Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hovedpine for 3 dag i træk, hjææælp
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 19:17
Som overskriften siger har jeg haft konstant hovedpine tre dage i træk det sidder lige over øjnene så ellers lidt derop af hvis man kan sige det sådan, drikker 2 liter vand om dagen, har prøvet at tage panodil og ipren, det har overhovedet ikke hjulpet

Så kære HN`ænder er der nogen der har et godt råd??? kan snart ikke holde det ud mere...
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kan også være
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 19:23

du har pandehule betændelse.

Det kan godt minde lidt om en meget stærk hovedpine smerte, der sidder oppe over øjenbrynene.

Prøv at lægge noget varmt på og læg dig ned og slap af.

Hvis det ikke forsvinder, vil jeg råde dig til at kontakte vagtlægen.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej inger.
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 19:33
indtil videre har jeg haft bihulbetændelse 3 gange inden for det sidste år, og frygter også lidt det er det denne gang,jeg har dog ikke haft temperatur svingninger endnu, håber ikke de kommer, orker det næsten ikke.
ikke nok med hovedpinen har jeg også fået et mega bygkorn i det ene øje, som jeg drypper 4 gange om dagen,og kan ikke rigtig se noget ud af, det er bare kedeligt

vil prøve med noget varmt, for dette er uudholdeligt i længden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har det
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 20:43

Jeg har kronisk hovedpine. Har lidt af det i fire - fem år siden jeg brækkede nakken.

Man vænner sig til det.


Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhh nej kazell
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 20:54
det er dog ondt, føler med dig. har dog også selv problemer med nakken efter et trafikuheld (piskesmæld) havde ikke lige kombineret de to ting. håber du har det så godt som man nu kan have det.

har du nogle gode tricks der kan afhjælpe det lidt?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den der
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 21:10

hovedpine... Jeg tror at det er en form for virus der er i gang...


For jeg fik influenza for en 5 uger siden. Da jeg følte mig rask nok gik jeg i skole. Så så vi en film hvor der skete noget ubehageligt, jeg fik det dårligt og besvimede (hvilket jeg aldrig har prøvet før eller siden). En anden jeg kender havde også influenza og hun besvimede også, det var dog hjemme hos hende selv. Hun havde heller aldrig prøvet det før.


En af mine veninder havde hovedpine i 2-3 uger i træk, hvis hun ikke stadig har det.


Men efter jeg selv var blevet syg, har jeg selv haft den samme hovedpine som du beskriver. Jeg mener jeg havde næsten kronisk hovedpine i 1-2 uger. Nu kommer den kun ind i mellem. Min mor har pt også den hovedpine du beskriver, men det er ikke så slemt som jeg havde det.


Nej, jeg synes ikke der har været noget at gøre i mod det. Nogle hovedpinepiller hjalp mig dog lidt.


Men min konklusion er at der er en eller form for virus eller et eller andet der gør det.


En dag havde jeg faktisk så stor hovedpine at jeg red uden hjelm, hvilket jeg gør maks ½ gang om måneden. For så at sige næsten aldrig.


Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej charlotte
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 21:23
jeg håber og beder til at det ikke bliver kronisk de næste par uger, det holder jeg simpelhen ikke ud øv øv øv... men tak for dit svar alligevel
0
0
Svar på denne tråd
 
 spænding...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 21:23

Det kan også sagtens være spændings hovedpine.


Jeg lider slemt af spændingshovedpine, og når jeg får det fra øverst i nakken sætter det sig lige over det ene øje, og det gør hamrende ondt.


Og ja - kronisk hovedpine, det vænner man sig til. Men hold fast hvor er det en lettelse når man så slipper af med den efter en operation


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej rikke
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 21:32
lige nu vil jeg gøre stort set alt for at komme af med den, det taget på èn når det er over flere dage eller uger, hvis det ikke bedre mandag er det en tur til lægen for mit vedkommende, har en mistanke om det kan være den s... bihulbetændelse eller en ordentlig omgang snot der er på vej.

det må være en lykke operation du har fået dig der kan godt forstå du er lettet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 belinda...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 21:41

Uha belinda, det var det også. Det indebar også at jeg kunne tygge rigtigt igen, selv kød der ikke er helt mørt.


Det vender dog stadig tilbage engang imellem, men kun i periode, og det kan somregel masseres væk hvis massøren har tid.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej..
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 22:49
hvis du har kar bad læ dig i blød. ellers gå i bad med varmt vand det hjælper. eller måske ta en sove pille så du kan sove det væk. men synes du skal kontakte din læge for kender en der havde ondt i en uge og hun døede så skynd dig til lægen
0
0
Svar på denne tråd
 
 det lyder lidt...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 22:52

som det min kæreste også lider af. Hvad det så end ER?! Men han har tit den samme følelse over især det ene øje, næsten altid det samme øje, og næsten altid i weekenderne op ad dagen. Det er rimelig ofte, i snit vel 3 ud af 4 weekender, i forskellig grad. Det kan også være i hverdagen, men specielt i weekenden. Det gør ondt og det kan være ret slemt. Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.


Jeg har faktisk også selv haft hovedpine i en uges tid nu, men det er kun mildt og kommer op af dagen samt er der tit når jeg vågner. Det kan en hovedpine pille dog sagtens klare, så det er ikke særlig slemt. Men lidt træls er det da alligevel. Det må være uuholdeligt at have det oftere og meget stærkere, pyh ha.


Efterlyser min DVhoppes føl: 1 pinto, 1 frederiksborger, 1 efter muligvis royal z - de skal have Lando som morfar og "ukendt" mor.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jumping
Forfatter: 
Dato:  28-10-2006 23:03

Jumpinggirl - har i bemærket om det passer med det ca er en gang i måneden han har det, for mænd kan som kvinder have en for for premenstruel, og det ses mest med lettere irritation, hovedpine og træthed.

Bare en tanke..


at det er over øjet kan også sagtens som jeg skriver længere oppe være spændingshovedpine. Sover han meget længe i weekenden? man kan nemt blive stiv i nakken eller rygge naf at sove for længe fordi kroppen egentlig er vågen og derfor ikke slapper af når man ligger og "sover" længe.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovedpine...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2006 10:06

Jeg håber ikke det er noget vedvarende for dig, men synes da at du skal tage ned til lægen, bare for en sikkerheds skyld. Jeg har et pdfdokument med gode råd til hvad man kan gøre ved spændingshovedpine. Det vil jeg godt maile hvis du er interesseret (kan nemlig ikke huske hvor jeg fandt det).


Jeg døjer selv med spændingshovedpine og lige for tiden er det rigtig slemt. Panodiler hjælper ikke ret meget og det er næsten ikke til at holde ud mere. Så jeg regner med at jeg oss skal en tur til lægen i morgen.

Jeg gør det når det er mildt, at jeg inden jeg går i seng tager et par panodiler. Det gør at jeg bedre kan slappe af om natten og derved kan jeg være heldig at det er pist borte når jeg vågner. Men sådan som jeg har det nu er der intet der hjælper

Og jeg ved det er nakkespændinger, da jeg er øm og stiv i nakkemusklerne. Samt at jeg har en træls visdomstand der heller ikke hjælper.


Før kendt som Vibs(Marengo)

Sødt hingsteføl sælges efter fravænning.

Se ham på min præs eller på min hjemmeside.

Sadel sælges: Sadel

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu vil jeg
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 20:52

Jeg ville meget gerne høre om din hovedpine er forsvundet.

det håber jeg da for dig.


Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.

0
0
Svar på denne tråd
 
 awetraen6tbert
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 20:56
... jeg tror også der må være en virus på banen, for jeg har selv hovedpine for 4. dag i træk i dag - og heller ikke her har panodiler eller Iprener hjulpet spor

Jeg håber - for alle os ramte, at det snart er overstået, for det er virkelig dræbende træls!!

Gitte C
www.gila.dk

Gila Horsefair

Flotte pakkekalendere og julekalendere til hestetossede børn!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og du må
Forfatter: 
Dato:  30-10-2006 22:28

endelig sige til (også andre) hvis du er interesseret i det dokument med gode råd mod spændingshovedpine.

Jeg selv var til lægen i dag og han henviste mig til fysioterapeut. Så må vi se om det tager det...


Før kendt som Vibs(Marengo)

Sødt hingsteføl sælges efter fravænning.

Se ham på min præs eller på min hjemmeside.

Sadel sælges: Sadel

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider