Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 SOSU løn??
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 08:23

Har i overvejelserne at blive SOSU hjælper, eller at starte på uddannelsen, her til efteråret, men vil høre om der var nogen herinde der ved hvad lønnen som færdig uddannet SOSU hjælper ligger på?




www.stald-soemosegaard.dk


2 gedebukke på hhv 2 og 3 år, samt blandingskaniner af store racer, sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gennemsnitsløn
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 08:45

Gennemsnitslønnen er ifølge Ug.dk:


Social- og sundhedshjælper (private hjem): 20.298 kr


På institutioner : 22.600 kr


Dertil kommer selvfølgelig en masse aften/nat/weekendtillæg/kørsels osv :)


Mvh. Line

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 09:12

Tak for hjælpen :0)


Det er altid rart med nogen der ved hvor man kan hitte ud af det når nu man ik selv kan *gg*



www.stald-soemosegaard.dk


2 gedebukke på hhv 2 og 3 år, samt blandingskaniner af store racer, sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 10:06

Husk på, at du ikke kan regne 100% med de der lønsatser, da du inden for stat og kommune får svært ved at finde en stilling på 37 timer, som lønnen jo er beregnet efter.


Dem jeg kender inden for sosu-området mener jeg ligger omkring 16-18.000/mdr.


Jeg selv er færdig som sygeplejerske lige om lidt og kan se frem til en grundløn på hele 21.898 kr pr. mdr. HVIS jeg vel at mærke får en fuldtidsstilling, og de hænger ikke ligefrem på træerne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det kommer
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 10:10

meget an på hvor i landet du bor men du kan se lønen her


http://www.e-pages.dk/foa/174/ det er overenskomsten. DU starter på løntrin 18 og ser er der nogle forskellige grupper alt efter hvor i landet du bor dem kan du finde på den næste side. lønnen er mellem 20. og 21. Det er fuld tid vel og mærket hvilket ikke mange er der til er div tillæg som du kan finde i de foregående sider i lønbladet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 10:14

Jeg er sosu-assistent og ansat i reg. nordjylland.

Jeg er på et ældrecenter i ren dagvagt (30 timer).


Min løn hedder ca. 18.000 FØR skat.

Jeg har været ansat i 5 år.


Annemarie mor til:

Laura og Emma 20/07-06 og Nanna 13/8-09



"If you can dream it, you can do it"

"Medlem af Bullerklubben"

0
0
Svar på denne tråd
 
 og så skal du lige
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 10:54

tage højde for at de hold der starter til efteråret ER booked ud allerede, så det er nok ikke muligt at søge ind før holdet til januar.


AnnemarieR: du er vel klar oer at du rent faktisk får mindre i løn end SSA-eleverne???


Fjordhest er bedst.


Mor til Naia født d 4-1-06


0
0
Svar på denne tråd
 
 en ssa
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 11:20

elev får 10.000 et eller andet. der er noget kommuner der tilbyder det på voksenelevløn hvis man er over 25 år den er højer ja. De 18.000 er jo så heller ikke på fuldt tid timelønnen som hjælper ligger mellem 126 og 133 alt efter anncinitet og sted.


og for SSA 131 - 139 efter 4 års anncinitet stiger den til mellem 133 og 144.



elevløning SSA http://www.e-pages.dk/foa/174/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 11:27

er selv lige blevet færdig som SSA, og fik 18400 som elev


Fjordhest er bedst.


Mor til Naia født d 4-1-06


0
0
Svar på denne tråd
 
 tja hvis
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 11:37

ikke du er voksenelev har du været ualmindelig heldig så eller måske på DP?

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg var
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 14:18

voksen elev.


Fjordhest er bedst.


Mor til Naia født d 4-1-06


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 14:47

Kate, jeg er også ssa og arbejder ren dag 31 timer/ugenligt og har arbejdet i over 3 år...jeg får under 18.000 i grundløn....




.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 16:23

Hvis jeg ikke kan finde en fuldtidsstilling som nattevagt når jeg er færdig med SSH til April næste år, så forsætter jeg på SSA...Og er så heldig at få voksen elev løn, og det kan vi snildt leve for herhjemme


Lønnen svinger meget i det danske land, og det kommer helt an på hvilket sted du bliver ansat, ellers er der mulighed for at blive vikar i et vikarfirma, det giver kassen...Tjente selv ca 21.000 udbetalt da jeg var ude som ufaglært fuldtids nattevagt vikar



Screw you guys, we're going Western and barefoot :)

Lykkelig ejet af Den Røde Bøf, Muffedisen og 4 herlige hunde :)

Fantastisk sted i 7171 har ledige bokse, se mere på www.lj-stables.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyudlært SSA.
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 16:40

Jeg blev udlært assistent i oktober 09, og har derefter fået en fast stilling på 27 timer om ugen, i ren nattevagt.

Jeg arbejder 6 nætter i træk, og har derefter 8 fridøgn... helt perfekt for mig .


Jeg er ansat i Himmerlands kommune, og har med tillæg godt 22.000 kr. før skat hver mdr.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte lige at skrive....
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 16:44

... at man som SSA normalt starter på løntrin 21... meeen, det behøver man jo ikke stille sig tilfreds med. Jeg fik forhandlet mig noget op af løntrinene, så det må man jo også kunne som hjælper.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lønnen
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 16:49

Jeg er SSH og arbejder på et pædagogisk botilbud for spastikere og hjerneskadede i Region H.


Jeg arbejder 37 timer i ren dagvagt (nogle dage til 18) - eller det er et 6 ugers rul, hvor mine uger svinger fra 29 til 46 timer.


Jeg blev færdig som SSH tilbage i 1997, men har desværre ikke så mange års anciennitet, da jeg i 9 år kørte som vikar i bureau og ancienniteten bliver ikke overført da jeg ikke har været fastansat i den periode.


Jeg har pt. en grundløn på omkring 23.700 - dertil kommer diverse kvalifikations- og andre tillæg.



Mvh Louise.


Traveren Action Speed

Welsh Mountain Meraviglioso Hello Cavallino

(Cavallinos nye hjemmeside)



Cavallino søger bolig og venner til efteråret!

Se annoncen her



0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen ...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 17:07

jeg arbejder fast 24 timer om ugen. og tager så tre ekstravagter pr lønningsperiode. jeg arbejder kun aften.

jeg har omkring 28,000-29000 kr brutto om måneden.

jeg er ssa.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 17:53

Tror vidst det svinger en del. Jeg arbejder selv som ufaglært iblandt Sosu-assistenter og pædagoger på et Bofællesskab for senhjerneskadede.

Jeg har både weekend, aften og dagvagter. Dagvagter i hverdagene tager jeg dog ikke så mange af, da det jo kun er grundløn jeg får der, og det er ikke det store. Men det er meget sjældent jeg tjener under 20.000 kr før skat, og jeg er trods alt ufaglært. Jeg ved at mine uddannede kollegaer tjener rigtig godt :) På en helligdag feks (grøn dag), hvor jeg arbejder aften, kan jeg skisme komme op på over 26o kr i timen, så er det altså sjovt at være på arbejde

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 19:10

Der er forskel på at være vikar, være privat ansat eller kommunalt ansat. Lønforhold svinger enormt.


Har været SSH, men husker ikke lønnen, da det er så mange år siden... Nu er jeg spl., og tjener knap 22 i grundløn FØR skat på 37 timer. Men jeg har kun 32 timer og er offentligt ansat, så min grundløn er noget lavere. (Så kommer der weekend og vagttillæg m.m.).


Du skal i hvert fald ikke blive uddanet som SSH, SSA eller SPL. for pengenes skyld (jeg var SSH inden Spl.)



Team Starlight´s


<3 Starlight´s Sidney & Kristina <3



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider