Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Elevplads, hvordan??
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 12:20

Hej Hn'er..


Jeg går og tænker meget over min fremtid. Det skal lige siges at jeg går på hf og er færdig til sommer. Jeg vil gerne forsætte på en videreående uddannelse. Jeg er ved at være ret skoletræt og orker næsten ikke mere skole snart. Derfor tænkte jeg at en elevplads kunne være en løsning. Jeg har snakket lidt med min vejleder på skolen, men det fik jeg ikke så meget ud af.


Skal man skrive en ansøgning til et sted man kunne tænke sig at være elev, eller hvordan hænger det sammen.. (jeg kunne godt tænke mig at blive elev i en bank)


Håber I kan hjælpe mig lidt.



Knus herfra

Jeanne


¤ Strandgården's Safir ¤

en drøm blev virkelighed


Se din hest i øjnene & se dig selv


-Tjek også lige mine annoncer !! ->www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ annonceliste.php?id=92841

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 12:22

Du skriver en ansøgning om blive elev i den bank du nu finder spændene og vedlægger dine HF karakter.

Ganske ligesom når man søger et job! :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 kig på
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 12:27

elevportalen.dk. Der er der altid en masse gode elevstillinger der bliver slået op, og så kan du søge dem....eller få inspiration til hvor/hvad du gerne vil søge.



Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 12:30

Okay, men sørger banken så for det hele med hensyn til skoleophold osv.??



Knus herfra

Jeanne


¤ Strandgården's Safir ¤

en drøm blev virkelighed


Se din hest i øjnene & se dig selv


-Tjek også lige mine annoncer !! ->www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ annonceliste.php?id=92841

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 12:35

jeg fik lige efter jeg var startet på mit arbejde tilsendt et skema fra skolen, hvor jeg lige skulle udfylde nogle småting og fornylig fik jeg valgfags skemaet, som jeg så selv skal udfylde. -Ellers har min arbejdsplads ordnet resten.



Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 14:12

Langt de fleste der søger elever, kræver desværre for det meste at du minimum har en Hg. Kig på de enkelte bankers hjememsider, der slår de elevstillinger op.


Hilsen Michelle der har prøvede 4 år at komme i en bank uden det lykkedes.




Michelle


Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 16:16

Skal man ikke have finansøkonom'en for at komme i bank??

Jeg mener KUN de tager dem ind, ligesom dyrlæger der kun tager vet.sygeplejerskeelvever ind med en gemnasial uddannelse.



Michelle


HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.


Søde undulatunger søger nye hjem. 2 tilbage


Min dejlige hest er nu sat til salg www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/184469/5/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis jeg var dig...
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 16:30

ville jeg omgående sende en ansøgning til GSK (gymnasial supplerings kursus) på Niels Brock og tilmelde mig det der i gamle dage hed "1 års HHX" for studenter - nu tager den 18 uger og er mere linje orienteret/målrettet mod hvad man nu vil være elev indenfor - fx bank/finans,ejendomsmægler med mere.


Det er de færreste studenter fra HF/gym der har de fag der normalt kræves til elevstillingerne.


Selv er jeg HF/vuc student og har taget en 18 ugers fagpakke med EØ B, Erhvervsret C og Afsætning B mener jeg det er - kan ikke helt huske det men den sigter mod shipping/kontor hvor man i bank pakken har noget mere international økonomi osv.


Jeg ville klart tage sådan et kursus for at optimere mine muligheder - der er stor rift om elev pladserne herhjemme


Xoco82 & Davina

Stud.theol


Part søges!se annonce på MP.


"Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej,,,
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 17:31

Der er www.elevportalen.dk der kan du finde elev-pladser mere eller mindre inden for det hele.


~ hesteløs ~

Men med 2 tykke madorgler:

Benzer & Chloe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Finansøkonom....
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 17:52

Jeg mener i hvert fald at min bank, som er Jyske Bank, kun tager elever der har tager uddannelsen til finansøkonom.


Hilsen Helle - Mimi


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider