Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Måske dumt spg. om pladsbest. i tog
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 20:07

Hejsa HN


Sidder lige nu er og er ved at bestille pladsbillet i et tog fra Fredericia til København i morgen.


Jeg får det simpelthen så dårligt når jeg kører med ryggen mod kørselsretningen, og derfor vil jeg jo gerne bestille en plads hvor jeg altså undgår dette, og istedet ser frem mod kørselsretningen.


MEN HVORDAN VED JEG LIGE HVILKEN VEJ TOGET VENDER OG KØRER? Argh! det er skide frustrerende!


Det ser sådan her ud inde på siden:

Billede


HJÆÆÆÆLP :-)


- Cecilie




A woman needs two animals - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 20:23

efter hvad jeg ved så er de laveste nr i forenden af vognen, altså imod kørsel retning,

hilsen helen


lækkert sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,

0
0
Svar på denne tråd
 
 det ved ingen
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 20:29

det har du ingen mulighed for at finde ud af...


et tog kan jo køre i begge retninger, så hvordan de vender ifh kørselsretningen er helt tilfældig.


den sikreste måde er at bestille to pladser over for hinanden.


mvh

Anne (togfører)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 20:34

Kender godt det med at man ikke kan køre med ryggen mod kørselsretningen, men desværre som de andre siger, så kan man ikke være sikker på i hvilken retning toget kører.


Hvis jeg skulle bestille en billet, så ville jeg satse på at toget kører mod højre og derfor vælge plads nr 75 eller 85. Men det er et skud i tågen :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tog....
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 20:42

Du ved desværre aldrig hvilken vej toget vender. Det ved de ikke engang inde på stationen, så det er desværre lidt et sats :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æhj....
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 21:39

Øv hvor skide ærgerligt.


Nå, men jeg må jo bare tage chancen. 50% chance for at jeg møder op i København med kvalme :D


- Cecilie




A woman needs two animals - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gangplads
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 08:05

Du kan evt vælge en gangplads, den er meget billiger også sidder du med siden til. Så er der måske kun ½ kvalme ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gangplads?
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 08:14

Menes der klapsæde? Det er kun for folk med Wildcard...


Det er oftest ikke noget problem at bytte sæde med dem man sidder sammen med, hvis man absolut ikke kan tåle at køre "baglæns". Havde jeg det på den måde, ville jeg ofre de 30 kr. ekstra, og købe to pladser over for hinanden. Så er problemet løst.


Salvia



230 stk. hestepostkort sælges. *Ny pris* Se annoncen her


Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life


The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsb MQ IC
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 08:20

"Menes der klapsæde? Det er kun for folk med Wildcard"


Okay, det har jeg nu aldrig oplevet.. Hverken med eller uden wildcard.

Har set en moden kvinde sidde på sådan en plads med hendes hund. LIgeså vel som soldater, børn - ja, mange forskellige typer ;)



Selv plejer jeg, at bestille Orange, til trods for jeg har wildcard. Orange er billigere for os når vi skal af sted to voksne og en hund ("barn")



/DarkAngel


Make-up (GOSH) sælges:

www.baboom.dk/html/ mar_alle.asp?UserID=28954

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tog :)
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 11:31

Du kan så vidt jeg ved ikke bestille klapsæde plads, uden du har wildcart. Så det er rigtigt det Salvia siger :) Det bestiller kæresten og jeg altid, når vi skal til København.


.. Sagde LilleChelle ;)

^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis nu
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 13:52

du kommer til at køre "baglæns" kan du så ikke pænt spørge den der sidder overfor og kører "forlæns" om I ikke kan bytte. Forklar evt. problemet. Du kan så være uheldig at personen også bliver syg af at køre baglæns.


Jeg har ofte byttet plads med folk der ikke kunne lide at køre baglæns, det var ok med mig. Havde fast plads på første, dengang jeg pendlede mellem Odense og København for et par år siden. Der var så en mand der ville bytte, så det gjorde vi hver morgen :-)


Beagle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 17:18

Nå, endte du så forlæns eller baglæns?


Kh

Maria


Mor til skønne Kathrine 24.08.06

Og skønne Frederik 22.03.09


Skal du have lavet dåbs-, fødselsdags- eller bryllupskage?

Send mig en PB.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Familieafdelingen
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 16:01

Ligger som regel forrest i kørselsretningen, uanset om man kører til Sj. eller Jyll.


Det er så ikke den afdeling, jeg frivilligt vil vælge.



Hilsen
xtiny

Den sjoveste kattebog ever: "The Unadulterated cat" tekst Terry Pratchet illustrationer Gray Joliffe.
Campaign for Real cats.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider