Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Burde jeg lade være med at få kat?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 16:10

Hej alle sammen


Jeg savner helt forfærdeligt at have kat. Der har altid været kat i familien, så det er helt underligt at være foruden.


Problemet er at jeg både har skole og arbejde, men jeg synes stadig selv jeg har tid nok.


Min ugeplan udover skole:


Mandag: Arbejde (3 timer)

Tirsdag: Dans (1 time)

Onsdag: Hjælper mine papsøstre med engelsk (1 time)

Torsdag: Arbejde/teori til kørekort (5-7 timer)

Fredag, lørdag og søndag skal jeg intet som regel.


Skoletiden svinger meget. Jeg har fri både kl. 13:40 og 15:30, og nogle dage møder jeg først kl. 10. Efter nytår er skoletiden næsten halveret (uf, hvor jeg glæder mig).


Har jeg så for lidt tid til en kat? ?:-)


Det skal lige siges at lektier er noget jeg oftest får klaret med det samme i pauserne på skolen, så det bruger jeg aldrig tid på hjemme.

Jeg skal også snart begynde til kørekort, og så skal jeg også bruge timer om lørdagen på at køre.

Jeg arbejder også 8 timer hver tredje søndag.


Jeg ville også allerhelst have en killing, og de kræver også ekstra tid. Jeg synes stadig jeg har tiden, men jeg er måske forkert på den?


Udover det så bor jeg i en kun 25 kvm lejlighed. Jeg burde få en 40 kvm lejlighed om ca. et halvt år.

Jeg ville gerne lukke katten ud, men hvis jeg får en lejlighed på 1. sal senere, så kan jeg ikke lukke den ud mere, og så er det vel synd...


Hvad synes I? Kan jeg godt tillade mig at anskaffe en kat uden at det er synd for den, eller burde jeg lade være? ?:-)


Knus Michella

Pjuske's Opdræt - EN gylden marsvinehun til salg! Se hjemmesiden!
www.pjuskes-opdraet.webbyen.dk

Hav en god dag :)

Tidligere Michella(Indy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 katte...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 16:16

Hvad med at få 2 katte? Så kan de underholde hinanden, når du ikke er hjemme.


Nogle katte indstiller sig fint på først at være udekat lidt tid og derefter indekat - andre kan slet ikke. Jeg har haft katte, der godt kunne, men har også haft en kat, jeg måtte skille mig af med, da jeg flyttede, da han ikke kunne acceptere ikke at komme ud mere. Men der havde vi også boet på en gård og så flyttet til 3. sal.



Mvh Maria


Lærke - R.I.P.

Imellem sort og hvid er der en masse farver


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kat...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 16:20

Hejsa..

Jeg vil mene, at du godt kan have kat, hvis du anskaffer dig 2 killinger fra samme kuld, så behøver du ikke have dårlig samvittighed, for de har hinanden :) Og så kan du evt. anskaffe dig et kattemiljø/kradsetræ fra gulv til loft. Det bruger mine indekatte meget tid på..


M.v.h.

Stine

med

Pony-dyret Star Fighter


*Medlem af pony-power "klubben".

-"Klubben" for ponyryttere over 18 år.

________________________________



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 16:20

Du er 18 år - går på HF - arbejder - bor i ungdomsbolig - skal ha kørekort - er en aktiv pige på mange måder.


Når man er ung, er ens liv forandligt - og det skal det jo være når man ung.


Kan du sige ja til, at du kan have kat de næste 13 - 18 år?


Bliver dit liv så stabilt intil du er 30-35 år?


Når du flytter fra Ungdomsboligen, må du så ha kat i din nye bolig?


Og nej - jeg synes ikke du er nok hjemme, men synes heller ikke du skal være det, når du er 18 år.


Nyd din ungdom - uden afhængighed af en kat.



Hilsen fra Pony-mor.


Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kat og skole
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 18:15

Hej


ja jeg mener du er nok hjemme til at kunne have kat, man skal jo tænke på at en kat sover ca 20 timer i døgnet så den vil jo bare sove den tid du ikke er hjemme.


Jeg selv er studerende på SDU og er i skole 19 timer om ugen og jeg har både kat og hest uden problemer. Min kat sover når jeg ikke er hjemme.

Man er ikke så afhængig af en kat som en hund, katten kan sagtnes klar sig alene hjemme flere timer om dagen


Mette


carpe diem - grib nuet


Sov sødt Kingo

1991 - 2008


HF Student anno 2009


Barfodstrimmer bør forbydes!!!




0
0
Svar på denne tråd
 
 At være ung
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 19:42

Om du kan have kat i de omgivelser ved jeg ikke. Hvis du alligevel skal flytte om et halvt år, synes jeg i hvertfald du skal vente til da. Hvis du skal have 2, og det er jeg enig i er rarest for misserne, så får du også brug for to rum, min erfaring er i hvertfald at de gerne vil have hvert sit teritorium.


Men en anden ting er: Er du hjemme hver weekend? Eller tager du gerne på kæreste- eller familiebesøg? Altså det gør jeg i hvert fald, derfor har jeg ikke kat - eller noget som helst dyr, for jeg er ung (endda 25!!!) og har bestemt mig for at leve frit, med de afsavn det giver. Så håber jeg bare at jeg er krudtet af til jeg engang slår mig ned i drømmeboligen og SÅ skal jeg ellers have dyr og ingen spontane smutturer.


Du skal jo tænke på: Studieture, roadtrips med vennerne, chancen for at tage på udveksling og aaaalt muligt andet. Det er du udelukket fra hvis du får et kæledyr, medmindre du har en bedstemor som vil elske at tage sig af den mens du er ude at være ung.


Uanset hvor meget jeg savner barndommens heste, hunde, katte m.m. så fryder jeg mig hver fredag når jeg forlader min lejlighed, hver søndag med tømmermænd hvor jeg ikke gider stå op eller på nogen måde foretage mig noget, hver gang jeg styrter ud af døren for at nå i skole til tiden og ikke får rydtet gulvet for ting en kat gerne ville gnaske i og hver gang jeg ser en bluse jeg gerne vil have til de 400 to katte ville spise for om månenden.


Medlem af Bullerklubben

Nu også på Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 09:11

Jeg ar killinger lige nu, og jeg ikke ville give en til en som kan tilbyde det du kan. Aldrig i livet. Så nej jeg synes bestemt ikke du skal have kant sådan som din bolig situation ser ud pt.


Sælges:

2 års hingst Hector efter Nando/Stravinky xx pris 60.000 kr

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/ ...

www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har jo 2
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 09:31

eller dvs, den ene er desværre væk, men vi købte 2 killinger fra samme kuld, som har kunne underholde hinanden. -Og nu hvor den ene er væk, er jeg godt nok glad for vi købte 2!


Jeg ville nok ikke købe kat i din alder. Jeg syntes bare med de få ting, hvor vi har været væk, at det er noget af en udfordring med passere, selvom rigtig mange var åh så friske før vi købte kattene.


Dertil ved du jo ikke om du må have kat(te) i din næste lejlighed...og dette er noget du skal tænke over de næste 10-15 år.


Vi vidste at vores næste stop var hus, af den årsag købte vi kattene.


Nu har vi haft vores i 2 år, knapt og napt, og ja, jeg syntes det er vildt at tænke på, at vi måske stadig har den sidste i 10 år endnu.



Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Storkbh og Midtsjælland

www.hesteklip.dk


Fatboy sækkestol købes. Send PB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, ingen kat
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 10:38

Jeg synes også, det lyder som om, at du har gang i rigtig meget - og det SKAL du jo også have :-) Men som jeg ser det, efterlader det ikke meget tid til dine måske kommende katte, og det værste er da, når man hele tiden går og har lidt dårlig samvittighed over, at man ikke helt når at klappe sine dyr nok. Specielt også fordi, der i din tidsplan ikke står hverken noget om hest, fest eller venner - det skal du jo nok også lige have klemt ind :-)


Desuden, som Vicky skriver, så sætter det en temmelig stor begrænsning på, hvor man kan bo, når man har dyr. Og da specielt når man er studerende og ikke kan bo ret dyrt.


Hvis du alligevel vælger at få kat - så få to! Så har de hinanden, når du ikke er hjemme.


mvh. tina


Sælges:


- Mod fluer og svamp: Tectonic (den blå), Søndergårds Fly Away, Bio repel shampoo og Imaverol Vet.


- Easy Boot Bare str. 3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 slet ingen
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 12:31

der er slet ingen der synes det er problematisk at hun vil have 1-2 katte i en lejlighed på 25 kvadratmeter?.... :(


Sælges:

2 års hingst Hector efter Nando/Stravinky xx pris 60.000 kr

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/ ...

www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frivillig på internater?
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 12:40

Kan du ikke få styret din lyst til kat, ved at besøge og tilbyde din hjælp hos enten dyrenes beskyttelses internat i Hillerød


www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/ internat.nsf/internater/ 0a2a5ff88e9e4b52c1256f...1c00716c7a


eller Værn for værgeløse dyr i Rødovre:


http://www.dyrevaernet.dk/


Så kan du jo anskaffe dig kat, når du har en mere permanent bolig.


P.S katte kan blive mere end 20 år gamle, så det er mange år frem i tiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo Aulbjerg det synes jeg ......
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 17:55

..... heller ikke om.

Men endnu værre er det efter min mening, at hun skriver, hun gerne vil lukke katten eller kattene ud.

Hvorhen ?? ...... bare sådan UD uden opsyn eller hvad ??


Så tommelfingrene bliver også vendt nedad herfra.


Mvh. Gammelnok


Keld Sheik kom lige forbi og gav mig en signatur ........ fordi jeg fortjente det

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhajskdhak
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 20:17

Hvor der er hjerterum er der husrum :)


Jeg er selv 20 år og lykkelig ejer af en lille hankilling på 16 uger (som får en ven når vi flytter i egen lejlighed, da mine forældre ikke vil have mere end 1 kat i huset).


Pladsen inde er lige gyldig, hvis bare kattene kan komme ud - og har de først været ude skal du bare have dem lært at komme når du kalder. Så kan de jo også komme ud, hvis du skal bo på første sal (eks. installere faste spisetider morgen/aften med tørfoder med lidt dåsemad i - så er de på pletten vil jeg love dig!)


Min killing skal med i lejlighed - og forblive udekat - også selv om jeg helst ikke vil bo i stuen :)

Han render skam frit rundt næsten uden opsyn (snart uden) - var ude 2½ time i dag på egen hånd (jeg sad udenfor og læste så han kunne komme når han havde lyst).


Jeg kan 110% svarer at Kejseren er min dreng til han ikke kan mere - ligesom min gamle hankat jeg havde i 16 år (vi fik ham da han var 2).


Lejligheder osv må så vælges ud fra at jeg har kat - og endda udekat! Så at bo inde i centrum kommer jeg aldrig til - han skal have grønne og sikre områder at boltre sig på, hvilket passer mig glimrende ;)


Ps. jeg ville få 2 hankatte, hvis jeg var dig - de er billigst at neutralisere - og mere kælne end de hunkatte jeg kender (generalisering, men det omvendte er ikke bevist for mig!)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Besvarelse
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 22:39

Så må jeg hellere lige svare! :-)


Jeg er ikke helt "normal" ung :-P Jeg er så absolut ikke et bymenneske. Jeg gider ikke det der med at gå i byen hver weekend og ligge med tømmermænd hele dagen lang. Niks. Har aldrig sagt mig noget. Det er meget hyggeligt en gang imellem, men det er også dét.

Jeg rider desværre ikke lige pt. Jeg ville gerne, men sådan skal det ikke være lige nu.


Jeg har i øvrigt fuldkommen styr på det med bolig. Jeg vil gerne fortsætte med at bo i den by jeg bor i nu eller omegn, og alle lejlighederne herude tillader at man holder husdyr. Udover det så er det jo muligt at vælge lejlighederne alt efter om det er tilladt at have husdyr eller ej.

Den lejlighed jeg får indenfor det næste halve år kommer jeg nok til at bo i i 4-5 år, hvorefter jeg flytter over i en mere permanent lejlighed, som jeg skal bo i til jeg flytter i hus. Så jeg har helt styr på min boligsituation.


Naturligvis kan jeg ikke sige meget om, hvordan mit liv kommer til at hænge sammen de næste år. Jeg har en plan jeg 100% regner med at følge, men man kan jo altid skifte mening :-) Men jeg kan sige, at hvis jeg får en kat/katte, så er jeg udmærket klar over at man har i dem RIGTIG mange år. Vi har altid haft katte i min familie, så jeg ved godt, hvor længe katte lever.


Jeg har i forvejen marsvin. Hele seks af slagsen. Jeg elsker mine små grisebasser, og jeg vil altid have marsvin (men sandsynligvis aldrig så mange som nu igen). Jeg kan slet ikke forestille mig en hverdag uden dyr, så jeg vil altid være afhængig af dyr og have det ansvar. Og jeg elsker det :-)


Bitten: Årh, jeg ville ønske jeg kunne være frivillig på et internat. Det ville være lykken for mig. At kunne hjælpe med at passe dyr der har brug for det ville være dejligt. Desværre har jeg undersøgt mulighederne flere gange, og det er virkelig svært for mig at komme hen til de forskellige internater med offentlig transport :-(


Gammelnok: Ja, jeg ville lukke kattene/katten bare UD. Selvfølgelig ikke lige fra dag 1. Jeg ville vænne dem/den til det langsomt, indtil den 100% ved hvor den bor, og så ville jeg lukke den ud, når jeg var hjemme, så den har mulighed for at komme ind, når den vil. Men jeg tvivler da på at de fleste katteejere følger efter deres katte og holder øje med dem, når de lukker dem ud.

Det skal måske lige siges, at jeg bor i et roligt område med grønne omgivelser :-)


Men jeg takker for alles besvarelser! Der må endelig gerne komme flere :-)


Knus Michella

Pjuske's Opdræt - EN gylden marsvinehun til salg! Se hjemmesiden!
www.pjuskes-opdraet.webbyen.dk

Hav en god dag :)

Tidligere Michella(Indy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 23:30

Jeg synes du skulle få dig den kat, du så gerne vil have!!!!


Jeg havde kat, da jeg boede på værelse med fælles bad og køkken. Og det gik super!!!!


Min moster havde kat, da hun boede på plejehjem.


Hører gerne hvordan det går!!!!


Mine katte går ud og ind som det passer dem. Jeg går sørme ikke to skridt bagved.





Mvh Connie



Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


Opstaldning:

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=300763

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gider faktisk ikke ......
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 23:43

...... men sukker så alligevel over den uansvarlige måde, mange synes, man kan holde kat på til sammenligning med f.eks. hund.


Gad vide hvorfor, der findes så mange kattehadere her i landet ??

Det kunne måske hænge sammen med, at mange netop lader deres katte rende rundt, hvor det passer dem ??


Mvh. Gammelnok


Keld Sheik kom lige forbi og gav mig en signatur ........ fordi jeg fortjente det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor så?
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 23:50

Gammelnok: Hvordan mener du så man skal holde kat? Skal de have lov til at gå indenfor et aflukket område? Holdes i snor? Eller bare holdes indenfor? :-)


Knus Michella

Pjuske's Opdræt (på standby)
www.pjuskes-opdraet.webbyen.dk

Vær selv et godt og ansvarligt menneske! Det er vejen frem mod en bedre verden.

Pas på vores klima og planet :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 En ting mere...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 00:06

Aulbjerg: Jeg ville også gerne lide vide, om du synes 40 kvm så er acceptabelt? :-)


Knus Michella

Pjuske's Opdræt (på standby)
www.pjuskes-opdraet.webbyen.dk

Vær selv et godt og ansvarligt menneske! Det er vejen frem mod en bedre verden.

Pas på vores klima og planet :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Man kan jo som en start ......
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 00:44

...... sætte sig ind i lovgivningen, der omhandler kattehold www.kattens-vaern.dk/?side=47


Hvis man bor i lejlighed og altså ikke ejer noget jord uden for lejligheden, så er katten altså på ulovlig grund, så snart den træder udenfor lejligheden.

Hvad det indebærer af farer for katten i trafikken f.eks., det siger vel næsten sig selv ?

Bor man i eget hus med have, så kan man jo lade en del af sin grund indhegne, så katten har adgang til udendørsliv alligevel.


Det gør rigtig mange ejere/opdrættere af dyre racekatte allerede, så det er ikke raketvidenskab at indrette sig sådan.

Et hvert byggemarked er leveringsdygtig i stolper og trådhegn med passende maskestørrelse til at bygge kattegård af.


Det er IKKE synd for katte, at de ikke bare får lov at rende rundt alle vegne, de kan sagtens vænne sig til et liv med begrænset frihed lige som hunde og heste kan.

Mvh. Gammelnok


Keld Sheik kom lige forbi og gav mig en signatur ........ fordi jeg fortjente det

0
0
Svar på denne tråd
 
 hund og kat
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 07:44

Jeg synes det er sjovt som der gøres forskel på hund og kat, tænk hvis alle der boede i lejlighed bare lukkede deres vovser ud så de kunne lufte sig selv på arealerne hele dagen.


Sikken et ramaskrig, både fra de som følte sig truet, og alle dyrevelfærdsentusiasterne.


Når en hund bliver kørt over er det bare så ih og åh, er det en kat, ja, så er det naturens orden....


:Pia



*


"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 07:48

Aj nu.... prøv da lige at trække vejret en gang.


Ja det er rigtig mange racekatte avlere har kattegårde til deres dyr - MEN fortæl mig lige om feks 4x4 meter er et liv for en kat....

Jeg har haft kat i mange år - og to a dem har måttet lade livet i trafikken.


Da jeg havde Norsk Skovkat - han gik ude. Jeg boede midt i en by lige ud til hovedgaden, havde værelse på første sal - han NØD at komme ud. Gav selv lyd nede fra fordøren når han ville ind. Han levede i mange år - og er så vidt vides død a alderdom!

Min Main Coon gik også ude - da boede jeg på en gård, flyttede senere til "byen" i hus - hvor jeg var, kunne man også finde Calle.


Vores Hellige Birma nyder udelivet i stor stil.


Når man har dyr - har man ansvar! og risiko for de en dag ikke længere er her, hva enten det er pga sygdom, en bil eller noget helt tredie.


Jeg ved godt lovgivningen siger at ens kat skal holdes på ens grund - lige som hundene skal.




Mvh Connie



Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


Opstaldning:

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=300763

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 08:09

Undre mig lidt over hvorfor du spørger.


Du har da vist taget din beslutning.



Hilsen fra Pony-mor.


Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.




0
0
Svar på denne tråd
 
 En overskrift...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 08:57

Pony-mor: Hvorfor tror du jeg har taget min beslutning? :-)


For det har jeg overhovedet ikke. Jeg er faktisk blevet endnu mere i tvivl efter debatten her...


Jeg læser alles indlæg her og tager alt med, når jeg skal til at overveje det hele grundigt. Og det gør jeg når debatten her er væk :-)


Knus Michella

Pjuske's Opdræt (på standby)
www.pjuskes-opdraet.webbyen.dk

Vær selv et godt og ansvarligt menneske! Det er vejen frem mod en bedre verden.

Pas på vores klima og planet :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kort og godt
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 09:37

Ja - du burde lade være med at få kat.


Jeg synes det er tåbeligt (og synd for katten) at anskaffe sig en kat, når man bor i et lille hummer på 25 eller 40 m2.


"Man skal aldrig sige nej til fristelse, man ved jo aldrig om den kommer igen"

Garfield

0
0
Svar på denne tråd
 
 Holdningsændringer hvad katte angår ....
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 11:23

...... vil helt sikkert bedre mange kattes liv.


Som Pia/pjemm også skriver, så ville det udløse et ramaskrig, hvis alle bare lukkede deres hunde ud af lejlighederne til fri luftning på fællesarealerne.

Forstår også godt, hvorfor folk bliver sure, hvis der er katte, der bruger deres bil som siddeplads og skider i deres haver.

Det er ikke rimeligt, at andre skal påføres gener af folks dyrehold på den måde.

For slet ikke at snakke om de mange, der heller ikke synes, de gider bekoste en neutralisering af deres kat, så de undgår uønskede killinger hvert år.


Jeg kan oplyse, at min kattegård er på 25 m2, der er fliser, græs og et krydderurtebed, som kattene gerne må betræde. Men lige inden for døren står en kattebakke, som de bruger, for det er ikke så lækkert med kattebæ i kattegården, da det samtidig er vores gårdhave.

Begge mine katte er for øvrigt hittekatte, som pludselig var smidt af på henholdsvis en landejendom og en institution.

Fik den ene som 3-4 mdr. gammel og den sidst ankomne er lidt over et år.


De er skam ikke udelukket fra udelivets fornøjelser, fordi de har begrænset adgang til det udendørs. Musene her omkring fiser nemlig ind i kattegården


Mvh. Gammelnok


Keld Sheik kom lige forbi og gav mig en signatur ........ fordi jeg fortjente det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjo...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 11:32

Få du dig en kat... Gerne to.. Jeg har selv 3 katte, og jeg har da osse i perioder mere travlt end andre, og mine lider ingen nød, de sover eller leger når jeg ikke er hjemme, og når jeg er hjemme nyder de mit selvskab ( og nu skal det ikke forståes som om jeg aldrig er hjemme, for det er jeg skam)


Mvh Sandie

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 11:44

Nu er jeg ikke sikker på det er dig, men har du ikke haft 2 killinger som du skaffede dig af med fordi de var for aktive?


Jeg beklager hvis jeg husker forkert?




Michelle


Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.




0
0
Svar på denne tråd
 
 En overskrift...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 12:19

Michelle: Nej, det kan ikke have været mig :-)


Jeg havde faktisk to killinger sidste år, men det var da jeg boede i min mors lejlighed. Vi kom desværre til at lukke dem for meget ud, så de blev alt for glade for at være ude, og så kunne jeg ikke bære at tage dem med over min nuværende lejlighed, da jeg på det tidspunkt ikke troede her var så roligt og fredeligt som her egentlig er. Derfor ville jeg ikke turde lukke dem ud (havde troet her var underlige mennesker). Så jeg gav dem til nogle mennesker med hus og have, og de har det skønt. Desværre fortryder jeg bittert, at jeg gav dem væk. Jeg savner dem noget som grusomt

Men jeg skrev aldrig om det på HN...


I øvrigt behøver I ikke fortælle mig, hvilken spade jeg var ved at lukke dem ud. Jeg ved det godt. Alt for godt :-)


Knus Michella

Pjuske's Opdræt (på standby)
www.pjuskes-opdraet.webbyen.dk

Vær selv et godt og ansvarligt menneske! Det er vejen frem mod en bedre verden.

Pas på vores klima og planet :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider