Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 video overvågning af stalden
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:14

Jeg har brug for jeres mening om dette emne :

Video overvågning af stalde.


Det kan jo være godt for flere ting, foling, tyveri og bare det hyggelige ved at sidde i sofaen om aftenen og se hestene stå og gumle. Ja overvågning ved sygdom er jo også en mulighed.


Det vi godt kunne tænke os at vide er om det er noget der er interesse i, rundt omkring i de danske stalde.


Den pakke vi har tænkt os at tilbyde er en pakke med 4 kameraer der både kan sidde udenfor og inde i stalden, med dertil vil følge en 160GB harddisk optager, kabler, samt trækning af samme og selvfølgelig montering.


Prisen på dette vil ligge på ca 10.000,-


Er det noget i kunne finde på at bruge i jeres stald, hvad syntes i om pakken og selvfølgelig også om prisen...


Håber der er nogen der har noget på hjertet, da det er tosset at slå et for stort brød op hvis der ikke er marked for det, og hvor bedre at spørge end her??


Mvh


Paprika

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overvågning
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:36

Vi har vores stald video overvåget.


Det er noget af det bedste syns jeg ved vores stald. Det er rart at man på alle måder kan følge hestene og omgivelserne omkring dem, så jeg ville da klart anbefale at man får sin stald overvåget.


Så god ide i har jer der. Nu ved jeg ikke hvordan priserne er, men go for it.


Kh


Mette


Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:56

Jeg ved ikke om det er noget i har tænkt på eller om det overhovedet er muligt, men for mig ville det være et plus hvis der var et flytbart kamera med - sådan at man kan sætte det i en bestemt boks, hvis hesten er syg eller før foling eller ligende...


Jeg kunne godt forestille mig at få et kamera i min stald - når jeg engang får sådan en... især når det ikke er dyrer med montering.


Hilsen Nina



0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 20:56

vi har også vores overvåget nu, men lige umiddelbart virker det ikkesom noget der fanger interessen hos folk, er selv meget glad for det , elsker at sidde i min sofa under tæppet og se hestene stå og gumle om aftenen.


tak for dit indput , det er rart med tilbagemelding


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdfdfs
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:02

nu har jeg godt nok min prull opstaldet men jeg er den eneste der står der også hendes egne heste... jeg ville klar have overvågning når jeg får mit eget og hende der har den stald jeg står er selv igang med at kikke efter et overvårningssystem

jeg ville nu umildbart mene at der var et markede for det men ved det ikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 overvågning
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:28

Vi har 2 kameraer opsat i vores stald,

og 6 opsat udenfor, omkring huset og stalden/værkstedet. de 2 af dem dækker også foldene, når vi ikke er hjemme kan vi gå ind på vores hjemmeside og se hvordan det står til via cameraerne. det er super fantastisk.

osamtidig kan vi optage op til 120 timer ad gangen per camera hvis vi f.eks. er på ferie eller ikke er hjemme.


Venlig Hilsen

Phillip og Hestene

Jystrup Midt Sjælland

Hjemmeside

*Hoppeplag sælges*

0
0
Svar på denne tråd
 
 1111111111111111
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:33

Vi har stalden overvåget, og det er dejligt og meget tryg, både for os selv og for vores opstalderer. Men prisen er godt nok dyr 10.000 kr?


Vi ejer vores eget vagtselskab og lejer disse kameraer ud, de er rigtig gode og så er de ikke større end en femkrone.De er trådløse og rækker fra 100 - 300 meter. Vi lejer dem ud for ingen penge (under 500kr pr måned) det er så for et kamera, men for 4 stk ville det måske blive det dobbelte. Kameraerne kan købes meget billigt og de er super gode, så jeg forstår ikke helt den pris du kommer med???



Mvh Lenette


En frieser er et valg for livet

opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lækhflcs
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:54

phillip, det du snakker om at gå på nttet og tjekke overvågningen når man ikke er hjemme vil også blive muligt her.


Lenette


Det er da dejlig at høre man kan gøre det via vagtselskab, og det lyder da også billigt, den pris jeg kommer med er nu ikke med ret meget fortjeneste, det er super kvallitets udstyr, og selvfølgelig opsætning osv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Faberge
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 21:59

okay det lyder fint, håber du får held med det. Det bliver jo mere og mere brugt idag, så muligheden er der, pøj pøj


Lenette


En frieser er et valg for livet

opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg undersøgte
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:06

også priser samt produkter i sommers, da området var ramt af nogle overfald på hestene.


Vi fandt en løsning med et kamera i stalden, som vi kunne dreje automatisk. Desuden kunne man få billedet samt lyd frem i stalden via computer samt mobiltelefonen.


Men det var på den anden siden af den pris du taler om.


I dag har vi også overvågning i stalden, og det er tilsluttet således at vi kan se det på hvert fjernsyn herinde.


Vi har også en selvstændig virksomhed med vagtordning under elafdelingen og det er der vi havde fundet disse produkter.


mvh. Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil lige
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 22:10

sige, at min ide med at sætte sådan et kamera op i stalden, var p.g.a. at vi har drægtige hopper i stalden.


Det kan nogle gange være svært at være hjemme hele tiden, og så kan man jo lige se til hoppen via mobilen.


Således slipper man for en masse bekymringer såfremt man skal afsted til noget.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er også kamera på
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 08:18
i vores stald.. Og jeg er glad for det, ja det er pinligt når man går og mumler for sig selv om aftenen og kommer i tanke om at de kan sidde og se det i stue huset.. Men det er helt sikkert, at vi også vil have det når vi engang skal have hesten/og til den tid hestene hjemme..

Med venlig hilsen


Ditte

0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 18:56

mange tak for alle jeres indput, det er at få noget feedback.

Endnu engang tak.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider