor ved Aarup på fyn.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tovet - god løsning
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 14:07

Jeg bor i København - så det er lige langt nok ;)

 

jeg tror jeg køber noget tov og så vikler noget ståltråd eller tyl rundt om :D og så blomster - det virker ret overskueligt ;) og så med flag og et stort hjerte med 25 år og deres navne ;)

 

hvordan sætter i tovet fast??


<3 med katten Dixie <3


Rip Apopka - 15.06.2011

Du er savnet!




Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og musik
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 14:13

Og i stedet for musik orkester bliver det os selv der synge " forårsdag" med Anne Linnet - de elsker begge annet Linnet og sangen er så god! Og så er der en der kan spille guitar - uuuh det bliver godt ;)


<3 med katten Dixie <3


Rip Apopka - 15.06.2011

Du er savnet!




Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis.....
Forfatter: 
Dato:  03-12-2012 14:09

i alligevel beslutter jer for gran, kan i jo købe en kunstig i denne juletid, og siden hen bruge den hver jul når der skal pyntes op

 

Karin

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-12-2012 15:01

Hvad med noget billig sølvfarvet velour dug, pynte med hvid tyl og enkelte blomster.

Og skjold eller hjerte med navne og dato.

 



Mvh Charlotte


Livet er en fest, og du er inviteret...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider