Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Jeres klammeste hævn
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:00

Fortæl om jeres klammeste/ondeste hævn!


Min fyr var utro så jeg tissede lige på hans tandbørste

Hihi og han brugte den


Jaa det er klamt men jeg var så gal!


Hilsen Frederikke


Chanel, Zulu & Soffy!


Hvorfor nøjes?


0
0
Svar på denne tråd
 
 LOOOL...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:06

Jeg kan ikke komme i tanker om nogen... Jeg er ikke så hævngærrig...


Jeg har det meget bedre med at bære nag...


Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 min hævn...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:06

Min kæreste var mig utro, jeg overvejde rigtig mange forskellige måder at hævne mig på, men det skulle ikke være alt for slemt, man behøver jo ikke at være ondskabsfuld.


Jeg hev sofaen ud fra sofaen, skrev med en stor fed rød sprit-tus "Marianne elskede Jesper" og så datoen. Vi fandt sammen igen, men først to år efter(da han begyndte at snakke om at vi skulle møblere om) røbede jeg min hævn for ham. Jeg tror han synes det var lidt sødt.


Hilsen Marianne




Har du fået dine vinger

sidder de godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

"Danser med Drenge" -oppe i himlen



*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:09

Jeg synes da heller ikke jeg var ondskabsfuld

Men jeg fik det meeeget bedre af det! Og den 'stakkels' mand tog jo ikke skade!


Hilsen Frederikke


Chanel, Zulu & Soffy!


Hvorfor nøjes?


0
0
Svar på denne tråd
 
 hævntogt
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:14

Kan ikke huske jeg har gjort noget i den retning, jeg kan ikke rigtig forestille mig at jeg ville have det bedre af den grund.


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 Engang for 100 år siden ...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:15

... da jeg gik på kostskole, havde jeg en kæreste som slog op med mig en fredag, inden han tog hjem på week-end


Dengang røg de seje fyre pibe og det gjorde han også.

Hans værelseskammerat var vældig hjælpsom og forslog at vi sprøjtede det meste af en Irish Spring deodorant ned i en pibe.


Man skal have en vis alder, for at kende Irish Spring deodoranter, men de var fæle

Jeg fandt desværre aldrig ud af, om piben var ødelagt for evigt

Men ham den "hjælpsomme" værelseskammerat havde jo en bagtanke, han var også meget sød, men han kyssede altså helt vildt dårligt ... ellers havde det vel været hævn nummer 2.

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Huhada
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:17

Hævn er grimt og bittert... men alligevel den der ler sidst - ler bedst:

Jeg har engang taget den brune sovsekulør, den der flaske ting, åbnet klædeskabet og smurt brunt bagpå hans bukser. Så når de blev hevet ud af skabet og på med dem om morgenen, ja så, så det ud som om han havde skidt i bukserne. Selvfølgelig kun på de 2 lyseste par bukser. Jeg ved ikke om det gik af i vask, ikke mit problem, bukserne var også købt for "mine" penge.

Idag 12 år efter gider jeg sgi ikke hævn, men for pokker da jeg bærer nag, meget endda. Det er ikke godt og jeg ved det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke hævn
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:18
men lige som Zamangah kan jeg godt bære nag - jeg kan bare ikke lide at indrømme det...

"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*



Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd
 
 hævn...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:18

Jeg havde en veninde, der ønskede at tage hævn over en kæreste. Så en dag han ikke var hjemme var vi ovre ved ham og så at hans træsko stod lige uden for døren - lige til at stikke i.


Min veninde var dog tissetrængende så gæt selv, hvor hun klarede det.


Ville godt have set hans ansigt, når han stak fødderne ned i de træsko



Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet


:-) If you see someone without a smile, give them yours (-:

0
0
Svar på denne tråd
 
 tror ikke
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:20

tror aldrig jeg har lavet en hævn aktion overfor nogen...




M.V.H
Tine
**Vær dit eget ikon**

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd
 
 hævn har jeg vist ikke
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 22:23

men jeg kan snildt hoppe med på vognen om at bære nag,det kan jeg gøre i lang lang lang tid...



Jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 14:27

Det der med at tage hævn er altså heller ikke liiige mig... (N)


Men bære nag, det er jeg vidst desværre lidt for god til at gøre engang imellem :-(




Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved i hvad piger/kvinder/madammer ...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 14:32

... sådan en god gang hævn er altså lidt sjovere end at bære nag

Nag får man kun selv ondt i maven af

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 15:18

Bære nag er jeg nok verdens mester i, men jeg kan skam af og til også godt finde på en lille hævn... Helt tilbage som lille pige kan jeg huske at min søster havde været led ved mig, derefter gik jeg ud og skrev, pænt stort på mine forældres husvæg: Mie (mie=mig) er dum (jeg havde godtnok stavet dum som DOM men det opdagede forældrene heldigvis ikke, for så havde de nok kunnet regne den ud)! Min søster fik selvfølgelig skylden og blev sat til at vaske væggen ren udenfor... Det tog hende en halv dag og der var pisse koldt!!! hehe hvor nød jeg at se hende skure på væggen!!! Så jeg har helt fra jeg var ganske lille kunnet finde på at hævne mig!


Den med at pisse på tandbørsten var ellers god, men du havde forhåbentlig ikke mere med ham at gøre derefter...? For tænk på at kysse en man ved der har haft ens eget tis i munden... bvadr!




Stald Brattensborg

8300 Odder

Tilbyder opstaldning i bokse og løsdrift

0
0
Svar på denne tråd
 
 sendte en masse
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 15:23

Kvinden der løb med min mand, da jeg var højgravid, fik en masse post .

Jeg fik et kuponhæfte og udfyldte alt der kunne sendes i hendes navn og hun blev skrup hys. hun vidste jo ligesom godt hvem der kunne hade hende.

HE HE


Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hævntørst
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 15:39

Jeg har også tisset på min x´s tandbørste en gang jeg var stik tosset.



Jeg har en veninde der havde kommet afføringsmiddel i hendes kæreste mælk. Hun sov på sofaen om natten og frydede sig hver gang hun kunne høre han rende... Den dag i dag tror han det skyldes nogle franske vafler han havde spist, så dem spiser han aldrig mere. Han skulle bare vide...



0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahaha
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 15:46

holda fast i er gode. Jeg har engang taget en spraymaling og skrevet: ER DET IKKE FLOT!!!

På væggen inde i min kærstes værksted da han ville være sød at male fart striber på min gamle bil, jeg blev stik tosset. Han troede virkelig at jeg ville syntes det var flot. Det står også stadig på væggen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 faktisk ville jeg
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 15:47

Faktisk ville jeg godt have en god ide til en hævn, for jeg kan ikke tilgive at den mand endnu engang har taget bagen på mig. min stakkels datter kan ikke forstå jeg er så bitter på hendes far, jeg håber han rådner op i helvede, for han er skyld i at vi har været hjemløse i over et år, for nogle år siden, det var hårdt med to børn.

Han selv og hans kone købte sig noget på vores bekostning.


Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha det lyder som ...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 15:53

... mere bitterhed end en tissetår i en træsko kan gør op med

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 uuuha!
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 17:43

Jeg skriver lige jeres navne ned på en liste, så jeg husker ikke at komme til at træde jer over tæerne. Der er da ikke nogen af jer, jeg skulle være kommet til at træde over tæerne, vel? VEL?


Ellers vil jeg gerne hermed komme med en stooor undskyldning


Jeg er imponeret over jeres opfindsomhed - jeg har aldrig kunnet finde på at hævne mig. Den ene gang, jeg forsøgte mig, var imod min x. Han havde truet med selvmord, da jeg gik fra ham og var meget opsat på, at jeg skulle have det rigtig dårligt med det, imens han i virkeligheden lå og duskede en eller anden præstedatter.


Da jeg fandt ud af det, hoppede jeg selv på den kammi, som han var flyttet ind hos - men fandt først bagefter ud af, at x'en var flyttet igen, og at de ikke snakkede sammen mere - hvor kikset

Nå, men 6'en fejlede i det mindste ikke noget...


mvh. tina


Medlem af den sønderjyske afdeling af DÅHM
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 17:53

aldrig haft brug for at tage hævn... da folk frygter mig og derfor ikke gør mig noget


Nej pjat... men har aldrig haft brug for det... ikke direkte hævn... men bliver jeg sur... rigtig sur og folk træder længe nok på mig.. så bliver jeg ond... en rigtig dum kælling..


Så derfor er folk flinke over for mig


Tina


Med ny dressurstjerne - Attlantiz Firfod


0
0
Svar på denne tråd
 
 hævn...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 17:56
jeg er så en af dem der bare skal ha hævn...

jeg havde en twist med en kvinde i familien engang...jeg startede så med at udgive mig for at være hende da jeg ringede til hendes tlf selskab og fik lukket hendes telefon...hehe...hun blev vist noget muggen,men hun snakkede sig fra at skulle betale for at få den åbnet igen..

så bestilte jeg nogle af de der godik toiletter til hende...det ville ha været en dyr fornøjelse,hvis ikke manden havde ringet til hende for at bekræfte aftalen...han ringede til den adresse jeg havde oplyst de skulle leveres på...så det fik hun stoppet...men jeg tror da hun blev forskrækket...

og så har jeg bestilt alt det skræmmel jeg har kunnet komme til,fra kupon hæfterne til hende...

og så har jeg lavet så mange andre ting...hævn hjælper altid...





Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den bedste hævn...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 18:01

... er at man ikke lader sig ødelægge og nedværdige til hævn af andres dårlige opførsel.


Hovedet i sky og kom videre - og lad dem der har skadet en sejle deres egen sø.


Den eneste person jeg nogensinde har hadet nok til at ønske hævn - ja, der er "hævnen" at vide at HAN liger på kirkegården, mens JEG har et godt liv!


Men generelt gider jeg ikke bære nag eller spilde min energi på at hævne. Det man gør mod andre kommer tilbage og skader en selv. Så hvorfor gøre noget MOD andre når man i stedet kan gøre noget FOR sig selv.


£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 19:09

Jer der har noget imod hævn skulle vist bare prøve det!

Man får det så godt af det og noget at grine af ved den person i stedet for noget at græde over! Ja jeg elsker det


Hvis jeg bare skulle lade ting gå ubemærket hen så ville mit liv simpelthen bare blive for kedeligt!


Hilsen Frederikke


Chanel, Zulu & Soffy!


Hvorfor nøjes?


0
0
Svar på denne tråd
 
 At tisse på en andens
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 20:02
tandbørste - DET synes jeg godt nok er langt ude


Christel
(Selvtillid er bare "topdollar" - meeeen, selvkritik er altså mindst ligeså fedt!)

Smed til beskæring af to mini shettere søges ASAP! I Holmegaard/Næstved området.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 20:05
Christel: det synes du bare! Jeg synes det er længere ude at 'komme til' at være utro! Og så ku jeg fryde mig over det så var der i det mindste lidt lys i mørket

Hilsen Frederikke


Chanel, Zulu & Soffy!


Hvorfor nøjes?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Klamydiatest AV
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 21:38

tja, jeg havde engang en kæreste der var mig utro...


min hævn var at jeg en uge efter ringede til ham og sagde at han skulle gå til lægen og tjekke om han havde en sexsygdom... nævnte bl.a. klamydia... han lød lidt panisk og spurgte hvorfor, og jeg sagde så at jeg havde fået nogle symptomer, men ikke selv turde gå til lægen, og jeg kom med en lang smøre, om at nu var det jo ham der havde dummet sig, og også ham der burde til lægen.. he he.. pointen var at jeg fik ham afsted, og han havde så et behageligt møde med hr. doktor mand og hr. kæmpe vatpind... av av..


han ringede så til mig ugen efter, og hoverede om at han altså ikke fejlede en dyt, og der fortalte jeg ham så pænt, at det gjorde jeg heller ikke, og havde heller aldrig gjort eller haft symptomer eller lign. og så spurgte jeg ham ellers om han havde nydt lægebesøget..


behøver jeg nævne at han blev stiktosset...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej altså den med klamydiatesten ...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 21:41

... den var grov ... men sjov

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Man kan vel bare drille lidt...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 21:44

Hævn er sådan er hårdt ord. Men jeg går helt klart ind for at drille lidt.


For en del år siden forlod min ex mig til fordel for en anden kvinde. Vi arbejdede alle samme sted, så det var slet ikke sjovt.

Efter nogle måneder stoppede jeg, hvilket jeg var ret lettet over. Men det blev ikke værre eller bedre end, at jeg efter blot et par måneder fik et nyt vikariat i virksomheden. Jeg havde hørt, at grønsagen (hun var vegetar...Nogle gange kan jeg bare ikke huske, hvad hun rigtigt hed...) skulle stoppe.


Den dag hun holdte op, sørgede jeg for, at hun af omveje fik at vide, at jeg var på vej tilbage...Da jeg godt en måned efter begyndte, havde min ex også fundet nyt arbejde andet steds ;-)


Personligt kan jeg godt lide tanten i filmen "Something to talk about" med Julia Roberts. Hun giver hovedpersonen en opskrift, hvor der er lidt "gift" i, så den utro mand bliver syg og får en lærestreg.


Citat: Jeg sagde altid til Louis, at urene slag ville blive gengældt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aaaad at tisse
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 21:52

på en tandbørste, det er godt nok et nummer for ulækkert. For en del år siden var jeg så uheldig at være kæreste med en psykopat (ja, nu ved I det !). Selvfølgelig flyttede jeg fluks fra ham da han viste sig fra sin "gode" side. Aftenen inden jeg rejste hældte jeg al hans vodka ud (han var alkoholiker, på den pæne måde *LOL* og kørte tit til Tyskland for at købe billig vodka).


Ud røg de 30 liter vodka, fylde op med vand (lod en lille smule vodka være så det stadigvæk lugtede lidt sprittet). Puha det stank ! helt vildt dett vodka jeg hældte ud !


Hævnede mig også på svinet fordi han havde bil, kørte rundt i den selvom han var kanonfuld og var blevet fradømt kørekortet i 5 år pga spirituskørsel.



Beagle, som vist afslørede lidt af hendes skumle fortid ;-D





Rideudstyr tilsalg,

som Pikeur Fleecebluser,

Pikeurridebukser str. 92,

lækre schabrack-underlag,

CATAGO vinterridejakke.

Alt billigt tilsalg.

Tjek min præsentation

eller

skriv for billeder !





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg indrømmer gerne
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 22:11

At jeg har lavet onde ting, som hævn, dog ligger det år tilbage, men hævn er vel hævn...



En utrokæreste jeg havde, og han havde en idé,om at han ikke behøvede bruge wc-børsten efter han havde lavet stort - så brugte hans tandbørste til at rense lokummet efter ham, og pakkede derefter hans ting - Farvel og smut!









Søger hest at nusse om og ride i weekenderne tæt på Valby
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tis Tis og atter tis!!!
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 22:23

Min eks kæreste, ville holde pause, fordi jeg skulle på efterskole, og han ikke mente det ville gå mellem os.. Det viste sig dog, at han bare var begyndt at være sammen med en anden pige...



MEN, selvfølgelig var jeg the one ( baahhh), så efter 14 dage var han tilbage hos mig igen...


Hende trunten, skulle jo så være led, så en aften i noget ungdomsklub værk, fik hun "lokket" mig derop, hvor hun så "kom til" at spilde et glas cola ud over mig...


Og jeg har et KÆMPE temrament, men holdt dog igen og tog hjem, foordi alle regnede med en ordenlig omgang chick fight!!

(Og der er jo ingen der skal få hvad de ønsker fra mig )



Nå, men efter noget tid, var vi til fest, hvor hende trunten så var... Mig og en veninde overvejde at være lige så feje som hende, med cola, en drink eller ligende... meeenn, bare for ikk at bruge PENGE på det, genbrugte vi...


Vi fandt et KÆMPE STORT ølglad, og tissede begge i dét... Gær hvor dét endte henne


- så mp hun jo bare lære det


0
0
Svar på denne tråd
 
 smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 23:39

Hun må godt nok have såret dig hårdt, den kvinde du omtaler, for du har da været ude i regulær chikane af den kvinde.


Hævn, i den mindre scala, er en ting, men at gøre sig selv kriminel pga. et andet menneskes fejltrin, det er altså en smule sygeligt i mit univers.


Gad vide hvor mange gange man har brugt en tisforurenet tandbørste efter et brud med en kæreste? Godt at tis, trods alt, er rimeligt harmløst.







...A freudian slip is when you say one thing and mean a mother...


Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges
www.strigler.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 har engang
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 23:55

lavet et ordentligt snotklat i en portion mad (i sovsen og så rørte jeg rundt så det ikke kunne ses ), og serveret det for en tøs jeg bestemt ikke kunne lide. og hun åd det.


det bedste var dog at fortælle det til alle bagefter :-) :-)


angående tandbørster, jeg har engang kørt min storebros tandbørste rundt i toilettet, og fortalte ham det da han havde børste tænder (nøj hvor fik jeg høvl ) siden den dag havde vi altid vores tandbørster på vores værelser


hilsen sjanna






0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt ulækre
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 23:56

Nogle af jeres hævn'er er sgu lidt ulækre. Men alligevel morer de mig.

Selv er jeg en led kælling, hvis jeg bliver trådt på. Hvilket viser sig påmange måder, som jeg ikke lige vil afsløre.

Men engang for mange år siden blev jeg rigtig sur på en bank.(Husker ikke hvorfor) Jeg bestemte mig for at finde på en måde at leje en box, uden at de kunne vide hvem jeg var og så bare efterlade en død fisk i boksen. Forestil jer en stank...!!! Dog ført jeg aldrig den ud i livet af fare for at blive opdaget.

Maria


Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hævnen er sød
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 00:26

Jeg har det lidt lige som Lisbeth: Den bedste hævn er at man ikke lader sig ødelægge og nedværdige til hævn af andres dårlige opførsel. Hovedet i sky og kom videre - og lad dem der har skadet en sejle deres egen sø.

Hvorfor bruge tid på at hævne sig?!?! Man får alligevel ikke noget ud af det - eller det gør man måske?? Oplys mig *S*


Til gengæld er jeg så en af dem der ind imellem bærer nag, og er man først blevet uvenner med mig, så skal der meget til, førend jeg bliver god igen.


Linda.



Mor til Freja - født 20/4-06.
***
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
***
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hævn...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 01:00

Jeg er også en af dem, der synes der er mere klasse over ikke at tage hævn, men istedet stikke næsen i sky og vise hvor fantastisk jeg er, og hvor meget jeg er kommet videre! Synes generelt hævn siger mere om den der hævner sig, end den der bliver udsat for hævnen...

Jeg læste dog om en hævn for et par år siden i et blad. En gut havde været på festival, og da han kom hjem og fremkalder billeder, opdager han et billede af en r*v med hans tandbørste indeni! Det må have været en rimelig ækel fornemmelse!

Selvom jeg generelt ikke er til hævn, må jeg indrømme, at jeg synes den med klamydiatesten fik mig til at trække på smilebåndet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad nu være ...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 01:21

... med at give mig dårlig samvittighed

Den lille hævn jeg fortalte om, ligger 30 år tilbage ... og jeg er blevet knap så hævntørstig med alderen

Mvh. Lisbeth




Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 He he he
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 08:31

Alle dem i "løsere" forhold bør læse denne tråd, så de i forvejen er klar over, at de skal købe en ny tandbørste, hvis de skulle være så uheldige, at det viser sig ikke at gå mellem dem og deres partner...LOOOL


For de tandbørster er da vist yndede hævn-redskaber... Så bare for en sikkerheds skyld... Hvis nu man har lavet noget l#rt...




Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom faktisk
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 08:41

i tanker om en hævn jeg har LÆST om... (når nu jeg i stedet bærer nag, kan jeg vel låne den... GG)


Om en kvinder, hvis kæreste havde slået op... Det var hun ikke tilfreds med (Er man nogen sinde det?), men de boede åbentbart stadig sammen...


Hun gjorde så det, at når hun havde vasket hans tøj (som altid), så lod hun det blive knap tørt, og lagde det så i skabet... Når han så kom og tog det på, så var det jo blevet tørt, men det lugtede ganske fælt...


Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 09:16

Hvor er der mange gode historier, men det bedste er nu alligevel når hævnen kommer helt af sig selv... Så kan man rigtig nyde det og tænke at personen får som fortjent! Kald mig bare ond, men der er altså en del af mig, der godt kan nyde at folk får som fortjent!

Jeg har kun en gang i mit liv hadet en person, men tilgengæld må jeg så sige at jeg virkelig også hadede hende og så jeg hende i dag, ville hadet sikkert komme frem igen! Det er den eneste person som jeg virkelig kunne ønske en rigtig grov hævn over for.

Denne tøs har gjort så mange onde ting, at det drømmer man slet ikke om, hun har chikaneret både mig selv og en af mine rigtig gode veninder og efter hun oven i købet fik 3 andre til at holde min veninde og tæskede hende endte det med at politiet blev indblandet... Hvorfor hun så sig sur på min veninde og mig er mig stadig en gåde, som jeg nok aldrig får svar på! Men for 1 års tid siden fik jeg så at vide at det hele var ramlet sammen for hende... Hun var ved et uheld blevet gravid, men valgte at få barnet, da faderen til barnet lovede hende guld og grønne skove... Faderen var tyrker og han havde ikke helt rent mel i posen, kort tid efter barnet var født, blev faderen smidt i fængsel og tøsen var tvunget til at flytte hjem til mor med sit barn, da hun slet ikke selv kunne overkomme at passe et barn! Jeg har desværre ikke hørt mere siden det, men må indrømme at jeg faktisk frydede mig rigtig meget over at det var gået hende sådan!! Min første tanke var blot: Man får vel som man fortjener...! -min hævnlyst over for hende er efterhånden forsvundet helt, for livet har åbenbart selv givet hende en hævn! Jeg har dog lidt ondt af et uskyldigt barn som er endt i hendes hænder...!



Stald Brattensborg

8300 Odder

Tilbyder opstaldning i bokse og løsdrift

0
0
Svar på denne tråd
 
 En lille historie om hævn
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 09:23

A married couple is driving along a highway doing a steady 40 miles per hour. The wife is behind the wheel. Her husband suddenly looks across at her and speaks in a clear voice.


"I know we've been married for twenty years, but I want a divorce."


The wife says nothing, Keeps looking at the road ahead but slowly increases her speed to 45 mph.


The husband speaks again. "I don't want you to try and talk me out of it," He says, "because I've been having an affair with your best friend, And she's a far better lover than you are."


Again the wife stays quiet, But grips the steering wheel more tightly and slowly increases the speed to 55. He pushes his luck.


"I want the house," he says insistently. Up to 60.


"I want the car, too," he continues. 65 mph.


"And," he says, "I'll have the bank accounts, all the credit cards and the boat!"


The car slowly starts veering towards a massive concrete bridge. This makes him nervous, so he asks her, "Isn't there anything you want?"


The wife at last replies in a quiet and controlled voice. "No, I've got everything I need," she says.


"Oh, really," he inquires, "so what have you got?"


Just before they slam into the wall at 65 mph, The wife turns to him and smiles. "The airbag."



Jeg er ikke så meget til at hævne - er måske mere typen, som andre kunne finde på at hævne sig på...




Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hævn...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 10:31

Læste engang om en pige hvis kæreste havde været hende utro. Da han var rejst på ferie, og hun stadig havde nøglen, tog hun hjem i hans lejlighed bevæbnet med karsefrø.


Ud over hans store langhårede rya-tæppe havde hun sirligt drysset karsefrøene, gnubbet dem godt ned i pelsen, så de dannede ordet DIT SVIN! Herefter vandede hun tæppet et par gange, og da han kom hem stod der altså DIT SVIN! i karse.

DEN var sej synes jeg *G*



Lise


ROHDEN & RIGOLA :)
Jeg er på udkig efter en springhest jeg må ride undervisning og stævner på - kig her:
www.heste-nettet.dk/ma...ileid=9134

0
0
Svar på denne tråd
 
 hævn...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:07

arose...nej men hende og hendes mand gik mig frygteligt på nerverne...det var næsten ikke til at holde ud..


derfor skulle jeg drive lidt gæk med hende...


chikane,ja det er helt rigtigt,det der med urin og afføring er ikke lige mig...og efter som hun er familie,ville jeg ikke ud i af starte grimme rygter...


så lidt gæk og så var den sag ude af verden..






Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er også den klassiske ...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:15

...som vist lyder lidt som en vandrehistorie


Manden vil hævne sig på eks-konen og hendes nye kæreste. Så da han en dag kører forbi og ser hans åbne sportsvogn holde parkeret, ringer han fluks til et cementfirma, som han får til at tømme et læs cement ned i bilen.

Mvh. Lisbeth




Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt gæk??
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:23

Hvordan kan det være "lidt gæk" at bestille alt muligt til den stakkels kone fordi hendes mand går dig på nerverne?


Det er da godt nok primitivt at det både skal ramme hende OG de mange firmaer der har udgifter og besvær med et sende varer der måske er tabt/skal betales returfragt for. Det koster en FORMUE når folk morer sig med den slags PJAT! (en formue som andre der køber varerne kommer til at betale)



Jeg synes godt nok folk er underlige!

Men den opførsel siger jo mere om dem der hævner sig - eller "driver gæk" - end om dem det går ud over!


£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 driver gæk..
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:32

lisbeth & baloo...det mener du måske,men du kender ikke den absurde historie der går forud for min chikane...en historie der har været årsag til at flere i vores familie ikke har kontakt til hinanden i dag...


og hvis du læser hvad jeg skriver er det ikke kun hendes mand,men også hende selv...


men jeg havde det skide sjovt da jeg gjorde det...gør det mig til en led satan,så er det vel det jeg er..








Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:42
må indrømme jeg synes den er god


Hilsen Sas.

.............................

Hundeskolen Potedask

- hundetræning for familiehunde.

(Nyborg/ Brenderup og Odense)


0
0
Svar på denne tråd
 
 HEEH...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 13:51

En gang var der nogen ude at kigge på en pony jeg havde til salg , og de var så snobbede (hader snobber) , damen sagde så meget @!#$ om min ridning .

Så det endte med jeg hoppede af hesten og lod dem selv prøve ham . Da jeg var gået, kom der en hen og spurgte om jeg ville have et styk kage , og da kom kællingen op i mig , ja tak ,

Jeg fik så det stykke kage , lavede en snotter i den . gik ind til damen og tilbød hende det . godt for hende og desværre for mig, takkede hun nej . skal lige siges jeg var 13-14 år og var ret slem den gang .


Men som man siger , brokker man sig for meget , spiser man meget snot .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beklager
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:05

men jeg synes godtnok at nogen af jer er for klamme!!


Sorry, men snot og tis osv. er da noget forbandet svineri at begynde på, men ok hvis man er totalt umoden og latterlig er det måske det bedste man kan finde på





0
0
Svar på denne tråd
 
 Lise Rohden
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:10
Haha det var fandme en fed opfindsom hævn

Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juli...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:15

... man kan jo kun håbe at dem der forfalder til den slags primitive ting, måske har en omgangskreds der gør det samme, så de kan få igen med samme mønt.


Og jeg kan jo så konstatere at det ikke er uden grund at jeg vælger min omgangskreds med omhu - der ER altså mennesker der ikke er værd at beskæftige sig med

(det gør mig nok til en "snob", men så må jeg holde en god sikkerhedsafstand til snothoveder og lignende)


£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der nogle af jer ...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:17

... der kan huske filmen War of the Roses?? Den er også "sød"

Mennesket er en primitiv skabning

Jeg burde vist i følge MajaEJ have spist meget snot i mit liv, men det man ikke ved, har man jo ikke ondt af

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:26
husker godt den film...

Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 £isbeth,
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 14:26

Helt enig!


Er faktisk helt chokeret over at "normale" mennesker kan være så hævnlystne at man ligefrem går til sådanne extremer, totalt klamt!!


Må da bare håbe at de er MEGET MEGET unge endnu, for hvis voksne opfører sig sådan ser det da skidt ud.


Jeg er måske også en "snob" så, men hellere en snob end en snotter


Nu tør jeg ihvertfald ALDRIG brokke mig på en restaurant eller hos tandlægen!!! Der kan det da gå helt galt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er af
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 15:50

den type der bære nag - RIGTIG meget !


Dog har jeg set en fjernsynsudsendese hvor en kone havde en mand som havde været hende rigtig meget utro, brugt alle hendes penge og sådan.

Hun inviterede manden på middag til pasta og kødsovs, dog var det ikke så meget kødsovs han fik, nej, hun havde nemlig puttet hundelort i sovsen, (man så hun samlede hundelorte op og puttede dem i gryden) og serverede der så for ham . Han spiste det med velbehag, bad faktisk om mere .

Efter han havde spist , fortalte hun ham det og troede dog ikke på det . Hun sagde så at det var blevet optaget og han så så videoen . :)


Der står jeg af - det er noget af det mest ulækreste man kan finde på .. Føj!


Michelle




At huske en man aldrig har kendt er det samme som at glemme en man har elsket! <3

Pixie - jeg vil altid huske dig!


Casiopaya - min nye stjerne !



0
0
Svar på denne tråd
 
 Boede i mine
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 15:58

Boede i mine yngre dage sammen med en fyr i hans lejlighed, så en weekend sagde han at han skulle ind til sin mor, ad omveje finder jeg så ud af at han er på besøg hos en anden pige og ikke sin mor


Så mig og en veninde inviterede alle vi kendte og stilte os ud på en større vej og inviterede dem der kom forbi på cykel og så holdte vi ellers fest for fuld skrue, så da han kom hjem om søndagen havde jeg hentet mine ting og så stod han med hele oprydningen efter vores fest


Med venlig hilsen

Karina


Nu uden hest :(




0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 17:05

Hmm, hævn eller bære nag... Begge dele er for mig dybt platte og meget barnlige.. Det er sådan noget der senest går over efter 7. klasse.. (Det bør det ihvertfald ifølge min opfattelse)...


Hævn, hvor man bare er et decideret barnligt rø*** er én ting, som man tit kan hoppe op og falde ned på, men at man gider gå og være sur på en eller flere personer i laaang tid, hvor det egentlig kun kan genere én selv er mig uforståeligt.

I den sidste ende er det nok en selv det går mest udover alligevel. ;) Den man er sur på vælger jo nok bare at undgå én, sålænge man er et surt løg..


Men sådan er vi jo så forskellige... :)


Mvh. Michael

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 17:20
Juli: ja mennesket er en ynkelig skabning! Men jeg synes det er mere ynkeligt at bære nag! Det ødelægger man da kun sig selv ved og hvorfor det når man i stedet kan ødelægge noget for den person der har ødelagt noget for en selv?

Hilsen Frederikke


Chanel, Zulu & Soffy!


Hvorfor nøjes?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Haa...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 17:35

Jeg har engang, pga. min veninde stjal min kæreste, hældt @!#$ i hendes mælk.

Hun bor her på mit opholdssted.

Ondt og klamt, men du spurgte.. *GG*


Spring hest købes, skal stå på sjælland, og minimum være 155 cm.

I rather be hated for being me than be loved for somethin im not!

Masser af ting sælges, kig under præs.!


FCK

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min bedste...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 17:37

...hævn var, da min eks-kæreste og jeg gik fra hinanden efter at han flere gange havde været mig utro og endelig slog op. Han øsede ud af alt det dér "jeg er sq ked af det" og " det fungerer bare ikke" og "Vi kan stadig være venner" og "jeg håber ikke du tager det alt for tungt"-@!#$ af. Min kommentar var "nej, nej, det skal du ikke tænke på. Jeg var alligevel ved at være træt af at simulere!" hvorpå jeg gik! Han har efterfølgende stillet adskillige forespørgsler om jeg mente det. Og det har jeg selvfølgelig hodt fast ved. ;-D


Camilla




Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Heller ikke mig...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 17:56

Hævn er heller ikke min stil.. Synes som nogle af jer andre, at hvis man tager hævn er man ikke bedre end den man tager hævn over...

Bæger dog heller ikke nag, jeg vil helst have tingene ud af verden med en lang snak og så glemme det..

Forgive and forget, det er mere min stil...

Alle laver fejl, og jeg ville da blive ekstrem ked af det hvis jeg lavede en bommert og en person så ikke kunne tilgive mig, men tog hævn i stedet..



Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth Sejberg
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 18:07

Haha nej det har jeg set Dr. phil .


Altså at dem der brokker sig meget , spiser meget snot . mums !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Os der beskriver vores hævnagter ...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 18:14

... har da aldrig påstået, at det har gjort os til bedre mennesker, end dem vi har taget hævn over ... vi har bare haft et øjebliks vanvittig morskab ... inden vi(måske) satte os hen i et hjørne og græd

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg hviler
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 18:14

vist for meget i mig selv, til at bære nag og tage hævn.

Den slags har jeg ALDRIG gjort.

Derimod har jeg selv været offer for en lav person, som mente, hun havde ret til at hævne sig på mig.

Ja, jeg syntes, (og synes stadig) hun var totalt uintelligent og helt ude i hampen, hvilket jeg anser som værende lavere end lav - og det plan gider jeg slet ikke at synke ned på. Har heldigvis aldrig været dér.

Kvindemennesket havde en affære med en gift mand - manden havde jeg mødt til en fest, hvor han var sammen med en helt 3. kvinde. Dette fortalte jeg til kvinden, som jeg anså som værende min veninde. Men hun flippede helt ud og beskyldte mig for at være misundelig osv (ja, jeg HAVDE mand dengang, så hvad jeg var misundelig på, er mig stadig en gåde, men kan da idag sagtens forstå, hun blev ked af det).

Kvindemennesket bestilte ihvertfald 1000 liter olie til mig -til et hus jeg var ved at fraflytte. Hvis ikke det er komisk, så ved jeg ikke hvad der er komisk. (Vennerne underholder ofte med denne historie - og vi morer os kosteligt over det).

Jamen jeg ringede jo bare til olieselskabet og sagde, jeg ikke havde bestilt olie, så de kom og sugede det op igen. Ingen omkostninger til mig, men besværligt for olieselskabet.

Derudover bestilte hun diverse ting via kuponhæfter - men samme fremgangsmåde stort set - modtagelse nægtet - ingen omkostninger til mig.

Flere i min omgangskreds mente, jeg skulle ringe til mandens kone og fortælle om hans affære med min "veninde", men det ville jeg altså ikke. Den stakkels kone skulle da ikke lide, fordi min "veninde" var hævngerrig på mig.


Så nej, den slags lave adfærd, kan jeg sige mig helt fri for at besidde.

Men morsomt er det at læse, hvor opfindsomme i forskellige er, når i ønsker hævn. Men husk i kan risikerer at fremstå, som totalt patetiske i omverdenes øjne bagefter.


Niecer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Niecer...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 19:38

...jeg vil nu påstå, at den eneste, der fremastod som patetisk i min "hævnakt" - det var den stortudende eks! Han kunne da sådan set bare have holdt fingrene fra alle mine kvindelige bekendte! Men det kunne han så ikke og derfor synes jeg, at en kommentar var på sin plads da han fiskede efter forståelse. :-)

Heldigvis bliver man jo ældre og idag gider jeg ikke beskæftige mig med hævn. Men hvis folk jokker mig op og ned ad nakken, så siger jeg godt nok fra! Så gammel er jeg nemlig også blevet, at jeg ikke finder mig i det. ;-)


Jeg synes jo også, at en god "hævn" er ikke at lade sig kue. "Ingen skal min nakke bøje - ingen skal mig til jorden føje" som en god kammerat af mig engang sagde. Det er ikke sikkert, at jeg tilgiver, men jeg bærer heller ikke nag. Jeg kommer bare videre. :-)


Camilla




Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den med karsen..
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 19:57

er genial, den må jeg huske hvis jeg nogensinde kommer udfor en nar af en kæreste, hehe..


Jeg er ikke så hævngærig, den med at pisse på en tanbørste eller bruge den som toiletbørste, kunne jeg godt nok aldrig få mig selv til





Krone og bølge - En selvfølge

De Sorte perler kan næste gang ses

på Vilhemsborg den 3. sep



0
0
Svar på denne tråd
 
 Himmelfjer
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 21:01

jeg giver dig helt ret.


Det var simpelthen den rette bemærkning på det rette sted


Nemlig - man skal ikke lade sig kue!!


Men man viser jo netop, man har følt sig kuet ved at finde på og udføre alle mulige hævnaktioner for at ramme folk, som har ramt en selv. Det er dét jeg mener, derved kommer "hævneren" ret hurtigt til selv at fremstå som patetisk.

Jeg tænker, det må være lidt som at pisse i bukserne i frostvejr - det giver kun et øjebliks nydelse - hvad så bagefter?


Niecer


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan jeg
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 21:46

faktisk aldrig mindes jeg har gjort?


Men der var på et tidspunkt en fyr, som jeg var så forelsket i. Han var en rigtig @!#$ overfor mig. Vi var sammen i en måned, og så slog han op.. Og jeg var så knust. Men han kunne dog ikke rigtig holde sig fra mig når vi var i byen, og dum som jeg var, troede jeg hver gang at jeg måske kunne få ham tilbage (jeg var 'kun' de der 17-18 år). Men ikke nok med det, så kunne han finde på at være sammen med en før han var sammen med mig. Selvfølgelig uden jeg vidste det..


Jeg kom videre, indså han var et fjols som ikke var værd at spilde tid på. Men (ja, det er der jo altid) så fandt han jo ud af, at han havde smidt guld på gaden (mig :-P), og ville have mig tilbage osv. Så hvad gjorde jeg? Jamen jeg kom da til at kysse (lidt ) med en lækker fyr, samme sted som han var. Han blev så sur/ked af det, så han skred..


Men havde han ikke fortjent det?? Det mener jeg!


-HeidiZ
***
"Bare vi står sammen, een for alle og alle hver for sig"

www.heste.dk - gratis køb og salg af heste!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider