Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bryster :-)
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 18:32

Ja, som overskriften jo lægger op til, så ville jeg starte en lille debat om bryster.

Er der nogle af jer ænder der har plevet diskrimination eller andre sjove/ubehagelige ting pga. jeres store/små bryster...

Spyt endelig nogle gode/tankevækkende historier op om jeres bedre venner... he he...Spøg til side..



Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 18:37

... jeg læste en gang i Woman, at små bryster ikke havde brug for meget støtte (og man derfor godt kunne bruge trekantsbikinier eller noget lign.), men jeg hæftede mig bare ved "små bryster har ikke brug for meget støtte" - måske ikke, men ejerne har! Jeg kunne godt have haft brugt en støttepædagog med i byen nogen gange til at sige "Det er okay Kamilla - dine bryster er meget fine"!




Kamilla König
Stud. med. vet.


Ribe Rideklub

- plads til alle!

www.riberideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ok ja!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 18:37

Da jeg søgte job- sad chefen og kunne ikke hæve blikket over brysthøjde. Jeg fik jobbet, men heldigvis så jeg kun dén chef en enkelt gang. Min daglige chef værdsatte nogen andre kvaliteter. Og han var superflink.


(Bageftefter fik jeg at vide, at sådan var den chef med alle kvindelige ansatte- så det var ikke kun mig!).



Mvh
xtiny


*** Kærnemælkshorn til Folket!***




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jge har engang
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 18:40

på IN for snart ti år siden (falsk ID :) ) stået på et podie og dansede med armene i vejret... jeg havde en tube top og ingen BH på.. behøver jeg skrive mere???


Sagde Janne - modstander af falsk ridning


Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)


Tak for en god debat i høflig tone :)


Haflingerplag sælges:

www.heste-nettet.dk/lodge/153454/ hest/219974/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 18:44

hvor godt kamilla...

Jeg var selv i dyb depression indtil 9. klasse, da alle mine veninder havde store bryster, og jeg stod der med mit strygebræt men pop sagde det pludselig, og det blev sq ved, så måtte ta en alvorssnak med dem, foran spjlet, kære venner, nu er det vist godt i er nu nået til F og det begynder at blive tungt, er i klar over hvor dyre BHer er når de blir en vis størrelse

Det er jo vanvid..


xtiny, oplever den der i byen med at vennderne ikke kan komme ind, men jeg godt kan, blir så hidsig!

Og hva sker der for de mænd der bare ikke kan få øjnene højere op end brystet!


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 18:45

Haha - "små bryster har ikke behov for støtte" :P


Da jeg var i de unge teenage år havde jeg intet - helt flad. Og ihhh, hvor ville jeg gerne have store bryster. De kom så midt i gymnasie tiden, og bruger nu 80D/75E. Hmmm... - nu er det så man ønsker sig sin 70B tilbage ;)


Nu klæder jeg mig ikke nedringet til daglig, så her får jeg yderst sjældent en kommentar med på vejen. Men når det kommer til fester, jamen så har jeg da et par toppe der viser noget; og jo, så får jeg meget ofte en kommentar med på vejen. Både i byen, og når jeg står bag baren på mit kollegie. Kun sjældent har det været ubehageligt. Genrelt er det bare nogen fyre - og piger engang imellem - det kommer med en pæn kommentar. Og det kan jeg da sagtens leve med :)




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryster
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 19:05

Ja, store bryster er ikke altid en fordel. For søren, hvor har jeg ofte bandet mine langt væk. Som 12årig brugte jeg C-skål og idag som 19årig er de altså ikke blevet mindre Det er self gået ud over ryggen og det er altså bare træls. Også at det tit virker til at folk(fyre) ikke kan se på en i øjenhøjde. På trods af det, og utallige overvejelser om en brystreduktion, så tør jeg sku ikke. Man lærer vel at elske dem


-Louise-Alda



GRATIS OPSTALDNING TILBYDES TIL PONY

Gratis løsdrift(mulighed for boks om natten)tilbydes i udkanten af Vordingborg(Mern). Læs mere her;

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=13905&t=13905

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 19:13

Nej, vil godt nok aldrig under kniven, er du gal... Hverken af den ene eller den anden grund...

Jeg har lært at elske min F skål, og lært hvornår man skjuler dem og hvornår man kan vise lidt mere...

Havde en kæreste for nogle år siden, han var rigtig sød, men er du gal, hans far, lavede ikk andet end at savle og vælte over ordene idet han stod og stirrede på min bedre halvdel og ikke kunne forstå at han ikke fik et svar ud af dem, da han spurgte hva de ellers lavede til hverdag... Det hjalp jo ikk på det at jeg var hestpige, næhhh... rider du... nam nam..

Groose siger jeg bare... puha


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 19:24

Diskriminering, kommentarer og beundring oh year...en million gange mindst


.."Er der silikone i??


"Mine venner og jeg har stået og diskuteret lidt og nu spørger jeg...Er de ægte??".


.Vild diskussion til en fest, hvor min mand måtte fortælle en bunke ungersvende..at ja, de var ægte!!!...de nægtede pure at høre på hvad jeg sagde, og snakkede bare videre om mine "Fakep¤tter" hen over hovedet på mig.


.Kollega jeg havde kendt i 5 minutter spurgte til Deres ægthed,..


Ja, det er bare nogle af de ganske få kommentarer jeg har måtte lægge ører til ad åre, og utallige er de gange hvor silikone er bragt på banen...suk. Til de der måtte ønske at høre det EN gang mere for Kong Hans..Ja...det er mine egne


.Det er åbenbart et særsyn at en kvinde der har født har en stor, fast barm.


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 19:57

Ja bemærkninger slipper man ikke for. Jeg er som også glad for mine store bryster(H ), men synes godt nok også det kunne være rart tit hvis de var mindre. Det er næsten UMULIGT at finde en ordentlig BH, og har jeg en bluse på som bare er LIDT nedringet, kommer det hurtigt til at se vulgært ud, synes jeg. Men ville nok også savne dem hvis de pludselig ikke var der

..og Zeppelin, spørgsmålene om silikone får jeg som også næsten på daglig basis.



-Louise-Alda



GRATIS OPSTALDNING TILBYDES TIL PONY

Gratis løsdrift(mulighed for boks om natten)tilbydes i udkanten af Vordingborg(Mern). Læs mere her;

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=13905&t=13905

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 20:06

Ja...det værste er så, at jeg slet slet ikke er til det der silikone fittilihut, og derfor er det da også ekstra anstrengende at fortælle folk, der fakkertalt nærmest ikke tror en, at det er naturens egen indretning at de ser sådan ud. Nej undvære dem ville jeg ikke, skamme mig over dem nægter jeg også...Men ja...hvis man render rundt med en 75F, kan man simpelhen ikke være slank og så samtidigt have en stor barm...det er åbenbart dybt og inderligt naturstridigt...


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbumbum :D
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 20:17

Nu har jeg heller ikke de største kanoner, på jord..

Men hva søren - De kan altså nå at vokse til Pamela Anderson størrelse(nå nej, de er falske)


Men ja, kommentare høre jeg - Jeg er glad for mine små fortrin.. Så gør det ikke nas når jeg rider :D Og især ikke på en hest med stort rygsving..


Å gud, jeg blir søsyg :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 20:27

mine blev engang refereret til som myggestik -tror i ikke lige jeg var ved at dø.. men set på den lyse side havde drengen der sagde det næsten lige så store (eller små, åbenbart) bryster som mig :D - så hva pokker bilder han sig ind? gå hjem og drik noget nupo. (ja, blev lige helt sur igen )


Verdens smukkeste Haflinger hoppe til salg - 15.ooo kr

Alexandra & Wirago i er mine fnuller-bullere <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fik engang
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 20:32

a vide a en fyr jeg var meget forelsket i, gik måske i 6-7 klasse at hana lillebror havde større bryster end mig...

Er du gal den slår hårdt... gik lige hjem under dynen og tudede..

snøft siger jeg bare... Det eraltså hårde ord at gi til en teenage pige med komplekser over for små bryster...


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryster
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 20:53

Jeg kan da også godt forstå at nogle spørger. Det er ikke unaturligt for piger på min alder at havde silikonebryster mere og eftersom jeg er slank på resten af kroppen, kan man vel forstå folk blver nysgerrige. Men når de spørger 4.gang på 5 min, kan man ærlig talt godt få lidt.. ja.. lange patter

Der er dog også bemærkninger som man kan grine af. F.eks da jeg var på Roskilde Festival i sommers og en fyr stak et skilt i hovedet på mig; "Vis dine bryster-og få 3 øl". Den var jeg ikke helt med på men fyren rendte efter mig gennem halvdelen af festpladsen i håb om eventuel overtalelse Sådan noget generer mig ikke, men der er stadig dem som (får mig) går over grænsen.


CBK; Forstår godt det med ridningen må være noget mere behageligt. Det kræver virkelig en sportsbh af kaliber at undgå ubehag under ridning


-Louise-Alda



GRATIS OPSTALDNING TILBYDES TIL PONY

Gratis løsdrift(mulighed for boks om natten)tilbydes i udkanten af Vordingborg(Mern). Læs mere her;

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=13905&t=13905

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:06

Alastair..Ja spørger, spørger og spørger...og herefter NÆGTER at godtage svaret som værende sandt...det er sq da enerhverende..HVIS jeg havde brugt 25.000 på p¤tter ville jeg jo nok ikke være flov over det.


Suk...jeg ville nu også nogengange ønske at man havde flere sæt..Så ku man lige klipse nogle party-nogle på, nogle svigerforældreduttelutter, ridebabber, værtshusbobber osv..ihhh...et hit, lidt ligesom extensions


Samtidigt ville jeg ønske, at jeg ku få nogle af HM`s totalt nuttede små BHèr...nogle af dem er bare SÅ søde med glitter og lir...suk..Der hvor jeg handler BHèr..eller Fjellræve eller hva det nu er jeg går med, skal man være heldig hvis man kan få nogle der er bare lidt fede eller med lidt støtte i.Når man bruger F, skal man åbenbart have nogle af de der mormor slaskere..for du er jo stor barmet?????!! Jep...det giver jo super meget mening NOT.


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:41

Ja lige præcis. Og H&M har altså bare nogle søde BH'er til tider. Det værste er dog når det bliver Bikini sæsson. Min søs og jeg går som regel på jagt flere måneder i forvejen. Hvis vi er HELDIGE finder vi en enkelt model som sidder nogenlunde. Puha.. Er altså heller ikke videre fedt at være 19år og skulle i byen iklædt en mormor BH udelukkende bestående af blonder og flæser UDEN støtte. Nejtak. Dit foreslag om babser der kunne klikkes på efter behov er jeg helt med på


-Louise-Alda



GRATIS OPSTALDNING TILBYDES TIL PONY

Gratis løsdrift(mulighed for boks om natten)tilbydes i udkanten af Vordingborg(Mern). Læs mere her;

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=13905&t=13905

0
0
Svar på denne tråd
 
 F-skål med lir
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:42

Zeppelin du skal bare i change, der er masser af f og h og alt muligt.


Jeg bruger også f-g stykker, men de ser nu ikke så store ud, da jeg også har store fedtdepoter på andre kvindelige steder


Det er faktisk nogen gange træls at være naturblondine og have den slags atributter for det er bare nogle klamme typer som prøver at få kontakt på en klam måde - og jeg er ellers ikke specielt nedringet længere.


Bortset fra det, er jeg glad for dem, de sidder ret godt i forhold til størrelsen og alderen. Og jeg savner at kunne bruge HogM hvornår laver vi den underskriftindsamling?! Skal jeg lave en facebookgruppe og hvordan gør man det? Hvis nogen gør det, så inviter mig lige! (jane øster)


En sjov historie var, da jeg lige var startet på seminariet og faldet i det gode selskab der kendte til undergrundsscenen, så mig til koncert og headbange heeeele natten. Det får man ondt i nakken af og den eneste måde at gå oprejst med så øm nakke, er at rette ryggen! Der blev jeg nok lige drillet lidt med størrelsen, for når man sådan rigtig ranker sig, så er de godt nok store.


Hihihi fnis så var der også den gang hvor jeg gik ind i en undertøjsbutik og gerne ville prøve en push up, altså for at få sådan en rigtig vild kavalergang. DET forstår jeg nu, hvorfor man næsten ikke kan få! Gal det er vulgært!


Det minder mig så om den gang jeg fandt ud af, hvordan det stod til med størrelsen. Var vil 19 eller deromkring. Gik ind i en forretning iført c 80. Blev målt og iført e 75 Farvel H&M


Kan man egentlig ikke bare købe en c 85 i H&M og så sy den ind i omkredsen, så er størrelsen vel den samme? Det forstår jeg så heller ikke. Hvorfor er en E ikke en E og C en C? Nææ nej en C 80 kan skiftes ud med en D 75, som igen kan blive en E 70 Det er træls, så står man der og blafrer med en E 75, for det sagde damen var min størrelse, men så er den ikke stram nok, så skal man have en F 70 - og det har de så ik - Nøøøj det er TRÆLS!


Nå det var nok om mine ellers upåklagelig forlygter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er okay Kamilla ...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:46

- dine bryster er meget fine!




Virker det med tilbagevirkende kraft? Ellers må kvinder med nuværende, aktuelle problemer jo henvende sig - hvis de kan klare min platte humor



... vrinskede hingsten.


0
0
Svar på denne tråd
 
 altid modsat
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:50

Ja jeg får det altid omvendt at vide.

"Gud hvor er dine bryster små, du har jo slet ikke nogen. har du stoppet vat i bh'en?". Og når jeg så pænt beder dem lukke måsen, og fortæller at jeg rent faktisk bruger D, tror de jeg lyver. GAB!


Men jeg selv er rigtig glad for dem. :-)


Sofie med Spøgelset


Økologi er IKKE = dyrevelfærd!!
Konventionelt landbrug er IKKE = dyremishandling!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:56

Ja jeg er altså også irriteret over at jeg ikke kan passe H&M undertøj mere, for de har undertøj i alle slags farver og med alle mulige fede motiver osv!

Jeg har altid gået med H&M undertøj, indtil jeg her engang sidste år besluttede mig for at gå ind i en undertøjsforretning og få mine bryster målt.. For jeg havde noget tid før været til en fest, hvor jeg var meget nedringet og der havde mine veninder kommenteret at jeg godt nok havde store bryster og det var vildt jeg ku klemme dem ned i en B 75 :D

Da jeg så kom ind i undertøjsforretningen, var jeg ved at falde bag over.. Woooot.. damen sagde jeg sku bruge str. 70 E eller F.. Hold da fest, det havde jeg ikke lige regnet med. Men efter jeg så prøvede en bh i den størrelse, så ku jeg godt mærke at det føltes en del bedre end at ha presset brysterne ned i en alt for lile bh :D


www.lundforlund.dk

Gør livet til en fest - rid islandsk hest! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 he hehe
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:11

Skønne historier ænder...

Syns også H&M har noget fedt undertøj,kan ærgre mig sådan over ikke at kunne passe det...

kender godt den med at rette sig helt op mine forældre siger det konstant, men så ser det bare så vildt ud når de står ud i luften... hihi..

Det sjoveste var nk at jeg for et stykke tid siden havde købt undertøj, som jeg så skal vise min mor, hun var så nysgerrig, så liggr to i BHerne ude i køkkenet, og inden jeg fr set mig om står lillebror og min far med hver sin BH på hovedet og skriger, se min nye hat!!! Ha hahahaha..

<Kunne ikk lade være med at grine lidt...


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:12

Nu har jeg aldrig nogensinde brudt mig om H&M's undertøj, synes meget af det sidder dårligt, så hellere give lidt mere som har en bedre pasform .. :)

- men jo, jeg har også fået bemærkninger.. der er flere der er kommet hen til mig og spurgt hvordan jeg kan være så velformet :p haha, når min døster både er flad foran og bagpå (vi er tvillinger og ingen af os overvægtige)


men er der noget jeg synes er nedern, så er det når man snakker eller noget, og det nærmest er umuligt at få øjenkontakt med vedkommende, fordi hans øjne er placeret i en anden højde ...


og så er der også de mange mange kommentarer der kommer til fester og fra venner og veninder



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:16

...hæhæ..den med omkredsen har jeg også prøvet...vi tager bare en der er nogle cm længere...nope...den holdt ikk..så havde jeg bare pludselig 5-6 bryster..nej og sjovt nok er det ikke efter den sædvanlige devise, at "jo flere, jo bedre", at ligne en so med unger stod ikke lige øverst på ønskelisten


Jamen jeg vil da svinge indenom Change så..Håber de har nogle til soveværelset også


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:22

Jeg bruger en 75 C/D stykker, og det er nu ikke fordi det lyder af meget, men det er alligevel mere end nok, når man måler 161 i højden og er normalt slank. Tøj med knapper på brystet kan ikke lukkes eller bliver hevet fra hinanden, jakker og sweat med lynlås kan ikke lukkes, løse trøjer hænger som poser, og kjoler er umuligt. Generelt er det sådan at passer det i livet er det for småt andre steder! Ved ikke om det er mig der shopper de helt forkerte steder?


Jeg får også mange, mange, mange kommentarer, og er tit udsat for at hankøn taber fokus.


Egentlig er jeg mest træt af, aldrig at blive bemærket for andet! Jeg har faktisk rigtig pæne øjne, og det bliver jeg nødt til selv at sige, for det eneste jeg hører er noget i stil med "F'uck du har store patter, kælling"


Emilie Watson


Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:30

Næh...tror ikke du shopper de forkerte steder...Skal helst gå i noget der er strækagtigt for at få det til at passe overalt..og ja så kan man da først "strutte" afsted. Jeg er også kun 1.60 og slank og bruger jo den famøse F skål, så tøj der passer foroven ligner l¤rt forneden...


Vi tøser må da ligge inde med noget viden om butikker der sælger til vores str og propositioner??! Come on...lad os dele ud af vores erfaringer.T-shirts der sidder til passer overalt...men men...måske bare lige blikfangeragtigt nok.


Ligeså med stramme kjoler..skjorter er bare dumme..Jeg ligner ihvertfald en skinke der er spærret inde for oven, og jeg har flere gange skudt knapper efter folk, ved at trække vejret dybt


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke så meget
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:49

Tror det er Sandra Bullock der har udtalt at man kommer langt i verden med et smil og en god push up bh


Med 5 kg ekstra på kontoen er jeg kravlet op i en 75C - men mit arbejde giver brede skuldre - så de ser såmænd stadig små ud...

Og så er jeg til jeans og t-shirts...


Tosset som de andre...


Skuffekaj - nu i Ridehesten!


"The kid is having nightmares.

Only happen at night - it's right there in the name..."

Gregory House

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:49

Zeppelin: Nyt tøj passer bedst! Når det er nyt, er det mere elastisk. (Og en fantastisk grund til at købe en hel masse!)


Emilie Watson


Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000

0
0
Svar på denne tråd
 
 kender det..
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:53

bruger selv D75... og jeg er død træt af kommentaren... se lige hende med silipatterne... denne kommer ofte fra piger jeg går forbi... dette kan godt irritere mig helt vildt... og spørgsmålet fra fyrene kommer som regel også på et eller andet tidspunkt i en samtale..


Jeg synes det er død irriterende..


men sjove indlæg, der får mig til at trække en del på smilebåndet


Ejerlejlighed i ÅlborgCentrum sælges. beliggende 150 m. fra gågaden og 350 m. fra Jomfru Ane Gade. lækker 2 værelse, 68 kvm. skriv PB for mere info. meget billig at sidde i.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 22:56

Nyt tøj i stride strømme...jamen det er hermed noteret Ej jeg efterlyser nok mere tøj der sidder, nogle bestemte mærker eller noget, fordi jeg NETOP er træt af den manglende øjenkontakt, pga stramme t-shirts der sidder godt hele vejen ned.


Løse T-shirts får forresten en til at ligne et eller ndet i nærheden af Cirkus Benneweis...et glad strittende telt


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bryster
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 23:37

Jeg er ikke belemret med den store barm - men de er pæne og runde...

Tidligere var jeg meget ked af deres ringe størrelse, men når jeg ser mine veninder kæmpe med deres store babser, er det faktisk ikke så dumt!


Den sjoveste kommentar jeg har fået var en nat på Nørrebros Runddel, i køen til den obligatoriske bigmac på vej hjem fra byen. To meget søde og fulde fyre kiggede meget alvorligt på mig og sagde: Du skal ikke være ked af det, de er da næsten lige lange!


0
0
Svar på denne tråd
 
 er det nu
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 23:51

at jeg skal fortælle, hvor LYKKELIG jeg er for at bruge 70B ? :D


Nanna


And the rain will kill us all

We throw ourselves against the wall.


Keep your friends close. Keep your enemies closer


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 23:52

zeppelin: Ja, løst tøj er NO-GO! Jeg vil nu gerne have at mit tøj sidder til, som dog ikke skal forveksles med mega-stramt.


pernille 7: En af mine venner sagde engang at det var ligemeget om de var lige store, bare de var lige lange. Så det er måske bare den generelle opfattelse? ;)


Emilie Watson


Jeg søger en billig, men absolut brugbar kvalitetsdressursadel(Stübben, Passier, Country, Kieffer el. lign), 17" med bred bom. Alder og skønhed er ikke vigtigt! Max. 3000

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var lykkelig
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 00:03

da jeg gik fra 75a til 75b :P


Det var så i en alder af 19... nu er jeg 20 og tvivler på de bliver større og det er okay, for jeg elsker at smide bhen om vinteren og gå uden Længe leve store trøjer


Mvh. Anna



Se min hjemmeside med over 10.000 billeder.

Foredrag tilbydes

www.zink-mortensen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryster
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 09:51

Nu er jeg en stor pige så min E/F-skål virker ikke så stor. Med mindre det er noget som er nedringet. Så er de næsten aldrig øjnkontakt med mænd


Men jeg elsker dem som de er. Selvom de da ikke behøver at hænge sådan he he. (blyantstesten - tjaaa skal den blive siddende har jeg bestået )


Har faktisk gjort den kære dr. dyr helt paf ved at flashe det hele. Hesten slog med hovedet og så fik karabinhagen åbenbart fat i min trøje. Kræet trak til og ritch - stod jeg der med frit udsyn. Han blev lidt forfjamsket :) Heldigvis havde jeg en anden trøje til at ligge.


Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/


En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 10:40

Altså os kvinder.... Ligemeget hvad bliver vi nok ladrig tilfreds. Måske er det fordi vi konstant bliver bombaderet med blade, film, billeder m.m. af "perfekte kvinder".


Jeg har altid hadet mine bryster, og det er bestemt ikke blevet bedre efter jeg har født 2 børn. Min store drøm er at få råd til sili....


Jeg kan komme med en masse dumme kommentar samt bemærkninger som jeg har fået i mine teenager dage, og de gør stadig ondt. De har ligesom sat sig på sjælen, og hvor blev jeg dog bare ked af det. Jeg kunne jo ikke gøre for, at mine bryster ikke ville vokse ligesom alle de andres.

Kan huske engang der var nogle fyre som henvendte sig til mig og mine veninder, da vi var i byen. De virkede vældig søde, men ligepludselig sagde den ene til mig, selvfølgelig så højt at alle kunne høre det "Er du flov over dine bryster?" Øh hvad skulle jeg lige svare?!? Det var jeg jo, men ville da ikke indrømme det, så jeg sagde "Nej det er jeg ikke" hvorefter han siger "Hvorfor har du så ikke taget dem med"

Slam et slag lige at få Jeg kunne há gravet mig dybt dybt ned i et hul og aldrig være kommet op igen


Så er det jeg tænker, om vi kvinder skulle være ligeså dumme og begynder at kommentere mænds ... Skal vi nedværdige dem og give dem ar på sjælen fordi en enten er godt udrustet eller ej.... Nej så dybt vil jeg nu ikke synke! men de burde sku tænke sig om....


Masser af børnetøj samt aktivitets legetøj sælges! Tjek hjemmeside....


Kloge mennesker keder sig aldrig!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 10:44

fik engang at vide at mine store bryster kompenterede for min lille hjerne


N A N O U


Confide remittuntur peccata tua.

Im not a killer... but don't push me ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 næhhhh
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 10:49

for de kan ikk se dem




Jane


Her skulle der stå noget smart, men kan ikk finde på noget;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 AVAVAVAVAVAv
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 10:51

Mave kramper


Nanou og Jane (Y) (Y) (Y)


Karoline


Who are you, to judge me ? ? ?


K's Foto©


*Proud of being a Bitch*


StübbenTrense og Totti læder Grime sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 11:03

Det var da noget af det sjoveste, griner endnu


Mine er små, 80c og det passer egentligt godt til min aktive livsstil, jeg tror også jeg ville se for stor ud med en større barm, mit indre skræmmebillede er nok Gitte Stallone.




PART søges til skøn hest, skriv over HN
Er det dig?

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 11:07

Jeg er overordentlig tilfreds med mine :-)

De sidder lige som de skal, og de er tilpas store uden at være alt for store! Jeg er flere gange blevet spurgt om det var siliconebryster, men jeg synes aldrig det har virket nedladende. Et par fyre fra mit arbejde har spurgt mig - meget alvorligt og simpelthen fordi de var nysgerrige, og jeg har da svaret ærligt og været glad for at de sidder så godt ;-D


Min kæreste er meget begejstret for dem :-D Han bruger meget tid på at sørge for at de bliver passet og plejet som de skal ;-D




Vickie


Med misserne Yrsa og Yade!

Åh hvor jeg dog FRYDER mig! :-D

Skal du have en vitaminindsprøjtning med selvtillid? Se her:

www.fotoatelier.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryster
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 11:20

Jeg er en af dem med små bryster, og det er jeg blevet glad for, efterhånden som det er gået op for mig, hvor upraktiske store bryster kan være. Jeg passer en 70A eller B - men hvor andre brokker sig over, at BH'er er svære at finde i store størrelser, så kan jeg så afsløre, at det altså også kan være noget af en udfordring at finde BH'er i min størrelse


Da jeg var 12-14 år, og mine veninder begyndte at få større bryster, der var jeg godt nok misundelig, når jeg stod der med mine knapt synlige bryster. Og jeg har da også måttet lægge ører til en del dumme kommentarer på den konto, som jeg på det tidspunkt ikke syntes var sjove. Men den slags kommentarer hører jeg heldigvis ikke så meget længere, og nu ville jeg så også være pænt ligeglad :-)


Wildly & Hannibal

Besøg os på vores hjemmeside!

medlem af AWR

Candyfloss forever!
~~~~~~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brysterne er jo IKKE det vigtigste ;)
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 12:47

Mænd går så meget op i bryster, men fakta er at det er langt vigtigere for "oplevelsen" - hvordan DE er udstyret, både størrelses og gørelsesmæssigt - end hvor store brysterne er, - men deeeet... snakker man ikke så meget om


Jeg er glad for mine - størrelse B som bryster.... tja.... de har aldrig generet mig - altså brysterne ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryster...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 14:51

argh... jeps!!! Jeg er desværre fra naturens side blevet udstyret med en str. 75G.

I mine unge år, blev jeg bla. tilbudt 1000 kr for, at en fyr bare måtte se dem i virkelig live... bare pga. jeg ikke havde brug for en bh under en stropløs kjole... I mine unge år tog jeg det som sjov, men når man bliver ældre, så er det ikke længere altid fedt, med de dumme kommentare!

Jeg har endnu ikke mødt en mand, som ikke har kigget på mine bryster først- før han ser mig i øjnene.

Jeg er kommet frem til, at en god kavalergang, har en enorm magt hos mændene! hvilket siger ret meget om det mandelige køn!


**www.123hjemmeside.dk/stutteri- sigsgaard**

ÅRETS JULEGAVE IDE!! UNIKKE HESTEMALERIER!!

MALER OGSÅ EFTER BESTILLING!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 et ben i hver lejr..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 15:11

tja, jeg har prøvet begge dele..

Havde altid været ked af min bryster (75B), men det blev langt fra bedre efter jeg havde ammet min datter. Derfor valgte jeg at betale det det nu kostede..

Hvad andre synes er mig egentlig ligegyldigt for JEG er glad!


Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..


Mor til Naia født d 4-1-06


0
0
Svar på denne tråd
 
 He hehe...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 15:13

Al magt til brysterne

Store elelr små, så gør deganske enkelt at vi kan sno de kære mandfolk om vores lillefinger

Og til tider kan det da være meget herligt, bare at skulle vugge en gang med barmen, og så er de overtalt... hihihi


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 15:15

Jeg var en gang ude og spise med min daværende kæreste og vores fælles ven.

Jeg sad ved siden af min kæreste og vores ven overfor mig.


Vi sad og talte og lige pludeslig afbryder vennen samtalen..


"Er du gravid?" Spørger han mig

Jeg glor forskrækket på ham og siger "nej"

"nårh men det er bare fordi du har SÅ store fyldige bryster"



Min kæreste som var sygelig jaloux altid var ved at smadre ham og jeg var færdig af grin....efter jeg var kommet mig over chokket...



Heste træning på hestens præmisser både biomekanisk og psykologisk tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 tør øjnene
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 15:20

Da jeg var teenager, og havde fået både former og menstration før alle de andre, havde jeg nok klassens mindste bryster.


Da jeg blev lidt ældre og gik i byen, skulle jeg være heldig, hvis jeg fandt en smart BH i str A, som jeg fyldte ud.


Helt indtil jeg i en alder af 29 år fik mit første barn, brugte jeg str 70B.


Nu her 15 år senere, bruger jeg str 80F eller 80G.


Så man kan stadig nå at få bryster, selvom man egentlig føler sig voksen, - og udvokset!




Alletiders mest fantastiske pony skal sælges!

Gid der er en pige/dreng med en god familie et sted der ude, som kan få lige så gode oplevelser sammen med klaphatten

Se www.horse.dk el min præs.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralal
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 15:23

Jeg må vidst hellere på pege at jeg på da værende tidspunkt havde en 70c stor C-skål...


Så kom jeg lige tanke om en gang for 3 år siden. Jeg var flyttet hjemmefra og skulle så på ferie i julen med min forældre og søskende til Rønbjerg ferie center.


Vi skullei badeland og stod under bruseren og min mor ved siden af. min mor har nok ikke set mig nøgen siden før jeg blev teenager. jeg var 18 år på det tidspunkt. Pludselig tog hun fat med tomme og pegefinger og sagde hov et par flotte bryster hvor har du fået lavet dem henne...



Det VAR SÅ PINLIGT!!! Alle de andre i baderummet hørte det og et par så det også. jeg skyndte mig at sige at det bestemt var MINE bryster og at de ikke var lavet af noget andet en natur og p-piller... Jeg havde en 70DD i Change BH'er eller kun med et Enkelt D


PINLIGT!!!


Men jeg har vidst altid godt vidst og fået afvide jeg har flotte bryster. Og selv om jeg har haft taget 25 kg på og smid dem igen hænger de stadig ikke... Jeg er nu meget glad for dem. Selv om jeg godt kunne tænke mig de var en B eller C skål...



Heste træning på hestens præmisser både biomekanisk og psykologisk tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 bryster...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 15:42

Det er så mærkeligt med de bryster! På nogen ser en c-skåls bryster ud til at være store og på andre- som mig ligner de små b'ere.


Jeg er aldrig blevet målt hos undertøjs ekspert, men har selv målt mig og landede mellem at skulle bruge 75 C og 75 D tror jeg nok, mine bryster er da slet ikke så store tænker jeg. Så jeg fortsætter med C'eren, D virker så uendelig stort!


Og tro mig så store er mine bryster slet ikke!! Folk ville da tro jeg var totalt blank hvis jeg forsøgte at bilde dem ind jeg brugte D!


Nanna: Vær du slet ikke for sikker på den størelse. Du er kun 15. Mine bryster er vokset mere end en skål siden jeg var 15


A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
*Akademisk*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kunne
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 15:52

bare godt tænke mig at vide hvorfor mange mænd synes store bryster er bedre end små. Er det fordi de blev taget for tidligt moderen eller hvad?


Det er da langt vigtigere at de har en god facon og sidder pænt.


~ A & L ~


Man skal ikke sige nej til en fristelse, man jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grev Axell .... glem det :)
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 16:29

Det er ligegyldigt hvad vi mener om bryster - det er en ren intern kvinde-ting: Man bilder hinanden ind at det modsatte køn kun går efter gigantiske bryster (og kan sagtens finde eksempler i de tidlige teenage-år), og så bruger man det som et våben til at jorde hinanden med, for det er så nemt og "objektivt" at måle.



I øvrigt tager du lidt fejl mht at det er vigtigere med facon og placering: Det er kun 2/3 af vejen. Tilgængelighed er også vigtig




... vrinskede hingsten.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 16:35

En barm kan sagtens være stor OG fast og have den "rigtige" facon..og sidde det helt rigtige sted


Jorder kvinder hinanden med str af Deres barm...hm..spædende...Gad vide hvordan det ser ud


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha - fravænningen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 18:39

"Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvorfor mange mænd synes store bryster er bedre end små. Er det fordi de blev taget for tidligt moderen eller hvad?"


HAHAHAA - god pointe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har temmelig...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 18:53

...små bryster (som slet ikke passer til min ellers høje, brede - men slanke og muskuløse - krop), og ville egentlig gerne have dem noget større.

Men aldrig har jeg oplevet at en fyr har sagt noget dårligt om dem. De plejer at falde i god jord ;-)

Omvendt har jeg heller ikke prøvet at nogen "talte" til mine bryster.

Til gengæld har jeg vist nok flotte øjne - dem bliver der talt til ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaaaa
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 19:10

Zeppelin: Sådan noget ville jeg mere tage som et kompliment.


JEg er 17 og bruger 70F, jeg er skisme også ved at være træt at undertøjsbutikkernes diskrimination mod slanke piger med store bryster. Jeg vil gerne have nogle lidt ungdommelige BH'er i min størrelse, men nej nej, de skal være udsolgt, komme i næste uge, eller bare ikke findes. SUK


Dog er jeg også glad for dem, og jeg elsker at snakke om bryster hehe. På min efterskole boede jeg på værelse med en der havde større end mig, og tit når vi lå og ikke gad at sove så gik snakken da lystigt om bryster.


Mit problem med de store bryster er at finde en pæn bikini jeg ikke får ondt i nakken af. Det kan næsten ikke lade sig gøre.


Hvad ville folk sige, hvis dyrene fældede husene for at bygge træer?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvemsomhelst
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 19:19

hvordan har du gjort det kan man få en opskrift


hilsen jeanett
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fabeldyret
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 19:27

Ehm...den gik jeg lige glip af...hvad ville du tage som en kompliment? Det med silikonen eller? Det er min gode, gamle hjerne slet ikke i stand til..Jeg er slet ikke til konceptet silikone, og har endnu mere imod når folk direkte siger jeg lyver(det må jo være det de gør), når de ikke tror på at jeg har været under kniven..det er da temmelig uforskammet


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har en gang
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 19:42

gået på gågaden i Hillerød sammen med en veninde (vi manglede ikke barm nogen af os - hendes var dog større end min OG det skal tilføjes at vi begge var 16 år) da vi gik forbi en ca 40 årig mand, som kommenterede vores fortrin ved højlydt at sige "patter".........UDEN at fortrække en mine........................ hvor mærkeligt er det lige?!?











Mia


Så ankom Andrea Nikoline Petersen :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Pinligt....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 20:06

Engang hvor jeg var i svømmehal (i badet) kom der en pige hen til mig og spurgte, "hvor har du fået dine bryster lavet henne?". Jeg blev totalt paf.


Det skal lige siges, at jeg bestemt IKKE har store bryster. En helt alm. 75C og det er vel en gns. størrelse.


Men jeg har nok været ret heldig med brysternes udformning. Flere af mine veninder har ofte joket med om vi skulle bytte.


Og tænk engang. Jeg har faktisk ofte haft lyst til at få dem lavet mindre... Men det vil kæresten ikke have hehe


Venlig hilsen


M

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeanettlar (monique)
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 20:53

Ikke at anbefale! Fået to børn. Taget næsten 40 kg på. Har dog tabt de 23 af dem igen.


Jeg synes dog ikke, at jeg har specielt store bryster. På en eller anden måde har jeg på fornemmelsen at der er sket et eller andet med BH-størrelserne i sidste 20 år.


Egentlig synes jeg at mine ser ud til at være ganske normale af størrelse, dog er de nok blevet lidt anderledes i faconen med alderen


Som en bekendt plejer at sige: "Det kan godt være, at jeg ikke har byen største bryster, men så har jeg da i det mindste byens længste..."







Alletiders mest fantastiske pony skal sælges!

Gid der er en pige/dreng med en god familie et sted der ude, som kan få lige så gode oplevelser sammen med klaphatten

Se www.horse.dk el min præs.


0
0
Svar på denne tråd
 
 det med mændene
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 08:02

der blev engang forsket i det, og det kan føres tilbage til vi var hulemennesker, for hvis manden fandt en kvinde med store bryster, så var han sikker på a hans kommende børn fik mad nok og blev store og sunde...


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 08:07

Hæhæ..jamen er "stor" ikke bare nøgleordet ved mænd generelt...store biler...store huse...store bryster...stor indkomst...stor tissem.. ehhem tjah...Er det ikke målet bare at blive indehaver er noget stort, for så har man magt og er...nå ja...stor??


Connie vs Zeppelin


Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 09:44

Har aldrig fået kommentarer om/til mine nærmest ikke eksisterende bryster.


Og ja de er nærmest ikke eksisterende...bah...




Mvh Charlotte


Med pipperne

©Olsen og Dråbe©


Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fandt lige følgende ...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 21:19

videnskabelige afklaring af problemstillingen :)



(burde nok fjerne EB fra mine nyhedslinks)


... vrinskede hingsten.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 21:53

Dengang jeg var i mine teenageår (15-17 år ca.) var jeg ofte i tvivl om, hvorvidt fyrenes opmærksomhed var pga. "mig" eller blot mine bryster. (dengang havde jeg sådan nogle store ungpige bryster der stod lige ud fra kroppen, kan kun drømme tilbage ) Det betød at jeg faktisk altid antog at det var brysterne de var interesseret i. Det blev ikke bedre af, at jeg en aften var i byen med en forholdsvis ny kæreste, hvor jeg overhøre ham sige følgende til en kammerat. Kammeraten "har du din nye kæreste med i byen?" Kæresten "Ja, det er hende der sidder derover med de store bryster" . Det var bare ufedt!



I mit voksen liv, er jeg også en af dem, der har haft den kommende chefs øjne hængende ved brysterne....



Venligst Stald Dalgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rikke T
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 22:13

de har ikke ændret sig det sidste halve år ;) ..


Nanna


And the rain will kill us all

We throw ourselves against the wall.


Keep your friends close. Keep your enemies closer


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jubiiiii
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 22:21
Jeg er bare så glad for mine SMÅ bryster der kan være i en A-skål ;-)

De hopper ikke, når jeg løber eller rider, jeg kan sove på maven uden at føle at jeg ligger dem flade (det har altid været min yndlingssovestilling, måske er det derfor at de aldrig er blevet større, fordi de ikke fik plads?), mænd kigger mig først i øjnene, derefter på resten, og de hænger ikke overhovedet (selvom jeg er 38).

At der så er visse beklædningsdele der ikke sidder så godt fordi der ligesom "mangler noget", tja, det kan jeg leve med :-D

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 men faktisk..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2008 22:22

vil jeg gerne op på en lille C ;)


Nanna


And the rain will kill us all

We throw ourselves against the wall.


Keep your friends close. Keep your enemies closer


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider