Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Priser på forarbejdet til wrap...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 23:21

Jer som har lavet wrap, hvad ligger priserne på for at få det klippet, revet og vendt?

Hvad tager folk for det i dag?

Mit stykke er ikke ret stort, men har fået et tilbud på 500 kr i timen, og det skal så ganges med pænt mange.

3 timer for klipning, dog er det med kørsel, og 7x2 timer for at vende det.

Er det så billigere at lave hø eller hvordan og hvor mange gange skal det vendes.. Jeg har hørt at nogen får det vendt kun 5 gange.

Jeg er SÅ lost på området, og står egentlig bare med en fed høj græsset mark som mine piger ikke kan nå at gnave ned i sommer, og ville derfor gerne ha det pakket ind.

 

Vil I dele jeres erfaringer med mig før jeg slå hele skidtet og håber på sol og kører det hjem i stakke for jeg NÆGTER at lade det hele gå til spilde... ;)


Hilsen Sanne

Med Rebekka & Ice ( Og Sulle altid i mit hjerte!)



R.I.P Suleika 27/05-1980 - 10/12-2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 1231456
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 08:55

Vi giver normalt 500kr i timen, så din pris er sikkert helt normal.

Så kommer der et startgebyr for at få det pakket ind og en stk pris for at få det pakket ind, jeg mener det ligger på ca 85kr pr/stk. Så har man kun 10-20 stk, så er det nok billigere at købe ude i byen.

Jeg ville nok satse på hø, hvis der ikke er så meget.

 

Sidst jeg fik slået, var vejret så godt, at det ikke blev vendt. Græsset blev slået, 3 dage efter blev det kørt i haler og dagen efter presset. Jeg fik en rigtig god tør wrap til lave omkostninger.

 

 


Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud.

www.galleri.skindbjerg.com


Trailerkort 3360kr.

Tlf. 51 43 18 43

Se mere på http://www.trailerkortet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hø wrap..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 10:36

Nu får jeg ikke selv lavet, men wrap bliver kun vendt en enkelt gang her ude, det skal jo ikke være tørt inden det wrappes.

 

Hø skal der imod være knastørt, ellers brænder det sammen når det presses.

 

Her oppe i det nordlige jylland en stor rund wrap 250 kr.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 alt for høje omkostninger
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 19:53
Hvor meget har du af græs der skal slåes? Jeg syntes det lyder voldsomt når du siger det skal ganges med mange. Jeg giver også 500kr pr. time her slår de ca. 5 ha på 1.5 time.
sidste år blev første slet taget mandag, vendt torsdag og pakket fredag. stk. pris 110 kr. Det hele er inkl. kørsel. Det er i nordjylland.
mvh
Sandra C

Rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes

Ryttervant 6 års allround trakhenerhoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar.

Hjem før pris el. Udlånes

- Forsvunden pony efterlyses-

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider