Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor skal man rejse hen??
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 08:33

Hej Alle


Jeg tænkte det kunne være godt med en lille rejse tråd til lidt glæde og til inspiration for flere.


Hvor skal du rejse hen til sommer? og hvorfor lige det sted?


Jeg selv har en drøm om at lave en kæmpe surprise til min kæreste og overraske ham med en ferie med alt betalt, jeg ved bare ikke hvor hen?


Hvor er det billigt at tage hen og hvor man samtidig kan opleve en masse - vi er begge typen som gerne vil opleve.!


Er Rom dumt at tage til midt på sommeren? (tænker på varmen)??


Men mest vil jeg gerne høre hvor du skal hen og opleve ???


Signe Mie // Team-klik.dk

Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!



0
0
Svar på denne tråd
 
 cali igen igen
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 08:37

Vi rejser igen igen til Californien, i sensommeren(september)


Her er uanede mængder af oplevelser


Billigt?? tja alt er vel relativt. For os er det ikke mere kostbart end en charterferie i den dyre ende, dvs gode hoteller osv.




Karina



springkursus

Daniel Cassøe gæster Hedehusgården i D1 d 20+21 marts.

Stadig ledige pladser.

pris 550 for 2 dages undervisning.

Skriv PB for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg regner med...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 09:02

... en tur til Mexico i foråret og en tur til Miami til efteråret.


Mexico er hovedsageligt for at besøge min far - og det er Miami egentlig også, da han gerne vil have mig med på en tur derover (jeg gider ellers ikke helt det med storbyer - men for en uge går det nok)


Glæder mig meget til Mexico igen - jeg TRÆNGER til at sejle ud i mangroven og tage en dukkert i en ferskvandskilde






Eller til at sidde på terassen om aftenen og se oposumerne trisse rundt i baghaven



Og en tur til Uxmal vil også være velkommen - igen




0
0
Svar på denne tråd
 
 ferie..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 09:09

Vi skal en tur til Island her i foråret, lige knap en uge. Jeg glæder mig helt vildt, også selv om det ikke er så længe.

Nu har jeg fået billetterne af min far, men ellers kan man købe pakkebilletter for ikke ret mange penge lige pt.


Til sommer tager vi til Canada/USA. Vi skal til bryllup, og tager lige lidt ekstra tid til at se noget mere. Jeg har været der før, men det har min bedre halvdel ikke.


- Pernille


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ferier
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 09:12

Påsken går til Prag i 5 dage med svigerforældrene.


Sommeren går til New Jersey, som hver sommer. Dog "kun" 14 dage denne gang.


Efterårets tur går atter engang til Sydafrika... Elsker bare det land...


Vi skulle ellers kun ud at rejse én gang i år... hmmmmm....



Med venlig hilsen
Mette



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ferie ferie ferie
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 09:49

Om 4 uger går turen til Sydafrika i 17 dage.


Sommerferie skal som sædvanlig tilbringes i Italien, nærmere bestemt Toscana..


Til november går turen til Las Vegas..



Søs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Først til efteråret
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 10:07

Jeg regner med at vi skal en tur til Kreta i efterårsferien.


Venlig hilsen Hanne


10.000 m2 stor grund til salg 545.000 kr. NU KUN 495.000 kr i 4894 Øster Ulslev

Gloster,er til salg se præsentationen.


_________________
Livet er som en stor bavianrøv... Farverig og fuld ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ferietid
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 11:02

Hos os skal sommerferien gå til Fuerteventura. En uge i luksusvilla på Las Playitas, privat pool, masser af sport, strand og kærlighed.

16000 for to, med halvpension, fly osv synes jeg ikke er frygteligt dyrt, men har også rejst en del i USA og Caribien som jo bestemt ikke er billigt...


Jeg glæder mig ;-)


S.A

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi drar
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 12:01

ikke overraskende til Portugal i sommer. Lisboa, og forhåbentlig klarer vi også å få til en lille tur oppe rundt Porto.


Det gør vi så ofte vi kan: Portugal har blevet mit drømmeland og jeg regner da også med at kune flytte dit om ikke alt for lang tid.


Ikke specielt dyrt, og der er masser at oppleve. Maden er også god, og shopping er førsteklasses. Menneskene er utrolig hjelpsomme og vennlige. Men Lisboa KAN blive i varmeste laget i juli.


Vi har også en tanke på at cykle en tur i Danmark i sommer..... nærmere bestemt på Jylland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bor i
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 13:22

Skotland (Edinburgh) og kan klart anbefale en tur herover - lækkert land!


Til maj skal jeg på roadtrip i det skotske højland med en flok venner - skal nok bliver hyggeligt. Vi skal bl.a. til Inverness og Isle of Skye som skulle være rigtigt smukke områder.


Til juli skal vi til Danmark nogle dage - Hvide Sande.


Til september ligger verden åben - min uddannelse er slut. Tidspunktet kommer an på om jeg står og skal sælge hest på det tidspunkt eller ej (så skal jeg tilbage til DK for en måned eller to - endnu ikke besluttet...) men vi tager til New Zealand/Canada/Kina for at arbejde enten i efteråret eller til vinter.





Who am I?

www.freewebs.com/sin ...


"We wander for distraction, but we travel for fulfillment"

~Hillaire Belloc~

0
0
Svar på denne tråd
 
 sydfrankrig...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 14:26

Tror ikke jeg vil være helt frisk på lange flyveturer til sommer (da min mave forhåbentlig vil være pænt stor til den tid :) )

Så vi tar et smut til sydfrankrig, hvor vi lejer et skønt hus, besøger nogle vinslotte og nyder naturen... (jaja, skal nok la vær med at bælde vin ;) )


Man kan leje sommerhuse rundt omkring europa via novasol, og det er faktisk rigtigt billigt!


Rom er et dejligt sted om sommeren, varmen har jeg det fint med, men nu er jeg jo også vandt til Sicilien :) Dog er der viiiiildt mange turister, så personligt fortrækker jeg klart Rom om foråret, uden for turist sæsonen...


(Italien generalt er skønnest om foråret..)




Mvh.


L Nielsen.



Springheste sælges, fra L til S. Se profil.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej Sine (aslan)
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 15:09

jeg er så misundelig på dig ( på den gode måde )...

Du får set så meget af verden og tager bare rundt som du har lyst til...Hvor må det være fedt ikke at være bundet så man bare kan gøre det...:)

Jeg ærgre mig over at jeg ikke gjorde det dengang jeg var yngre, men faste forhold har altid forhindret mig....Egentlig dumt at man lader sig forhindre, men man regner jo med at det er den eneste ene man har fundet:)


Pøj pøj fremover med alle dine rejser...Sidder og kigger misundeligt til hver gang du er et nyt sted....:)


Jeg ved endnu ikke hvor vi rejser hen i år...Jo i starten af maj skal vi til sydtyskland i 5 dage med svigerforældrene og hans lillebror og kæreste...Det skal nok blive hygsomt:) Og så satser vi på at rejse igen til hans fødselsdag i august...Han vil gerne derhen hvor vi plejer men kan mærke at jeg gerne vil ud at se noget mere af verden...Men nu må vi se:)

Jeg har stadig en drøm om at komme til mexico hvor Lisbeth (baloo) også har været før...Der er så mange fantastiske billeder derfra suk:)


Tina



Et nyt år, nye udfordringer, nye muligheder:)




"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"




www.femalephoto.webs.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ferie...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 16:40

I midten af maj tager kæresten og jeg med min lillebror, hans kammerat og min far + kone til Samos i en uges tid.

Vi har booket et 5 stjernet hotel hvor der ikke må være børn under 12 år, hvilket primært var årsagen til at vi valgte det


Til august skal jeg rejse med kæresten, men vi har endnu ikke sat os på noget konkret. Pt. er situationen sådan at vi ikke aner hvordan økonomien ser ud til den tid, så det tager vi som det kommer.



Vickie.



0
0
Svar på denne tråd
 
 min ferie..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 17:20

jeg smutter to uger til kroatien til sommer :) vi skal til istrien, men jeg ved ikke helt hvor, da vi ikke planlægger så meget. Vi kører derned og det er så smukt at køre gennem alperne hvorefter man ser landskabet ændre sig og pludselig er man nede i syden :) jeg var også i kroatien sidste år, i en lille by der hedder umag, 19 km fra den slovenske grænse. Det er en dejlig by, det er nok ikke til oplevelser med der er så flot og der ligger vist også nationalparker og man kan køre rundt til andre tætliggende byer. Klimaet er rigtig dejligt, det er varmt men ikke kvalmende. Der er UTROLIGT billigt! Vi spiste på restaurant ved strandpromenaden med forret og hovedret+ drikkevarer og det blev ca 120 kr per person! Det er et dejligt sted.


Sicilien er altså også et meget dejligt sted, som jeg holder meget af. Har været der to gange, i området ved byerne Letojanni - Taormina. Der er så smukt dernede, der kan være lidt dyrt, men det er det hele værd! Der er masser af ting at se på den smukke ø. Feks. vulkanen Etna, der har jeg været, og det er helt specielt :) Jeg var også rundt at se en masse steder fra godfather filmene:) Jeg har været dernede pga min familie bor der, og jeg er fuldstændig forelsket i det. Ingen tvivl om at jeg skal derned at bo en dag, der er så skønt :) Der er altid dejligt varmt og menneskerne er så søde og venlige, men man skal passe på med hvilke steder man kommer(mafiaen), ellers er det sådan en dejlig ø, der bærer præg af så mange ting! Det er HELT anderledes end at være i Norditalien, og hvis man vil noget anderledes men stadig ned til sol, strand og flot natur er Sicilien perfekt


Ditte & Apollo <3


R.I.P BALOO :'(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  10-03-2010 17:21

Min kæreste og jeg skal til Alanya i sommerferien.. Der er rigtig mange udflugter derfra.. Nu ved jeg ikke, hvad i gerne vil opleve, men her er der nogen af de muligheder der er:


www.primotours.dk/rejsemal/tyrkiet/ alanya

Klik ind under udflugter.. :)


Vi har tænkt lidt på den nat-jeep-safari, turen til Pamukkale, samt noget dykning :)


Pamukkale kan du se her:


www.columbia.edu/cu/tsa/tr-pict/ pamukkale1.jpg



Venlig hilsen Cathrine



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina-tossen...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2010 11:55

Det er så hyggeligt, når nogen tilkendegiver, at de følger mig i min færden - tak for det

Ja, det er fedt at se verden og jeg kan slet ikke holde op igen - men der følger også visse "ofre" med. Jeg kan ikke længere have hest, jeg har afvist flere potentielle kærester igennem tiderne og jeg ejer ikke meget andet end tøj og så de mange kasser med bøger og souvenirs som står på mine forældres loft (man har vel alle en last eller to ). Men det er det hele værd - og nu har jeg fundet en kæreste som er lige så nysgerrig og flytbar som jeg selv, så jeg rejser heller ikke alene længere


The world is our playground!




Who am I?

www.freewebs.com/sin ...


"We wander for distraction, but we travel for fulfillment"

~Hillaire Belloc~

0
0
Svar på denne tråd
 
 sicilien....
Forfatter: 
Dato:  12-03-2010 13:12

Mht mafiaen i Sicilien, så har man som turist absolut ikke noget at frygte. Nærmere tværtimod, så er de faktisk med til at gøre det til et langt mere sikkert sted for turister.


Og Taormina er et SKØØNT sted, det er SÅ smukt.

og skal man op på etna, så fortrækker jeg tidligt (meget tidligt) om morgenen, så man kan nyde solopgangen fra toppen =fantastisk...




Mvh.


L Nielsen.



Springheste sælges, fra L til S. Se profil.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2010 17:43

Min kæreste og jeg skal til Santorini til august med Bravo Tours. Vi har aldrig været på Santorini før, men vi er blevet fuldstændig bidt af Kreta, så nu må vi bare ud og opleve flere af de græske øer :)

Synes der er noget helt unikt over de græske øer, der er sådan en speciel stemning og en stor kærlig gæstfrihed. Maden er også i top!

Jeg har været på Kreta 3 gange og elsker simpelthen den ø!

Santorini skulle være utrolig smuk og vi glæder os meget til at opleve den ø! Den sku være god for par uden børn, den sku nemlig ha en romantisk virkning på par ;)


Har været en enkelt gang i Alanya, pragtfuldt sted, rummer det hele! Mine forældre skal dertil til sommer.


Til næste år rejser min kæreste og jeg nok til Marmaris, der har vi aldrig været og da min kæreste er tyrker, er det oplagt at opleve Tyrkiet :)


Mvh Pia


Glæder sig til det bliver forår!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider