Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Canada Goose Jakker!
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 16:08

Hej alle i udendørsmennesker!


Der må da være nogle af Jer der ejer en Canada Goose jakke, og ved hvordan størrelserne er på pigemodellerne.. Jeg er faldet for den nye model: Kensington Parka, men den er svær at finde i butikkerne så jeg kan prøve den..


Jeg lurer lidt på at bestille den fra Sverige, da man der kan få dem en del billigere, men jeg ved ikke med størrelsen.. Normalt bruger jeg M/L..


Håber der er nogen der kan hjælpe, og måske er der nogen der har erfaring med at købe i Sverige?


På forhånd tak :-)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har en...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 17:20

Bruger normalt ca L i bluser osv, jakken er M og passer super.

Den er dejlig varm!




Rose 1

med

De to rødhårede muler


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rose 1..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 20:07

Hvor har du købt din?


Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved det ikke...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 20:44

Det var en gave



Rose 1

med

De to rødhårede muler


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 21:18

Jeg skal have den der hedder expedition parka, og skal også have den købt i sverige, da jeg sparer omkring 1500 kr, jeg prøvede min venindes sidste år i str. M, som var for stor, så min skal være small, jeg varierer så også fra xs-l i størrelser :) gå evt. i sportsmaster og prøv den først for at få en fornemmelse af det :) du kan også se de svenske forhandlere her www.canadagoose.se/dealers_swe.asp




Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 kig her
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 21:48

Jeg sys I alle burde kigge her:


http://www.anima.dk/blog/?p=130


-Veo; Veganer og dyrerettigheds aktivist!

Stald Nordlund www.LeoGio.dk

Tinkeren Coco

Ismulen Halla fra Hejelte

Ismulen Ljufá fra Vestergaard

Is'føllet Ljúf fra Nordlund

.

*Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sportsmaster
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 22:02

God ide med sportsmaster, jeg vidste ikke de havde dem.. Jeg var i Nag idag, men der var den model helt udsolgt..


Hvor i sverige køber du din?


Jeg har fundet denne side http://www.wildmarksshopen.se.. Venter på svar om hvad leveringen koster.. Jeg kan spar 1000,- på den model jeg gerne vil have..




Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  05-01-2009 23:29

Pas rigtig meget på med størrelserne! Jeg har en Chilliwack Parka i str.M og da jeg syntes den var for stor tænkte jeg også på at bestille en over nettet i en mindre størrelse, men turde alligevel ikke, derfor gik jeg ind i forretningen i Silkegade (ved ikke om jeg må skrive forretningsnavnet) inde i KBH, faldt for en helt anden model (Astrila Jacket), og skulle have den i str.L. Pas på med størrelserne da de variere utrolig meget fra model til model! Prøv den først hvis du har mulighed for det.



Laban-Son Risebjerg er min nye stjerne

Du vil aldrig blive glemt Kouros
En rigtig hest er en Oldenborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skrækkeligt at de stadig bruger
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 01:50

pels af dyr der er indfanget på en dyrplager-agtig måde.




Mvh Gitte
- mor til Tera og Lian og ejer af 3 heste

Hingsten, Jack D, 12 år, Joker, 1 år smuk brun kommende dressur hest, Makron, 5 år knabstrupper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louise...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 10:58

...hvor stor er du?


Jeg har nemlig lige bestilt en Astrilla i str. M, og bliver da helt i tvivl nu om det er den rigtige størrelse




Mvh DorteCL


Stolt ejer af


AQHA Cross Bar Kid

&

ApHC Frosty The Zan Man aka Cowboy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 11:05

en Ladies Mystique parka og det er min erfaring at størrelsen passer meget fint overens med den størrelse man normalt bruger. Men som en anden siger, så prøv den i en forretning her hjemme , inden du bestiller den.


Jeg har selv købt min i Sverige, men dog i en forretning og ikke over nettet.


Jeg sparede lige knap 1400 kr på min og det er klart den varmeste jakke jeg nogen sinde har haft.....


Pernille


Team CoDa OX, distanceridning.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Størrelse??
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 21:28

Hej igen!


Hmm, hvor stor jeg er?? Øhm, jeg er 170cm høj og vejer 65, så jeg er vel det man kalder almindelig bygget


Jeg er normalt str.M i tøj.

Det skal lige siges at jeg altså godt kan have en trøje indenunder jakken, så der er noget at give af, men om en str.M vil passe dig, kan jeg desværre ikke sige..




Laban-Son Risebjerg er min nye stjerne

Du vil aldrig blive glemt Kouros
En rigtig hest er en Oldenborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 21:38

Jeg skal et smut til helsingborg i morgen og have min, men går nok efter den der hedder Ladies Trillium Parka i stedet for, den koster 5000 svenske kroner og koster vist 5500 kr herhjemme :-)


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Louise
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 21:41

Så tror jeg min medium er lige i øjet. Jeg er 164cm høj og vejer 55kg






Mvh DorteCL


Stolt ejer af


AQHA Cross Bar Kid

&

ApHC Frosty The Zan Man aka Cowboy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Veo og hundegittemor
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 21:42

Tror det havde stået anderledes til, hvis det bare havde været noget med hestemishandling.

Men dette er jo kun andre dyr, så det betyder ikke så meget. For jakken er in, og skal bare ejes.


Meget trist, syntes jeg.


Søger du hest/pony, så kig forbi www.dkhorses.com

Men ikke alle heste som er på nettet, flere i stalden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dorte CL
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 22:28

Den tror jeg også ville passe dig fint, eftersom den var lige det mindste til mig med en trøje under. Det er en super fed jakke, jeg er rigtig glad for min, den er også lidt mere feminin end Chilliwack


Laban-Son Risebjerg er min nye stjerne

Du vil aldrig blive glemt Kouros
En rigtig hest er en Oldenborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 22:33

Ja, vist er det da synd for dyrerne at de skal lade livet for at vi kan få en krave på vores jakker.

Koen, grisen og kyllingerne, hvad med dem? Er det så også synd at vi spiser dem?


Hvad vil I helst gå i? En "plastik" jakke eller en dun jakke?


Jeg får nok kastet en masse mudder i hovedet nu, men jeg sætter pris på en "rigtig" jakke i disse minusgrader.


Laban-Son Risebjerg er min nye stjerne

Du vil aldrig blive glemt Kouros
En rigtig hest er en Oldenborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 sverige..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 22:37

Det går ret langsomt over nettet, de har stadig ikke svaret med et beløb! Jer der har købt i Sverige, kender i en butik som er let at finde til med tog, for jeg overvejer at tage derop på lørdag.. har de åbent lørdag?



Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louise
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 22:56

Jeg kaster ikke med mudder, jeg er enig.. Dyremishandling er forfærdeligt, og hvis jeg kunne ville jeg gå udenom alt der kom fra dyr der ikke har haft det godt.. Synes også det er synd for burhøns, men jeg indrømmer at jeg køber æggene alligevel hvis der er lavvande i kassen og jeg ikke har råd til at købe alt økologisk..




Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2009 23:38

Efter hvad jeg ved, så er det da kopierne hvor man har brugt hund/kat til kraverne + foer, eller er det mig som husker helt forkert?



- HeidiZ




0
0
Svar på denne tråd
 
 HeidiZ
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 07:59

Det lyder meget rigtigt Heidi..




Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil gerne
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 09:44

høre hvad i giver for jakkerne?


Jeg drømmer om en sådan jakke, men i "standard" modellen i bomberfacon :-)



Nanna Hyllested



Stald Kiels Krønike

Liva Halsnæs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Iiiiihh
Forfatter: 
Dato:  07-01-2009 17:47

Så har jeg fået svar fra det Svenske firma jeg bestilte jakken hos - SÆSONEN ER SLUT! De har ikke flere iår.. Undskyld mig for lige at komme med et surt opstød, men hvorfor fa'en fjerner man ikke et produkt fra sin hjemmeside - hvor folk kan gå ind og bestille og regne med at modtage pakken i løbet af en uge - hvis man ikke har produktet!!


Jeg har så heldigvis fundet en butik i danmark som har en enkelt model tilbage i min størrelse (håber jeg!) som jeg skal ud og prøve i morgen! Ville helst have haft sort, men den grå er også flot.. Så kryds fingre for at den passer piger!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider