Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vores bil er stjålet
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 23:51

Øv hvor er det bare rigtig belastende at folk dog ikke kan holde fingrene for dem selv.

Kæresten og jeg var lige inde og spise og i mellem tiden var der lige nogen der syntes de skulle snuppe vores bil.


Vi havde sjovt nok siddet og snakket om, at tænk hvis der var nogen der stjal den, det ville sørme være øv.


Og nu er den sku væk, må bare håbe at de total skader den, så det ikke kommer til at koste os for meget.


Rigitg underlig fornemmelse at få bilen stjålet, plus de dele man nu havde i den.


Hilsen Anne



Måtte lige ud med det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Træls ting
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 00:09

Æv hvor træls og rigtig typisk folk bare ikke kan pille nallerne :/

- Man er jo ret afhængig af den!


Tænk, mig og min mor snakkede om det samme idag, vi var ude og handle i Kvickly mens ca. halvdelen af Horsens også var det, og min mor havde været så genial at ta' vores ene hund med, så den måtte jo blive i bilen.

- Så jeg åbnede selvf. vinduet til hende, bare lidt. Vi kom også til at snakke om at det jo lige er en dag som idag biltyvene er ude, og når vores så står lidt åben :/


Var ikke engang for bilens skyld, vi var mere bekymrede for om de stjal hunden med 8)

- Den var der heldigvis endnu da vi kom tilbage.


Håber for jer I kan få en god forsikring og en ny bil, hurtigst muligt!!





Mvh Rollo


JHN Moderator


...Hesteløs.




*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøvet det
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 07:11

Hej

Vores bil blev stjålet på Bilka's p-plads, onsdag før påske.

Ikke sjovt, stod med 2 børn og en vogn fuld af varer.


Min mand har talt med forsikringen i onsdags og hold nu fast: der skal gå en måned inden de kan udbetale forsikring til en ny, såfremt den ikke dukker op. Når den måned er gået, kommer der taksator på, han vurderer bilen og først derefter får I forsikringen udbetalt. Hvis I nu ikke er helt enig med taksator om prisen kan der gå yderlig tid, hvor I diskutere endelig pris.

Det var den besked min mand fik, da han blev ringet op af forsikringen.


Hvilken bil var det, for så kan vi holde øje her i det vestfynske?


Føler med jer


Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv for pokker
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 09:51

Det er bare SÅ ØV


Fik også stjålet en bil for nogle år siden - efter en Brøndby/Fck kamp i Brøndby!


Den blev fundet 4 dage efter, i rimelig dårlig stand (men "desværre" ikke total skadet)


Bare ubehageligt at andre har været i ens bil og pillet ved alt.


Hold fingrene for jer selv derude



Christel

Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi prøvede
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 09:57

det sidste år mellem jul og nytår... De stjal bilen, brugte den til at lave indbryd i også satte de ild i bilen ude ved godthåb! Det var så surt, vi gik i lidt over 1 mdr uden bil


Anna Sofie


CANNON DSP 103 TILBYDER BEDÆKNING!!

EN HINGST MAN SKAL SE....

FREMVISES EFTER AFTALE I BÅDE SPRING; DRESSUR OG LØS....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg undrer
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 10:16

mig stadig over, hvordan man kan få stjålet sin bil på Bilkas p-plads i åbningstiden. Folk kommer og går jo hele tiden frem og tilbage... Hvem dælen stiller sig så op og stjæler en bil


Ja, jeg fatter det nok ikke, før den dag det evt. sker for mig selv.



Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 piratos...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 11:19

ser du aldrig de der airport programmer?


Der var i et af afsnittene noget om en bil tyv på deres p-plads.


Han havde stjålet et utal af biler indenfor en kort periode (mener det var ca 40 biler, det var ihvertfald rigtig mange!).

Tænk at kunne gøre det i sådan en lufthavn, hvor der konstant er mange biler! Man så ham faktisk forsøge at bryde ind i en bil, imens der stod nogle mindre end 50 meter fra ham!


Dem der stjæler "proff" de ved godt hvordan de skal gøre det...desværre!


Købte du en pintovallak hos Eliasen i Slangerup i '04? Se her heste-nettet.dk/forum/...984/90984/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 11:42

Så skal jeg til at bruge min rat-dims, hver evig eneste gang jeg forlader min bil. Sikke da noget bøvl



Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 det tager kun
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 12:03

få sek for en prof. at bryde ind i bilen... derefter har han lidt mere "ro" til at kortslutte bilen... så derfor er en P-plads et godt sted.. inden opdager noget.. og det er næsten et stort tagselv bord...

heldigvis bliver bilerne sværre og sværre at stjæle... altså de nye..

håber bilen kommer tilbage...




Billedsmuk dressurhingsteplag sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Også min
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 14:00

bil blev stjålet. det gjorde den her i januar måned i år, helt præcis natten mellem den 15 og 16... Jeg havde verdens bedste bil en blå opel ascona med automat gear "meget vigtigt" den var ikke den pæneste bil man kunne finde men hold k**t hvor den bare kørte godt...

Vi parkerede den lørdag aften ca ved 22,15 tiden og næste morgen ved 10 tiden var den væk, og jeg forstår det ikke den var total tom for benzin...

Nå men vi fik så en opringning fra politiet at de havde vores bil til at holde på teknisk afd i Århus hvor den skulle igennem en masse undersøgelser, vi fik også at vide at den var blevet brugt til et rambuk tyveri hos timm møbler i Randers, og senere da det kom i nyhederne, blev der fortalt at den var blevet skudt...

Så ikke nok med at min elskede bil blev stjålet nej nej den skulle selvfølgelig også skydes...

Men sikke en oplevelse det var, og ikke noget jeg kunne tænke mig og prøve igen...

For ikke nok med at man skal have ny bil eller at man får sin gamle bil tilbage så er der måske også nogle af sine personlige ting der er væk...

Lige min historie om min nu afdød opel ascona...


Mange heste vrinsk

fra

Rikke


Pige/dreng/dame/mand Søges til halv part på fjord hest.

Rød ford sierra 1,8 TD 1993, nysynet i februar 2006.


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 14:37
Vi fik enagng stjålet vores bil da vi var i polen. Så stod vi der og ikke kunne komme hjem. Men så fik vi dog heldigvis en bil lånt :)



Monica Pedersen

Med Egely's Prins Abdullah <3


heste.dyregalleri.dk/h...p?ID=17846

www.freewebs.com/monicap/


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider