Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gave til dreng på 3
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 13:32

Vi skal til barnedåb senere på måneden, og det falder sammen med at dåbsbarnets storebror bliver 3.

 

Men hvad pokker ønsker sådan en på dreng sig? Er helt blank, da det ikke lige er den aldersgruppe der er flest af i familien.


Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information


En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kommer jo an på
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 13:34

Det kommer jo an på hvilken prisklasse vi snakker, men i den alder er legetøj nok en gode ide.

 

Noget brio tog eller dublo lego kunne da være alle tiders så har storebror også noget at hygge med på dagen, hvor det hele handler om den lille.


Hilsen

Line

kreativblog moeldrup-design.blogspot.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 prisen
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 13:37

Ohhh ja prisen... Jamen 100-200 kr tænker jeg.

 

Det er ikke nogen vi normalt sådan er på gave med, men når vi nu er inviteret til dåb/fødselsdag så må vi jo hellere finde en lille ting til knejten!


Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information


En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd
 
 min søn på 3½ elsker
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 13:43

Dinosauere

Dyr

Køkkentøj og legemad

Tog

Dublo

Huler og telte

 

Han er ikke så meget til biler og Cars, mange drenge i den alder er ellers ret glade for Cars-bilerne.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er f.eks
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 13:43

batman figurer et stort hit for tiden. De fås indenfor den pris. Men det kommer jo an på, hvad barnet interesserer sig for.

Smølfefigurer leges de rogså en del med.


/Tina

Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of doing it ...

/Mark Twain

 

http://www.kamphest.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Løbecykel, helt bestemt.
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 14:51

Med den alder og denne sæson, må det aller, aller bedste at give være en løbecykel. Det er altså bare sagen.

 

I pigernes BH har de en ordentlig portion af disse og de er altid optaget, så min pige har sin egen med (samme pink model som i denne tråd: www.heste-nettet.dk/forum/27/162400/ 162400/ ).

 

Af en eller anden grund er den blå variant dyrer en den i pink. Det ville jeg så ringe og undre mig over! -mon ikke man kan få den ned i pris, eller at det er en fejl på hjemmesiden.



Kilden

 

Mor til Lea 02.05.06 og Maya Isabel 08.12.08

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 14:58

Min nevø er godt nok lige blevet 4 år, men han har i år og sidste år ønsket sig schleich dyr. Der findes et utal af forskellige dyr. Min nevø har rigtig stor glæde af dem og kan bruge mange timer på at lege med dem.

 

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså....
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 15:31

Min ældste nevø er 2½, og det allerstørste hit for ham ville være noget med Postmand Per, Peter Pedal, eller noget med dyr...

 

En bog med Postmand Per eller figurer bringer stor, stor glæde. Peter Pedal er det seneste nye hit for ham - og så ELSKER han dyr...

 

 

Ellers har han for nylig fået en "hoppedrage", som han er meget, meget glad for.. Den kostede omkring 200,-...

 

 

Åhh - jeg elsker at købe sager til fasters drenge! Mon ikke jeg er nødt til at finde på en lille ting til dem hver, når jeg skal derned i morgen.. :)

 

 

Milla

 


Heldig og lykkelig ejer af:

Heartbreakers Avalon

Frøsanggårds A'Capo

Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 10:51

Ej hvor er i gode!! Tror måske det kunne blive Brio tog... Ellers har jeg kig på nogle biler/gravemaskiner/traktor som måske kunne være noget.

 

Så nu vil jeg gå på jagt i de lokale forretninger og se hvad de har at tilbyde.


Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information


En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider