Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 robotstøvsugere.....?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 00:35

Er der andre end mig der har investeret i en robotstøvsuger?

 

Her til aften har min (indream 9300 xr) brugt lang tid på mine gulve, så der så fine og pæne så man tror det er løgn, men ikke om den kan finde ud af at lade op selv. Den kører frem og tilbage, rundt om sig selv og finder laderen for derefter at forlade den igen og suse videre for at finde laderen igen osv osv osv....

 

Har jeres også problemer med at finde laderstationen? Eller i hvert fald problemer med at blive der?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min Roomba...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 09:48

... triller glad rundt i soveværelset lige nu - dejligt at der altid er nystøvsuget, og at den kommer helt ind i alle hjørner, også under sengen.

 

Jeg har ikke oplevet problemer med at den ikke kunne finde hjem til ladestationen - undtagen hvis jeg har glemt at tænde for denne ;-)


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 09:58

Vores plejer også at kunne finde sin lader, tror jeg.


 

Bissen

... there's a reason

0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan er vil jeg også ha..
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 10:04

men først når stuen er lavet i det nye år.

 

Hvilke model har i og hvad var prisen.





IMC

 

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 10:18

... den billigste model Roomba.

 

Den kostede ca 1900 kr for 1½ år siden.

 

Jeg er SUPERglad for den, og den dag den går i stykker LØBER jeg ud og køber en ny - sådan en skal mit hjem ikke være foruden!

 

NÅR jeg engang skal erstatte den, bliver det med en model der er lidt stærkere - altså en der er beregnet til at der er dyrehår. Jeg har trodsalt to katte, og selv om jeg støvsuger stort set hele lejligheden dagligt, hører jeg alligevel lidt for ofte at den siger "Error two - please remove and clean Roombas brushes".

 

Alternativt kunne jeg godt finde på at købe en Scooba - den både støvsuger og vasker gulvet!


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 11:01

Roomba pet og jeg ELSKER den. Vil aldrig undvære sådan et apparat igen.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Robotstøvsuger
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 11:15

Her er Rumba (det hedder Hun her) også en meget værdsat ven!

 

Vi kiggede også på Scooba/Skrubbe, men den bruger meget vand og er ikke så god til at samle vandet op igen, så det bliver et værre vandsjaskeri ud på gulvet

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 11:27

Min kæreste har en iiRobot Rõõmba (tril det på tungen)

Det er en 581 med ekstra stor beholder der bare funker. Den kører super.

 

Den havde dog lidt besvær med opladestationen, men det fik vi fikset da vi fik pillet fnuller og hundehår af den nedenunder. :) uanset hvad kan jeg altid kun anbefale man køber sig en roomba i stedet for alt muligt andet.

 

Mine svigerforældre købte en til 1000 i Aldi, den er skrottet og en iRobot Roomba Pet er indkøbt i stedet for - bedste køb for dem nogensinde.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 giv ikke penge for pet udgaven!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 11:42

Jeg købte min støvsuger igår og den har næsten kørt lige siden. Det er fantastisk, den når faktisk alle steder hen og er super lydløs. Min hedder en "indream 9300 xr" og kostede 1900,- på tilbud i punkt 1 lige nu - sat ned fra 3500,-

 

Og det med laderstationen fandt jeg frem til. De puder der er på laderstationen er åbenbart for lave, så når den kører til laderen sidder polerne over og mellem støvsugerens, hvilket gør at den ikke lader. Så jeg satte bare en enkelt pude mere på og så fungerede det.

 

Mht pet udgaven, så fik jeg det råd at den ikke var pengene værd. Det var ikke fordi den var kraftigere, bare at den havde et større kammer til hårene.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 11:44

Nævnte heller ikke sugeevnen skulle være bedre fordi den hedder pet, nævnte bare det var den de havde købt og den var de glade for

 

iRobot Roomba er jo Ferrari indenfor robotstøvsugere og det bedste på markedet indenfor robotstøvsugere

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det ikke noget bøvl?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 13:16

Hej

 

Det lyder super nice med sådan en robot-fætter, men er det ikke noget bøvl...jeg mener, den skal vel alligevel flyttes rundt fra rum til rum - den kan vel ikke selv "gå" over dørtærskler fra rum til rum?

 

VH Lene


ERDH Malou Ask ifoles med BH Zack i 2011, og Sunny Girl-F med T.Temptation!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 13:36

Lene ?ENGDRAGET?, min kærestes har 3 tårne med som kan sættes til at sende roomba rundt i huset. og afhængig af dørtærsklens højde, er det egentlig ikke noget problem for den af komme over.. den eneste min kærestes har problemer med er den i badeværelset, den er så osse rimelig høj :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis forskellen...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 14:08

... til Pet udgaven kun er støvbeholderens størrelse, er det ikke den jeg skal have - så klarer jeg mig fint med den billigste udgave - som jeg har.

 

Men foreløbig er der jo heller ikke tale om udskiftning. R2D2 (som min hedder) er jo ikke så gammel - og skulle gerne holde længe endnu.

 

Jeg synes ikke det er det store problem at flytte den rundt i lejligheden. Det er stadig VÆSENTLIGT mindre arbejde end at støvsuge selv - og det bliver bedre end når jeg gør det ;-) Soveværelset tager R2D2 som regel mens jeg er hjemme - der lukker jeg bare døren ind. Stuen tager den når jeg tager på arbejde - og entreen bliver taget sådan indimellem - ofte mens jeg laver mad.


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig tråd
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 14:13

Uha sådan en støvsuger har jeg ofte overvejet, men har også hørt de der historier om støvsuger der kører i ring osv. så konklussionen har været at det overhovedet kan betale sig at ofre i sådan en fætter, men efter at have læst jeres indlæg, så er der ingen tvivl mere - sådan en må jeg eje! Hvor skønt med en lille hushjælp i en hektisk hverdag!

 



Med venlig hilsen


Winnie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kører i ring...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 14:33

.. det gjorde min først. Men den var defekt, og blev naturligvis byttet til en der virkede perfekt.

 

Den starter med et par ture i ring - og så kører den ud og gør rent i alle hjørner af rummet. Man skal selvfølgelig sørge for at den kan komme til - men hvis man støvsuger "normalt" skal man jo også flytte rundt på møblerne så man kan komme til.


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja afsted med dig...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 14:35

... og køb dig en lille hjælper. Her er mit køkkengulv efter at "inDream" har været i gang. Det er både støvsuget, poleret og den har sådan noget UV lys, så det skulle også være desinficeret - og jeg har ikke rørt en finger! Det er skønt,

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 15:02

Jeg er også ret tændt på sådan et monstrum, men det kunne være at i kan svare mig på et par spørgsmål:

 

Vi har hårde gulve med persertæpper (med frynser i enderne) og et par kelim tæpper der er et par cm høje. Hvordan klare den dem? Tæpperne er sådan set korthårede nok. Det er mest frynserne og højden på dem jeg spekulere på...

 

Hvordan klare den dørtrin?

 

Får den små jordklumper og småsten, som hundene slæber med ind støvsuget op?

 

 


Hilsen

Jens


Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har ingen tæpper...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 15:11
... men er ikke i tvivl om at den sagtens kan slippe uden om at hænge fast i frynserne. Dog tror jeg at hvis man har mindre tæpper, kan den komme til at skubbe rundt med dem, frem for at køre op på dem.

Det er dog ikke afprøvet.

Jeg valgte i øvrigt at først købe min da jeg flyttede til et sted uden for mange hjørner og besværligt tilgængelige steder. Jeg tror ikke at den ville have været god i mit tidligere hjem - og man skal nok se på sit hjem om det ER noget man vil have glæde af. Der ER jo grænser for hvor små steder den kan komme ind.

Små jordklumper, grus osv tager den fint - det slæber jeg også med ind på mine sko - og har ingen problemer med at den ikke tager.

£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 15:39

Er det overkill at købe sådan en robot-fætter til en lejlighed på 49 m2?

Jeg kan ikke selv støvsuge og synes efterhånden det er lidt synd for manden at han skal jages rundt og sørge for her er rent.

Det skal lige siges at vi har langhåret hund, så der trænger jo rimelig tit ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 15:50

iRobot Roomba er designet på en måde så de ikke hænger fast i frynser. :) men lameller er de altså ikke sikret mod ej heller gavebånd (ja ja, vi var lidt dovne d. 24 og 25 - sorry roomba)

0
0
Svar på denne tråd
 
 chris....
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 16:47

... nej det synes jeg bestemt ikke. Det er da bare at komme igang. Uanset om man har en lille lejlighed eller en stor, så vil det da give jer en arbejdsopgave mindre. Så er det kun ved hovedrengøring at den almindelige støvsuger lige skal findes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 17:44

Det lyder dælme smart med sådan en fætter ! :)

 

Hvordan klarer den støvsugning af gulvtæpper? Vi har stort set gulvtæpper i hele lejligheden.

 

Vil i tro den kan suge kattegrus op? Har indimellem lidt kattegrus på gulvet ved kattebakken, da det sidder mellem tæerne på misserne, når de hopper ud af bakken igen.



Venlig hilsen Cathrine



0
0
Svar på denne tråd
 
 Kattegrus
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 18:12

R2D2 tager fint det kattegrus som mine katte kommer til at slæbe med ud ad bakken.

 

Og jeg vil ikke synes det var overkill til 49 m2. Uanset om der er meget eller lidt plads, er det da rart at blive aflastet - specielt når man har begrænset styrke til rengøring!


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 dumme spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 18:40

 

sætter de bløde gummikanter ikke mærker i møblerne (poleret/lakeret træ) ? Altså ikke tryk/slid-mærker men afsmitning ?

 

Hvor stort er strømforbruget og forventet levetid for sådan en husslave? (Jeg kan ikke finde noget på Roombas hjemmeside om noget af det.)


 

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:06

Cathrine1987: mine svigerforældre købte en billig model til 1000 kr i aldi, der gik kun 2 dage så var sidebørsten ødelagt. til gengæld har deres roomba klaret nu 1½ mdr uden problemer på gulvtæppe. tror ikke at kattegrus er et problem, du skal dog huske at tømme jævnligt så medmindre du køber en roomba 700 eller den der hedder pet hvor der følger ekstra stor beholder med.. :) pladsen blir jo hurtig brugt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 gulv med revner
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 20:01
Er der nogle af jer med roomba, der har gamle trægulve med revne imellem plankerne? Klarer roomba også at hive skidtet op fra revnerne? Hvis ja, så skal jeg nemlig have en næste år!

Mvh. Tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 20:05

Det kommer vidst an på mængde og hvor stor revnen er taina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad siger
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 20:13

Hva siger jers hunde til sådan en fætter ? (eller kusine når nu det er en dame :D ) tror Aimee ville være NOGET skeptisk når den pludselig satte igang og gø noget af en :D :P

 

 




Hilsen Sandra..

Søger part til min dejlige haflingervallak i Esbjerg, hans annonce ligger under min præsentation :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 21:16

""inDream" har været i gang. Det er både støvsuget, poleret og den har sådan noget UV lys, så det skulle også være desinficeret"

 

Hvad koster den indream?? Grinede altså lidt af, at det er støvsuget, poleret OG desinficeret. :) Men nok meget godt, når man kommer ind med beskidte stald-støvler. :)


"Brug ikke sporerne på en villig hest"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Romba pet
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 21:34

Min Rulle-marie (Roomba-pet)var super i min tidligere lejlighed på 70 km2, men i min nuværende er stuen for stor - det tager for lang tid og jeg må dele stuen op med "tårnene" for at den tager det ordentligt. Vil også sige at den mere fejer end at den støvsuger, dvs. at den også slider en del på tæpper. (har primært parketgulv)

 

Så er desværre ikke så glad for Rulle-marie som jeg har været ;/

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Roomba 555
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 21:48


Mvh. Karen TT

Sælges:


Smuk og glad lille roset-tyv på 139 cm

2 års DV springhoppe med kapacitet til de helt store opgaver

Velredet, talentfuld 4 års dressur DV vallak af eliteafstamn.

2 skønne ox hopper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Støvsygere
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 21:59

Som svar på hvad jere dyr siger til roomba

 

www.youtube.com/watch?v=vf9wHkkNGUU

 

Kan godt være du er en pitbull... men det er MIN Roomba ;)


Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Roooomba
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 22:22

Vi har snart haft vores Roomba i 2 år og er rigtig glad for den. Vi har Pet modellen, men den ville jeg nu ikke invistere i igen. Det vigtigste er dog, at den selv kan køre i ladestation - det gør de billigste ikke.

 

I skal sørge for at holde den ren og få den renset ved hjulet, ellers er det at den kan komme til at køre i ring.

 

Vi har vores til at køre fast et par gange om ugen og så støvsuger vi selv én gang om ugen ca. (har hund)

Grov rengøring, som jord og kæmpe hårklumper osv. ville jeg ikke lade den køre i, det synes jeg ikke de egner sig til og vil være bange for at ødelægge den. Men lettere rengøring er det virkelig god til.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hundene og kattene herhjemme...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 22:27

... siger ikke noget til den. De ligger på gulvet og sover. Vores ene hund rejser sig når den kommer hen imod hende, mens vores anden bliver liggende og så kører støvsugeren jo forbi hende, det har hun fundet ud af. Kattene flygter til vindueskarmen og sidder så fra højderne og ser den tusse rundt på gulvet.

 

Eneste gang var misserne var interesserede i den var da den kom til at "fange" en elastik snor med noget muselegetøj i den anden ende, som den jo så slæbte bagefter sig. Der var de på

0
0
Svar på denne tråd
 
 inDream koster 1900 lige nu...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 22:31

...på udsalg hos punkt 1.

 

Og ja, jeg grinede også lidt da jeg hørte det..... men jeg er spændt på om jeg kan mærke forskel. Jeg er jo allergiker og de kloge siger at den skulle være godt med det der desinficerende UV lys.

 

Så nu må vi se. I alt fald hygger jeg mig voldsomt over at her er totalt rent selvom jeg sådan set ikke har gjort andet end at gøre rent efter aftensmaden.

 

Manden og jeg sidder her og ved snart ikke hvad vi skal lave nu hvor der allerede er gjort rent til nytårsaften i morgen

0
0
Svar på denne tråd
 
 kattegrus, jord og lignende....
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 22:40

... kan den sagtens tage så længe det er tørt. Ellers sviner den mere end gør rent når det våde bliver kørt over gulvet.

 

Det skal siges at da jeg lige fik sat ladestationen ordentligt, så kører min fint hen og bliver opladet. Men det kræver lige at man finder et sted hvor det kan stå helt fast. Så nu er ladestationen sat fast til panelet med dobbeltklæbende tape OG der er sat et ekstra stykke dobbeltklæbende mellem metalpladen og stationen - ellers passede det ikke i højden og det var det der gav min problemer.

 

Jeg er simpelthen helt vildt glad for den lille sag der nu står henne i hjørnet og lader op til endnu en tur i morgen lige inden gæsterne kommer.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sif...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 22:42

...min lab-lignende tæve, gør konsekvent af robotstøvsugeren. Hun siger ikke noget til den almindelige støvsuger, men ting, der bevæger sig af sig selv, bryder hun sig ikke om.

 

Min svoger har en i øvrigt næsten lydløs robotplæneklipper - som hunden jagter rundt efter (eller gør af - plæneklipperen kører jo indimellem i hendes retning). Min lille niece er i øvrigt meget bange for både robotstøvsugeren og robotplæneklipperen...

 

Vi har i øvrigt haft en billig robotstøvsuger, men batteriet er desværre dødt. Ville gerne have en igen. :) (Hundens modvilje mod støvsugeren er nok et spørgsmål om træning, tror jeg?)


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pretty...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 23:31

Pretty Fancy: Ja, selvfølgelig kan den tage det. Spørgsmålet er så nok, hvor godt den har af det hvis man gerne vil have den i mange år. Er der kommet grov skidt på gulvene her, så bliver det taget med den rigtige støvsuger. Vi er ømme over for vores ting her i huset, men tilgengæld plejer det så også at virke, når andre har fået splittet deres ad

 

Der var forresten en som nævnte noget med mærker. Ja, den laver mærker på karme osv., (det gjorde vores i hvert fald, men den er jo som sagt heller ikke den nyeste) - men det løste vi ved at sætte de der runde filtpuder på (til stoleben mv.) og den har ikke lavet nogle mærker siden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 08:30
Hej
Vi har en roomba 780 og en sooba. Vores roomba køre ca 2 gange om dagen. Den køre i stuen, køkkenet og gangen, men det er også ca.100 m2 og vi har 2 dobermann og en kat så der bliver hevet meget sand og jord ind hver dag, særligt fordi vores have lige nu består af jord og sand. Vi har klinker i stuen og gangen og venyl i køkkenet.
Soobaen gør det entligt ok men batteriet er så faldet sammen i løbet af en månede men det regner jeg med at de bare bytter. Vi har gulvvarme i stue og gang så det er tørt inden den er helt færdig. I køkkenet er der da lidt vådt når den køre, men den har jo et tørre program så det er entligt ok når den er færdig. Jeg syntes ikke der er mere vådt end når vi selv vasker gulv.
Jeg er helt sikker på at vores hjem aldrig kommer til at mangle en hus slave igen.
Hilsen Heidi




Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 11:09

hvad angår store totter har det aldrig været et problem for min kærestes roomba, den æder det "råt".. :)

 

og hva angår desinficering - der sætter jeg grænsen, bakterier er sunde for vores immunforsvar, og vi spiser ikke af gulvet. Så for min kærestes og mit vedkommende, behøver vi ikke en indream - vi holder os til roomba

0
0
Svar på denne tråd
 
 en tanke
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 03:23

Er sådan nogle ikke noget fråds når det kommer til strøm? Ellers lyder de jo pænt smarte.

 

 



...from Rulammet with love


Omsider med Elmholts Napasha

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 04:19

Det jeg lige har kunne læse mig frem til er at Roombaen bruger 30W og lader i 3 timer. Sammenligner man energiforbruget Roomba 20% billigere end en Dyson, som har et meget normalt strømforbrug.

 

Roombaen er godt nok lang tid om at tøffe rundt, men den har også en meget mindre motor.

Jeg fandt noget på en side der hedder Treehugger om det, men jeg tror at det er en gammel test.

Et andet sted står der er det koster 48kWh et andet 26kWh om året. Så i værste fald koster det 150Kr om året at slippe for at støvsuge... Eller omregnet i timer på sofaen ca en timeløn for Roombaen på 40Øre hvis den køre en gang om dagen - det er dælme en billig husslave

 


Hilsen

Jens


Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 11:59

Min kæreste og jeg havde en irobot roomba et eller andet. Den kostede jo en mindre formue - 3999 kr gav vi. Vi havde den i et halvt år, så solgte jeg den. Jeg synes simpelthen den var for langsom og gjorde ikke arbejdet ordentligt.. Og så larmede den altså også.. Så jeg solgte den til 2000 og købte en rigtig støvsuger. Det kan ihvertfald bedre betale sig lige at bruge 5-10 minutter på at støvsuge hele lejligheden (60kvm), robotten tog flere timer om det.. Jeg vil ikke have sådan en igen :-)




SigneKryger

Quando omni flunkus moritati

?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Signe...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 14:27

Hvis den har været flere timer om det, så må der da have været noget galt med den?

 

Og ja, den larmer da lidt, men vi plejer nu også at lade den køre når vi ikke er hjemme. Det er nu meget rart at kunne gå en god tur med hunden og så komme hjem og der er støvsuget :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 14:43

Vi havde den inde til rep. hvor de sagde at den ingenting fejlede, og vi tjekkede alt på den :/ alene køkkenet, som er firkantet, uden forhindringer, og på omkring 4 kvm, tog den 30-40 minutter om at gøre rent..




SigneKryger

Quando omni flunkus moritati

?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jens du glemmer
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 15:07

 

lidt mht økonomien: Den tid du tror du skal bruge til at ligge på sofaen og slappe af, skal du bruge til at arbejde for at tjene til anskaffelsen af en ny støvsuger (evt "kun" før tid).

 

Plus den tid du har brugt på HN, treehugger mv. - det var den tid du skulle have slappet af, den er allerede brugt nu :D

 

 

 

Luckyone1 - starter dit fornavn med D? Har du redet på heste i åer? Jeg synes dit sprog virker bekendt, men er ikke helt sikker?


 

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd
 
 blær blær blær....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2012 15:27

... ja jeg ved godt at det er irriterende at høre på, men må alligevel lige fortælle at da jeg stod op i morges ved 11 tiden efter et mindre nytårsparty herhjemme i lejligheden, ja så havde "inDream" allerede støvsuget. Rent og fint at stå op til og så var det bare lige at vaske de sidste drinksglas op.... det kan man jo brokke sig over, hvis man nu skal kritisere den - at den ikke kan vaske op og betjene opvaskemaskinen.

Suk.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider