Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Traktor til gård :s - totalt forvirring
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 23:07
Hej alle :)
Der hvor min hest står (hos moar) er der 4 tønder land lagt ud som folde, men men men de er ved at løbe os over hoved..
Der er simpelthen ikke heste nok til at guffe alt det græs så nu er der 2 folde der er overbegroet af tidsler og diverse andre ukrudtsformer, alt har over 1 meters højde.
Jeg har indtil videre slået det hele med en håndskubber (græsslåmaskine) men jeg kan simpelthen ikke følge med mere
Så vi har overvejet at købe en traktor sammen, altså min mor og jeg
Den vil også skulle blive brugt til rode jord op med (ved ikke hvad det hedder) og diverse andre ting.
Vi kan selv se mange fordele ved sådan en traktor.
Men hverken min mor eller jeg er mekanikere eller noget i den retning.
Så kan i hjælpe mig ??
Er vi totalt dumme at købe en traktor når vi ikke har mekaniker forstand ?
hvad skal man kigge efter på sådan en ?
Kan alle traktorer klippe græs og rode i jord ?
Det er lige meget om den er grim og gammel bare den kan køre, lidt.. hvad tror i prisen er for det ca ?
Er det helt umuligt at lære at fikse de mest normale ting ved sådan en farlig maskine ?
Kan i hjælpe os ? ellers kan vi snart ikke finde vores små hypper blandt alle de store tidsler
Mange hilsener fra henriette og hendes moar
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej henriette..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 00:37