Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 "Du ser ikke værst ud"
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 20:07

Er det sådan en universal drengereplik for "Du ser godt ud" eller er det underforstået at man ligner @!#$ eller hvad?




Mvh Heidi


~ Vi kan håbe på det, arbejde for det, brede os ud imod det, men der er ingen kæder, der kan låse kærligheden fast ~
Citat: Ghita Nørby


Man har kun det fun man selv blander..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det' jysk...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 20:13

... og betyder: Hold kæft, hvor er du lækker!


Kamilla König
*
*Stud. med. vet.*

0
0
Svar på denne tråd
 
 som jeg tyder det
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 20:15

så betyder det "du er da meget pæn"


menes der at personen er lækker så tror jeg godt mænd kan sige det ligeud...








I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

En fejl virker større hvis den bliver begået af én der aldrig laver fejl...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 20:15

Er det sådan i hele Jylland eller?


Mvh Heidi


~ Vi kan håbe på det, arbejde for det, brede os ud imod det, men der er ingen kæder, der kan låse kærligheden fast ~
Citat: Ghita Nørby


Man har kun det fun man selv blander..


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 20:18

Altså det kom fra en jyde, men jeg ved ikke om jeg skal føle mig beæret eller om jeg skal tænke, nå damn


Mvh Heidi


~ Vi kan håbe på det, arbejde for det, brede os ud imod det, men der er ingen kæder, der kan låse kærligheden fast ~
Citat: Ghita Nørby


Man har kun det fun man selv blander..


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 21:57

Andre bud?


Mvh Heidi


~ Vi kan håbe på det, arbejde for det, brede os ud imod det, men der er ingen kæder, der kan låse kærligheden fast ~
Citat: Ghita Nørby


Man har kun det fun man selv blander..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fra en jyde
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 21:59

Betyder det, at han synes du er pæn....

Så vær du bare beæret....



Zamangah


International salgsdag d. 21/3-08

www.123hjemmeside.dk/Showoff2008


Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd
 
 he he he he
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 22:06

Kom lige til at tænke på, det er den sætning jeg plejer at bruge, hvis jeg får en kompliment fra én, som jeg ikke føler for at give en kompliment tilbage.. men da jeg ikke bryder mig om at gøre folk kede af det, snor jeg mig uden om på den ene eller anden måde, så jeg slipper for at lyve og give dem komplimenter de ikke fortjener, men ej heller at give dem et dask over nakken!



Med Ridedyrene Monty og Champstar <3

Tequila, du er savnet!!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep, i hele Jylland...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 22:33

Det er i hvert fald min erfaring.


yiip: jeg tror godt nok du ska fange en jyde på det forkerte ben, hvis du vil høre personen sige direkte, at en anden er lækker.


Vi pakker tingene ind og mumler - og vi er stolte af det.


Kamilla König
*
*Stud. med. vet.*

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 07:52

jeg ved ikke om jeg skal føle mig beæret


Jamen hvis det er fra en jyde ja så skal du føle dig beæret, han syntes du er rigtig lækker.


Tror bestemt heller ikke en jyde ville sige til dig kors hvor er du lækker idag, næh nej så hellere "du ser da ikke værst ud"


Vi kunne jo heller ikke drømme om at sige til en veninde kors hvor er jeg bare lækker idag, eller hvor er det bare en fed frisure jeg har fået, næh nej så siger vi at det er da en okay frisure, og at det da vist godt kan gå an


Det var faktisk herre skægt at se x factor hvor de viste forskellen på jyder og kjøvenhavnere... alle øboerne kom ud og jublede og dansede, mens jyderne kom ud og med et lille forsigtigt smil sagde, jeg er gået vidre hehe. er altså sjovt der er den forskel.


Damn jeg er STOLT af at være JYDE



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm ...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 08:01

Yiip, hvis det er sådan i København, nordsjælland eller what ever ... så er det da der, vi andre 'jyde-kvinder' skal flytte hen


Jeg er nu forøvrigt godt vant, og det er heller ikke for at skære alle jyder over én kam ....


Men hvis man som jyde siger, at det går 'planmæssigt'

... så går det 'skide godt'


Og, hvis jyde-mænd, beder én op til dans med et "'Ve' do dans me meg og do er godt nok høj og ser ikke så værst ud'" Så er man absolut go'kendt = ser godt ud.


Det' ikk' så ringe endda ...


Jeg føler mig faktisk ofte lidt mundlam i selskab med sjællændere, især dem fra København og omegn af, ikke at der er noget ondt i det, men I er sgi lidt hurtigere i replikken, end os herovre fra provinsen af ...


"Ja, det er fam'e godt og hold kæft hvor ER jyske piger dejlige, mand ..." Ja, selv fuglene siger vel 'pep-mand' i stedet for at synge????


Københavnere - og omegn ER bare lidt hurtigere på aftrækkeren ...


Ser man 'godt ud' i jylland ... så er man altså 'skide' lækker ... og nej, mange jyske mænd, selvfølgelig ikke alle, KAN næsten ikke sige de ord ...


Øv hva'? Sjovt at mange top modeller kommer fra Jylland ...

Vi er selvfølgelig heller ikke så vant til smiger








Når trækket blir' sejt - Trækker de seje ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 09:05

Hehehe, jamen så må jeg hellere føle mig beæret


Og tak folkens


Mvh Heidi


~ Vi kan håbe på det, arbejde for det, brede os ud imod det, men der er ingen kæder, der kan låse kærligheden fast ~
Citat: Ghita Nørby


Man har kun det fun man selv blander..


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider