Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor stor er 13,3 tommer?
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 11:30

Hey allesammen


Jeg ønsker mig en Mac computer i fødselsdags gave, jeg regner bestemt ikke med jeg får en meeen... man kan vel altid ønske sig det :-)


Jeg vil nu gerne ønske mig en på en normal computer størrelse skærm.. men, den må heller ikke blive for dyr.. så det bliver lidt svært.. men ved i hvor stor en normal computer skærm er..?

og hvor stor 13,3 tommer er? :-)


Kh marie



SØGER FERIEPART!!


Søger en feriepart jeg kan ride i hver ferie. I nordjylland - vendsyssel - poulstrup .. tjek min præstation eller min anonnce, for mere information!

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 11:55

En almindelige størrelse bærbar har en skærm på 15,1 tommer så den på 13,3 er en del mindre (Netbook størrelse)





0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 11:58

de små som folk tar emd i skole er 10" - 10,5" ...så lidt større end sådan en :P



..........iSE & WALDFEE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 12:10

en 13,3" og var meeeeget glad for den - den er handy og føles slet ikke så lille som en 10" - den føles stadig som en rigtig PC, synes jeg, men er nemmere at sidde med på skødet, og man kan stadig se film på den f.eks. Nu er min så gået kaput, og jeg har fået en 15,6" (åbenbart en ny størrelse - lidt bredere end 15,1" som er standard), fordi prisen var lidt nemmere at overskue (12-13" er dyrere, da det er mellemstørrelse, og de ikke masseproduceres, tror jeg).




Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.


Who am I?

www.freewebs.com/sin ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den mest alm.
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 12:12

Størrelse er 15,1" og 15,4"


Så en tomme er 2,54 cm, så en 13,3 er 5,8 cm smallere

eller man kan sige 15.4 = 38,1cm bred

og en 13,3 = 33,7 cm bred.


de sm 10" er kun 25,4 cm bred.




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 13,3" computer
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 16:58

Jeg har en MAC på de 13,3 og jeg er SÅ glad for den! Størrelsen er lige tilpas - rar at læse på (dokumenter fra skolen fx.) stor nok til at se film må, men stadig handy at have med :-)
Jeg kan kun anbefale den størrelse bærbar :-)



Nu med væbnerprøven af den akademiske ridekunst, i hus! :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Husk at skærmstørrelser
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 18:28

Altid måles på diagonalen atså fra øverste hjørne til nederste hjørne i modsat side.



Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd
 
 13,3' er perfekt :)
Forfatter: 
Dato:  16-07-2011 19:56

Jeg har en 13,3 og som de andre siger - perfekt str. - man kan bruge den i skole, til at skrive opgaver, spille spil, se film og den er nem at have med rundt :)


Jeg ville aldrig købe en større - hvis du har brug for at se str. så er den lidt større end et A4 papir :) Det er min i hvert fald :) Samme form :)


Jeg ville til gengæld ikke have en mindre - de er for små at skrive opgaver osv på.


Hilsen Celia


Sieze the day!


Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider