Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilken sportsBH ?
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 22:41

Kan i anbefale en god og ordenlig sportsBH til at ride i? Som sidder ordenligt.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 22:51

Jeg kan anbefale Nike's BHer. Jeg har 4 stks som bliver brugt til hhv. Mountainbike, racercykelløb (hvor jeg har den på 5+ timer), spinning, løb og ridning. Babserne sidder hvor de skal uanset hvad jeg laver. :) Jeg gennemgik sidste år plastikkirurgi i venstre babs (indsættelse af silikone pga. stor størrelsesforskel) men mine Nike BHer passede godt på den ømme halvdel, samtidigt med at den støttede. Jeg har nogle forskellige modeller, men alle passer supergodt og fås i frække farver med perfekt pasform. I forbindelse med min operation fik jeg udleveret en Lime sports BH. Denne fungerede ikke for mig i sportssammenhæng, men for min kære mor, er det det eneste som duer. Hun cykler meget men rider dog ikke. :)

Jeg gav $25 for mine Nike BHer i USA og Lime BHen koster ca. 500 kr i DK. Til yderligere information bruger jeg en C-skål og er ikke så bred om overkroppen.

Håber du kunne bruge det til noget :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 23:35

Jeg har en fra FALKE, som er super super god. Den kan kun anbefales. :-) Kan købes i Sports Master for 350 kr.


Livet er, hvad du gør det til :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddfff
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 00:32

Tak for jeres indtil nu - erfaringer. Jeg tror jeg vil kigge nærmere i Sport Master.

 

Jeg har desværre ikke 500 kr til en sports BH ellers ville jeg da bestemt også at have kigget på Nikes (y)

 

Jeg bruger en 85 DD så det er ikke fordi de er voldsom store faktisk, jeg synes bare de er virkelig irriterende i nedsidning fordi de hopper så meget - og det gør en smule ondt, især i øgningerne hvor hesten kommer rigtigt ud at trave. Så tænkte at det var værd at prøve en ordenlig sports BH. Synes bare der så mange billige og dårlige på markedet også som faktisk ikke hjælper noget som helst.

 

Jeg vil dog gerne kunne have min alm. bøjleBH indenunder sportsbh'en så den skal kunne fåes i en okay stor str.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 09:25

Shock Absorber.


Og sports bh'er skal man altså ikke spare på! Du HAR jo en ordentlig bryststørrelse, så det er jo ikke bare sådan nogle bh'er man bruger til yoga du kan nøjes med.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 11:13

GoldFish: Jeg har desværre ikke 500 kr til en BH - det har jeg bare ikke. Jeg er på SU og der har været vrøvl med min SU de sidste 4 mdr hvor skat har trukket alt for mange penge fra mig. Så de skylder mig en hel del penge efterhånden, så derfor lever jeg lige nu lidt på en sten :S

 

Så indtil videre må jeg nøjes til jeg kan købe en evt dyre.

 

Hvad koster den du nævner og hvor kan den købes?

 

Så store bryster har jeg altså slet ikke, de føles ikke så store :D Men de er lidt hoppende når man rider synes jeg og det irritere også helheden når man rider rundt at alt andet sidder stille på hesten undtagen brysterne som hopper i travtakt haha


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køb billigere...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 11:19

... ved at købe hjem fra f.eks. england.

 

Bravissimo har et rimeligt udvalg og god service!

 

www.bravissimo.com/products/ lingerie/sports-bras/#/ 1?show=16&sort=1

 

 


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 12:12
Jeg har ikke så store bryster som dig (er 65DD), så ved ikke hvordan de er med større bryster, men jeg er rigtig glad for de billige fra gina tricot. De koster vidst 129,-.


/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 12:18

jeg ville ikke købe en billig for at nøjes.

de billige er simpelthen bare ikke gode nok. man kan ligeså godt lade vær.

 

jeg holdt ud med mine alm BHer og gemte så hvad jeg kunne til jeg havde råd til en ordentlig.

 

jeg har en Casall som jeg er rigtig glad for. den er brugt til ridning og funk (sådan lidt hiphop street agtig dans, med meget tempo) og den holdt alt hvad den skulle uanset hvor "vildt" det blev. den er heller ikke blev løsere eller dårligere støttende endnu (Y)

 

jeg købte den i sportmaster til 400. så det er ikke ruinerende :)

 

www.sportmaster.dk/produkt/Casall- SPORTS-BRA_325138

 

håber du finder en du bliver glad for :)



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Shock Absorber!!!!
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 13:19

- og tag og køb dem i england. det koster de en brøkdel af prisen

 

Jeg har prøvet rigtig mange forskellige billige som dyre, og må erkende at det her nærke bliver du rigtig glad for! det har mange forskellige typer, form, farver mm.

Jeg har ikke en ret stor barm selv, men bruger en C skål i normal bh men i sportsbh bruger jeg B skål.

 

her er et link til den jeg er mest glad for:

www.shockabsorber.co.uk/products/ active-range/active-multi-sports/

- den har en fantastisk pasform! og bruger ikke andet nu

 

Har også prøvet denne:

http://www.lace.dk/commodity/6773

 

- det er også rigtig god, og kan indstilles i stropperne foran. Den er nok bare lidt mere "klodset" end den overstående, og så fåes den kun i hvid. Men også super god og bruger dem stadig ind i mellem.

 

har også prøvet denne:

http://www.lace.dk/commodity/8054

 

den vil jeg dog ikke anbefale at ride i, men det er den heller ikke egnet til. til gengæld er den fin til fysisk arbejde uden for meget "hopperi" do skal man lige vænne sig til krydset på midten af ryggen, da jeg ikke var vant til det.

 

priserne svinger fra 100 - 200 danske kr pr. stk, men igen kommer det også an på om det er på tilbud, fragt mm. Men det er min ca. vudering.

 

 

Thriumph vil jeg dog ikke anbefale... syntes ikke de giver ret meget støtte til "babs og nutte" når man sidder der og hopper rundt


"Et godt hestemenneske hør når hans hest Taler til ham...

Et stor hestemenneske høre når hans hest hvisker til ham....

- men et dårligt hestemenneske hør ikke engang når hans hest skriger til ham!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 hovsa....
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 13:31

glemte at sige at de selvfølgelig også har til "store piger"

 

f.eks: denne:

www.shockabsorber.co.uk/products/ active-range/active-dplus-classic- support/

 

Jeg har en del veninder der bruger denne bh, og som brugger d/dd eller mere.


"Et godt hestemenneske hør når hans hest Taler til ham...

Et stor hestemenneske høre når hans hest hvisker til ham....

- men et dårligt hestemenneske hør ikke engang når hans hest skriger til ham!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 change
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 21:13

hjeg har købt mine i change... de støtter brysterne både den ene og den anden vej (altså både fra at ryge fra side til side og op og ned). De er lidt dyre ja, men alle pengene er givet godt ud.

Den har vundet flere tests i div. motionsblade og eksperter anbefaler en sports-bh hvor det ikke bare er "et stort rum".

Samtidigt er den god til dem/os med en lidt større barm (dvs. fra d-skål og op efter).

 

VH Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider