Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Modermærker i hovedbund ?
Forfatter: 
Dato:  21-10-2010 22:05

Hej derude :)


Jeg har nogle mærkelige modermærker i min hovedbund - ca. 4, som er ca. ens, men i forskellige størrelser.


De har alle en ujævn kant, men så er de hvide i midten - det er altså en "modermærke-ring".


Har nogle af jer sådan nogle, eller kender til det ?


Jeg vil have dem undersøgt her efter ferien hos min læge - men ville blot hører om nogle af jer har "erfaring" med sådan nogle ? Jeg kan nemlig ikke finde nogle som ligner, nogen steder på nettet.


Mvh Janni - tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 modermærker
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 08:45

Vi kan have modermærker alle steder der er hud.

Dvs. du kan have det faktisk alle steder, i skeden, bag øjnene - ja- you name it.


Raske modermærker er ikke 100% runde i kanten, men det man skal holde øje med er om de bliver delt, aflange, meget ujævne, farverne deles, danner sår, rød ring omkring det, Bliver blomkåls agtigt i overfladen.


Men altid en god idé at blive tjekket, specielt de steder man har svært ved at se selv. -Det betyder ikke at de ved hvad de skal se efter.

For så havde jeg ikke endt op med modermærke kræft.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm....
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 08:53

hmm... det kunne da godt være at jeg bare skulle se at få lavet den lægeaftale med det samme også. Jeg har også et modermærke i hovedbunden, som egentlig har været væk i mange år (mistet farven), men som nu buler og er aflangt...


Venlig hilsen Sofie

Stud. Med. Vet.

kvalitetsponyer til avl og sport til salg

Atlas Stengaard årets hingst 2006

Besøg vores nye hjemmeside og følg Atlas....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Modermærke
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 09:05

Hvis man er i tvivl og vil slippe for frygten og måske endnu en læge, der aner INTET om hvad de skal se efter, så få det fjernet.


Det var sådan jeg fik opdaget, at jeg havde kræft.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider