Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 mine ben klør efter babering
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 18:32

da der jo er rigtig mange piger her inde, må der også være nogne der barber hår på deres ben og det er så her jeg har problemer..

 

jeg har mørke hår, og meget lyse ben så de skal altså væk, men bruger jeg en skraber, får jeg rødt knopper over det hele og mine ben klør, en ladyshaver er det jeg bedst kan tåle, men det holder kun max 2 dage og den jeg har er ved at være gammel, så ville rigtig gerne have gode råd og anbefalinger på en ny ladyshaver eller andet, dog vil jeg helst ikke bruge kemikaler (hårfjernings crem) på min hud

 

Alice

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epilator...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 18:48

... er vejen frem!

 

Så går der meget længere før hårene vokser ud igen - og med tiden vil du også opleve at hårene bliver noget tyndere.

 

Jeg er også mørkhåret - og det der med en "five o'clock shadow" på ben, under arme eller diverse andre steder... nej tak!

 

Så her flås hårene ud med epilator (har lige købt en ny, og er GLAD for den - det gør meget mindre ondt med den, end med den gamle).

 

Dengang jeg brugte skraber oplevede jeg også det med at huden gjorde ondt bagefter - nok fordi jeg var gået for hårdt til den og havde fået skrabet ned i selve huden.

 

Det gør også lidt nuller lige når man epilerer og måske lidt efter - men det går hurtigt over.


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 har også prøvet sådan en
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 19:59

men syntes det gjore ret ondt og havde stadig lidt problemer med at være rød og hævet længe efter

 

hvad for en har du?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har købt...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 20:11

... en Remmington.

 

Med den gamle jeg havde synes jeg også det gjorde nas og der skulle køres ret mange gange over samme område. Den nye tager det meste ret hurtigt - og uden at det gør FOR ondt.

 


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg aner ikke hva' en epilator
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 20:12

er for en sag....

 

Men bruger en skraber med 5-6 dages mellemrum....og så påfører jeg en helt almindelig ligegyldig hårbalsam inden jeg kratter løs....= bløde ben og hår ;)

 

KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 En epilator....
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 20:24

... er sådan en festlig ting der flå hårene ud med rod. Så er der ingen skarpe stubbe og hvis man i øvrigt plejer huden heller ingen indgroede hår.

 

Og når man er "i bund" med pelsen, behøver man ikke bruge den mere end måske en gang om ugen eller sjældnere (hårene vokser jo i forskelligt tempo)


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med voks?
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 20:27

Du kunne jo prøve at købe en enkel pakke voks. Jeg synes bare det er besværligt, så jeg hoppede på epilatoren.

 

Uanset hvilken hårfjerningsmetode du vælger, er for- og efterbehandling VIGTIGT (varm blødgjort hud før, fed creme/olie efter og jævnlig exfoliering altid)

 

 


Medlem af Bullerklubben


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fattigrøvsløsningen.
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 20:41

Hvis du ikke lige har en tudse at smide efter epilator, så køb de helt billige engangsskrabere og brug denne barberskum: http://shavesafe.dk/

 

Jeg tænker at din hud måske bliver generet af "sløve" blade og baktusser?


 

Venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min nye...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 20:55

... kostede 400 kr - så det var ikke HELT så galt (på længere sigt nok billigere end skrabere og skum)

 


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 skrubbe
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 21:46

Hej

 

de røde knopper du får er de hår du har barberet "enderne" af og som efterføælgende har svært ved at trænge gennem øverste hudlag...

 

efter barbering skrubber du området med en skrubbehandske(ell. lign.)... der skal nemlig gang i blodcirkulationen efter barberingen

 

kærlige hilsner

 

 

 

 


Mette <3

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu får jeg
Forfatter: 
Dato:  24-08-2012 08:12

sjældent hverken knopper eller andre gener af at barbere ben - men det holder bare ikke ret længe ad gangen (Mine hår er lyse men jeg føler alligevel at jeg burde barbere hver 3 - 4 dag hvis det skal være godt og lækkert). Og det er DYRT at skulle bruge en ny skraber kvalitetsskraber hver gang - men det er faktisk nødvendigt hvis den skal være skarp nok. En sløv (Eller billig) skraber = elendig barbering og røde knopper.

 

Så jeg har i stedet valgt at lade en professionel vokse mine ben (Fra for nyligt). Det tager en time - hun er dygtig så resultatet er godt og når hun har taget nogle gange mere skulle jeg gerne kunne begynde at se at hårene bliver mere bløde og knapt så kraftige. Desuden så hedder det sig at hver gang man får vokset stængerne skulle 5% af hårene IKKE komme igen - derfor burde man hen ad vejen få færre hår (y) Den tanke kan jeg godt li!

 

Og det gør altså væsentligt mindre ondt end man skulle forestille sig - hvis det blir gjort ordentligt - og det er altid nemmere når det er en anden der tager ved (Så er der ikke risiko for tøvende afrivning og den slags som når man selv gør det).

 

Voksning giver også røde knopper - men resultatet varer bare SÅ meget længere (y)

 

Jeg overvejer i øvrigt heftigt at hun også kan få lov at ordne armhuler og bikinilinie næste gang - men tøver stadig lidt da huden jo er noget mere sart her

 


/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

 

Lækker tilridningsklar palomino-vallak sælges.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-08-2012 08:42

Jeg bruger også en epilator, både til benene og armhuler. I starten gør det @!#$ @!#$ sindsygt mega nuller naller og jeg troede vitterlig jeg skulle dø første gang jeg prøvede under armene, men nu, så er det ikke værre end at det hiver lidt, men ikke smertefuldt overhovedet.
Billig i drift også, min er 6 år gammel (dog kun brugt de sidste 2, da jeg havde købt den og så fået kolde fødder pga lyden var mega uhyggelig!) Men overvejer på et tidspunkt at købe en af de fancy nogen, men det haster ikke, den fungerer helt udemærket, og så kan jeg nøjes med at epilere hver 3.-4. uge, og så hårfri for resten.

(OG! Der kommer ingen stikkende stubbe, hvilket jo også bare er fantastisk!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ved....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2012 17:10

Ved epilator, så led efter den der hedder ICE, mener det er fra phillips.

 

Den er guld værd. Det gør IKKE ondt. Jeg er også en vatnisse til den slags, og vil ikke drage smerte på mig selv unødigt.

 

Men jeg kan overhovedet ikke mærke det. Man bedøver huden lige før, med stykket, man har liggende i fryseren. Hvis man frygter smerte meget, kan man for en sikkerheds skyld køre det frosne element henover inden man kører henover benet for at fjerne hårene. :)

 

Ps. Knopper og kløe får jeg også, trods nye venus-blade, når jeg skraber. Hvad hjælper? Alm. fugtigheds creme bagefter.

 

Spørger man eksperterne, skal man eksfoliere huden først.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider