Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Løn som handicaphjælper
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 22:54

Hej hej...


Det ser ud til, at jeg har fået job som handicaphjælper for en kvinde i kørestol, der skal have en hjælper med en uge på ferie.


Nogen der ved, hvad en normal løn for dette er?? Jeg skal mødes med hende mandag og vil gerne have lidt at sammenligne med, når jeg får at vide, hvad lønnen ligger på.


Der er tale om en uges ophold på et kursuscenter i DK - jeg skal også selv bo på centret.


Tak for hjælpen :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 23:08

Hejsa


Tillykke med jobbet. Jeg er lige stoppet som handicaphjælper, jeg fif 101,- i timen med ekstra betaling søn- og helligdag, så det er absolut ikke en guldgrupe, men et job


Hilsen Gitte


I vore dage opdrager man ikke sine børn

Man financierer dem!

Medlem af Bullerklubben, på Facebook!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem arbejder du for?
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 01:38

det kommer an' på hvem du kommer til at arbejde for? Hvis det er bruger hjælper formidlingen ligger lønnen nået højere end sikker påpeger...

Men det er bestemt ikke et job man bliver rig af...


Mvh. Dina Weibull med hesten Infighter

Infighter søger part postnr.4130/4000

Julia i evigt minde


0
0
Svar på denne tråd
 
 BHF Løn
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 09:02

Hos bruger-hjælper formidlingen ligger grundlønnen på ca 118 kr i timen, dertil kommer tillæg for aften-nat-lørdaggsøndagahelligdag.g


Hvis jeg skal med min bruger på ferie, så skal hun betale rejse og ophold for mig, og jeg skal stadig have fuld løn oven i.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 10:01

Ja, det var noget i den retning, jeg søgte svar på - om kost og logi mon bliver trukket i min løn, når jeg nu skal være med hende hele ugen...? Og hvordan man regner timer ud? Jeg får vel ikke fuld løn 24 timer i døgnet mens vi er afsted, men hvordan så??


Tak for hjælpen til jer, der har svaret...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lønnen er forskellig.
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 11:56

alt efter om det er gennem kommunen du er ansat, eller f.eks din hjælper er medlem af lobpa.


jeg mener at kost og logi er med i, men jeg er ikke helt sikker.




Karina82


STUD BASK

Counting all the assholes in the room...

And i'm definetly not alone


Nu med skimmel princesse kandidat


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 14:11

Det kommer helt an på hvilken form for bruger hun er og hvilken aftale der er lavet...


Det kan være at du skal stå til rådighed hhv. 12-18-24 timer i døgnet, og hvis det er mere end 5 gange hver nat du skal op og hjælpe så får du også mere i løn om natten..


Det har også en del at sige hvad hun fejler = hvor meget og ofte hun kræver hjælp.


Mht. mad, så er det formentligt ink. da du ikke vil have mulighed for selv at hhv. have mad med selv eller lave mad sådanne et sted, og logi er ink.


Hvis du er den eneste hjælper til hele ugen tyder det på en knap så krævende bruger så du skal nok ikke forvænte andet end min. løn. desv.

(f.eks. så er du formentligt ikke oplært til respirator, stomi, kateter, pilledosering mv. - og de mere pleje krævende brugere der får man så også lidt mere i løn, meen det er så også noget mere krævende, da man så er "PÅ" hele tiden!!!)


Men held og lykke med det, og HUSK et par gode bøger, ellers så får du "kuller" ;o)


Mvh.


OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider