Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 så blev jeg blitzet
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 09:18

ufff så blev det min tur til at få en fart bøde,eller som min mand tror ny køre prøve 70 km inde i byen uden sele men de var stygge havde sat kammaraet lige ved by skildet inden man køre ud af byen og og de sidste 200 m er der ingen huse eller noget så alle sætter farten op der så der er penge i kassen men jo det er jo selvforskyldt men surrrt er det nu

hilsen jette


den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere heldig????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hvad skal
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 09:43
Vi sige til det, så kan du lære det ???

Illum

.

DU mener jeg er anstrengende, en pest, alligevel tager DU dig tid til at sidde at gennemgå og kommenter mine kommentarer.


Jeg ER beæret

men

DU må godt nok mangle noget...




0
0
Svar på denne tråd
 
 trafik idiot
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 09:45

du er godt nok dygtig.





SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ny køreprøve
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 10:08

Ny køreprøve er det først oppe omkring 84 km/t - jeg kan ikke lige huske procenten.


Når du er over 60 km/t i en 50 km/t-zone, så giver det et klip i kørekortet.


At du kører uden sele er ikke noget fotovognen tager sig af - uagtet hvor dumt det måtte være.



0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke smart at
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 11:22
...køre for stærkt... Men måske du skulle glæde dig over at det var en fotovogn du "ramte" og ikke en barnevogn - for med den fart... !! Det ville du aldrig kunne betale dig fra som med bøde...


Hilsen

Askepot

>> Shetlandshingst til salg <<

Se min hjemmeside


0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 13:52
takker for de sødeste svar hvad kan man lære af dem skriv ikke på heste nettet hvis du ikke vil blive kalt idiot

den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere heldig????

0
0
Svar på denne tråd
 
 idioter...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:03

du kan holde dig inden for lovens grænser...


ville du også lave et indlæg hvis du blev snuppet for butikstyveri nede i brugsen...det er også ulovligt...men sikkert ikke lige så "sejt"


og hvad nu hvis du havde tromlet nogen ned...så havde du måske også lavet et indlæg om det??




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Slikglad
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:04

Helt ærligt? Hvad havde du regnet med? Jeg vil hverken kalde dig idiot eller noget andet nedladende, men det er lovpligtigt at køre ordentligt, så der er jo ingen der yder sympati for dig nu du bliver taget i en fotofælde.


Jeg læste dit indlæg som en af de første, og ville ikke komme med et svar, da jeg tænkte; "Det har hun sgu godt af.. Så kan hun lære at køre ordentligt.." Jeg valgte at lade være med at poste et svar, da jeg godt kunne læse, at det ikke var den slags svar du efterlyste. Nu gør jeg det så alligevel, da jeg mener du er helt selvforskyldt i din bøde og jeg kun kan sige at jeg synes det er godt at du får en lærestreg og måske lader være med at køre for stærkt.


Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig


www.123hjemmeside.dk/ziggy2006


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen så har
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:11

du jo dummet dig to gange nu... Det er vist ikke din dag.


Først kører du for stærkt og uden sele... (hvilket du selvfølgelig godt ved er ulovligt og DYRT)


Bagefter poster du et indlæg på HN, hvor du burde kunne forudsige, at der ville være nogen der bestemt ikke kunne ynke dig...


Måske du bare skal gå i seng, resten af dagen...




Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever (i NORA)


Anglo Araber hingsteføl sælges. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 153878/

Smuk Palominohoppe plag. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 1218

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg føler med dig
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:13

jeg syns det er synd for dig:)


nogle gange skal det hele bare gå lidt stærkere end 50 km i timen.


og helt ærligt. til jer der brokker jer, har i aldrig kørt for stærkt eller hva?


i er måske bare nogle englebørn, der aldrig gør noget i ikke må??



så må i sku da have et trist liv


Jeg ELSKER min ADP´er:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 for stærkt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:14

jeg har aldrig kørt for stærkt.





SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:24

hold da op der er mange helgener herinde og lovpligtige borgere det er jo skønt

slikglad: hvad bilder du dig ind, du burde få taget kortet, side et år i fængsel og sættes i spændetrøje

måske du skulle holde dig væk fra hn et stykke tid, for her tolerere vi ikke den opførsel, du er jo til fare for samfundet.


Mvh line, der aldrig har kørt for hurtigt, kører faktisk altid 10 km under det tilladte.


0
0
Svar på denne tråd
 
 smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:28
Så gætter jeg på, at du ikke har kørekort


Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 kørekort
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:28

yep!


jeg har privat chauffør...så er kørekort overflødigt..




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vel er andre ikke hellige osv
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:34

Måske er andre bare lidt mere selektive med hvad de kaster ud på det store http://WWW.


Og det kan sgu da ikke komme som en overraslekse at mange IKKE klapper af folk der "praler" af at de bryder loven, eller vil ynkes fordi de endelig blev taget ???


.

Illum

.

.Kender du Gitte Madsen, underholdningsansvarlig på TV2 ?

.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:50

Så ka' du jo lære det! :P


Det er ikke Jordens undergang at få en fartbøde - jeg kører også for stærkt af og til, man beder selv både om bøder og folks bestyrtede reaktioner. Og ja, det er den slags steder de sætter fotofælderne op, tit, fordi det er så oplagt.


Der er en vej tæt ved mine forældres hus, hvor man må køre 60 km/t. Men dem fører ud af byen, og der er MANGE, der kører for stærkt her af den årsag.


Der er tit fotofælder sat op langst den vej. ;) Det forstår man jo godt.


-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd
 
 surt surt surt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:53

Ej hvor er det bare surt... Håber ikke for dig at det står til ny køreprøve, men du får nok en bøde og et klip! Det er noget rigtigt æv, men det er jo hvad der kan ske... Lad være med at ærge dig for meget over det, du kan alligevel ikke lave det om! ;) Med mindre du kaprer fotovognen... hehe!

At køre for stærkt vil jeg ik sige noget til, for der er vist noget med at feje for egen dør... hrm! Men husk selen en anden gang! Det er for dumt at køre uden, du skal passe på dig selv, for du er den eneste der kan gøre det! Så op med humøret igen!


STALD BRATTENSBORG

-Mellem Odder og Skanderborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 søndagsbilister
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:54

pocoo : Mvh line, der aldrig har kørt for hurtigt, kører faktisk altid 10 km under det tilladte.

Er du ikke klar over at det er sådanne som dig, der sinker trafikken, der er til størst fare på vejene. Det mener selv politiet, der anbefaler, man køre ca. 5 km hurtigere end tilladt, da speedometeret sjældent viser nøjagtig hvad man kører, men gerne lidt mindre.

Kører man for langsomt, skal alle andre helst overhale og så bliver det farligt.

Og så behøver man altså nødvendigvis ikke køre ind i mennesker, dyr og barnevogne, bare fordi man kører for stærkt.. Det kan selv de langsomme altså også gøre.


Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe


0
0
Svar på denne tråd
 
 dkdkdkkd
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:57

Ja, det kan skisme hurtigt blive dyrt med sådan et "portræt-billede"

Men jeg håber da for dig, at du i det mindste ser godt ud på billedet ha ha


Og hvor er det dog dejligt at høre, at vi har så mange lovlydige billister her på HN - så har vi andre - som ind imellem fejler -da nogle at se op til...


Hilsen Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Faktisk bliver...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:59

... livet ikke tristere af at være lovlydig. Bare nemmere (og billigere) end at skulle betale bøder.


Og Pocoo - hvorfor sige at man skulle køre 10 km /t for langsomt? det er da også en tåbelig tanke - det er SÅ nemt med fartgrænserne, for der er jo skilte over alt, og der hvor de ikke er, er grænserne faste.


Man kommer sandsynligvis ikke hurtigere hjem af at sætte farten op 50 meter fra byskiltet - det eneste man får ud af det er en mulig bøde.


Men som Askepot siger - godt det var en fotovogn og ikke en barnevogn!


Jeg vil nu ikke kalde dig idiot - men konstatere at det du har valgt at gøre (og er blevet grebet i) er idiotisk.


£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd
 
 anjaanja
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:00

Er det svært at fatte at bare fordi andre ikke delagtig gøre andre i at de måske også køre for stærkt, er det ikke ligmed at de ALDRIG gør det.


Det står der ingen steder.


Og den pralhals der altid køre 10 km for langsomt, du er sgu til fare for andre... Og det er heller ikke noget at prale med.


.

Illum

.

.Kender du Gitte Madsen, underholdningsansvarlig på TV2 ?

.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Fotofælde
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:05

Åh hvor træls for dig, det er altid træls at blive snuppet for noget, som alle andre også gør. (altså lige undtagen helgenerne på HN)


Er også selv blevet fanget en gang, hvilket var dobbelt træls, da det var en lånt bil, så bøden blev sendt til bilens ejer (min svoger) pinligt






Mvh

Mette & Lunapigen



www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og du mylady
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:06
Fatter heller ikke at HN ikke er befolket af helgene, men at ikke alle kaster ALT ud på http://WWW...

.

Illum

.

.Kender du Gitte Madsen, underholdningsansvarlig på TV2 ?

.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Svært at køre præcist...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:15

Den der aldrig nogensinde har kørt kontra den givne lovgivning hører vel egentlig til i en eller anden rekordbog. :P Men bare fordi man selv har kørt lidt for stærkt (naturligvis ikke mere end 62-63, hvor man må køre 60 *host*), så må man altså godt sige til andre, at de er åndsvage, når de kører for stærkt.


For det er jo rigtigt.


-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd
 
 heyyy
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:16

jeg vil lige sige ja jeg har en dum dag. nok skrevet indlæget forkert for jo ved det er min dumhed.


jeg var/er sur på mig selv. jeg køre så godt som aldrig uden sele,og mine børn ved at bilen slet ik kan starte uden de er spændt fast skal ikke engang sige det til dem mere.


og jo jeg køre engang imellem forstærkt men nok fået en lærestreg nu min første fart bøde med kørekort i 19 år og jeg køre meget.


men da jeg nok var nede og gal på mig selv skrev jeg det inlæg skulle nok bare have holdt munden lukket.

og ja jeg er glad for ikke at have kørt nogen ned også rigtig men hvorfor skal man skrive negative kommentare altid hvorfor ikke bare skrive selvforskyld ja for det er min egen skyld.


men jeg bruger nettet til at hygge mig med ikke til at fortælle folk hvor dumme de er har jeg en negativ kommentar holder jeg den for mig selv. for personerne ved for det meste de har dummet sig.

SÅ TIL ALLE JEG VED JEG HAR DUMMET MIG !

så nu det sagt så håber jeg folk forstår.

hilsen jette


den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere heldig????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jette
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:26

Mit indlæg var egentlig ikke "skadefro" eller "ondt" ment.. Jeg synes bare man skal gribe den chancen man får til at tænke over hvad for høj fart kan betyde - altså udover en træls bøde. Jeg har selv fået et fartbøde en gang, på motorvejen. Jeg ærgede mig da jeg fik den, men kom så i tanke om at det egenlig var en billig form for advarsel...tænk hvis den var kommet i form af en ulykke ...måske med uskyldige ofre...


Jeg kan godt se at der er mange der skælder ud over dit indlæg, men tænk hvis det var omvendt?...Tænk hvis alle synes det var synd for dig og uretfærdigt? så ville vores moral på vejene jo sikkert også være endnu værrer end den er i forvejen, ikk? Så det kan også ses på med posistive øjne: Der er mange som synes det er forkert at køre for stærkt - og det er jo egentlig fint nok





Hilsen

Askepot

>> Shetlandshingst til salg <<

Se min hjemmeside


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg forstår...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:26

hilsen en som har dummet sig hele to gange og enda helt samme sted.




IMC.
0
0
Svar på denne tråd
 
 For hurtigt eller for langsomt...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:38

...Det er svært at gøre alle tilfredse.


Jeg skulle engang ud at køre med en hest, som havde en meget grim køreoplevelse med i bagagen. Især rundkørsler kunne den slet slet ikke med.


Så da jeg nærmer mig en rundkørsel, sænker jeg farten i meget god tid, og snegler mig igennem den store, men kun et spors rundkørsel.

Midt i rundkørslen drøner en idiot ret forbi mig, indenom og igennem de flotte blomster rundkørslen var pyntet med.


Han parkere bilen lige efter rundkørslen, og springer bogstavlig talt ud foran min bil, så jeg ikke når/ ikke vil bremse. -Jeg køre faktisk ind i ham.(Heldigvis køre jeg jo kun 10 - 15 km i timen.)


Idioten råber og skriger op om at min langsomme kørsel har forsinket ham i hans vigtige dagsorden, og høflig som jeg er, spørger jeg om han så ikke tror han hellere må skynde sig videre, istedet for at stå og råbe af en, som faktisk er kold i røven over ham og hans dagsoden.


Han bliver endnu mere hidsig, og hans ansigts farve nærmer sig lilla, froden står ham om munden, og blyanten knækker da han vil skrive min nummerplade ned, så hårdt trykker han.


-Jeg er flink, og giver ham mit visitkort, med ordene at nu bliver jeg nød til at køre, for hesten i traileren begynder at røre på sig, og at han kan kontakte mig hvis han synes vi har noget uafklaret, og at han må have en fortsat god dag, og at jeg i grunden synes han skulle se efter at få sig et skrald @!#$, for det trængte han da vist til.


Åh ja, folk i trafikken opføre sig meget ofte underligt og dumt.

-Overnævnte er blot et eksempel på, hvor gale folk bliver hvis man køre for langsomt.


For hurtigt eller for langsomt, ingen af delene er godt, men nogen gange en nødvendighed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bimsemor..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:43
du skriver:"Er du ikke klar over at det er sådanne som dig, der sinker trafikken, der er til størst fare på vejene. Det mener selv politiet, der anbefaler, man køre ca. 5 km hurtigere end tilladt, da speedometeret sjældent viser nøjagtig hvad man kører, men gerne lidt mindre.

Kører man for langsomt, skal alle andre helst overhale og så bliver det farligt. "


Det er da bizart at skrive sådan noget..Har svært ved at tro at politiet anbefaler man kører hurtigere end tilladt


Har det iøvrigt også svært med at ANDRE skal bestemme om jeg skal køre 70 eller 80 på landevejen. Det må dæleme være MIT valg. Og hvis andre bilister har så travlt at de ikke kan ligge bag mig i MIT tempo - så burde de være kørt hjemmefra noget før! Alternativt kan de vel se sig for når de overhaler


Mvh

-Helle


Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!


** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd
 
 sælges
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:56

BRASSO kom og køb BRASSO købes her, store flasker nok til mindst en måned...


træls og få en bøde, egen skyld ja, men stadig træls, jeg er sådan set træt af at høre på at dem der kører for stærkt er de farligste i trafikken,

hvad med dem der tromler ud foran andre,

dem der insisterer på at brase ind foran en fordi, de skal nå en afkørsel og absolut skulle overhale 4 lastbiler,

dem der slingrer og bruger to vejbaner fordi de skal råbe af ungerne på bagsædet,

tosserne der aldrig bruger deres spejle men bare kaster karreten ud hvor de nu mener de har ret til at køre,

og ikke mindst de fjolser der ikke aner at der er forskel på et vognbaneskift og fletning.

næh nej dem der kører for stærkt er ikke altid de farligste i trafikken, men de er de nemmeste og give skylden !


venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:04

kan se der er nogen der ikke helt forstår min sorte humor hæ hæ

det var ment som en joke.

og precis som i siger er det lige så farligt at køre for langsomt som det er at køre for hurtigt.

Kender faktisk en der dumpede sin køreprøve fordi hun kørte for langsomt.

nå men det jeg ville med mit indlæg var nok bare at jeg nægter at tro på at ingen kan sige sig undskyldt for ikke på noget tidspunkt at have kørt for hurtigt.


mv Line der slet ikke har køre kort, og derfor hverken kører for hurtigt eller for langsomt, men nærmere i grøften hvis hun satte sig bag rettet


0
0
Svar på denne tråd
 
 kører for stærkt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:14

der er jo en grund til at man max må kører 50 km/t inde i en by.. der er jo børn, cykelister osv... synes det er dybt uforsvarligt at kører 70 inde i byen!...








I' m me.... and I'm perfect...

********************************

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se mere på min præ.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:32

sikke noget møg.. men ja de holder altis de rigtige steder de banditter...

jo det er skam lige så slemt at køre for langsomt.. jeg blev endda dumpet 1 gang til trailerkort da jeg kørte et par km under det tilladte i en by hvor vejen drejede skarpt... min kørelærer havde sagt at det var helt okay når jeg nu skulle køre med heste og hvis den motorsagkyndige sagde noget til det skulle jeg bare fortælle ham det, det gjorde jeg da også men motorsagkyndig blev helt rød i ansigtet og spurgte vredt om jeg havde hest med nu? øhh nej det har jeg ikke..? jamen så er der sku heller ingen grund til det der!!

hi hi jamen tak for sangen.. så anden gang måtte den bare have noget gas...*g*

har i øvrigt heller aldrig fået en fartbøde men har til gengæld snart en fin samling af P bøder.. bliver snart nødt til at invistere i et automatisk når jeg nu glemmer det hver gang...


Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:39
de der p bøder kan jeg være med på. surt når man har været ved en dyr frisør og ikke rigtig ved om man nu skal bruge så mange penge på at få ordnet sit hår og kommer ud og finder en p bøde oven i ups så bliver man glad for sit hår griner

den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere heldig????

0
0
Svar på denne tråd
 
 come on.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:39
Det kan vel ikke komme som en overraskelse for dig at du kørte for stærkt, kun at du fik en bøde? Ej hvor er det da ærgeligt, når nu du kører 70 i en 50 km zone og uden sele.

Fartgrænserne er jo ikke til for at genere nogen, de er for at beskytte alle andre og os selv også.

Jeg oplever mange billister der mener at fartgrænserne kun skal betragtes som fartvejledninger. Jeg er (næsten) helt ligeglad med hvor hurtigt folk kører på motorvejen og hovedvejen, men i byen, der kan jeg sgu blive gal når folk drøner afsted med 70-80 km i timen og synes det er helt i orden når disse folk får en bøde.

Mange har en tendens til at glemme andre trafikanter når de sætter sig ind i deres blikdåse med 4 hjul.

Og nej, jeg er ikke en helgen der altid overholder fartgrænserne, men i byen gør jeg!

Dianab
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er du stolt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:40
over det, siden du liiige skal "prale" med det?

------------------------------------ ------------------------------------ -

Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har selv
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 16:49
fået hele 2 fart bøder, og det udenfor by grænsen så kommer der en og siger hvad med en fodgænger/barnevogn mv. tjaaa så siger jeg de intet har at lave ude på kørebanen ud over når de skal krydse vejen (lige over som det hedder).. At jeg så har kørt for stærkt er min sag, med hele 5 km for meget, endda begge gange og nogenlunde samme sted. Så dem af jer der skal til Korinth skuet pas på både fra Ringe siden og fra selve korinth siden.

Det er for dumt at ryge det for dumt at køre for stærk det for dumt at dumme sig på HN det for dumt at sige sin mening med fare for at få hug, det for dumt at køre uden sele, det for dumt at få børn for tidligt hvis man selv er en teenager der er SGU SÅ MEGET DER ER FOR DUMT... Livet er ikke dumt det skal LEVES mens man har det...

Jillow som også er dum til tider..



Opdragelse er de voksnes organiserede
forsvar mod ungdommen.

www.vildhesten.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 du skal
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 17:29

Du skal faktisk helt op omkring 66 før du får klippet tror jeg det er. Har selv prøvet det to gange. Den ene gang kom jeg en under da de trak de tre kilometer fra, og den anden 2 eller tre km under klippet.

Men dumt er det, men i Aalbor er der to veje, der er brede nok til 2 spor, men kun har et, hvor der ikke er noget egentlig by, og der kommer man nemt derop. Dumt, og ikke nogen undskyldning, man kan barte køre ordentligt.

Men dyrt bliver det, jeg var dog studerende så jeg kunne få dem sat ned...



Hornum Ulstrup Rideklub, Kig Forbi

www.Hurk.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 fart...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:47

Jeg er nu ikke nogen engel, når det kommer til kørsel, men ligefrem prale med, hvis jeg har kørt for stærkt, det gør jeg altså ikke! Og slet ikke offentligt

Men det er da godt, hvis en sådan bøde får dig til at tænke dig lidt mere om en anden gang. For at fart dræber, det er der ingen tvivl om!


Wildly


medlem af AWR

Candyfloss forever!
~~~~~~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 
 til slikglad
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 20:53

du har tydeligvis ikke læst den tråd jeg oprettede den 26 maj tror jeg det var. den dag fik jeg et klip for at køre for stækt og jeg lavede så en tråd her. og ja jeg blev svinet på det groveste. havde du læst den havde du ikk oprettet denne tråd smiler:) ja du får en bøde på nok 1500 og et klip. men ingen ny køreprøve så sku du ha kørt 80. den med selen tager fotovognen sig ikk af. OG SÅ til alle jeg der langt inde i tråden begynder at svine folk for noget de har skrevet øverst i tråden: SÅ TAG DOG OG LÆS HELE TRÅDEN! så vil I opdage at personen allerede har forklaret sig og ikke behøver en sviner mere! hvis I har tid til at sidde og disse andre har I også tid til at læse HELE tråden!


mvh Tanja der også kan komme til at køre for stærkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dyt dyt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 23:05

Puuhaa slemme dig!


Citat:

lige ved by skildet inden man køre ud af byen og og de sidste 200 m er der ingen huse eller noget...

Åh ja der kunne jeg godt få mange bøder... Pral!!! det må i selv om, I dont care!! det er nok nærmere fakta!


Mvh pralende Nell som sætter farten op inden hun kører ud af byen.





RODEO ER EN SAGA BLOT!


NY SIGNATUR SØGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad os lige
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 23:07

hjælpe hinanden med at pudse de fromme HN'eres glorier



Mvh

Line





DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....


Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fartglad
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 23:20

Jeg er fartglad - ment på den måde - at jeg er pavestolt - når jeg kører forbi nogle skilte, som jeg ved står der - og rammer nøjagtigt det tilladte km-antal!


Jeg er ellers ikke nogen "pave" på andre områder - og jeg må indrømme - at jeg nogle gange overstiger det tilladte.


Men det er nu ikke det helt "vilde" - og jeg har lært, at man skal køre efter forholdene ...


Og SÅ gælder skiltene IKKE - hvis der er bløde trafikanter - eller andre forhindringer i vejen - SÅ kører jeg altså ikke "max. tilladte"!


Efter MIN overbevisning - så burde der faktisk slet ikke være skilte, som påbød farten - da jeg allerede i min teori-tid - lærte - at man skal køre efter forholdene!


Et par km for meget kan jeg ikke se det helt store i - men derfra og så til at overskride det naturlige i byzone .. Dér står jeg af! :-(


Lige så vel - som jeg "står af" - når jeg opdager folk, der bevidst forsvinder fra en påkørsel af en parkeret bil - klodset "bankeskade" fra en bildør) - eller endnu værre! - et påkørt dyr (flugtbillister ved personskade gider jeg slet ikke at nævne).


Alm. hensynstagen er vel ikke for meget at forlange - eller er det???


Venlig hilsen

Nina

(Ikke noget dydsmønster - men kører efter forholdende og uden selvforskyldte skader siden 1979).





0
0
Svar på denne tråd
 
 Farten...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 02:05
Min holdning til politiet og deres fartkontroller er, at de kan rende og hoppe. De sætter ikke målere op, der hvor der rent faktisk er brug for dem ("ringvejene" INDE i byerne, diverse lige strækninger ved tæt bebyggelse etc.) - nej de sætter målere op, der hvor de ved, folk rent logisk sætter farten op. Det er de færreste, der venter lige til by-skiltet med at gasse op, ligesom man også begynder at bremse FØR man kører ind i byen.

Der er langt mere befærdede steder, hvor folk kører langt mere hasarderet - men det er ikke lige så nemme penge for polisen.
0
0
Svar på denne tråd
 
 speedometer
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 07:04

HHansen : Alligevel var det hvad man kunne læse på nettet lige efter klippet var indført. Politiet opfordrer til at man kører en anelse hurtigere end der vises, da man så undgår mange farlige situationer med overhalinger..

Og så kan du for øvrigt kalde det hvad du vil og tro hvad du vil.. men sådan stod der.


Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe


0
0
Svar på denne tråd
 
 Føler med dig
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 08:09
det er da frygteligt så lovlydige og hellige de fleste er, vi kører nok alle for stærkt ind i mellem, og så er det skide ærgerligt at der holder en fotovogn i rabatten. At køre lidt for stærkt gør os ikke til en forbryder, det er bare min mening !!!

Hilen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Og så kan man ikke...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 08:27
Og billederne er som regel af så dårlig kvalitet, at man ikke kan bruge dem til julekort
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er trist:(
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 10:39

ja, det er trist at billederne altid skal være så dårlige


jeg mener ikke at man er "noget djævlen har skabt" fordi man køre lidt for stærkt.


men hvis i andre har en anden mening er det også fedt nok:)


men findes der så ikke en hjemmeside for englebasser som jer


så kan i snakke om alle os "satans djævle" der kører for stærkt


Jeg ELSKER min ADP´er:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 10:52

Hold da fast jeg kommer til at grine..

For alle dem som siger. Du kunne have kørt en ned, du er en idiot, osv...

Jamen har i aldrig selv kørt for stærkt! Jeg tvivler på at alle ikke har kørt for stærkt på et eller andet tidspunkt!! Så lad dog være med at være så hellige forsatan!!!


WOW! 2.G på HTX, 2 heste, undervisning 2-4 gange om ugen, stævner næsten hver weekend. (DOG kun en dag af gangen)

Det hele kan sgu lade sig gøre :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 slikglad
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:28

føler med dig.. jeg blev også fanget engang i en byzone med næsten 70 .. ups... 2000 måtte jeg af med - gud ske lov for at jeg var studerende på det tidspunkt og ikke havde nogen særlig indkomst, så jeg kunne få den halveret..


Anyway - Jeg kan ud fra denne tråd se at det sørme var godt jeg ikke oprettede en tilsvarende sidste tirsdag, da jeg knaldede ind i en bil, da jeg skulle lige over et kryds og ikke havde set modkørende. Mine forældres bil var totalt smadret, politi og ambulance og det hele - men hvor havde jeg da fået på puklen for at være så dum at køre ind i en anden...


Englebasser på HN - perfekt :)


Kh Emilie

0
0
Svar på denne tråd
 
 At dumme sig
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:39

Enhver kan da dumme sig - som nu i dit tilfælde, portobello.


Men der er forskel på at dumme sig - eller bevidst overtræde færdselsloven.


Jeg indrømmer også "gerne", at jeg kan komme til at køre lidt mere end det tilladte, men ikke i bymæssig område, hvor der jo er en god grund til at overholde hastighedsbegrænsningerne.


Forøvrigt har jeg selv dummet mig i en størrelsesorden, der er til at tage og føle på:


Jeg kørte i min Morris Mascot og overså totalt en ... parkeret turistbus!


Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:42
haha NinaL - der fik du smilet frem hos mig :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 NinaL..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:49

Skete der noget med bussen??


Mvh Nell




RODEO ER EN SAGA BLOT!


NY SIGNATUR SØGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 De skide busser ... ;o)
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 22:56

De skide busser!


Turistbussen - med plads til 48 personer måtte til skrot - efter mødet med min Mascot!


Narj - det passer ikke ...


Jeg drønede ind i kølergitteret på den - og den fik et par buler - men min Mascot måtte have alt "metal" skiftet - op til frontruden.


Selvom jeg var (mere) tankeløs dengang - så var jeg alligevel glad for - at jeg ikke havde torpederet en mor med en barnevogn!!!

Så det GAV mig faktisk noget at tænke over!


Hvordan missæren kunne opstå???


JO - jeg mente, at jeg så min daværende kæreste i en pølsevogn - og så havde jeg mere travlt med at kigge efter "ham" - end fremad ...


Det var ikke ham - men bussen var reel nok. *s*


Jeg lærte dog - at det er vigtigt at holde øje med, hvor man kører ... Og gudskelov kom der ikke nogen til skade - andet end jeg fik slået begge mine knæ. (Og det var jo selvforskyldt!).


Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 23:09

Ja, jeg har osse lyst at sige: "Så kan du lære det" og det gør jeg osse "Så kan du lære det" Jeg er nemlig HELLER ikke skidehellig og har OSSE kørt for stærkt, og ja, jeg er OSSE blevet blitzet.. Det var en bøde på 2500, og betinget frakendelse i 3 år.. Det var en lærestreg, og der er betalt, taget køretimer og ny teori og køreprøve, så det er langt væk i dag. Selv den betingede frakendelse er udløbet..


jeg kørte for stærkt udenfor bymæssig bebyggelse, og der stod sørme en Folkevognsbus og tog billeder..


Æw-bæw, men man er selv ude om det, og sådan er det. :) Ingen grund til tudekiks eller andet, men bare se at komme videre og få bragt tingene i orden..


Og jo, KØRER man for stærkt i forhold til loven, så ER man en "forbryder"..

Og ja, man tænker sig altså mere om efter sådan en omgang med bøder og lign. ;)


Shaze skriver:

Der er langt mere befærdede steder, hvor folk kører langt mere hasarderet - men det er ikke lige så nemme penge for polisen.


Nemme penge? De tager opstilling de steder, hvor der er af erfaring køres for stærkt.. De får altså ikke bødepengene med hjem i lommen.



Mvh. Michael

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op gozone
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 23:29

så har du dælme også kørt meget for stærkt


Mvh

Line





DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....


Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd
 
 Men ganske..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 23:53
Men ganske rigtigt - der må GERNE uddeles bøder for at køre for langsomt. Spedometrene i danske biler, er indstillet til at vise 4-7 km for meget. Når jeg kører fx 85 - viser min GPS 79.. Og den flytter sig altså efter stjernerne=(længde/breddegrad).. Men helt ærligt - hånden på hjertet!?: Tror simpelthen ikke på nogle af "de højnede" ALDRIG har kørt bare lidt for stærkt.. sorry

Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges

Kig gerne på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhh . er det dit problem?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 23:58

Hvorfor F*** brokker i jer allesammen sådan?, er der ingen der kan tale pænt mere, eller skal alle bare tromles ned?, I kan da sige det var dumt, hvis i syntes det, men ligefrem og skrive: Så kan du lære det?, eller andre røv syge ting, så folk føler sig som en idiot. Det synes jeg godt nok ikke er pænt! og jeg er rigtig ked af at folk snakker sådan til hinanden, lidt opdragelse kan man da godt ha?


- Sorry men det pissede mig lige af


Jeg søger lille hest 149-160, til billige penge, det er ligemeget om den har stamtavle. Det skal være min hest for livet. <3 - Den vil komme på fold dagligt, redet dagligt, og blive nusset og hygget med

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 08:01

Så kan du lære det, er da et håb om at denne lille lektion med at skulle betale uden at der ellers skete andet, var nok.


Så spis du en baldrian pille eller 2 de skulle berolige noget så godt, du må spise 8 om dagen...


Og tag ikke alt det skrevene så BOGSTAVLIGT...SP bliver dit liv ikke så svært.


.

Illum

Gunner Due i Køge, I er super til service og 1000 tak til mekaniker KIM !!

.

.Kender du Gitte Madsen, underholdningsansvarlig på TV2 ?

.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider