Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 KATASTROFE!!!
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 17:54

Undskyld at jeg roper, men nu er jeg altså helt fortvilet!


Fikk en telefon fra Danmark som satte meg helt ud.

Min datters far har blitt kørt til sygehus for fuld musikk og de ved ikke om han vil klare seg.

Han ble operert på tirsdag og noe må ha gått helt galt.


Det var meningen at jeg skulle køre datteren ned til ham nu til ugen og at hun skulle være der nogle uger.

Vi har også snakket om at flytte tilbage til Danmark fordi mine foreldre døde og den eneste familie hun har igjen er i Danmark.

Så skjer dette!

Hun er ikke hjemme ennu, har overnattet hos en venninde, så hun vet intet og jeg aner ikke hvordan jeg skal fortelle henne det!


Dette vil slå benene vekk under hende fuldstendig.

Og jeg har ingen voksne at tale med som jeg kan støtte mig til og få litt gode råd og hjelp af.


Hun hadde glædet seg helt vildt til at treffe sin lillebror igjen,far og alle de andre hun kjenner.

De skulle i bryllup den 1 juli og hun skulle være med på treff hos Rollo mm.


Jeg ved slet ikke hva jeg skal gjøre for at hun ikke skal bli helt knust.


Måtte bare ud med det,er så inderlig ked af det!




Hilsen Ellen


KIG IND !



0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh nej,
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 17:59

sikke da noget skrækkelig noget Ellen :(

Det lyder ikke spor godt, og jeg har slet ikke noget jeg kan sige der kan hjælpe.


Ikke andet end at jeg tænker på Jer og håber på det bedste for Jer alle sammen..




mvh PiaR
quantum in me fuit


Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill


Tøj sælges Trailer købes

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh nej Ellen...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 18:06

sikke en redelighed. Jeg forstår sandelig godt at du er rystet og rådvild.


Jeg er ikke pædagog men vi har haft mange dødsfald i vores familie de seneste 5-6 år og med tre børn så har jeg lidt input du måske kan bruge.


Det er vigtigt at hun får at vide hvor slemt det er, at hun ikke føler sig holdt udenfor. Hvis du har mulighed for det, så tag begge til Danmark så I kan være hvor hendes far er. Lad hende blive ked, frustreret osv. de følelser skal ud og uanset om hendes far klarer den eller ej så er frustrationen uundgåelig. Meget vigtigt: Lad hende se, at du også er ked af det og bange, men du er tovholder dvs. at du ved hvad der skal gøres (også selvom du ikke ved det 100%), men frem for alt det er ikke din opgave at standse hendes sorg, det kan du ikke alligevel, men du kan forhindre at den kapsles inde i hende og gør den først det så kan det være svært at få lukket op igen.


Da min far døde troede mine børn at de ikke måtte tale om det fordi så blev jeg alt for ked af det, sådan skal det jo ikke være. Børn tror altid at de ting der sker på en eller anden måde også er deres skyld og den følelse kan vi fjerne ved at forsikre dem om at det er i orden at være ked af det og at barnet ikke er grunden til at man er ked af det.


Det er det bedste råd jeg lige kan spytte ud af ærmet.


Jeg håber sådan for jer at han klarer den, så din datter får mange år endnu med sin far.




Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøstekram..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 18:20

Håber på god bedring for din eks-mand !! Det behøver jo ikke at gå allermest galt -


Hvad var han blevet opereret for?


Ellers vil jeg gibe Buusser ret - det er meget fornuftig snak hun kommer med. Der er ingen nemme udveje overfor børn. Der skal tales ærligt og lige ud af posen og de må have lov at leve deres reaktioner ud. Selvfølgelig skal man fortælle det på deres niveau.


Held og lykke med det!!


Sys




Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ÅH, Takk
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 18:22

Buusser,takk for gode råd!

Ja, jeg kører til Danmark med henne, og jeg bliver der så hun kan få være der.


Min mor døde 2003 og far i 2004 rett før Jul, så vi har altså såvidt kommet oss over det, så skjer da dette.


Det er så urettferdig at en pige på 12 skal få med så meget sorg i bagasjen!


PiaR, takk for varme ord og tanker, det varmer!


Hennes far ble operert for kreft for et godt år siden.

Nu i tirsdags ble han operert fordi tarmen hadde grodd fast i bukveggen og der var et stort brok.

Han var så kommet hjem og ble akutt meget syg idag.Kunne ikke tale eller bevege sig.

Vedkommende som ringte har aldri ringt når det har vært noget før, og han var riktig bekymret og ked af det. Og jeg har en dårlig følelse i maven om dette her.




Hilsen Ellen


KIG IND !



0
0
Svar på denne tråd
 
 Forfærdeligt !!!
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 18:27

OK - kan godt forstå du er bekymret !!!


Ved ikke ellers, hvad jeg skal skrive, ord bliver så fattige i sådanne situationer...


De varmeste tanker til dig og datteren din !!!


knus

Sys




Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellen !
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 18:37
Jeg har sendt dig en besked.

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Heste-ejendom sælges Sagsnr, 12551
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer lige
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 18:52
flyvende ind fra sidelinien med min dybeste medfølelse for dig og din datter!

Jeg kan ikke tilføje noget klogt, for det hele er allerede nævnt.

Kram

C

If you always do what interests you, then at least one person is pleased.
-Katherine Hepburn
0
0
Svar på denne tråd
 
 elsoma
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 00:41

Det gør mig virkelig ondt for jer :(

- Må være skrækkeligt at sidde så langt væk, man føler sig så magtesløs.


Du må jo sige til Sofie, at får hun brug for at snakke med en anden end lige en voksen, så må hun sige til. Og hvis hun kan klare det, og har lyst er hun selvfølgelig stadig velkommen til træffet - ind i mellem tror jeg det kan være rart at få noget andet at tænke på, og noget positivt, når tingene er svære.


Har selv prøvet at sidde i Paris med min mor og mormor, hvor min mormor fik en blodprop i hjernen, og vi måtte hasteindlægge hende på et hospital, og der var meget besvær og de var ikke særlig hjælpsomme.

- Hvor føler man sig hjælpeløs! Jeg var på Sofies alder dengang, og min mor gjorde meget ud af at forklare mig hvad der skete, så jeg ikke blev bange. Først troede jeg jo at min mormor skulle dø!

Men vi var stadig ude og opleve meget af Paris, fordi min mor netop knoklede for at vise at jo hun var bange for at miste sin mor, men hun forsøgte stadig at vise et vis overskud overfor mig så jeg ikke blev bange.


Håber han kommer sig over det, mine tanker til jer!


Rollo
I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me...


Alme'ti Z, Eln La Fame, Rollo, Marie, Chanell & Uffe
- I er savnet og elsket!


***Junior grill-træf d. 8. Juli hos Rollo***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du opbakning i dk
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 00:48

Ellen, ved du hvilket sygehus han er på?


Har i nogen i nærheden, i kan være ved når i skal besøge ham?


Mit hjem står åbent hvis det er i Odense, har er godt nok ikke meget plads indenfor, men når min mors camper kan stå her, så kan din også.


Krydser arme og ben for alt går godt.


Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider