Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sterilisation af tæve, pris??
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 11:32

Jeg skal have min tæve steriliseret og var ved at falde bagover da jeg hørte priser... mellem 4500 og 6000 Kan det virkelig ikke gøres billigere? Jeg bor på Fyn men kører gerne efter det inden for et par timer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 billigt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 11:52

jeg gav 11.000 for mins operation da det var akut livmoderbetændelse.


dyret skal jo blive en hel dag på klinikken, den skal i narkose, opereres + vågne op og tjekkes.


Vil du have lave priser skal du ud på landet til små klinikker der ikke foretager dise indgreb hver dag. er det ikke bedre at vælge et sted med ekspertise?




Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej med dig
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 12:12

Dyrlæge pedersen i vejle er billig :-)


Min søster har lige fået hendes hanhund kastreret for 2000 kr mindre mener jeg det var en på fyn. :-)


Fra odense er der ca 1 time :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tyskland
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 12:18

Hvis du kører over grænsen og finder en dyrlæge i Tyskland er prisen meget lavere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Priserne
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 12:56

Jeg har desværre ikke økonomisk råderum til bare at vælge den bedste selvom jeg gerne ville.


Og tyskland -så skal hun vel have pas osv og det har hun ikke. Må prøve at høre ham i vejle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 13:37

Vi har lige fået ordnet vores tæve 3624kr i aalborg... Det var ikke dyrt syntes jeg..


Uanset pris så brug altid den dyrelæge du kender og som kender hunden bedst... Det bliver det bedste i længden..


Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 13:42

Priserne afhænger også af hvad de inkluderer og det er nok vigtigt at spørge om..


Er det incl. moms, smertestillende, antibiotika, kontrol, elektronisk overvågning under operation osv osv osv.


På min arbejdsplads tager vi 4100 og det er incl. det hele.


//Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 234567890+
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 13:47

Alt er forresten ink i min pris.. Hun er sytet med indvendige sting, kontrol og alt... Krave hele molevitten..


Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skal
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 18:43

give 4200 kr ved egen dyrlæge, og selvom jeg kan finde billigere alternativer, så vælger jeg min kendte dyrlæge De kender min hund - så må jeg bare spare op lidt længere



Kom Nanna lige forbi og sagde

0
0
Svar på denne tråd
 
 pris ...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 20:10

Vi gav 3500 alt incl.


Har hørt fra bekendt at blot 30 km herfra koster det 6000.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris....
Forfatter: 
Dato:  27-07-2010 22:15

Hos os i Nordsjælland (2 timer fra dig, men dog bropenge oveni), mener jeg vi tager ca. 3000 kr. Og det er også med alt inkl. Det er ikke nogen lille klinik, og med super dygtige dyrlæger og godt udstyr så de bliver overvåget under operationen, osv. Så det findes billigere, det er bare et spørgsmål om hvordan dyrlægerne prioriterer deres forretning - og det er nok rigtigt at det oftest er ude på små klinikker uden ordentligt udstyr hvor det ikke koster så meget, men tror nu nok stadig du kan finde det billigere.


-Mvh Maria :-)


Lækker Kieffer Athene olympic dressursadel sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sterilisation
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 01:05

vi har lige fået steriliseret vores ene tæve i forbindelse med en fjernelse af byld ved den ene brystkirtel.


husker ikke helt nøjagtigt prisen på selve strilisationen, men et sted mellem 3500 og 4000kr


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider