Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er kildning farligt
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 00:18

jeg kender nogen som er meget kildne men har af en fået at vide at det ike er helt ufarligt at blive kildet alt for længe hvordan kan det være

0
0
Svar på denne tråd

Hmm, det
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 00:20

må næsten være fordi, hvis du bliver kildet rigtig rigtig længe, så tisser du i bukserne. Når du tisser i bukserne, bliver de våde, og når man går med våde bukser, risikerer man at blive forkølet. En forkølelse kan sætte sig til lungebetændelse og lungebetændelse ER farlig

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Er påbegyndt tilridning, som går over al forventning. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

jeg ved...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 07:00

det ved jeg ikke.. men der er ikke noget mere pi**e irriterende , specielt holdt fast og kildet.. her vil det være farligt for den der udfører opgaven, da denne ville blive banket noget så eftertryggeligt

hvor er det dog underholdende

hvorlænge bliver det ved tsk tsk

Noelle savnes som bare fanden... RIP

western sadel, Herreford Brand sælges

Kieffer dressur sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 07:13

Om det er farligt at blive kildet ved jeg ikke.

Men jeg ved, at langt de fleste børn synes det er frygtelig ydmygende. - Og at voksne der kilder børn, er nogle papnæser i min verden.

Her tænker jeg ikke på små hyggelige dikke dik, som er gensidig sjov.

Man griner jo ikke fordi det er sjovt, man griner fordi man har nogle reflekspunkter, som udløser grin og som man ikke selv kan styre.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til telefonsælgere, sadelproblemer og foderautomater.

0
0
Svar på denne tråd

Iltmangel
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 09:35

Det jeg har fået at vide er, at når man griner så heftigt - og netop ikke selv kan styre det, som Pony-mor skriver - så er det svært at trække vejret, og hvis man bliver kildet grundigt nok kan man måske blive kvalt.

Jeg kan huske jeg nogle gange som barn er blevet kildet så grundigt at jeg ikke engang kunne sige fra. Og det er bestemt ikke sjovt. Man skal vide hvor grænsen går til.

Selv hader jeg at blive kildet, men det er jo svært at forklare folk når man skriger af grin imens...

"It's not why you're weak, but what will make you strong"
U2

Søger rytter til vores ponyer

Gamle lakerede træmøbler købes
0
0
Svar på denne tråd

jeg havde
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 11:13

... engang en veninde som mente, at hvis man bare blev kildet længe nok, så gik det over! Desværre for mig var hun også stærkere end mig, så det var fuldstændigt umuligt at komme væk og jeg er kilden overalt.

0
0
Svar på denne tråd

har fået at vide
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 11:53

... at hvis man kilder børn for meget kan de begynde at stamme.

0
0
Svar på denne tråd

kildning
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 13:11

jeg har hørt at det før hen blev brugt som tortur i Kina.

Og helt ærligt det ER tortur.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Pointen...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 13:25

... er vel at man respekterer hvis folk siger fra.

En af mine venner har 2 børn der begge er meget kildne. Da de var mindre var drengen HELT vild med at blive kildet og kom direkte selv og bad om det.

Og så BLEV han sandelig også kildet - men da jeg selv er kilden ved jeg jo godt at jeg skal slippe ind imellem og se om han vrider sig fordi det er sjovt eller fordi han vil væk. Han elskede det og kunne være blevet ved i timevis.

Men som sagt altid med muligheden for at stoppe når HAN ville!

Pigen pointerede tit at hun absolut IKKE ville kildes - og det blev seøvfølgelig respekteret!

Men generelt må lege med børn jo være med respekt for at det bliver inden for barnets grænser. Vil de "skræmmes" er det jo fint at hoppe frem og sige bøh og løbe lidt efter dem (under udstødelse af hyl og troldelyde, og mens man passer på at man ikke fanger dem), men det er ikke i orden at gøre noget som vil kunne gøre dem reelt bange eller forskrækkede.

0
0
Svar på denne tråd

ertgoæekl,awf
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 13:32

Jeg har en søn på 12 år, som vi faktisk ikke tør kilde særligt meget eller længe - han "glemmer" simpelt hen at trække vejret. Pludselig bliver han helt panisk og gisper efter vejret som en druknende. Lidt uhyggeligt at se på, faktisk...

Gitte C

Hestetrailere udlejes i Smørum: 1-& 2-hestes

Breyer modelheste & andet hestelegetøj

0
0
Svar på denne tråd

prøvet nok
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 13:48

da jeg var mindre blev jeg så også tit kildet af både min onkel og kusine umuligt at komme væk fra dem begge så havde jeg godt nok også dårlig vejr trækning til sidst for de blev jo ved da jeg ikke kunne sige fra. meget ubehageligt

0
0
Svar på denne tråd

Nej!... det
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 15:25

det er ikke farligt at blivet kildet.

Hilsen Rie (der er læge)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 16:12

Har også et kilde-traume :)

Blev kildet meget, som barn og bliver helt panisk/hysterisk, hvis jeg bliver kildet i dag.

Underlig reflex, at være født med. Hvad gavn har den?

0
0
Svar på denne tråd

kun nogle
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 21:54

det ved jeg heler ike men det er jo også kun nogle der er kilent

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er vist heldig! xD
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 21:57

Er jeg virkelig den eneste som ikke er kilden? xD

- Hvilket selvfølgelig bliver udnyttet stort i klassen, da jeg kilder de andre, og de ikke kan kilde mig

Vh

Regitze R. Pedersen

Livet er sjovest med en tosset hest xD

Blandningsponyer kan også være med!

Kennel Klintskov

- avl af Jack Russel og Labrador

www.123hjemmeside.dk/ kennelklintskov

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er mega kilden
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 22:09

og jeg advarer altid folk om, at jeg altså både sparker og slår, hvis de ikke stopper, når jeg sætter grænsen.

Jeg synes faktisk det "gør ondt".

Mange hilsner fra Sine
stud.ling. ved AAU
"At rejse er at leve"
kloge ord fra gode gamle HC Andersen

Interesseret i en ung haflinger til lån/køb? Skriv til mig!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider