Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 kønsbestemmelse kaniner???
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:59
nu har jeg læst og læst og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at se om en kanin er en han eller en hun. Jeg har købt min kaniner for at skulle være en han og en hun kanin, men som jeg har læst herinde så er det ikke altid man får det køn med hjem som man har købt det for at være. skal jeg virkelig slæbe dem til dyrlægen og få dem til at finde ud af det???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er nogen gode
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 00:46

billeder, der gør det nemt at se, så håber jeg bare, at du ikke har købt dine for unge(Sker tit i dyrehandler) for så er det svært at se: www.geocities.com/dutc...exing.html




Mvh

Charlotte, der skriver sin mening, men accepterer folk tager deres egen beslutning, så har jeg ikke trådt nogen over tæerne

vel?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du vender dem om blidt
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 01:28
Og trækker puden foran halen fremad mod hovedet med en finger: Er kønsåbningen rund er det en han, er der en spalte/oval, er det en hun.
Den er sikker med unger fra 6 ugers alderen. Yngre unger skal man være lidt erfaren for at kønsbestemme.


Mvh xtiny
---


Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3.

Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. Kontakt: print@jersore.net




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider