Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Livet ændrer hårfarven?
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 20:35

Jeg må lige høre, om I andre har haft samme hårfarve gennem livet? Altså naturlig hårfarve, eller er den skiftet af sig selv.


Da jeg var lille, indtil ca. 10 år, var jeg mørkhåret, MØRK brun.


Så blev jeg stik modsat Blondine, med helt lyst, gyldent hår. Da jeg så var omkring 20, var mit hår så rødt i nuancen, at andre kommenterede det.


Og nu er jeg 29, og har sådan en mellemfarve, hvor jeg får "lyse striber" helt naturligt om sommeren, men det inderste vil jeg kalde kedeligt brunt.


Er det meget normalt? Min mor siger, det kan have med hormoner at gøre - skal sige, jeg har Ikke børn, men man skulle få en mørkere farve, hvis man har fået børn. Men det siger jo ikke noget i mit tilfælde.


Har I også prøvet at have alle typer farve, naturligt?




Der er noget ved hestens ydre, der er godt for menneskets indre

0
0
Svar på denne tråd
 
 pindsvin
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 20:55

jep


Blev født rødhåret (min far påstår at det er jeg stadig )


Pludselig var mit hår hvidt (ca et år gammel)


Blond i det meste af min barndom.


Så "postej" med lyse striber


Nu er det "normalt" postej om vinteren og lyst om sommeren..


Tør væde på jeg er sorthåret inden jeg bliver 30^^


/<rista

Og Den Røde Giraf!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hårfarver
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 21:08

Som barn havde jeg helt glat mørkebrunt hår.

I puberteten begyndte jeg at få lidt fald i håret og nogle rødlige striber. Og da jeg var i tyverne var faldet blevet til naturkrøl light.

Nu som 40-årig er håret generelt lysere end da jeg var barn og krøllerne lever side om side med de grå hår, der dog jævnligt dækkes af en gang farvning.


MVH Pia Fruen på Bøgehøj

Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold

Djurslænding? - køb dyrenes foder hos HG Foder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit hår...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 21:22

Jeg havde lyst, gyldent hår indtil jeg var omkring 6-7 år, så blev det helt MØRKT brunt med rødligt skær, i teenageårerne var det brunt med tendens til lyse, næsten blonde striber om sommeren.


De sidste 10 år har jeg ikke set min naturlige hårfarve, men i løbet af det sidste år har jeg pludselig fået krøller - mange krøller og i hele håret.... Mit hår var helt glat indtil jeg blev voksen, så kom der lidt fald - men har da aldrig haft krøller.


Underligt noget med det hår.


Træk vejret nu, venter du til om lidt....

- så dør du!


TinaR


Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var rødblond
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 21:32

Som ung mere lys, men min søster som er mørkblond med krøller, var som lille lyshåret/hvidblond.

Pt er det en kedelig "messingblond"- ikke rød og ikke sølv/aske.


Vi andre tre søskende er efter de 30-40 blevet askeblonde. Og min rødhårerede søster er rød. Vi var rødblonde.

Vi er blevet askeblonde med alderen. Det gør vi- fra min mors familie- de bliver hvidhårede.

Min far var også en lille lyshåret fyr, han blev så sorthåret- og pletskaldet. Men han forblev sort.

Min dreng var også hvidhåret, og er nu rødblond med skæg i den farve. Hans far var bare blond.



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 21:33

Blondt indtil jeg blev en 14-15 så blev det mere og mere kommunefarvet som man siger, nu er jeg 48 og har helt mørkebrunt hår og har haft det i en 18 år, dog ser det ud til jeg så småt er begyndt på de grå stænk..




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider