Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 det største chok noglesinde!
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 09:39

ja.. det var hvad jeg fik igår.

jeg sad oppe i skolen da jeg fik en besked af gård"ejer":
"vi kan ikke finde vito" .. mit hjerte galoperede bare afsted,og jeg måtte grædende ringe til min mor og sige det. Og hun ville hente mig om lidt og kører mig ud på gården.

Når man står i den situation, farer de værste tænkelige ting igennem ens hoved, og selvfølgelig strejfede det mig, at han var blevet ramt af en bil, eller lign så han ikke ville kunne reddes.. ja, og mange andre tanker strejfede mig..

jeg måtte samtidig gå grædende hen til vitos gamle part og fortælle det, da hun skulle ha' været ude og sige hej til ham den dag, og kæft det var hårdt at stå og sige..


når men min mor kom endelig og vi kørte der ud, og jeg kiggede til højre og venstre, og pludselig så jeg noget sort! en "mark"sti tæt på gården :') vito havde selv fundet tilbage!!

jeg råbte at min mor skulle standse bilen og løb alt hvad jeg kunne ned til ham, og da han så mig, traskede han roligt mig i møde med ørerne fremme, og jeg faldt bare ned og holdt ham tæt ind til mig, og græd bare af ren glæde :') og han lagde sit smukke hoved på min skulder og beroligede mig.. og ved i hvad.. den hest har en skytsengel! IKKE EN ENESTE SKRAMME HAVDE HAN .. gal jeg var lykkelig! så han kom ind i boks og fik et varmt tæppe på og noget mad, og da jeg kom igen senere lå han pænt og sov i boksen


den hest bliver ved med at give mig hjerte stop! men det her

var godt nok det værste jeg har prøvet.. puha..


når ja skulle bare lige ud med det..

nogle der har prøvet det samme?


(kan godt være i syntes det var at overragerer, men forestil jer at stå i situationen.. )


MFE-FOTO

(M)AMATØR FOTOGRAF

Nu med skøn shetlænder ved min side!


Nobi, du bliver aldrig glemt.

mit et og alt, my teammate..


0
0
Svar på denne tråd
 
 løbetur
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 09:54

Vi bliver da allesammen forskrækkede, hvis et af vores dyr er borte! Godt i fandt hinanden igen. Var han kravlet under hegnet?


:Pia



Sulky + saletsele str. småhest ønskes til lån/leje til genoptræning

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august, evt. hingsteplage eller kvæg. Sydvestsjælland. Mængderabat! cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Banditter..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 11:22

De er simpelthen så frække de banditter. Vores den mindste har også været udenfor hegnet, så nu går hun bag dyrehegn.



De bedste hilsener

Tina


Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.kloevested.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 håber min bliver
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 11:37

hvor hun skal, siden hun kom til stalden, er hun blevet inde på folden, men der er også 3 tråde på alle steder, og det er fordi ejer af stedet selv har en shetter, elles er det jo mest stor heste der er der, men det ser jo også godt ud med 3 tråde alle steder.


Alice


PS, vi ses på roskilde dyreskue

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi har en shetter
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 11:50

i stalden som indimellem finder en vej ud og tager sig en lille tur.

Han bliver dog altid i området, går bare hen hvor der er græs.


Desværre virker det til at han er relativ ligeglad med strøm, for er der en tråd der kan løftes gør han det.


Men egentlig er jeg sjældent bekymret, selvom jeg ser død og brand om hvert et hjørne. For som skrevet han går altid de samme steder hen, og det er altid i modsat retning end vejen.

Og han forlader ikke de andre heste. De få gange deer kommet ud af øjesyn, kommer han hurtigt tilbage.




Mvh. Tine

Staldpige søges til Schweiz for et år, start sommer 2009

Fotografering?

Fatboy sækkestol købes. Send PB.
Kieffer Garmisch sadel sæ ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps kender...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 12:26

det godt.

Vi blev noget bekymrede de første gange han var på springtur.

Men han bliver pænt i området og hvis vi begynder at trække heste ind kommer han løbende tilbage, for vi skulle jo nødigt glemme at få ham med ind, så han misser sin aftensmad.


Men skøn det er banditten altså, du kan lige se et billede af min, med min knægt på ryggen.


Mvh Bibi






0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 12:29

Godt i fandt banditten


Hvorfor løb han rundt dér?



sagde Kristina m. Sidney


`Maddie` du er den klareste stjerne på himlen i mit univers

3/6-01-17/3-09


Hvis slagterier havde glasvægge ville ingen spise kød


www.anima.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Man bliver bange
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 14:01

Jeg prøvede også engang for mange år siden, at min daværende vallak Lamos blev væk. Han var en stor rød vallak på 175 cm i stg. så man skulle ikke synes, han sådan lige var til at overse, men ak jo.

Han stod normalt på rideskole, men skulle i juledagene holde "juleferie" på min venindes svigerforældres gård sammen med hendes hest. Jeg skulle selv til familiejulefrokost, så min veninde skulle sørge for, at hestene blev passet og kom på fold den dag.

Pludselig ringede min veninde midt i julefrokosten. Lamos var løbet lige hen til hegnet, var sprunget over og pris væk var han. Så måtte hele selskabet ellers afsted ud og lede efter hest. Vi frygtede, han ville løbe tilbage til rideskolen, hvilket ville betyde, at han skulle krydse en forholdsvis trafikeret vej.

Han var som sunket i jorden, og 4 stive timer gik der, inden en genbo ringede og sagde, at der gik en hest for meget på hendes fold.

Ja man bliver rigtig bange, så jeg forstår dig godt.





www.stutteribarlebo.dk


Oprydningssalg! Brugt rideudstyr sælges, se vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 18:36

Sikke dog en forskrækkelse! Godt at du fandt din hest i god behold igen.


Min Mulle slap en gang fra mig uhyggelig tæt på jernbanen. Der var jeg godt nok også tæt på at gå i panik! Men jeg fik heldigvis hurtig fat på hende igen..... Det ville bare være så tragisk, hvis der skete ens guldklump noget - og hvis andre mennesker også kom til skade i den forbindelse!





Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe ..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 19:01

tak for alles forståelse over miin reaktion! (:

og sikke en masse ubehagelige situationer..



jamen vito har tre tråde på , nogle steder fire, og nej INTET holder ham inde. Vi fandt ud af at nede i bunden af folden er der en sø de kan gå ud til så der stopper hegnet jo ved søen, men vi fandt fodspor efter ham, hvor han er gået halvt ud i vandet og lige snurret rundt om pælen, og så var han ude klog? nejnej ! ..

men altså da han blev væk, stod han på ridebanen, fordi han netop var sluppet ud (stod med en anden hest) og ride bane hegnet er MEGET MEGET MEGET (!!) solidt tykt træ og den nederste er 40 cm fra jorden hvis ikke mindre, og vi tænker at han har lagt på knæ for at komme under S: !? mærkeligt ..


MFE-FOTO

(M)AMATØR FOTOGRAF

Nu med skøn shetlænder ved min side!


Nobi, du bliver aldrig glemt.

mit et og alt, my teammate..


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider