Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ny ridedisciplin i DK
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 14:41

Ha ha ha, jeg er for nem.. Mit blodtryk var på vej gennem taget før det gik op for mig at det var aprilsnar!!


Nyheden om ny ridedisciplin i Danmark og de mange Eu milliarder vi skulle have i støtte... Jeg vågnede først ved beslrivelsen af den nye ridestil der skulle hedde "curl"


ho ho ho ho ho ho ho det var sjovt....


Nu må jeg lige tage en migrænepille og lægge mig lidt, så er jeg forhåbentligt snart klar igen


Flo!



www.blueberryhill.dk


"Our greatest glory is not in never falling,

but in rising every time we fall."


Har du set den nye uddannelse ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læste og læste
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 15:01

men efterhånden blev det alligevel så overdrevet, at jeg kom i tanke om det jo er den først april ..


;-) Bianca

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihi...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 15:05

"curl" er vist ikke så positivt mon ikke nogle mener hn er blevet infiltreret??


Skulle lige til at oprette en tråd om det samme...


Den der med de 130 millioner til div. forsøg er også ret god



Mvh.


L Nielsen.


<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 15:51

Hahaha ja den var sgu go Jeg sad også læste og læste, og tænkte tilsidst eej det er alligevel lige vildt nok


Neapolitano Allegra

***********************************


Never confuse movement with action.
Ernest Hemingway




0
0
Svar på denne tråd
 
 Heheh....
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 16:33

Jeg tænkte bare hvad fanden er det lige der sker???!! :-)

Skulle lige tjekke hvornår nyheden var fra og da jeg så der stod den 1 april, kunne jeg bedere få tingene til at hænge sammen


Kathrine Olsen ...


Med Fabienne af Hvarre & Bugatti af Dano


Besøg min fotohjemmeside:
www.KaytrinFoto.dk


WINDSOR ELITE DRESSURSADEL SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 suverænt aprilsnar
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 16:47

He he he - jeg læste først nyheden med Anita og hvordan hun var kommet i klemme. Den slugte jeg råt. Herpå læste jeg den anden ny og havde hjertet helt oppe i halsen indtil halvvejs - så tjekkede jeg datoen :-) Ha ha ha - Flo og HN, den var F..... med god (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)


"All that glitter is not classical dressage"

Erik Herbermann, The Dressage Formular


Jeg kan hverken ride en hest til biddet eller samle den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror så
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 16:51

generalt ikke på noget jeg læser idag så var ret sikker på at det var aprilsnar og jo mere jeg læste jo mere sikker blev jeg.. men klart en af de mest opfindsomme og veludtænkte aprilsnare jeg er stødt på endnu i år


Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange spekulationer
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 18:35

Ja jeg tænkte: Åh nej, så skal en hel masse heste rides systematisk i "curl", hvor er det synd for dem.


Men så tog jeg en dyb indånding og tænkte videre: Jamen det er der jo en masse heste, der bliver allerede, så det er vel egentlig godt nok, at det nu bliver undersøgt ordenligt.


Og så blev jeg lige lidt forarget over, at det var danske forskere, der skulle lave arbejdet, mens nogle tyske fik lov at analysere og sikkert også publicere resultaterne.


Da jeg så var færdig med læsningen kom jeg i tanke om at det var 1. april, men jeg faldt skam også i - i hvert fald så længe det tog mig at læse nyheden.


KH NinaSt

0
0
Svar på denne tråd
 
 APRILSNAR!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2010 00:29

APRILSNAR!
Heste-Nettet beklager at måtte meddele at historien om de mange penge til dansk ridesport desværre var en aprilsnar.


Vi håber imidlertid det bedste for bestræbelserne på at skaffe flere midler til forskning inden for ridesporten.


Mvh

HESTE-NETTET

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider