Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvilken hund er farligst?
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 23:02

Hvilken hund tror I, folk synes ser farligst ud?


Jeg selv gætter på schæfer og rottweiler



Hilsen Vicky

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilken hund er farligst?
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 23:04
Den hund der er farligst er den hund der har angst og er agressiv. Den hund der ikke kender grænser samt ikke respekterer mennesket.


M.V.H. Maria L. Nielsen


www.lykkepoms.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Farlige hunde
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 23:10

Efter min mening er den hund der ser mest farlig ud, en kamp/muskelhund/amstaff (kald dem hvad du vil) med en indvandre/2. generations dansker (du må også kalde dem hvad du vil) eller en stor pumpet dansker med masser af tattoveringer og en lille pive stemme for enden af snoren.


Hvis jeg møder disse typer, går jeg en stor bue uden om.


PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 23:10

Hej.


Den hund der er farligst er den der ikke lystre, ikke er opdagret rigtigt. Har angst og ingen tillid har...


Jeg har selv en blandning af shæfer, dobbermann og rotweiler. Og han er simpelhen den dejligeste hund jeg har mødt.


MVH Henriette


Nu med min oldenborg Charkant

Og

New Forest/Araber Bl. Miss Hope

Løvehovedkanin unge sælges!

Hvid m/lidt sort. Han.

Kælen og sød.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Schæferen
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 23:10

Tror jeg ikke på , dem jeg har haft og hende jeg har nu , kommer folk bare hen og klapper ;) .. men hun ser hellerer ikke altid så farlig ud som her ...


Men oftere nuttet ud som her




EN RIGTIG HUND ER EN SCHÆFERHUND




Fotografering Tilbydes. Vi kører over hele landet til meget fornuftige priser. Lav en fototur og få din egen fotografering gratis.

www.tosafoto.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 farligste
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 23:21

Jeg syntes som VickyB at schæfer og rottweiler ser farlige ud, samt amstaffer.

Jeg syntes det er nogen flotte hunde, ihvertfald de fleste af dem, ikke dem der har kuperet øre, men jeg syntes stadig de er skræmmende, jeg stoler ikke på dem.

Min egen hund får ikke lov at lege med nogle af de racer.


Min egen søster har dog en rottweiler, og hun har aldrig gjort noget, men sær det er den altså, deres personlighed er meget speciel.


Men mine fordomme skyldes sikkert også dårlige oplevelser med de racer...


Dressur underviser søges i kildebrønde

0
0
Svar på denne tråd
 
 hunde.
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 23:33

Det er ikke fordi jeg selv synes de nævnte hunderacer er farlige. Jeg tænker bare hvad især ikke-hunde-folk tænker om forskellige hunde når de ser dem på gaden. Hvilke går de i en stor bue uden om (som PernilleKrake skriver) og hvilke går de hen og vil sige hej til?

Jeg har selv haft en schæfer som var helt fredsommelig, kender nogle der har en rottweiler, og de siger at mange folk er bange for den.

Der er selvfølgelig også de folk der er bange for alle hunde. Men tror altså der er nogle typer hunde, som størstedelen er mere bange for.


vicky

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har selv
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 00:02

Været lidt skeptisk ved Rottweileren , men efter at have fotograferet en del af dem , ligesom Amstaff og flere muskelhunde racer , må jeg sige at mine foredomme er blevet gjort til skamme .


Synes personligt at mange holdninger til disse hunde grundes i gamle historier , der ikke holder helt stik idag . Der er lagt stor vægt ved mentalteste mm , og kun de bedste avlsdyr bliver brugt ...til gengæld er jeg meget mere nervøs ved blandingsracer af ovennævnte , ingen kan vide precis hvad de indeholder rent mentalt , og racer af hyrdehunde , jagt .. brugs , muskelhunde blandes som aldrig før , på kryds og tværs af instinkter .. dette er meget mere farligt i mine øjne


Fotografering Tilbydes. Vi kører over hele landet til meget fornuftige priser. Lav en fototur og få din egen fotografering gratis.

www.tosafoto.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 mange mennesker...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 00:06

på gaden syntes at vores lille franske bulldog ser enormt farlig ud - er blevet råbt af på gaden og flere går i en bue udenom.


Måske ser en fransk bulldog farlig ud med det store kæbeparti - men det er jordens mest rolige hund og for øvrigt under kategorien "selskabshunde".


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bryder...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 00:09

...mig ikke om de såkaldte "muskelhunde" men må indrømme at jeg har langt større respekt for alle de små uopdragne tæppetissere, hvor ejeren tydeligvis ikke har styr på dem. Havde de hunde været bare en smule større i størrelsen så ville de jo være oplagt emne til aflivning fordi de kan finde på både at bide dyr og mennesker!!


Oftest oplever jeg det som ældre mennesker med fx terrier... intet ondt sagt om terriere men får de ikke deres behov opfyldt så er de altså farlige!


Selv har jeg stor hund, han er lidt speciel så mange kommer hen og hilser og snakker for at vide mere og få stillet nysgerrigheden. Desværre havde han engang til agility en grim oplevelse med en Beagle der kom hen og angreb ham ret voldsomt... hoppede lige op i struben og klemte sig fast der... min hund stod målløs over at den lille hund kunne finde på sådan noget! I dag spænder han ofte når han skal møde en ny hund, så det har klart sat sig sine spor at han blev angrebet dengang. Hvor er det træls små hunde ofte er de uopdragne...!!!




//Greenstone :-D


Curly Coated Retriever - KLIK HER!!


Alle tiders webshop - LWNN.DK


Forsøgsperson søges - klik her!


SEJL, TELT OG PRESSINGFABRIK

GUDMANN OG SØN - SEJLMAGER

www.gudmann-sejlmager.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhh
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 00:19

Jeg bryder mig ikke så meget om udseendet af Dobbermann'en, de ser altid så luskede ud, men jeg har så heller aldig kendt en dobbermann. Rottweilere og shæfere har jeg det fint med, men har kendt nogle dejlige eksempler på disse racer, selv har vi en labrador, som jo har det dejligste og rareste udtryk Jeg har dog altid respekt for alle hunde, og kigger dem "altid an", uanset race.


Den eneste hund jeg er blevet "angrebet" af var en collie, det var da jeg kørte post som studiejob, posten der lærte mig ruten sagde den var så sød og dejlig, desværre blev den dement, kom efter mig (bed mig ikke, så jeg nævnte det aldrig for ejeren), og kort efter blev den aflivet da den var blevet aggressiv.



Kan man se mere ufarlig ud?


Nanna.



Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk



DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 TinaR...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 00:25

Billeder tak! Hvordan synes du selv det går med billeder af jeres hund på jeres hjemmeside


Øv, så kan man ikke engang få stillet sin nysgerrighed.


Nanna, klokken er mange.



Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk



DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 Min søster havde
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 00:36
En dansk-svensk gårdhund, som man ikke måtte røre (eller dens ejere så bed hunden!). Den bed nu ikke mig, jeg kunne distahere den med en bold/apport.

Så en nervøs hund uanset race og størrelse!

Ellers har jeg haft hunde en god del af mit liv og kan "læse" dem.

Men en stor knurrerende New Zealænder eller en Rottweiler går jeg ikke til uden ejer!


Mvh xtiny


Scientist's Door Sign: "Gone Fission."


"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali





0
0
Svar på denne tråd
 
 kik på ejeren
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 00:43

Syntes ikke det er hunden der ser farlig ud men den der holder i snoren. Hvis en "Brian type" er for enden af linen går jeg en bue uden om hunden uanset racen.


i 9 ud af 10 tilfælde er en hund hvad den blir gjort til.


PASSIER YOUNG CHAMP SÆLGES



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 01:17

ikke hunde er farlige, med mindre hundeejeren gør dem farlige,

de fødes jo sjældent som små monstre (altså hundene )


Hilsen Helen.


Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Simba og Ziggy
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 08:07

De farligeste hunde i DK:



De kan nu også være meget søde;



Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig


www.123hjemmeside.dk/ziggy2006


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skt. Bernard
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 08:07

Er iøjeblikket må listen som nr. 1 over den mest bidende hund.

Jeg er ikke bange for hundene, ej heller amstaff, rotter, dobermann osv. Har arbejdet med de fleste racer.

Men jeg er bange for de mennesker, som ejer dyr som de af dumhed/godtroende ikke har kontrol over. De mennesker som benytter dyr som en potensforlænger er jeg heller ikke vilde med.

Samt de mennesker som har knækæledyr liggende, som "passer" på deres mor, som sidder og griner over at vovse knurre af nogen som vil gå forbi.


Alle hunde er efter min menig født rare, men det er os selv (menneskerne) som Disney-gøre dem, og lader hundene selv bestemme adfærden. Alle dyr (som mennesker) har brug for at blive koorigeret i forhold til adfærd, ellers render de (vi) rundt og er rene egoister.

0
0
Svar på denne tråd
 
 den hund...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 08:29

som ejeren ikke har en dyr forstand på at opdrage på den korekte måde. om det er en stor kmaphund, en lille tæppetisser ja alle racer og typer kan være farlige.




IMC.
combisadel med bred bum sælges.
Kun 700 kr
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=215766&t=215766
0
0
Svar på denne tråd
 
 Amstaff
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 08:33

Den løse amstaff med kuperede ører som rendte rundt på fortorvet uden en ejer i sigte i går aftes, da jeg var på vej hjem, den syntes jeg så farlig ud!

Havde det været enhver anden hund var jeg stoppet og forsøgt at få fat i den og kontakte ejeren, men nej den her, den skulle jeg sørme ikke ha' fat i, især ikke da jeg selv havde en hund i bilen og derfor ikke turde tage den ind i bilen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Denne her
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 08:54

er da ikke for køn... Ved da ikke lieg hvorfor en seriøs kennel, vælger at sætte sådan et billede på deres "forside"...



Men altså... Tror altså ikke at man kan bedømme ud fra racen, hvilken hund (Race) der ser farligst ud... Det er jo op til den enkelte hund... Selv en Lab kan se farlig ud, hvis den er angst og i forsvar.




Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever (i NORA)


Heste til salg; Se præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 vestjyden
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 09:19

Ja og hvorfor mon Sankt bernhard er sat på lidten som nr.1.

Det er fordi folk ikke har sat sig ind i at have en stor hund.Ikke dermed sagt at det kun er store hunde folk ikke ved hvad er.Grunden er at folk der køber en Sankt bernhard ikke tænker på at den bliver STOR og så kan de ikke styrre den.Bevares den er da dejlig som lille men men folk skal tænke sig om inden de anskaffer sig hund og LÆSE om racen.Alle hunde fødes normale det er folk der gør dem til det de er,og så går det galt.


Glad ejer af en

Sankt bernhard

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har oplevet mange
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 09:41

hunde, hunderacer og hundeejere og de hunde jeg som person har mest respekt for er


hvis man skal generalisere med racer: berner sennen og skt. bernhardshund af specifikke racer og diverse blandingshunde -enten små selskabshunde eller hunde med indhold af hyrdehunde-racer


hvis man skal generalisere med ejere: hunde ejet af folk der slet ikke har noget begreb skabt om hvad det vil sige at opdrage hunde eller hvordan hunde tænker. Der er uhyggeligt mange mennesker uden nogen form for hundeforstand/dogmanship"


Selvfølgelig skræmmer en lille tæppetisserhund ikke mig, men det gør ejernes inkompetence, for tænk hvis de næste gang valgte en større hund.


Jeg kan kun bifalde Tosa-foto i deres udtalelse om at blanding af "uforenelige" racer er et KÆMPE problem når man snakker årsag til problemhunde.


Et andet stort problem, som jeg finder er lige så stort, er folks lyst til at købe kamphunde fordi de synes det er sejt.


Det allerstørste problem er nok bare at folk generelt ikke aner hvad de anskaffer sig og anskaffer sig hund udelukkende ud fra udseende. Derfor tror jeg - blandt andet - at så mange "bamseracer" ligger højt på listen over hunde, der bider, for det er IKKE tøjbamser men i de forkerte hænder frustrerede hunde med et udækket behov for aktivering og lederskab.




Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 09:51

Her er så min hund, som nævnt over her. Det er en blanding af schæfer, dobberman og rotweiler... Han er 3år og gør ikke en flue fortræd. Min niece har lige siden hun var helt lille ligget på gulvet under opsyn. Sjang har så leget med hende. Og idag hvor hun er næsten 2år leger de stadig sammen. Ikke så meget som et nap/bid har han gjort.



Prøv og se de STORE ØRE!



Han kommer fra et internat af og jeg fik ham som 1½års. Pga de tidligere ikke havde tid nok til ham...


MVH Henriette


Nu med min oldenborg Charkant

Og

New Forest/Araber Bl. Miss Hope

Løvehovedkanin unge sælges!

Hvid m/lidt sort. Han.

Kælen og sød.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den hund
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 10:01

jeg føler mig mest utryg ved er de såkaldte kamp/muskelhunde.


Specielt når jeg engang imellem møder en som råber:


AXEL... KOM HER!!! JEG SMADRER DIG HVIS IKKE DU KOMMER!!!


Axel er en Amerikansk Bulldog og jeg føler mig absolut ikke tryg ved Axel.


Annette



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror ikke man sige hvilken hund..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 10:08

der er farligst, det er jo lang hen af vejen ejeren der præger hunden.. så tror ikke man kan lave nogen liste for hvilken hund der er farligst.. faldt lige over dette klip..





www.youtube.com/ watch?v=mmwaHMzgrKk&mo...ted&search=

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det her...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 10:24

må være den farligste - vores 4 mdr gamle franske bulldog (kun til ære for dig Nanna, hihi)


Først i meget afslappet - og nymalet tilstand (pigerne havde hygget sig imens jeg var på toilettet)


Nu bliver han noget mere vild, har bevæget sig ud på terrassen - ørerne stod ikke helt endnu, hvilket man godt kan forstå med den størrelse


Nu bevæger han sig for alvor


Her jagter han både gummikyllingen Svuppe OG Askepot, hvordan skal det dog ikke gå...


Han fik dem sørme!


Så kom brormand Arnold forbi - og her ser de da lidt farlige ud - tror Gizmo får sig en flyvetur om lidt..



Lige en obs inden nogen angriber os for ikke at holde hunden forsvarligt inde i haven - så er der altså trådhegn i hækken, man kan bare ikke se det på billedet ;-)


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 10:46

... en af vore naboer har fået en Boerboel - den ser ikke specielt appetitlig ud. Faktisk får den sin forgænger, som var en kæmpemæssig rottweiler, til at tage sig ret tilforladelig ud.


Det er ikke fordi at jeg er bange for at den skal fare rundt i byen og forulempe folk, for han har ret godt styr på den - men tanken om at han har fået den fordi den var ustyrlig og truende overfor dyr og mennesker ... *gys*


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Er du en ny eller kommende kusk? Så skal du måske med på basiskursus den 9. september



0
0
Svar på denne tråd
 
 bulldog
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 11:29

hej

hvorfor går folk en stor bue uden om (lidt større) hunde?

da jeg skulle går en tur med min venindes hund (amerikansk bulldog) gik alle uden om ham :(

jeg syntes det virker lidt underligt... hvis en pige på 14 kan styre hunden, så tror jeg ikke der er noget at frygte

0
0
Svar på denne tråd
 
 bedlington terrier
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 11:59

jeg synes helt klart at bedlington terrieren og stor pudler ser farligst og ondest ud. Nu har jeg selv både rottweiler og muskelhund -staffordshire bull terrier- så det er klart at jeg ikke synes at de ser farlige ud. jeg vil hellere hilse på en løs staff end en løs puddel og en løs bedlington terrier... uha det tør jeg slet ikke tænke på.


PernilleKrake: amstaff er ikke en type hund, det er en race lige som chihuahua og collie. amstaff er kort for amerikansk staffordshire terrier.

En muskelhund bliver først til en kamphund i det sekundt den deltager i en organiseret/planlagt hunde/bjørne/tyre/dværgekamp.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 12:34

Den helt klart farligste hund jeg kender er hende her :P


her er hun ved at moldulere et ben

hun er nemmelig en "forklæt" muskel hund

se selv

GGGRRRrrr


jeg spøj til side...de hunde jeg går længst uden om er den hvor det virker som om ejerne ikke har styr på dem...og det er uanset race...har arbejdet som postbud og jeg kan godt fortælle jer at der findes mange af dem :(



- DET ER SJOVT AT TAGE FJORDHESTE SERIØST -
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den hund
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 12:45

Den hund der ser farligst ud...


Det må klart være en chihuahua


I hvert fald, hvis man har en vis sans for humor...


Hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd
 
 en farlig hund
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 13:51

Jeg synes at det er dobermann'en der ser farligst ud.


Tror at grunden til, at folk er mere "bange" for de såkaldte muskelhunderacer er, at disse hunde tit kræver meget mere opmærksomhed, træning, og især at de bliver sat på plads. De har jo altså det gen i sig, som kamphunde nu engang har, og det skal "bare" stimuleres på den ordenlig måde, fx i form af masser af motion og (positiv) opmærksomhed.


Hurra, jeg får snart en Rottweiler.


Pernille

Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est

- Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle


Ung dressurhest søges! se www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/ ma

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror ikk
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 13:53

på det er schæferen. Den er så normal en del af det danske samfund at alle kender til den. Tror mere på at det er nogle af de racer som syner store og stærke, og som man ikke normalt ser.


Folk løber ihvertfald ikke panisk væk når de ser mig med min dreng ;)



Tværtimod ;)


Camilse og Looksen

Pandebånd sælges


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Denne her!
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:09

Ser efter min mening farlig ud!!



In my opinion, a horse is the animal to have. Eleven-hundred pounds of raw muscle, power, grace, and sweat between your legs - it's something you just can't get from a pet hamster.

~Author Unknown

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er det dejligt
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:14

at man faktisk kan skrive at man er lidt bange for/har dårlige erfaringer med en bestemt type hund (kamp/muskel hunde)

Uden at de som ejer en går helt i selvsving og forsvarsposition!!!

Endelig en tråd hvor der ikke bare bliver kastet mudder,det synes jeg bare er dejligt!!! ;o)))


Jeg har selv nogle knapt så gode erfaringer med div. muskelhunde,senest var det faktik en amstaff som ejes af en fra vores agility hold der gerne ville smage lidt på Emma(dansk svensk) ,o((


Men som mange andre skriver så er det svært at sætte een race på ,da det egentlig ikke er det det kommer an på,men opdragelsen og håndteringen af hunden.


Så selv om jeg nu alligevel har nævnt en race så betyder det ikke at jeg synes de allesammen skal dø

Nej jeg synes der skal noget oplysning og nogle regler til, sådan at der kan komme lidt mere kontrol over håndteringen af hunde generelt.


Mvh Hotbandit!









De lækreste dansk svensk gårdhunde hvalpe!!!!!

2 hanner søger nye hjem..

www.123hjemmeside.dk/dsghvalpe/ 9713384

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:19

Merhaba - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA den var god! Damn den ser godt nok farlig ud!


Men bortset fra det, så ville jeg hellere klappe en amstaff end en lille yorkshire der er opvokset hos en pensionist. For de kan godt nok være voldsomt agressive! Puha føj! Men hvilken hund der SER farligst ud? Det må være en Mastino Napoletano. Jeg vil nu nærmere kalde den frygtindgydende! For egentlig ser den nu meget sød ud med alle de deller! ;)



Mvh Bonnie


Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den har da ikke deller...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:21

... den har bare taget sin mors skind på :)


Hilsen Sif




Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Er du en ny eller kommende kusk? Så skal du måske med på basiskursus den 9. september



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mor til ♣Franciska♣
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:22
Det jo ikke deller men løs hud ;)

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehehehe
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:38

nu i er så godt igang ...så vil jeg da nødig møde denne her en mørk aften...med eller uden ejer...


AAARRRrrr


og nej der er ikke pillet ved billedet...det er sam verdens grimmeste hund ...Ad...


- DET ER SJOVT AT TAGE FJORDHESTE SERIØST -
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:35

Er det en rigtig hund?! GYYYS den ser syg ud


Umiddelbart synes jeg ikke nogle hunde ser farlige ud... Men den på billedet over mig overbeviser mig om noget andet...!


Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bemærkede pludselig
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:57
noget ved den hund jeg postede billede af...det ser jo ud som om nogen har klistret pubeshår omkring dens hals og hoved! Har den mon været med i en obskur optagelse sendt på Kanal København??

In my opinion, a horse is the animal to have. Eleven-hundred pounds of raw muscle, power, grace, and sweat between your legs - it's something you just can't get from a pet hamster.

~Author Unknown

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hunden har
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:35
hunden har jeg set i forskellige blade som verdens grimmeste hund, men skulle ifølge ejeren være en rigtig sød hund med et hjerte af guld... - trods udseendet

Hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd
 
 TinaR...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 00:35

Gysss, han ser farlig ud


Tak for billederne, han er vel nok lækker, det må trods alt være dejligt at have god tid hjemme ved ham nu du er sygemeldt.


Mvh. Nanna - der ikke skal kysse sin hund godnat idag, da han under aftensturen havde snuden nede i en halvfordærvet kat der vist havde ladet livet i majetærskeren. Føj den stank! Katten var iøvrigt mere levende end død igen





Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk



DEN SOM KUN.

Den som kun tar spøg for spøg og alvor alvorligt.

Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

- Piet Hein



0
0
Svar på denne tråd
 
 her 2 amstaff og en rottwiler
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 02:32


de lige så gode som dagen er lang. amstafferne aner ikk de er muskelhunde rotten er da noget mere bestemt. ville mene alle hunde kan være (farlige) selvfølgelig passer de på hjemmet her hjemme, ville nødig være indbrudstyv her. men er det ikk naturligt for hunden at passe på - så længe den kan kende forskel??


LIFETIME OG OTTOBOLLEN

0
0
Svar på denne tråd
 
 den farligste
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 06:15

hund er den der ikke er opdraget.. husker som barn når vi kom cyklende og den lille terrier snappede en i bukserne, eller mine forældres pekingeser, den bed hvor det passede den ..


min datter og svigersøn, har en staffordsire/amerikansk bulldog.. min svigersøn er en stor skaldet tatoofyr.. men hunden er det skønneste, folk viger på gaden, jeg følges ofte med dem.. hunden leger med deres ny indkøbte main coon killing, de sover sammen. Når de er på ferie eller kommer sent hjem,har jeg dyrerne her.. hunden leger med vores 3 og sover i ske med mig eller vores mindste datter..


jeg klapper aldrig en fremmed hund uden at snakke med ejeren først



livet er som en barne skjorte, kort og beskidt

citat, johnny min afdøde bror



Noelle savnes som bare fanden... RIP


kompostorme, tag selv
western sadel, Herreford Brand sælges

Kieffer dressur sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 07:07


Det skal sige at jeg Ikke har læst alle svar i tråden!


Hvilken type hund der ser mest farlig ud ved jeg ikke, men jeg kan indskyde en note om da jeg i april 1999 havde haft min schæferhvalp (Amos) i få dage.


Amos og jeg skulle hjem til mine forældre (de bor 4 stop væk med s-bussen, så alt for langt at gå for lille Amos) og hvalpen sidder i sin taske; der kommer en ældre dame hen og kigger lidt skeptisk på ham.


"Hvad er det for én", spørger hun så.

Jeg svarer at det er en schæfer på knapt 8 uger.

"Pyha, så kan jeg godt klappe den. Jeg troede det var en rottweiler og de er jo farlige", var damens kommentar.


Jeg blev en kende harm, for hvordan kan en 8 ugers hvalp være farlig, uanset race??

Ja, den har hvalpetænder der er sylespidse, men det er vist også dét.


Jeg bad hende dog om ikke at klappe på ham når han var i hans taske, for der skal han lære at forholde sig i ro.

Det respekterede damen, men hun kiggede alligevel skævt til ham. Tror ikke hun troede på det var en schæfer.




Mvh Louise Hertz

*Queen Of F*cking Everything*



KOM TIL LOPPEMARKED I REMISEN I KØBENHAVN

D. 15. & 16. SEPTEMBER.

Der er Kitch & Kunst, Nyt & Gammelt og Noget for Alle.



*ACTION SPEED aka SPEEDY*

0
0
Svar på denne tråd
 
 dlskjldkjs
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 08:25

Hvilken hund er farligst? Svar: det er de hunde der er blevet trænet forkert eller slet ikke trænet.. det er de hunde der har ejere der ikke er deres ansvar voksent, så hunden tror den er nød til at overtage ledelsen, for i hundehjerner skal der være en leder i flokken..Det er de hunde der får lov at rende og passe sig selv og især hvis de er mere end en...så bliver de deres egen flok.. Det er dem der har ondt og/eller har angst...Ingen hunde er farlige i dem selv..det er på grund af noget de bliver det..


Skønne billeder af nogle dejlige hunde... li på nær den der lille monsterhund, den ligner noget der er vendt tilbage fra de døde...








DET ER EN KLOG KAT DER

SPISER OST OG

ÅNDER NED I MUSEHULLET




EJER AF

CASMIR AF HAUERSLEVGÅRD

og bøllemisserne Turbo og Gangster

0
0
Svar på denne tråd
 
 lskdjæsjædlk
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 08:34

Hov jeg har da os et bud på en faarlig schæfer...

Her ses hvordan han har kidnappet vores killinger... se frygten i deres ansigter

Hvaad?!? Jeg kan da sagtens være her!!... ski da masser af plads du...








DET ER EN KLOG KAT DER

SPISER OST OG

ÅNDER NED I MUSEHULLET




EJER AF

CASMIR AF HAUERSLEVGÅRD

og bøllemisserne Turbo og Gangster

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den farlige amstaff...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 11:52

Bare pas på, dette er da en sand dræber



Amstaff er jordens dejligste hund, det er kun ividenhed og dårlige ejere der gør dens ry så trist




Elsk dine fjender, det hader de så meget mere...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 12:05
schæfer og Rottweilere er kun farlige, hvis de kommer i de forkerte menneskehænder, og det gælder næsten alle hunde. Hvis de ikke bliver opdraget og får den kærlighed de skal ha`ja så kan det gå galt, de skal med sikkerhed vide, at det er dig der er overhunden. rottweileren er ikke en kamphund, men den er meget inteligent, og lure dig hurtigt, hvis du ikke ligefra hvalpestadiet, sætter den på plads hvis den prøver kræfter med dig. Det er oprindelig en hyrdehund tilbage fra romertiden, er meget lærenem, og en god familiehund, jeg har selv to af slagsen. Lægger lige nogle billeder ind på min præs. senere

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 he he...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 14:26

Mine forældre har et ejendomsmæglerkontor i hjemmet og de har en Rottweiler.


En dag havde de besøg af en kunde, som glad står og klapper/aer hunden...


efter nogle minutter(mægleren var optaget af tlf.) siger manden:


Sikke dog en dejlig LABRADOR...


Mor og jeg sidder ved køkkenbordet, kigger på hinanden og siger så med et smil på læben: Øhh det er nu en ROTTWEILER...(med stamtavle, hun er ren og har de alm aftegn, men er meget spinkel og ikke så høj og med fane på halen - altså ingen udstillingshund.)


Vupti, hurtigere end lynet hiver manden sine hænder til sig og ser skræmt ud...


Imens står ranja (hunden) bare stille og kigger blidt på ham, øvv hvorfor vil du ikke klappe mig mere, det var lige så rart...


Hold op hvor vi grinede bagefter.


Ulla


som kun er blevet bidt 1 gang(i hånden) af en pensionærs dalmatiner, da jeg var til jobsamtale på et af mine foregående jobs. - men sjovt nok aldrig er blevet bidt af hverken vores egne hunde (altid rottweilere) eller de mange forskellige hunde, store som små, som jeg har mødt gennem de 3 år jeg var hundetræner for hvalpe til C-hold indenfor DcH.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farlige hunde...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 19:40

Som mange af jer skriver, så er farlige hunde, de hunde som ikke har ejere der kan magte dem, eller som ikke ønsker at have en god hund.


Før i tiden havde jeg dog mine fordomme. Jeg har altid været lidt utryg ved schæfere. Ikke bange, men bare heller ikke tryg. Men så fik min daværende kæreste mig overtalt til, at vi skulle have schæfer, og de er jo de dejligste hunde Selvfølglig den vi havde, men også dem der var/er i schæferhundeklubben hvor vi kom til hundetræning.

Sidste vinter kom jeg kørende forbi en schæfer som var blevet påkørt. Der var andre der var holdt ind, men ingen turde gå hen til ham for at se om han var okay og om han havde hundetegn på. Jeg gik derhen, og hunden var utrolig sød. Man skal selvfølgelig aldrig stole på alle hunde, men jeg synes ikke jeg er bange for nogen hunde... Mere.


Jeg har også altid været bange for rottweilere. Lige til min nabo fik en. Jeg var ikke vild med hende i starten, og somme tider gik hun bare ind i huset, hvor jeg ikke turde gøre noget som helst med hende, men hun har virkelig ændret mit syn på den race, hun er virkelig dejlig, jeg er helt vild med hende.


Bullterriere er jeg ikke så vilde med, da jeg har haft en dårlig ooplevelse med en, men igen, så er det altså ejeren det kommer an på.


Så alt i alt, så synes jeg alle hunde er skønne. Jeg har nu selv en lille prazski krysarik hvalp. Alle jeg møder synes hun er dejlig, og INGEN er bange for hende. Det kan altså også være lidt træls

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 20:12
Jamen Ludwig er da klart den farligste hund... se selv :



Michelle


HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.


Gallakjole sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farligste
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 20:19

er nu hende her som der er et par stykker der siger.Jeg siger godt nok noget andet,som tidligere skrevet,det er dem i den anden af snorer den er gal med.




Glad ejer af en

Sankt bernhard

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 22:51

mange ander skriver. Den der ikke opdrages/trænes rigtigt eller dem der trænes til/som kamp/vagthunde. Som sådan er der ingen race der er farligst. Da ALLE racer kan blive livsfarlige i de forkerte hænder, som desværre ses lidt for tit syntes jeg.

Men jeg bryder mig absolut ikke om kamp/muskelhunde og Boxer.

Jo det skulle lige være rottwaileren. Men jeg ville nok ikke selv have en, da jeg ikke vil egne mig til den race.

Har selv to schæffer som absout ikke er farlige. Alle kan gå ind til dem. Dog er jeg rimelig sikker på at vores ældste ville forsvare os, hvis der var nogle der gjorde os noget ondt.


Hej Camilse.

Hvor er din schæffer bare skøn.



Mvh. Lene


Fjordhoppeføl efter Ågerupgårds Kikki & Idon Busklund. Sælges.

Kikki udlånes til rutineret rytter og kan evt. købes i 2008-2009.)

Jubiii. Venter 2 føl næste år.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den farligst udseende hund
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 02:25

...Er en vred/angst hund, der knurrer eller på anden måde ser "GÅ-VÆK"-agtig ud. Uanset race.


Selv har jeg dårlige erfaringer med labrador (men flere gode, så det opvejes til fulde) og et collie/berner sene-kryds, der ikke var præget på andre hunde så den var en pest at være i nærheden af.


Jeg har da selv oplevet, at folk har været bange for min store hund, som er en blanding af Scæfer/rottweiler-labrador, men han har aldrig gjort en flue fortræd, så det er ganske uforskyldt.

Til gengæld bliver jeg tit overfaldet af gamle damer og mødre med småbørn når jeg er ude med chihuahuaen og udbrudet "sikke en sød lille hund" giver mig næsten kvalme.

Hvorfor tror folk at en lille hund er hvermands eje? Hold snitterne for jer selv! Her er det faktisk hunden der har fået en dårlig oplevelser med MENNESKER, så hun er alt andet end "sød" over for fremmede, bare fordi folk glemmer opdragelse og fremtræden over for dyr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige en historie
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 10:22

fra det virkelige liv.


Da jeg var yngre (min søster var lige født, hun fylder atten i år) var min far ude at gå tur med de to hunde vi havde den gang. Det var en Schæfer(han) og en Irsk Setter(tæve). Det var sent på aften, og pludselig dukker to løse rottweilere op bag en busk og går til angreb på min far, samt schæferen. Setteren er for længst smuttet, da den ikke skullekomme galt afsted.


Vores hund fik ødelagt sit ene ører og min far måtte på skadestuen og få syet fingeren. Ejeren af de to hunde var til stede, men han kunne intet gøre for at forhindre deres angreb.


Selv oplevede jeg for nogle uger siden at blive passet op at tre små/mellemstore hunde da jeg var ude at gå med Rico. De snappede efter min hund, og da også efter mig. Det eneste jeg kunne gøre var at holde min egen hund tilbage, og så råbe efter hjælp, så der kunne komme nogen og jage dem væk.


Så ja. De farligste hunde er dem der er fejlopdraget og dem der er bange.


Men faktum er at der alligevel er tilfælde hvor hundens instinkter ligger tættere på overfladen, og hos nogle hunde er det et kampinstinkt der er fremavlet, mens det hos andre kan være andre instinkter som kan give problemer.


Det er derfor jeg stadig ikke forstår at der ikke

1. er krav om hundetegn til hundeEJEREN (en form for prøve der giver tilladelse til at holde hund)

2. er krav om en basal lydighedsprøve alle hunde skal bestå inden de fylder et år.




Camilse og Looksen

Pandebånd sælges


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 15:31
det der med hundetegnet, kan jeg godt gå ind for, og tænker, gud hvor er der mange der skulle op til en prøve, ikke kun hvad angår hunde, men feks. også heste, der er så mange mennesker, der aldrig burde eje et dyr. Vi kunne i Danmark godt bruge et dyreværnspoliti, som de har i USA, MEN det er der jo desværre nok hverken penge eller mandskab til, men det ville hjælpe mange husdyr der lider.

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den hund
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 21:44
der er farligst er den hund, hvis ejer ikke formår at give hunden den opdragelse, kærlighed og indlæring en hund har behov for!





Mendacem memorem esse oportere. *




5000 kr. i bøde for det her svineri!! Velkommen til år 2007 kære dyr!
www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/ dvp.nsf/cases/OCAN-73M9AQ
0
0
Svar på denne tråd
 
 Personligt syntes
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 21:47

jeg ingen hunde ser farligst ud, men for at svare på din overskrift


Så er den farligste hund, den hund der ikke er blevet trænnet ordenligt, eller har en mental forstyrrelse..


------------------------------------ ------------------------------------ -

Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06

--

Killinger og tamrotter til salg læs mere HER

--

Hundetræf i Fredericia i august læs mere HE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 21:50
Jeg er ikke vild med små hunde. Dem jeg har mødt har altid været nogle arrige og bidske sataner, uanset race næsten

Kommer vi op i labradorstørrelsen, så har jeg aldrig haft problemer

Rikke Fejrskov
- mangler signatur
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 09:47

Jeg har en veninde som ejer en Amstaff, den synes jeg altså ser farlig ud.


Den sidder tit og betragter en fra lidt afstand, og når den gør det kan jeg altså godt gå hen og blive lidt nervøs. Det er en sød hund som elsker at blive nusset, men selve udtrykket i dens ansigt og måden dens øre sidder på ser altså lidt halvfarligt ud :)


Men det hjælpe lidt på det at den hedder Fifi, det gør den lidt mere "nuttet" og ikke så kamp-hund-agtig :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider