Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rengøringstip: Stearin?
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 17:51

Min toårige datter har begået en række mesterværker på diverse blanke overflader med et stykke stearin, hun har fundet et sted. Nu er der stearin-kruseduller på spejle, skabe, tv-skærm, hårde hvidevarer o.s.v. Disse kunstneriske udtryk er tydeligvis malet af et sandt geni, men ikke desto mindre tror jeg nok, jeg gerne vil have dem af igen. Er der nogen, der har et hot tip? Hvis det hotte tip er knofedt, kender jeg det allerede. Jeg håber på noget smartere. En hurtig løsning - gerne hvor gærdet er lavest.


Mvh


Julie






Rodeo? Nej tak!

Over 8000 har skrevet under imod rodeo i Parken.

Har du?




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hårtørrer?
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 17:55
Har du prøvet at varme kunstværkerne med en hårtørrer og derefter pille dem af? God fornøjelse.

Verden har mistet en af dem der betød noget
Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Sorgen er kærlighedens pris
Sussi rejste over broen 25/02-07 farvel lille veninde
0
0
Svar på denne tråd
 
 flader..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 18:07
På glatte flader virker det fint at lægge et kaffefilter på og så stryge det Kaffefiltret suger det op - ellers knofedt og varmt vand

Hilsen Betty


Forelskelse er en momentan form for sindsyge

citat : Garfield

Søges Bon Bon's Beauty kat 2 broget ponyhoppe solgt til Fyn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaffefilter eller køkkenrulle ...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 18:11

... i samarbejde med føntørrer kan vel tage det meste og så varmt vand med rengøringsmiddel til resten.


Husk nu endelig at rose barnet for kreativiteten og køb så nogle billige malerlærreder i Panduro Hobby

Mvh. Lisbeth



www.anti-rodeo.underskrifter.dk har du skrevet under??


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd
 
 kunstner in spe
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 18:26

Ja, sådan nogle kan lave nogle, til tider, besværlige klatter.


jeg bruger altid ajax og meget varmt vand og så selvfølgelig knofedt, det kan næsten alt tåle.


jette



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 19:57

Tak for svarene - jeg ved ikke om det er relevant med hårtørreren. Hun har nærmest brugt stearinlyset som et farvekridt, så det sidder som en meget tynd film. Måske skal der bare varmt vand til. Jeg har forsøgt lidt med vinduesrens, men der skal altså MEGET knofedt til, og hun har været produktiv på ret kort tid. Kvalitet OG kvantitet. Mit moderhjerte svulmer ligefrem af stolthed


Hun havde det så sjovt med det, og jeg tænkte, at det kunne jeg jo bare lige tørre af bagefter Så jeg afbrød hende ikke. Nu ville jeg ønske, jeg havde stoppet det efter spejlet og tv'et Hun er virkelig kreativ. Her til aften har hun malet min ene følhoppe på mulen med en køkkenpensel med vand på fra vandtruget. Tænk at 600 kg hest gider at lade sig dekorere på slig vis. Den kunne jo bare gå, men den syntes åbenbart, at det var sjovt at blive penslet på næsen


Mvh


Julie






Rodeo? Nej tak!

Over 8000 har skrevet under imod rodeo i Parken.

Har du?




0
0
Svar på denne tråd
 
 Stearin er da ikke noget
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 20:02

Vors skønne snart 3 årige dreng har leget med en læbepomade på min bil og den har efterladt fedtede streger samt pæne hvide fartstriber hen af siden... nogen råd til at få fedtet læbepomade af??



Men stryg eller ihvertfald varm det der stearin op så skulle du gerne kunne få det væk.


Sussi


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja ja ... mon ikke ...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 20:04

... der er en stor kunstner på vej ... hvor mange kunstnere har lige startet deres karriere som hestemulemaler

Mvh. Lisbeth



www.anti-rodeo.underskrifter.dk har du skrevet under??


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd
 
 rensebenzin
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 21:38

jeg aner ikke om det her råd virker men hvad med rensebenzin?

det virker ihvertfald på det klister der bliver tilbage når man fjerner klistermærker.


men bortset fra det: Tillykke med Jeres kreative børn. Brems dem nu ikke som vi andre blev og derfor stadig tegner som en 5-årig!


Maiken

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 01:09

som flere andre nævner, så er et strygejern og køkkenrulle/et kaffefilter simpelthen det perfekte middel til stearin - læg papiret på, sæt strygejernet ovenpå - og vupti..., stearinen er væk.


Selvom hun har "tegnet" de mærkeligste steder, så kan du sikkert godt komme til med strygejernet alligevel.



Mvh

Line







DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....


Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit forslag
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 01:20

Er også varme, og så et kaffefilter.


Jeg ved ikke hvor smart det er med et strygejern på tv'et, så mon ikke hårtørreren er at foretrække der?


Har du husket at tage billeder af kunstværkerne, inden du fjerner dem for eftertidens åsyn? ;)





MoonQueen/Tina
:D
Nu også igang med vægttab.
startet 22/3 2007.
Ønsket tab 25 kg
28/3-2007 tabt 3,0 kg
Min Hjemmeside www.moonqueen.dk absolut intet om heste
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider