Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Total Blackout
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 21:38

Okay, det er sgi en tand for sjovt trods alt...


Troede det var for åndsvagt og ja det er det måske også, men kan ikke lade være at blive fanget alligevel...


Ser du det?



Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...


Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg gør!!
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 21:41

yeps


jeg troede også det var en tand for åndsvagt - men fangede det blev jeg nu alligevel


Det er da for grineren - men også total synd at hende den buttede blev sendt ud, nu når hun nærmst havde "båret" ham Jessie igennem ...


<3 med katten Dixie <3

Lykken er når man er tilfreds med det man er glad for!

Og med part på prinsen - Apopka :-)



Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 assadsfaf
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 21:44

Tænkte også bare det var ret plat, men det er faktisk virkelig sjovt.. Tror jeg ville være lige så hys med nogen af dem..:D det bedste var næsten deres ansigtsudtryk da de opdagede det bare var pasta, i stedet for @!#$ som de fleste havde troet ;)



Piraten & Montana af Højgaard'

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!



Sælges: Kentaur Artemis dressursadel 17,5"

- sadel i god kvalitet med dybt sæde og god knæstøtte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Normalt...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 21:47

..... er jeg ikke til sådanne programmer, men må indrømme at jeg er blevet lidt fanget i dag - ham der Jessie er for sjov!


Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!


Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 08:51

Fik total mavekramper af at grine så meget. Tønk at pasta kan være såå farligt, samt chips og vat og hvordan tanken om og lyde kan gøre meget f.eks limbo


Var til Casting på programmet, og er da virkelig glad for jeg ikke gik videre







0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-03-2011 11:51

jeg så det også...for skulle da lige se hvad det var for noget. For lidt nysgerrig er man jo, selvom jeg synes det ud fra klippene/reklamerne virkede lidt plat. men så det og blev nu godt underholdt og synes faktisk det var ret sjovt..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider