Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvornår kommer posten
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 10:27

Eller dvs hvornår kommer pakke posten? For posten har lige været her.


Er det ikke normalt at den alm post har små pakker med?

jeg går og venter på et rat, og i følge pakkenummeret og internettet, så skulle den blive afleveret i dag.


Da jeg hørte posten sprang jeg ud kun iført t-shirt og underbukser (da jeg lige var ved at gøre rent på badeværelset), men hun hoppede op på cyklen lige så snart hun så mig og spænede væk. (måske pga min smart påklædning?)så jeg nåed ealdrig og spørge hende.




Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Billig Bil Sælges www.bilgalleri.dk/html...rID=144467
Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hos os
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 10:29
´kommer pakkerne ikke med det almindelig postbud, men først senere, med etpakke postbud.. Så mon ikke det kommer senere?
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan være der
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 10:30

lægger en seddel i postkassen til dig m du kan hente det


eller os kommer der en m postbil og se aflevere det



er det til bilen du bestilt rat :)





livet er bedst m en pinto hest :)

kazella nyberg


0
0
Svar på denne tråd
 
 posten
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 10:39

der ligger desværre ikke nogen sedel i, så må håbe det kommer med bil senere, selv om jeg godt nok plejer at modtage pakker med alm post.

Ja det er til super bilen jeg har bestil rattet, den skal jo være perfekt ude og indvendig:-)



Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Billig Bil Sælges www.bilgalleri.dk/html...rID=144467
Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd
 
 her på landet
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 10:52
køre posten jo i bil alligevel, så de har også pakker med og hundekiks til hunden

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd
 
 man kan
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 11:56

Man kan også sætte en seddel på postkassen/døren om at pakken gerne må stilles.

Så slipper du for at gå glip af en pakke, hvis du ikke er hjemme/ikke hører posten komme.


Mindre pakker kommer med den almindelige post. Større pakker kommer med pakkeposten/DHL eller andre.


Jeg har prøvet at få post kl. 11 om fredagen. Og kl. 14:30 kom pakkeposten så med en pakke.

Så det kan ske endnu :-)




Men ja, påklædningen - eller mangel på samme - gjorde nok sit til at hun forsvandt med pakke, breve og reklamer i en vis fart ;-D :-P





Farvel min Du Da
Vent på mig ved Regnbuebroen, til vi ses igen
Søger du en frisk Araberdreng at hygge/træne lidt med? Som står ved 8660/8362? Så skynd dig at skrive en privat besked!
0
0
Svar på denne tråd
 
 PAKKKER
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 12:04
Bare rolig, her på Frederiksberg hvor jeg bor, kommer den almindelige post kl. 11. ca. og pakkeposten kommer først mellem kl. 20-22. Så der er stadig noget tid at løbe på!!

Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 SÅ var den her!
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 14:17

Så kom pakke posten, og jeg havde faktisk endnu ikke fået bukser på

Det al den rengøring:-)





Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Billig Bil Sælges www.bilgalleri.dk/html...rID=144467
Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 14:25
Hos os er det to forskellige der kommer med hhv pakker og breve... Tror det har noget med pladsen at gøre ;)

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hos os
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 16:16

Bringer landposten breve og pakker ud i samme runde.


Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis din
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 18:11

post kommer på cykel, tror du så der er sansynligt at der også er plads til pakker ???

Landposten har pakker med ud ja, i sin bil, i byen kommer pakkerne enten når landbudene er færdige og kommer ind med pakker eller om aftene med aftenudbringning, dette kan ske til kl 21..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pakkepost...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 21:15

Jeg troede at pakkerne kom senere fordi, modtageren efterhånden næsten aldrig er hjemme når den almindelig post kommer... ?? Det synes jeg bare at have hørt...


Lene :-)


!!! Nu med hest !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et tillægsspørgsmål...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 21:57

... hvis en pakke blev sendt fra Tyskland i dag - tror i så der er mulighed for at jeg kan have mine bøger i morgen, eller er det først på mandag jeg skal sidde på lur i postkassen?


Det er en lille pakke med 3 bøger - og på landet kører lørdagsposten jo også ud i bil - så mon ikke de har pakker med der??


Er der mon en chance?





0
0
Svar på denne tråd
 
 Pakker og post
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 22:19

Pakker, der er sendt som pakker, kommer med pakkebudet (evt. den kørende landpost, hvis man bor et sted hvor de kører i bil), og pakker der er sendt som post, kommer med postbudet.


Er det "track & trace" nummer på pakken, så kommer den med pakkeposten, ikke det alm. postbud, uanset størrelsen på pakken. (Medmindre man har landpost dér hvor man bor.)


"Pakker" indtil en bestemt størrelse og vægt kan man vælge at sende som brevpost, men så får man hverken "t&t"-nummer eller nogen som helst forsikring på sin "pakke".


Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 pakker
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 22:30

jeghar fler egange modtaget små pakker, sendt som pakker, med det alm cyklene postbud.

Denne gang kom det med pakke posten der kom i bil, måske de syntes ratte var forstor en pakke at have med, jeg har dog mange gang modtaget pakker af samme størelse sammenmed mit alm post.


Lisbeth, så vidt jeghusker bringes der ikke pakker ud om lørdagen, sådan var det hvertfald da jeg for 10 år siden gik på efterskole, men de kan selvfølgelig have lavet det om siden.



Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Billig Bil Sælges www.bilgalleri.dk/html...rID=144467
Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til £isbeth (Baloo)
Forfatter: 
Dato:  06-10-2006 22:42
Når jeg bestiller tøj fra Tyskland, går der altid 3-4 uger før pakken kommer..


Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter


Wee parring set, så er mit Børnefilm kuld snart på vej

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pakker lørdag
Forfatter: 
Dato:  07-10-2006 04:39

Godmorgen


Lisbeth (Baloo)


Der køres ikke med pakker om lørdagen, og tror nu heller ikke du skal forvente pakken kommer allerede til på mandag.


MVH


Gitte (som er på vej på job som post)


Stutteri Eriksen - Avl af fuldblodsarabere - hingsteføl fra i år til salg - tag et kig på www.stutteri-eriksen.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider