Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hmm en svær en
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 20:42

Har lige haft en veninde i røret som var sur, skuffet og ked af det...

Må sige at jeg godt kan forstå hende...Og dog...Den er lidt svær...


Hun har været sammen med en i et par måneder....De bor ikke sammen og er sammen et par gange om ugen ca. De er begge jaloux...Ikke ovre i det sygelige men har begge en fortid der gør at der skal vises tillid fra start...

Hun skal så på job i morgen tidlig og er bare derhjemme og vil gå tidligt i seng.

Han ligger syg og ringer så og siger at han lige har drukket en flaske vin...Fair nok...Han har lyst til at gå i byen og gør det om lidt...

Her bliver hun så ked af det...1: han er fuld....2: han skal i byen alene....


Det skal lige siges at begge er voksne mennesker et stykke over de 30 år...


Hun kan ikke forstå hvorfor han vælger at tage i byen alene når han ved at det gør hende ked af det...Han ville absolut ikke bryde sig om det hvis det var omvendt....


Jeg tænker lidt: Har hun allerede fået "ejerfornemmelser" over for ham??? Er det så et sundt forhold???


Jeg har lidt svært ved at sige hvad jeg egentlig mener da jeg kan se det fra begges sider:(


Hvad ville i mene og tænke???


Tina



Et nyt år, nye udfordringer, nye muligheder:)




"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"




www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 20:49

Han må ikke gå i byen uden hende??

Det lyder ikke rimeligt i mine øjne...


Men på den anden side skriver du at han heller ikke synes om at hun går i byen uden ham.. Det bør vel være ens for begge parter, enten må begge parter gå i byen alene, eller også må ingen.


Men alt i alt synes jeg ikke det lyder som et "sundt forhold" hvis man ikke må går i byen og lign uden at den anden part er med.. Ihvertfald ikke et forhold jeg personligt ville bryde mig om at være i

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej det er også det...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 21:43

jeg er lidt i tvivl...Synes ikke det lyder særlig sundt:(

Men på den ene side kan jeg ikke forstå hvorfor han vælger at tage i byen når han ikke vil have at hun gør det alene...

Altså de gange jeg har taget i byen alene er det da for at få noget...Hvis man kan sige det sådan:) Eller bare at blive bekræftet:)




Et nyt år, nye udfordringer, nye muligheder:)




"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"




www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej undskyld
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 21:43

Hvis de ikke kan gå i byen alen uden hinanden med vennerne, så kan jeg ikke se hvordan det kan køre. De sidder jo lårene af hinanden så.


Jeg findet det meget vigtig og nødvendig at man får opbygget tillid i et forhold hvis man skal være sammen, mistillid det ødelægger et forhold.


Og jeg mener også at brudt tilllid kan opbygges igen, det skal bare ydes en indsats.



-----MARIA-----


:-) :-) smil det smitter :-) :-)





0
0
Svar på denne tråd
 
 tror også bare jeg er
Forfatter: 
Dato:  02-04-2010 04:13

lidt farvet af det når det er min veninde...Så er det nogen gange nemmere at sige at det er manden der har fejlen...

Men jeg ville selv aldrig kunne acceptere hvis der var nogen der sagde til mig at jeg ikke måtte....

Så bliver jeg rasmus modsat;)

Men hun har været meget uheldig med de mænd hun har haft så kan godt følge hende lidt...




Et nyt år, nye udfordringer, nye muligheder:)




"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"




www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider