Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Udlån - interesse ????
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 15:17

Først vil jeg sige at jeg ikke er klar over om man må poste et sådan indlæg her, men nu prøver jeg.



Jeg går og overvejer at låne min 2 års hingst ud, men er i tvivl om der i det hele taget er interesse for noget sådan

Hans foldkammerat er til salg og når den dag kommer og han er væk tja hvad så....Vil ikke af med ham men får ikke tid til at gøre det ved ham som snart kommer (tilridning etc).

Mine tanker går i noget omkring at der laves en kontrakt på X antal år, så ingen låner føler sig snydt ifald jeg pludselig henter hesten og så er der lagt et stort arbejde i ham.

Han er jo i mine øjne en fantastisk herre Nem at arbejde med, velopdragen og velhåndteret. Af sind er han ultra cool med en snert af "drillepind" over ham. Bevidst om hans køn og reagerer på hopperne. Ville som tingene ser ud nu være et egnet distance/jagt/military emne, da han ikke ser nogen begrænsninger, er opsøgende og nysgerrig.

Men hva er jeg helt gal på den - er der nogen der kan have interesse i en sådan aftale eller hvordan og hvorledes



Hilsen Camilla

www.ac-arabians.dk


Sælges

AC Yuvaraj - 2 års buckskin hingsteplag

AC Vahn-Yah - 3 års brun ox hoppe


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 19:02

Ja, jeg vil mene der er interesse i sådan en hingst, for jeg ku feks godt være interesseret :) Så lav endelig en profil på din lille hingst, så kigger jeg spændt med :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider