Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Stavnsbundet hvorlænge?
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 13:59

Kære HN`er.

 

Som overskriften lyder er der ingen ( næsten ) der kan få deres gårde solgt, med mindre de sætter dem ned til tvangsaktionspriser :-(

 

Det er da godt nok en kedelig indvestering ,da man altid har fået at vide-invester i fast ejendom.

 

Men problemet kommer så når man vil noget nyt her i livet,og ingen kan låne en fis og en bejmand i banken ,du skal nærsten kunne købe halvdelen kontant

 

Vi vil gerne til portugal og bo ,men det ser da ud til det at trække ud i årevis og da vi ikke er millionære ,og bare kan leje eller forære den væk.

 

De kære banker sætter godt nok livet istå---øv.

 

 

 

 

 

 


M.v.h Snuller.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1111111111111
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 14:18

Glemte lige at skrive det er 3.sommer det er til salg og tænker nu alternativt som andre med mageskifte ,så vi i det mindste kommer lidt ind mod KBH. i første omgang.

 

 


M.v.h Snuller.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Investering
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 14:23

Nu er det jo ikke kun gårde, der ikke kan sælges, men også almindelige huse og lejligheder er faldet i pris. Og har man købt eller belånt på toppen, så er man jo et eller andet sted stavnsbundet medmindre man har så god en indtjening, at banken tror på, at man vil kunne betale underskuddet af indenfor en overskuelig fremtid.

 

Og at drive en bank er jo en forretning, så de bliver jo nødt til kun at låne penge ud til de kunder, som ser ud til at kunne betale pengene tilbage igen.

 

Priserne på husene skal såmænd nok stige igen, men det kommer nok til at tage tid. Så i mellemtiden bliver I nødt til at vise, at I kan afdrage meget på Jeres lån, så I kan få gælden ned på et niveau, så I kan gøre det I drømmer om.

 

Og nej, jeg er ikke ansat i en bank, men er ejendomsmægler, så jeg sidder hver dag med de samme problemstillinger. Dog kan jeg godt se det fornuftige i, at træerne ikke vokser ind i himlen og man ikke bare kan sidde med 2 ejendomme eller leje ud, mens man rejser ud i verden og bruger penge. Jeg har set mange tilfælde, hvor kunder virkelig sidder med håret i postkassen pga. dårlig rådgivning, da tingene gik stærkt. Så et eller andet sted, er det jo rart for alle parter, at tingene er normaliseret og folk/banker tænker fornuftigt.


Rambo Original Heavy med 3 leg arches str. 145 sælges

Nyvasket 1000 excl. porto

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har fået go..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 20:27

fra to banker, men der satte realkreditten en brat stopper for vores drøm..

 

Man undre sig over at de stiller spørgsmålstegn ved 4,5 hektar og et gammelt stuehus, der skal moderniseres.. Alt i alt et lån på 1,3 million incl. moderninsering.. Det var et nej, men hvis vi ville bygge nyt kunne vi låne penge.. Altså pludselig 2 millioner..

 

I min verden giver det slet ikke mening..

 

 

 


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider