Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gode hestespil?
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 19:34

Hejsa..


jeg er på jagt efter et godt hestespil til computeren, da min kæreste ofte sidder og spiller, vil jeg også gerne... og det bedste spil, vil da være et med heste


Har et gammelt et der hedder Mit stutteri, men det er lidt kedeligt. vil gerne have et hvor man selv kan vælge sine heste, måske selv lave dem. Et hvor man kan rider stævner og alt muligt med dem.. altså et spil hvor der er mange muligheder med heste


Kender du et godt eller flere, må du endelig skrive?

(også gerne prisen på det og hvor man kan købe det henne, hvis du kan huske )


Med venlig hilsen Lousie

0
0
Svar på denne tråd
 
 hestespil
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 22:20

Kender et par stykker


Riding star 3:



Riding Star 3 er såvidt jeg ved kun til pc. Grafikken er okay god og der er mange muligheder. Spillet går meget op i at hesten har det godt før den yder sit bedste, dvs hver gang du har redet skal du strigle den og fodre osv. Det er i sig selv godt nok, personligt har jeg ikke set mange spil hvor man kan passe hesten på den måde. dog synes jeg det er uendeligt irriterende at man heeeeleee tiden skal strigle den HVER gang man har brugt den.. det er trættende i længden og tager lidt af spillets glæde synes jeg, for hvis hestens Health først ryger ned, så kan man virkelig ingenting med den..




Derudover kan man også vælge hvilket foder osv hesten skal have, hvilket også er vigtigt for at holde hestens Health oppe, dog er det lidt deprimerende at en gang havre har samme effekt som at give den et æble 10 gange..

Jo flere stævner man vinder, jo mere udstyr får man til hesten. Det er også muligt at unlocke nye frisurer til den.:


Udover at man kan vælge at ride Dressage, Cross Country eller Show Jumping er det også muligt at vælge 'Ride Out', hvilket giver en mulighed for at ride lidt rundt på engen og stranden. banen har i sig selv ingen effekt overhovedet (udover hesten blir beskidt og skal strigles bagefter ,) men synes det er en fin lille ekstra ting ved spillet.


Selve måden man styre hestene på er ikke den bedste. Du styre med musen, og bruger op og ned piltasterne et par gange i dressur. Det at man styre med musen gør spillet svært og det er især svært at springe, da man skal klikke med musen for at hoppe, men også for at løbe hurtigere.. Bestemt ikke en fed måde at spille på, men det kan desværre ikke ændres.


Dressuren er svært, igen fordi man styre med musen og ikke pilene. Dvs man skal holde musen det rigtige sted på skærmen samtidig med man klikker så hesten holder gangen...



Spring er som sagt også svært, indtil man lige lære at styre det.. både spring og military er okay baner, men igen, styremåden er ikke holdbar...





Det gode ved Riding Star 3 er, synes jeg, at man selv skal gemme. dvs fucker du op i noget så din hest bliver vildt deprimeret kan du bare loade forny.. :)

Riding Star 3 kan man købe, jeg har selv hentet det gratis på nettet, men det er jo ikke lige helt det rigtige at gøre.. så går ud fra spillet kan købes over nettet eller i butikkerne..


Ride Equitation nouvelle génération:


Igen et pc spil jeg har hentet. Igen er der mulighed for spring, dressur og military. Grafikken her er også fin nok, men man har her ikke lige så mange muligheder som i Riding Star 3. du kan feks ikke strigle hesten, og du kan kun komme til konkurrence hver anden uge. Løbende kan man unlocke mere udstyr ved at slå rekorder og vinde stævner.



Spillet styres med musen, og var i starten (for mig ihvertfald) utrolig svært at styre og finde ud af. I spring skal du ikke bare løbe hen mod springen og trykke space, nej, man skal måle galopspringene, sætte ordentligt af, holde balancen over springet, styre farten og vejen selvfølgelig. Men når først man har lært det er det utrolig nemt at finde ud af, men man skal stadig være utrolig koncentreret.



Military (eller cross country) er ligesom springningen noget man skal være koncentreret med. Her skal man også holde øje med hesten vejrtrækning, energi og nervøsitet. Gode spring giver mindre nervøsitet, men springer man skidt bliver hesten nervøs og refusere.



Sidst er der dressuren. og er der noget i spillet der ikke giver mening, så er det klart dressuren. Den giver ingen mening overhovedet og har INTET med dressur at gøre. Det man blot skal gøre er at trykke på piltasterne på det rigtige tidspunkt, når de rammer ude i siden. Udover at man umuligt kan ramme allesammen når man skla bruge alle fire piltaster, så er det også utrolig kedeligt. Så bestemt ikke en gennemtænkt gren af ridningen.


Derudover har jeg også spillet Equestriad 2001

(til ps1 eller pc)


Spillet er desværre udgået og bliver ikke lavet mere, men man kan jo være heldig at købe det brugt. Et rigtig godt spil, godt nok elendig grafik men ellers er det et man kan spille igen og igen.


Sidst har jeg også spillet attheraces presents GallopRacer 2006, som er et væddeløbs spil. Her tjener man op til at træne sine egne plage og udvide sit sted, og spillet er generalt godt men også langt..

GallopRacer er et ps2 spil.



Gør ikke noget for at ændre dine fjender.

Kontrollér dem i stedet. Vid, hvor de er,

hvad de tænker, og hvem de stoler på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 22:20

Det tog godt nok sin tid, billederne drillede, nu håber jeg det virker.. :)


Gør ikke noget for at ændre dine fjender.

Kontrollér dem i stedet. Vid, hvor de er,

hvad de tænker, og hvem de stoler på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 igen....
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 22:27

Ride Equitation nouvelle génération spillet styres med pilene, ikke musen, det var en fejl :)


Gør ikke noget for at ændre dine fjender.

Kontrollér dem i stedet. Vid, hvor de er,

hvad de tænker, og hvem de stoler på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej alle
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 12:12

jeg har tænkt på at købe lucinda greens equistrian challenge, er det værd at købe ?


hilsen


Tazzi


Safir vil altid elske dig <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.........
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 18:23

Athe du skriver du har "hentet" spillene hvor har du hentet dem?


Tazzi: Det er et udemærket spil....








"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 online spil
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 18:50

http://www.howrse.com


Det er ikke ret sjovt de første par dage. Men når du først kommer i gang er det ret underholdende. Det er lidt et strategi spil hvor det handler om at have de bedste heste og det bedste ridecenter.

Men det er numeget simpelt og grafikken er ikke ophindsende.


Til gengæld kan det gøres helt gratis.





Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd
 
 PLEASE!
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 19:37

Athe: hvor har du downloadet Riding star 3 på internet please send det til mig på Privat besked... please


minimuu



HUSK:
venskaber er som snørrebånd de er tæt

knyttet men nogle gange går de op

men bare rolig der sker ingenting

hvis du bare husker at binde

dobbeltknude


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:19

Har hentet dem via programmerne Utorrent og MyBittorrent.


Gør ikke noget for at ændre dine fjender.

Kontrollér dem i stedet. Vid, hvor de er,

hvad de tænker, og hvem de stoler på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 21:34

Hej er i lige søde og fortælle mig hvor i har købt spillene?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Angående -Ride-
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 22:49

Hej! Jeg har selv spillet Ride, men har ét lille problem dem det. Hvis man gerne vil lave sin hest om, hvordan går man så det? For hver gang jeg ska' til at vælge min hest, ka' jeg ikke finde noget om hvor man ka' "ændre" sin hest.


Håber i ka' hjælpe mig!


Hilsen Mig

0
0
Svar på denne tråd
 
 Angående howrse?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 20:06

Kiki & alle amdre der muligvis kan hjælpe :

Hvordan sletter man sin bruger inde på howrse??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du....
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 21:44

logger ind.


Går ind under profile: my account

Trykker på "edit my account", går ned nederst på siden og taster dit password, og trykker "delete your game".


Sådan!!


Mette.





/\-/\

(0 . 0)

\ .. /

(00)

Ejer af Carolsen og Skrummeldyret.

R.I.P. Colamule!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Riding Club Championships..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 22:47

Har jeg selv gode erfaringer med.


www.ridingclub.com


spillet foregår online og det koster penge, jojo. Men det er skam pengene værd.


Indtil videre kan man ride springning, military, manøvring og strigle hesten - spillet opdateres løbende og der kommer et nyt program ca. hver anden måned, med nye opdateringer/forbedringer.


Du starter ud med at vælge rytter, hest og stald - derefter skal du gennemgå springning, manøvring og dressur i let niveau, før du kan spille Ranked Matches - hvor du skal kæmpe for din rank. Military kan du først kommet til når du har gennemført level 2.


Udover Ranked Matches kan du også spille Custom Matches, hvor du og tre andre spillere mod hinanden, uden at det påvirker din rank.


Der er League hvor du hver uge skal spille for at komme længere op i feltet.


Der er King of the Hill hvor nogle af de bedste spillere møder hinanden i kampen om kronen.


og til sidst er der Weekend Showdown, hvor der hver weekend er udvalgt baner i alle tre kategorier, som skal klares indefor 10 min.


Udover spillene, er der også chatrummene, hvor du kan møde en hel masse andre spillere


Graffikken er god og troværdig, selv på Meget Lav grafikniveau.




I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 10:14

Taak :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider