Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor stammer jeres navn fra?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 18:28

Jeg blev lidt inspireret, af et andet indlæg med navne. Og dermed kom jeg frem til spørgsmålet, hvor kom jeres navne fra? Er det "familie" navn, eller var det bare noget jeres forældre synes i skulle hedde?


Jeg kan da begynde... Øh... Jeg blev opkaldt efter min mors første marsvin dét kan være direkte sjovt at sige, hvis folk spørg hvor de fik navnet Tine fra.. Men jojo, min mor har åbenbart forbundet sit første marsvin, og første barn med hinanden.


Så må jeg høre jeres


- Med den skønneste Ofeigur.
Tit øjet må tindre og læberne le for at skjule det indre, som ingen må se.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navnet
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 18:31

Jeg er opkaldt efter den pige min bror var forelsket i da han gik i børnehave


Min mor ville have jeg skulle hedde Tenna og min Far ville have jeg skulle hedder Susse.


Så spurgte de min storebror på 4 år til råds - og han sagde Sandra, som altså var pga af ovenævnte ;)


Zazs.
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 18:42

hehe, gode historier


Min mor synes at jeg skulle hedde Linea. Men da jeg blev født, synes hun at jeg lignede en Pernille. Så nu hedder jeg bare Pernille Linea. Men bliver dog kun kaldt Pernille + diverse kælenavne


Kan fortælle at min lillebror skulle ha heddet Sebastian, men han lignede så åbenbart en Tobias. Så nu hedder han Tobias Sebastian. Men bliver dog kun kaldt Tobias. Dog Bettebror af mig, påtrods af hans ihvertfald + 190 cm & jeg 172 cm. Øhh føler mig sku så meget som storebror


TineP (Ofeigur): tror jeg kommer til at lave lidt samme nummer som din mor. For min kat hedder Dina og har altid sagt at min første datter skal hedde Dina. Sååå, min første datter bliver sku nok os opkaldt efter katten (måske )





Vh Pernille




Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon*



R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!!



Klik: *Stald Royal*


Klik: Hund bortgives

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 19:02

Mor og far synes jeg skulle hedde Camilla.


Men mine søskende(trillinger) ville have jeg skulle hedde Cæcilie :-)


Har ingen idé om hvorfor

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navne...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 19:08

Jeg hedder Lene fordi min oldemor godt kunne lide det navn, og min mor holdt meget af sin mormor


Pernille,

det du skrev om din lillebrors navn er lidt pudsigt, for da min lille nevø blev født ville hans mor have han skulle hedde Tobias, mens hans far stemte for Sebastian. Hans mor fik sin vilje :-D


Lene


- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 efter mor
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 19:09

Jeg har navn efter min mor. Hun hedder Maria til mellemnavn, så jeg hedder Maria Louise, min pigen hvis jeg får en skal hedde Louise og så hendes eget mellemnavn. Men det er sværet hvad der går godt efter Louise.



-----MARIA-----


:-) :-) smil det smitter :-) :-)




Gamle uldtrøjer søges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 19:30

Lenuccia: hehe ja, det er sku lidt sjovt


polgadot: Louise Marie/a





Vh Pernille




Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon*



R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!!



Klik: *Stald Royal*


Klik: Hund bortgives

0
0
Svar på denne tråd
 
 navn....
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 19:34

Min navn, stammer fra england og er bestemt af min far

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit navn
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 20:05

jeg ved ikk, hvor min mor fik ideen til mit navn, men jeg ved at min far, ville have at jeg skulle hedde Mark og min mor ville have, at jeg skulle hedde Danny, men min far fik så sin vilje med, at jeg ikk fik min mors side af familien, mellemnavne(herre siden).


det blev til Danny :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit navn.....
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 20:34

Da mine forældre sad og snakkede om hvad jeg skulle hedde, kunne de ikke rigtig bliver enige.


Min bror ( i en alder af 6 år ) gik så hen til de gamle og sagde med en meget bestemt stemme " hun skal hedde Anne- Kathrine, fordi de hedder min kæreste i børnehaven!"


Det synes de gamle alligevel var lidt sødt af den bette storebror, så det blev så mit navn:-)




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 20:37

jeg hedder Ann-Lie, og man siger hele navnet, det kommer sig af at min mor var glad for en skuespiller som hed lee og det ville min mor gerne have jeg skulle have heddet men præsten sagde nej for lee var et drengenavn og skulle jeg hedde ann foran SKULLE der være bindestreg i sagde præsten og resten skulle staves lie...


min far ville dog gerne have jeg skulle hedde pernille, og der sagde min mor nej for så ville folk kalde mig persille - og så kom jeg til at hedde ANN-LIE, øhh et mærkeligt navn mange ikke kan sige rigtigt eller persille - jeg kan ikke rigtig se forskellen



hilsen ANN-LIE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navnet.
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 21:15

Hvis i keder jer, så kravl ind på babynamesworld.com og kig efter jeres navn


Susie .. Ja. Det var min mors bud.


Min fars var Linda eller Irene (!!).


Min bror fik lov at vælge, hvilket som i kan se blev Susie. Det kære menneske udtalte dog, da jeg var yngre, at han faktisk synes Linda er pænere :p ..


Monica <3

Gudesmuk, knapstrupper og stjernen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd
 
 navne.........
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 21:35

mine forældre synes jeg lignede en Vibe



men min søster på dengang 5 år slog i bordet og sagde jeg skulle hedde Ida :)


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 hejmeddig
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 21:48

Mine forældre kunne ikke blive enige om hvad jeg skulle hedde, og da min ældste bror ville være med til at bestemme skrev de navnene ned og lagde dem i en hat, og min bror trak altså mit navn op af hatten, ligesom en slags "kanin" ..


Min farfar og farmor bor så nede ved Sønderjylland, og syntes jeg skulle hedde Steffanie(navnet som blev trukket op af hatten), men da min mor syntes det lød for tysk, sagde hun at jeg skal skulle hedde Stephanie med ph :D


Stephanie

- & fjordbollen Cox Tidselbjerg

Hjemmeside: Bricksite.com/CoxTidselbjerg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navne..
Forfatter: 
Dato:  30-10-2010 22:15

Jeg hedder Nathja - fordi min søster hedder Natascha og de to navne skulle passe sammen. Men far ville have det skulle stave Natja, men det kunne man ikke. Der skulle et H i. Så det blev Nathja.


Linea er et familie navn - alle pigebørn i vores familie skal hedder Linea til mellemnavn (min søstre og jeg er de første som hedder det) og drengene skal hedde Roland til mellemnavn.


En ven af mig undersøgte engang hvad mine navne betyder, og Nathja betyder vist nok håbet og Linea er navnet på en blomst.

Så jeg er: "Håbets blomst"


0
0
Svar på denne tråd
 
 jo det er jo fordi
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 00:04

min oldemor hed Elisabeth, min mormor hed Else, min mor hed Elsebeth, jeg hedder Lisbeth og min ældste hedder Elizabeth - follow me.....


Faktisk viste jeg ikke min oldemor hed Elisabeth da vi valgte navnet til Elizabeth, det er først noget jeg senere har fået fortalt.



Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hedder...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 00:05

... Lisbeth fordi min bror der på det tidspunkt var 4 år gammel var dybt betaget af tegnefilmene om the Flintstones - og specielt af Flisbeth Flintstone - så han mente jeg skulle hedde Flisbeth. Mine forældre modererede lidt på det så det blev Lisbeth i stedet.


Til mellemnavn hedder jeg Virginia lige som min faster og hendes datter.


£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehehe
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 00:15

Lisbeth: Hvor sjovt du nævner Flisbeth - det har altid været min mors kælenavn til min søster - hun hedder Lise.


Jeg skulle have heddet Klara, men det syntes min far var for gammeldags - jeg synes, det er et enormt flot navn og er ret ked af, at jeg ikke fik det egentlig... Men Sine blev det - egentlig skulle det have været Signe, men min mor var bange for at min fars nordjyske forældre ville kalde mig "Siwne", så de droppede g'et


0
0
Svar på denne tråd
 
 rulle tekst
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 13:56

Mine idéforladte forældre fandt mit navn på en rulletekst efter en film.

Jeg er sikker på der var pænere navne, der havde medvirket i filmen.


Mit mellemnavn er fra en stavnsgaard og egn i det nordlige jylland som eksisterede tilbage i ca. 1775


Efternavnet er efter min far.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit navn...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 18:15

Mit navn, kommer af min tip tip oldemor, noget i den retning.

Hun hed Dorthea Amaile Havbæk Jespersen. Hun var født d. 28-06 år ??? 100 år efter blev jeg født d. 28-06-84, og blev opkaldt efter hende, dog uden a`et til sidst, da min far synes Dorthea var grimt. Så det blev bare til Dorthe.


Min moster var slægtforsker, og det var hende der fandt ud af det med min tip tip oldemor.


Desuden er der også en blomstersort der hedder Dorthea.


Så lidt "historie" er der også bag mit navn.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1235467890
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 18:31

Jeg lyder navnet Kia.

Der ligger vist ikke den store historie bag det, men det skulle gerne være lidt specielt og forholdsvis kort(sådan så jeg ikke sad som den eneste i 0. kl og ikke kunne stave mit eget navn ).


Da jeg var yngre synes jeg det var meget irriterende at have et specielt navn, fordi at krus, klistermærker, nøgleringe osv med navn på ALDRIG fandtes med mit navn på.


Nu har jeg lært at der er andet en Diddle klistermærker i verden( ) og er egentlig meget glad for ikke at hedde det samme som alle andre.


Dog skal jeg næsten altid stave mit navn eller fortælle at jeg altså hverken hedder Mia, Pia eller Kira, men det kan ofte løses ved at nævne bilen af samme navn

0
0
Svar på denne tråd
 
 lolllll
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 18:41

Jeg hedder Doris, fordi min biologiske familie havde en lille søster der blev bortaodpteret, hun hed doris,jeg er den første pige på deres søskende side, derfor skulle jeg hedde doris . de var 5 piger og en dreng.

men skæbnen ville at jeg også blev apopteret, så jeg er ikke opvokset med mine brødre.men kender dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 18:49

Anne kommer fra min ene oldemor og Sofie kommer fra den anden :)


Så blev det jo bare Anne Sofie. (bruger dog kun Anne)


Det var min mors valg, da min far ville ha jeg skulle hedde Søren.

- Det navn fik hans søn så i stedet for :P





Anne


PG Allways My Choice

RIP Røde. Vil altid huske dig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, det var min søster
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 20:54

Der fandt på det, jeg har 4 søskende, og vi har alle navne på 4 bogstaver og to stavelser- så jeg hedder Tine efter Herman Bangs bog af samme navn.


Sidste år fik jeg rent faktisk tygget mig igennem bogen, og nøj en vattet historie, hvor hun dør til sidst...


Alle de Tiner, jeg har mødt, har haft navn efter den @!#$-ing bog.

Af uransagelige årsager har jeg altid gået i skole/på kurser oa med folk, der hed Tina, Line, Stine, Tene, Tinne- og sidst Tino. Det har været rigtig svært, da jeg hører dårligt: Hvem spørger de nu? Hvem snakker de om?!


For ikke at tale om folk, der tror, jeg hedder Trine, Stine, Line- og Tina. :-P Så jeg hedder faktisk: Ti-NØH- med E til sidst. ;-D


Dusinnavnsforbandelsen undgik min dreng: Jens Jacob, han gik på efterskole med 6 (!) Jacob/Jakob-er... Og knægten skulle have haft et KORT nemt navn, men moren ku ikke beslutte sig. Men han bliver kaldt Duggi (også, da han var i USA, det ligner Dewey nok lydligt, så internationalere bliver det nok ikke. :-D ).



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg....
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 21:57

Mit fornavn er der ikke noget sjovt ved, men vi 3 søstre har taget vores mors pigenavn til os.


Som stammer fra en engelsk fisker, som kom til Danmark og bosatte sig. Han hed Sweet, og navnet er blevet fordansket lidt over årene. Og min kære bedstefar lavede en stavefejl i min mors navn, så vi hedder ikke helt det samme som resten af familien! :)



Der er noget ved hestens ydre, der er godt for menneskets indre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2010 22:47

Jeg fik mit navn fordi min mor, som barn, havde læst en bog der handlede om en pige der hed Kit og hun havde bestemt sig for at det skulle hendes første datter hedde.

Der var godt nok ved at blive ballade i familien da jeg skulle have navn. Min mormor havde bestemt sig for jeg skulle hedde Trine, men det synes mine forældre ikke, så den gamle var lidt muggen et stykke tid;o)


Mit mellemnavn har jeg fra min mors familie og efternavnet fra min far.


Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 dumme navn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 10:37

Jeg skulle rigtig have heddet Solbjørg, men min far syntes det blev et for langt et navn. Så de døbte mig Bjørg.


Jeg er faktisk rigtig træt af mit navn :(


Det bliver altid læst som Bjørn. Hvis jeg er i byen og jeg siger "Jeg hedder Bjørg", så får jeg altid at vide "HVAD?" og bagefter, om hvad jeg rigtig hedder eller om hvad jeg hedder til fornavn.. og jeg møder altid nogen der så siger "Er du dansker?", "Bjørg er da ikke dansk, er det ikke Islandsk?".

Bjørg er et gammeldansk navn og staves B-J-Ø-R-G!


Så jeg vil rigtig gerne hedder noget andet engang imellem.



Med venlig hilsen

Bjørg


Ejer af haflingeren Hedevang's Nicoline

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ditschen
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 13:05

Jeg er simpelthen opkaldt efter Filmen om Ditte Menneskebarn...

Og bliver ofte kaldt Gitte... Det er efterhånden lidt træls ;-)


Med venlig hilsen Ditte Bertelsen


Med palominohoppen Kimberley Krystal - en rigtig dame!


Hvis dit liv var en film, ville du så se den?



0
0
Svar på denne tråd
 
 barnets navn er...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 18:42

min far bestemte mit navn: mai-britt

Han syntes at det var smart at navnet kunne deles????


Min mor ville have at jeg skulle hedde helle,hmmm jeg er ikke en helle pige tror jeg, så er udmærket tilfreds med mit navn


kram din hest når den har gjort noget godt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 21:56

Tja.. Jeg hedder Louise-Alda Robertsdóttír Andersen..

Louise ved jeg faktisk ikke helt hvor kommer fra

Alda hedder jeg efter min islandske oldemor. Robertsdóttír er også pga min islandske side af familien, da min far hedder robert. Var jeg blevet en dreng skulle jeg have heddet Thor-Daniel.. Såeh.. Passer mig ret fint at være endt som pige


-Louise-Alda

Sov sødt, min smukke dreng..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg hedder Helle fordi
Forfatter: 
Dato:  01-11-2010 22:53

min far ikke blev en pige!!! :-) Han kom så til at hedde Helge Martinus (hans morfar hed Martinus).


Da jeg ventede barn tænkte jeg at han skulle hedde Nicolaj Martinus. En dag kom jeg til at tænke på at det kunne jo blive en pige!! Nå så skulle hun i hvert fald hedde Martinore til mellemnavn (det var et af min farmors navne og jeg så det som en kvindelig pendant til Martinus) :-) ). Jeg skulle så finde et navn at sætte foran og det blev Lenette, efter en barndoms bogserie der også blev en tv-serie, "Lenette og hendes grimme hund". JEg synes at det var et nemt navn. Det er det IKKE. Hun har ofte skulle gentage sit navn. Det er både blevet til: Anette, Jeanette og i bedste fald Linette.!!


Så det med navne er ikke helt nemt.


PS Mit første marsvin var opkaldt efter en hoppe og hed Susí!!!!!


MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER


Mor til Lenette Martinore født 1991 :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mogens
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 12:25

Jeg skulle have heddet Mogens, opkaldt efter min farbror (jeg var den førstefødte og burde derfor pr. defintion blive en dreng).


"Desværre" blev jeg en pige, så det gik ikke...


Så blev det til Gitte - det var et meget populært navn på egnen for 40 år siden.



Hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 navne..
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 12:56

Jeg hedder Anne-Sofie Kjær Lambertsen. Min mor kunne godt lide Sofie, mens min far holdt på Anne. I mine yngre dage blev jeg kun kaldt Anso (som min mor bare HADER), men nu bliver det kun til Sofie. Kjær er min mors mellemnavn og Lambertsen er min fars familie navn. Jeg er rimelig glad for at de delte det op på den måde, da jeg ellers skulle have heddet Anne-Sofie Otto Hansen (fars mellemnavn og mors efternavn).


Behøver jeg at sige, at med det monster lange navn, gik der ret lang tid før jeg kunne stave mit eget navn?


Venlig hilsen Sofie

Stud. Med. Vet.

kvalitetsponyer til avl og sport til salg

Atlas Stengaard årets hingst 2006

Besøg vores nye hjemmeside og følg Atlas....

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit navn :)
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 13:49

Jeg hedder Lykke fordi min mor var meget syg under graviditeten, og så sagde hun at hvis vi (min mor og jeg) overlevede det så skulle jeg hedde Lykke (hun vidste jeg blev en pige)! Min far sagde så, at hvis jeg skulle hedde Lykke (for det var ikke noget man hed det var noget man havde) så skulle jeg også hedde Maj-britt efter min fars første båd, men min morbror siger at det var min fars første kæreste Sååå....

Mine drenge hedder begge Evald til mellemnavn da begge deres bedste fædre hed det og min datter har samme mellemnavn som min svigermor (min svigermor hedder connie Viola og kunne ikke lide navnet connie så det blev Viola) Syntes det er lidt sjovt når de hedder det samme som deres bedste forældre! Det gør alle mine nevøer og niecer (har 10).

0
0
Svar på denne tråd
 
 XXXXXXXXXXXX
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 15:43

Heidi - min mor var gift østrigsk og har en søn min halvbror Erhard - så hun kom skilt hjem igen og giftede sig dansk og så skulle jeg hedde Heidi. Karen er fra min farmor som jeg desværre ikke har kendt.

Pedersen er min fars efternavn.


Min søn hedder Rolf Alexander - Rolf et gammelt nordisk/germansk navn og Alexander for han lignede en lille Alexander...


kh

Heidi Karen Pedersen


DAMESADEL SÆLGES

se billeder på min præs.


Undervisning i damesadel ridning gives



Pluto - Siglavy

Minimulen Viktor



Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit navn
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 18:04

kommer af, at min mor havde en lærer, som hun syntes rigtig godt om. Denne lærer havde så en datter, som hed Kitt, så det skulle jeg da også hedde.


Havde jeg været en dreng skulle jeg have heddet Kim. Det skulle så efterfølgende have været min brors navn, men min tante og morbror kom mine forældre i forkøbet. Så min fætter hedder Kim og min bror hedder Dennis. Som jeg husker det, fik min far lov til at bestemme, for min mor ville vist have, at han så skulle hedde Kristoffer...




Mvh Kitt :)


med den smukke

~*~Victoria af Birkely~*~



Fremmed kan dig lære, dig selv skal du være

0
0
Svar på denne tråd
 
 JujEmand
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 19:00
Skægt at læse folks historier :-) Jeg hedder Rikke Sofie. Min mor ville have at jeg skulle hedde Camille, min mormor at jeg skulle hedde Regitze og min farmor havde besluttet sig for Susanne.. Men min far var uenig og så blev de enige om Sofie. Men så startede der en sød pige på min fars madlavningshold som hed Rikke og så skulle jeg altså hedde det :-)


Rikke & Lucky Lurito DM

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navne...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 21:30

Mine forældre kunne ikke helt finde ud af hvad jeg skulle hede. Det skulle være et kort navn (de synes mit efternavn var langt) men kunne ikke finde ud af om det skulle være Fie eller Gry.

Min farmor mente ikke at man kunne kalde et barn for Fie, så hun synes det skulle være Sofie. Det synes min mor var dumt for så ville jeg alligevel kun blive kald Fie og så kunne jeg lige så godt bare hedde det.


Til sidst synes jordmoderen åbenbart at der skulle skrives et navn på mine papire og da mine forældre ikke kunne finde ud af det, så endte hun med at skrive Gry -og det har jeg så heddet siden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trolololo ..
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 23:48

Jeg hedder Linea, og det er fordi jeg er min mors lille blomst :)


Pigenavn opkaldt efter blomsten Linnæa, der er opkaldt efter den svenske naturforsker Carl von Linné. Kan også staves Linnea. I perioden fra 1985-1996 fik 211 danske piger navnet Linea. Ifølge Danmarks statistik var der 606 personer med navnet Linea i Danmark pr 1. januar 2008.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 10:07

Da min mor fødte mig, blev hun straks spurgt om hvad barnet skulle hedde (det gjorde man i Polen dengang). Det havde hun så ikke lige overvejet, så hun sagde bare Joanna, hvilket også er hendes eget navn. Så jeg hedder Joanna på min fødselsattest fra Polen :)

Men er aldrig blevet kaldet det, for da min mor kom hjem med mig fra sygehuset, sagde min onkel at det skulle jeg da ikke hedde. Han synes jeg skulle hedde Caroline, fordi min fætter som er 1½ år ældre hedder Carol :) og sådan blev det.


Caroline


Hvis du ønsker at dine drømme går i opfyldelse, må du ikke sove for længe.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider