Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hvad skal du i weekenden?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:02

har lidt en ambition om at jeg skal have ryddet op i min mega store garderobe... har virkelig en svaghed for tøj, sko og tasker...

opdager altid en masse "nye" ting som jeg havde glemt alt om når jeg rydder op



Hvad skal du lave i weekenden?







Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

West highland white terrier...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad skal du i weekenden?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:03

Jeg skal også have ryddet op - det trænger virkelig.


Og så skal jeg se på hest på søndag..


God weekend..



M.V.H. Riderlykke :D


...Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden....

0
0
Svar på denne tråd
 
 arbejde
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:06

Jeg skal arbejde både lørdag og søndag.


Men udover det, skal der hygges med hestene, måske tages nye billeder + lidt video med vores nye digitale videokamera :D Hvis altså vejret tillader det


Mandag og tirsdag vil jeg så holde weekendfri - så det bliver dejligt!






Mvh Trine




Se min HP her: StaldRosenkilde
0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:09
jeg skal gøre alt for at blive rask - ligger med influenza og ondt i ørene blev sendt hjem fra arb igår, har ligget med feber hele natten og frosset/ svedt helt vildt hele dagen i dag.

så kæresten og jeg får en stille weekend.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:15

Ud og ride en tur (hvis altså vejret bliver rimeligt).


Ellers bare slappe af;)


God weekend!


***** Snepony *****


Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekendplaner
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:19

Jeg skal ride hypsen, og så skal jeg læse i mit kompendie.





Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov!

Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!

0
0
Svar på denne tråd
 
 selvskab
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:24

vi skal til en fødselsdag i morgen aften...det bliver et større selvskab på en restaurant...så meget af dagen i morgen går med make up og få sat hår...


søndag skal der nok slappes af...


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 barnedåb
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:35
Jeg skal bruge hele lørdagen på at lave mad og dække bord mm. Søndagen skal nemlig bruges på barnedåb og der er inviteret 39 gæster. Har heldigvis indhentet forstærkning til forberedelserne og der er hyret 3 personer til køkkenet søndag. Skal jo også lige have tid til at tage mig lidt af Luker i weekenden.


Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:39
Arbejde


Støt WWW.GRAESKEHUNDE.DK


Mvh "Dolly" som nu arbejder i et Palads :-)


Hvis du vil vide, hvor betydningsfuld du er, så stik en finger i en skål vand og betragt derefter det hul, den efterlader...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridestævne
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:44

Til @!#$ ridestævne i @!#$ Glostrup!




Med Venlig Hilsen

Anne-K©


-Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <33


Brøderup Ungdomsskole 04/05 FOREVER <33


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skal...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:57
...nyde det sidste af min ferie. Øv hvor har jeg lige vænnet mig til at stå op og fodre heste hver morgen... ride hver dag, kysse Tulles mule hver dag osv osv. Skal starte skole igen mandag

_________________
T
ine & T
ulle
Dét klinger :D


(...og Plethesten selvfølgelig)

Se videoer af de smukke her


Jeg søger gode råd ang. fodring af Tulle,

klik her og giv dit besyv med! :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Weekend
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:07

Ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal lave.


Regnede med, at jeg skulle ride og være i stalden det meste af tiden, men det fik min hest forpurret ved at smide en sko i dag... suk... hun vidste åbenbart godt at det var fredag i dag. Men jeg skal selvfølgelig i stalden.


Men ellers skal jeg have gjort rent... skrevet et mødereferat fra mit arbejde, ordnet vasketøj osv. Alt det, jeg ikke når i løbet af ugen. Kæresten skal vist arbejde, så jeg har fred og ro he he. Så lidt læsning foran brændeovnen, bliver der nok også tid til.


God weekend.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Weekend
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:12

Ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal lave.


Regnede med, at jeg skulle ride og være i stalden det meste af tiden, men det fik min hest forpurret ved at smide en sko i dag... suk... hun vidste åbenbart godt at det var fredag i dag. Men jeg skal selvfølgelig i stalden.


Men ellers skal jeg have gjort rent... skrevet et mødereferat fra mit arbejde, ordnet vasketøj osv. Alt det, jeg ikke når i løbet af ugen. Kæresten skal vist arbejde, så jeg har fred og ro he he. Så lidt læsning foran brændeovnen, bliver der nok også tid til.


God weekend.

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:16

Jeg skal arbejde hele weekenden

Vil meget hellere sove længe også tage ud til dyret når man taget sig sammen til at løfte sit luxus leme fra sin seng :P


-Men ellers rigtgi god weekend til alle :D


Hilsen Linette.


Nu med Blokagers Coldman :D

RIDERS COMPANY TRENSE SÆLGES

kontakt for mere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tiden..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:36

Jeg har en biologi rapport, matematik aflevering og en tysk still der venter . Jae og selvfølgelig nogle heste der helst skulle trænes. Lørdag køre vi til undervisning + der kommer smed da super hesten lige skulle smide en sko igår

Så der er nok og lave.



- Rebecca B..

****************

-Med den dejlige dressur hyp -Zeus

Uden at glemme spring ponyen frk. Smilla


* C16 * -Det vindene team

-------------------------



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skal havde
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:39

ryddet op og gjort rent..


Jeg skal nemlig holde bestyrelses møde for minimule.dk. Hvor vi skal planlægge hele 2007 ang. arrangementer og havde de sidste ting på plads inden vores første arrangement på næste søndag..


Og så skal jeg være sammen med ponyerne, børnene og ellers hygge.


Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kedelig weekend
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:47
Jeg sidder og knokler med mit laborantspeciale, og skal nok bruge resten af weekenden på den, selvom min makker og jeg er nået langt (vi er begge stræbere, og det skal være perfekt ;)).

Desuden skal jeg nå at arbejde, pakke (skal flytte d. 13.) og så kommer mine forældre på søndag (STRESS).

Nå, kom egentlig bare på nettet for at tjekke ethylacetats desitet - Fy at jeg ikke kan det i hovedet, og HN er jo min startside :)





Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:55
I morgen tidlig skal jeg til hundehalløj med begge hunde, om aftenen skal jeg til release party på Park. Søndag skal der ordnes entre males m.v.

Ridelygter sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:10

Jeg skal ud og spise med et vennepar imorgen aften og bagefter i bio og se James Bond (min første ) Søndag er der ingen planer udover at Amir skal have massage fra kl ca 17-19.


Så skal jeg til hundeleg imorgen, vi ses Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sveeend !!!
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:16

... hvad skal vi lave i week-enden??

*** nåååh det ... *** what kommer hun i morgen??? ...

Mener du det??? ... os alle 3??? ... *** ... nej ved du nu hvad ... ja ja da ... så får hun lov at kigge ... *** NEJ siger jeg!!! så fat det dog!!!

.

.

.

.

SLAM ... Sveeend!!! Svend???

.

.

.

Jeg har vist week-enden helt for mig selv

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læse, læse, læse
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:23
Ja jeg skal noget så spændende som at læse til min eksamen på torsdag. Øv. Gider ikke, gider ikke, gider ikke...

Jo imorgen skal vi vist ud og købe nye senge. Det bliver dejligt ;-D




Mvh Gitte :-)
Nu med signatur
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min weekend
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:06

Her i eftermiddags startede min weekend med en god lang gåtur med hesten (sammen med 2 veninder med hest), og nu sidder jeg bare og glæder mig over at jeg har købt billett til arrangementet med Andreas Helgstrand til Hingstekåring


I morgen skal jeg rydde op og gøre rent, og hen på eftermiddagen tager jeg i stalden - skal ride en lille tur på Verona og hygge lidt med Diablo. Han vokser pt så han kommer ikke med som håndhest. Og så skal begge bokse jo ordnes. Og så hjem og lave noget godt mad.


Søndag skal jeg selvfølgelig i stalden og ordne boks og hygge med Diablo. Hvad jeg ellers skal ved jeg ikke helt endnu (ud over at ordne noget vasketøj). Måske jeg går i gang med at reparere hans gamle dækken, så det er klart hvis det nye skulle gå i stykker.


Linda.



Mor til Freja - født 20/4-06.
***
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skal
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:20
såmen arbejde. Der er årsafslutning i øjeblikket så vi har lidt travlt med at få det hele kørt igennem. Men hey - der har været masser af hverdage hvor jeg har holdt fri så det er ok ... Det generer mig ikke det fjerneste :)

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi skal
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:30

Lørdag skal vi på familie besøg , kærestens familie og søndag skal vi på katte udstilling i Gudme .




Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:45

ud og ride i morgen og måske søndag -kommer an på hvor meget forberedelse jeg har til næste uge.


Derudover skal jeg slappe af sammen med min kæreste





Hilsen
Sanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 ridestævne
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:49

jeg skal også til glostrup, heldigvis kun lørdag. søndag står på hygge med kæresten og ridning af et par ekstra heste.





Med venstre hånd
Line og Calano

Sød juniorhest sælges:

www.heste-nettet.dk/lo...st/119731/


Allé rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min weekend
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 00:17

Vil bestå i at få ryddet op herhejmme, lavet forberedelse til næste uge, ride min egen + en ekstra hest (som jeg har fornøjelsen af de næste 10 dage ) så der bliver nok at se til.


Jeg håber også at der bliver tid til at slappe en del af i weekenden, synes det var hårdt at starte arbejde efter juleferien.




Med venlig hilsen
Bettina


Stübben Scandica dressursadel til salg. 2 år gammel, sort, velholdt, bom 32, 17.5" - ekstra bredt kammer = optimal rygfrihed for hesten. Se billeder på min præsenstation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 10:36
Tjaaa... Skal have læst op på salg og markedsføring så jeg er klar til min eksamen torsdag

Så skal der gøres rent, og skal have bagt banankage og grovboller.

og så skal der vist hentes foder og halm.

Og så tror jeg bare jeg skal slappe af hvis der er tid til overs. Hesten får lov at slappe af.

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/


En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg havde...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 10:44

..min sidste eksamen igår i dette semester - så jeg skal nyde weekenden med lidt skønlitteratur, som jeg fik i julegave :-)


I aften kommer en veninde til en hyggeaften, hvor vi skal se 6 and the city og spise sushi :-)




Mvh Mette..
***
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider