Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Voks - hårfjerning
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 14:28
Hey alle

Jeg ville høre om der er nogen som bruger voks til hårfjerning og hvor lang tid sådan en behandling holder?
En ting er hvad pakkerne og reklamerne siger men hvad med i virkeligheden?
Holder det virkelig op til de 3 uger som der siges?

Jeg står nemlig og skal på ferie i næsten en måned hvor jeg skal sove i telt så det ville gøre det bare en anelse lettere ikke at skulle barbere ben/armhuler hver/hveranden morgen..

Det mest optimale ville være permanent hårfjerning men jeg mener at behandlingen for det tager ret lang tid?

Anyway håber der er nogen som kan hjælpe :)

- Fie

Modeller til Bella Cards søges, læs mere i min profil.

www.minibaah.tegnebordet.dk - jeg tegner din hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 grgergg
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 14:33

Jeg får vokset ben på en 'skønhedsklinik' før ferier og sådan. Det giver virkelig et lækkert resultat og de få gange, synes jeg det er pengene værd.

Det holder længe. Kan ikke fastsætte tid, men i hvert fald en måned synes jeg det er pænt. (men det er jo dybt forskelligt fra menneske til menneske hvor lang tid en given behandling holder)


hellere få det ordnet proff., end selv bakse med det.


så får jeg også ordnet øjenbryn samtidig :P


NY lækker OS-trense sælges (full)!
Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)
-Og det går stærkt ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hårfjerning
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 15:14

Køb hellere sådan en epilator. Fx Braun's Silk-épil. Den trækker også hårene ud med rødderne og efterlader ikke nogen irritation af huden.




If wishes were horses, beggars would ride
If turnips were swords, I'd wear one by my side
If ifs and ands were pots and pans,
there would be no need for tinkers' hands

0
0
Svar på denne tråd
 
 hårfjerning
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 15:26
Jeg tror nu egentlig jeg hælder mest til at tage på en klinik og få det gjort..
Har engang købt noget kold-voks til selv at gøre det men kan ikke få det til at virke.. der gør bare naller..
Så vil da overlade det til en der ved hvordan man gør..

Hvad koster sådan en voks behandling? sådan ca...

- Fie

Modeller til Bella Cards søges, læs mere i min profil.

www.minibaah.tegnebordet.dk - jeg tegner din hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 17:17
en fra min gamle klasse fik det lavet på bennene, det kostede også de 250 kr.

Så sad 'afvokseren'/kosmetologen tilgengæld også og nærstuderede hendes ben under en kæmpe lup og trak de sidste ud med pincet. Jeg tror der gik 14 dage før hendes groede ud igen, hun var ihvertfald noget mobset over håret groede ud så hurtigt.

14 dage er tilgengæld mere end når man bruger skraber, såeh...

Jeg har også vokset mine egne ben engang, det gør jeg så ikke igen...det gjore kamp ondt, og det var med strimler. Efter alle strimler var brugt, fandt jeg en meeeget nydelig lang stribe hår på benet, jeg ikke havde fået med. Derudover gjore det bare nas og det kløede helt vildt på bennene bagefter...

apropos permanent hårfjerning, så skal hårene være sorte før de kan fjerne dem.

~ hesteløs ~

Men med 2 tykke madorgler:

Benzer & Chloe

0
0
Svar på denne tråd
 
 epilator?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 17:31

Hva er en epilator ? :) . Hvordan gør det/den , og hvor lang tid holder det ? :) .




~ Krina <3

Asmindrupgårds Dunhill <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epilator
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 17:41

Jeg har Braun's Silk-épil, og dels skal hårene være forholdsvis lange før man kan bruge den og synes stadig ikke den tager ordentligt fat, - ihvertfald ikke ved mig :-/


At man begynder at klø efter voks behandling er jo lidt ens "egen" fejl, - man skal jo teste om man kan tåle den :-)

- Jeg har ekstremt sarte ben og er meget tudhudet på benene, så tester _ALTID_ den slags først. Prøver en lille firkant og venter så 24 timer og ser om jeg har reageret.


Der er jo også veets hårfjerningscreme?

- Den synes jeg bare ikke helt fungere heller.


Jeg foretrækker nok mest en skraber ;-D Selvom det er dødtræls at skulle gøre HVER dag for at holde det.

- Ellers har jeg brugt veets voks-strimler og synes faktisk de er gode, hvis man gør det rigtigt og hårene har den rette længde!


Men de fleste voksbehandlinger kræver vel at man lige undlader at barbere stænglerne noget tid først?!




Rollo


- Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes...


R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Voksning af ben
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 18:14

Jeg har vokset mine ben i flere år. Det er utroligt nemt. En gang og så igen 3 uger efter, så kan man snilt vente 1½ måned. Det er noget med at hårene gror forskelligt ud.


Har haft en "hiv-hår-ud "-maskine, den var slet ikke nær så effektiv som voksen. Der er nogen der siger det kommer an på hvornår i ens cyklys man vokser ben, hvor ondt det gør.


Ved det at jeg har gjort det i flere år har mine hår et meget lille rodnet, dvs. det gør næsten ikke ondt.


Det er meget pænere en de stubbe man får af at barbere.


Katrne

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har købt
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 09:50

en "maskine" i matas, koster omkring 350 kr. med en hel voks og en masse strips (tror det er billigt i længden) det holder gerne 14 dage 3 uger, og jeg syntes ikke det gør så ondt- det tager bare lidt tid :-)


Kan varmt anbefale det






Med venlig Hilsen
Mette R (Chanel)
Lille hoppe udlånes/udlejes (kolding/omegn) mere info på præ.
0
0
Svar på denne tråd
 
 epilator..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 16:28
Puha har prøvet sådan en epilator.. fik en i fødselsdags gave engang men synes godt nok ikke det er rart.. det er jo ligesom at tage et hår ud af gangen med en pincet.. så hellere voks deer går lidt hurtigere..

Men nu må vi jo se.. Jeg tror i alt fald jeg skal prøve med voks så jeg må hellere lade mine ben "gro til" ^^

Så kan jeg altid få en permanent fjerning på et senere tidspunkt.. mine hår er i alt fald sorte så det skulle ikke være et problem med lazer behandling af dem..

Kender i nogle gode kliniker i lyngby-kbh området i kan anbefale?

- Fie

Modeller til Bella Cards søges, læs mere i min profil.

www.minibaah.tegnebordet.dk - jeg tegner din hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pearl wax er det nye!
Forfatter: 
Dato:  04-09-2018 11:49

Hej Heste folket :-)

Jeg ved godt det er et gammelt indlæg, men kunne ikke dy mig, har nemlig et rigtig godt forslag til hvad i kan bruge d.d.

 

Det drejer sig om Pearl Wax, som helt klart er noget jeg kan anbefale til jer, da man kan behandle sine ben med voks i hjemmet og ja, det holder helt op til 3 uger!!!

 

Det man skal bruger er en voksvarmer, pearl wax beans og påføringspinde til at smører den varme voks på det sted, der skal behandles :-)

 

Jeg faldt over en side forleden, som beskriver processen meget godt step for step, de har ovenikøbet en how to do video. Jeg købte selv produktet og er helt igennem tilfreds med resultatet. Det er dog vigtigt før brug, at du har 3-5 mm hår på benene, før voksen taget ordentligt fat! Nu er sommeren også ved at være forbi, så gør det ikke noget hårene på benene er lidt lange ;-)

 

Men hjemmesiden hedder Betterskin, den er ikke så stor, men helt igennem god sevice - hvis i ikke synes produktet passer jeres behov. Jeg har lige været så fræk at smide et link med, hvis i skulle have interesse om at læse mere om Pearl Wax:

www.betterskin.dk/harfjerning/pearl- wax

 

Hav en ellers alt for lækker dag!

0
3
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2018 21:00

En epilator er primus examplus på, hvad kvinder udsætter sig selv for, for at leve op til moderne skønhedsidealer.

 

Det er et instrument fra Helvede, udstyret med en højhastighedsrotor med indbyggede pincetter, der på smertefuld vis (indtil man har udsat sig selv for det tilpas mange gange til, at man hærdes - lidt som en thaibokser, der med fuldt overlæg smadrer sit bare skinneben imod et palmetræ) trækker 8372976258½ hår, inkl. hårsække og -rødder, ud i sekundet. Et Djævlens tortur-/skønhedsredskab, der udfører arbejdet aldeles langsommeligt.

 

Er man hardcore (eller eventyrlysten eller smådum), kan man, med megen omhu, afprøve den "dernede" - hvilket jeg kan meddele ikke er videre behageligt; slet ikke, hvis man ikke er påpasselig nok, og den lige napper i huden.

 

Jeg prøvede det kun én gang. Måske to...

 

Armhulerne har jeg slet ikke turde afprøve den på. Jeg forulykkede engang med sugaring (lidt som varm voks, men med en sukker+vand+eddikeblanding), hvor jeg ikke fik hevet bomuldsstripsen af hårdt nok. Jeg fik en ret massiv blodansamling i min højre armhule, og så besluttede jeg mig for IKKE at gøre det igen.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider