Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kom din eks-kæreste tilbage?
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 11:52

Hej,


jeg ved godt, nogle par går fra hinanden hver 3. måned. Men her tænker jeg på, om du har været i et godt, seriøst forhold, men I er gået fra hinanden af uforklarlige årsager.


Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor min gik. Jeg spurgte, om han ikke elskede mig nok, om han ikke kunne acceptere mig, som jeg er. Han tænkte, så han fik hovedpine, i 5 timer og svarede så nej. Vi har boet sammen i to år.


Men jeg tror ikke, det var det. Der er også mange ting, der først er gået op for mig her nogle dage efter, og jeg tror bare, han gav for hurtigt op. Eller dvs. han GAV for hurtigt op, men jeg kunne sq også have ladet være med at tvinge ham til at tage stilling på den måde. Slag til mig. Av. ;) Det, han har sagt er meget modstridende, han ikke har vidst, hvad han skulle gøre. Han havde gode fremtidsplaner med mig, men jeg gjorde ham åbenbart i tvivl.


Jeg er slet ikke i tvivl om, han elskede mig, og han savner mig. Han blev rigtig glad, da jeg spurgte, om vi skulle forsøge os som venner, selvom jeg egentlig havde for mange følelser i det til det. Vi havde et rigt og godt forhold med få diskussioner, men vi har da begge fejl, og jeg slår lige mig selv igen, fordi jeg nu kan se, jeg var lidt for god til at prøve ham af, hvor jeg skulle have ladet kærligheden VÆRE. Men jeg havde ikke tænkt, at det virkelig kunne gå i vasken på den måde.


Hvis han kom tilbage, ville jeg være mere taknemmelig. Det er jeg i forvejen, men fordi jeg nu vil tænke meget over, at man godt kan skræmme folk væk, vil jeg passe meget mere på kærligheden.


Men har I oplevet noget, der ligner? Altså et godt forhold, alle troede på, incl. jer selv ;) Med kærlighed, men en kvinde, der var lidt for krævende ang. at få klare svar, og en mand, der måske ikke var helt så stærk som den kvindelige halvdel og blev skræmt væk?


Lone



Viden er magt. Det er de videndes pligt altid at huske ydmygheden, da de har ansvaret for de mindre vidende. Da viden giver indsigt, burde de vidende vide, at de ved meget mindre, end den uvidende.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider