Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 suk jeg må til det
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 09:23

Jeg ved ik om i husker jeg før har skrevet om min skønne hvide skovkat.

Men Wilma er 9 mdr. og døv, hun kan være noget af det skønneste, men hun bliver ved med at gå og mijave og vil ud. Vi kan ikke aktivere hende på hendes niveau. Min gamle kat er vist ved at tage sin kufferet og flytte, jeg får stress og ondt i maven af hende, for jeg synes det er synd vi ik kan aktivere hende nok.

Hun har alt et stort klatretræ, en hel masse legetøj osv, hun er og blevet steraliseret.

Jeg ved godt det er forår, men jeg ville bare ønske, at jeg havde børn, hun elsker at lege med børn når de er på besøg...


Vi har nu efter en laaang nat med mijav besluttet at Wilma må få et nyt hjem åååhh det gør så ondt, men vi kan ik mere, og det er synd for hende.

Hun elsker at komme på tur, men det er jo ikke hverdag man har 2-3 timer man kan gå rundt i gården med hende.

un kan heller ikke være ude kat, da hun er døv...


ÅÅÅÅhhh det er så hårdt at skulle sige farvel, håber der er nogle søde som ringer på hende...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, hvor er
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 09:35

hun dejlig!

Jeg har desværre fyldt op i øjeblikket - har 5 indendørskatte (incl. en gammel skovkat), så har ikke plads til hende, ellers ville jeg have været meget interesseret.

Men skøn det er er hun - håber i finder et godt hjem til hende. Kan godt forstå du er ked af det...


...og hobitterne *Lisa og Kalina*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor så
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 09:50

ikke lave en løbegård til den?


Evt. indhegne et hjørne af haven, gerne omkring et træ, der kan undværes, og lav en masse forhindringer og platforme i gården, Dyrenes Beskyttelse har vist en 'opskrift' på sådanne løbegårde...








Mendacem memorem esse oportere.



Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd
 
 suk jeg må til det
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 09:59

Vi bor i lejlighed, så det bliver lidt svært at lave løbegård...


Men jeg har selv tænkt det ville have været smart...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Neutraliseret??
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 12:25

Er Wilma neutraliseret? Hvis ikke ville det nok hjælpe en hel del på mijaveriet.


Held og lykke med at finde et nyt hjem til hende.


Mange hilsner

Linda


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider