Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Studerer/arbejde
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 17:33

Hvilken weekend... Er der andre derude som læser, og samtidig har et studiearbejde??

Min weekend har der ikke været meget frihed over, fredag var jeg på arbejde på min praktikplads. Senere fri end normalt og kom derfor også senere ud til mine søde heste. Lørdag tidligt op (kl 7), ud og ride, ordne bokse, hjem i bad også på arbejde. Fik fri kl 3.30 i nat.. GAAAB... Søndag tidligt op igen, ud og lukke heste ud, hjem i bad også på arbejde igen. Nu er jeg så hjemme igen, og kan nyde de sidste timer af weekenden

De skal selvfølgelig nydes med hestene, vil snart ud og ride og hygge om dem.


Er der andre der også knokler r#ven ud af bukserne, for at de kære heste intet skal mangle imens i læser??


Forsat rigtig god weekend til jer alle

0
0
Svar på denne tråd
 
 knokler røven ud af bukserne?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:22

Jeg tror ikke man kan sige jeg knokler røven ud af bukserne, men jeg har da et arbejde ved siden af mine studier, og mine heste mangler bestemt ingenting :)


Min weekend er også brugt på arbejde, hvor jeg mødte fredag kl. 6.45 og var færdig ca. kl. 15.00. Lørdag mødte jeg igen kl. 6.45, var færdig omkring 14.30 og så direkte med søster til stævne - søndag var det tidligt op og til stævne da der var byttet om på heste og ponyklasserne i forhold til igår. Herefter var det hjem og forberede en artikel som jeg skal fremlægge tirsdag, så min weekend er da også gået... Selvom det meste selvfølgelig er brugt på hestene :)




The great tragedy of Science - The slaying of a beatiful hypothesis by an ugly fact.

Thomas Henry Huxley


0
0
Svar på denne tråd
 
 jep, bruger
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:34

dog ikke mine weekender, men mine undervisningsfri dage og dem er der 3 af i ugen Så lidt studierelevant arbejde på de forskellige skoler, er bestemt ikke af vejen.


Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Studiejob
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 17:23

Jo da. arbejder vel et sted mellem 10 og 20 timer om ugen, har lige så mange timers undervisning og mindst lige så meget læsning.


Har dog ikke hest, da financerne og tiden ikke er til det lige nu. Til gengæld er jeg gæld fri og kan købe hurtigt drømmehesten hurtigt efter endt studie. Rider fortiden kun hver fredag, så det er jo lige til at overskue. Men slet ikke nok.


Jeg arbejder så slet ikke i weekenderne, så mine hverdage er en smule pressede. Men har ro til at læse og slappe af hver weekend, hvilket jeg værdsætter meget højt.







Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider