|
Har i kontakt med gamle efterskoleelever? |
|
Er der nogen her der har gået på efterskole i årene 1997-1999 og hvilken en gik i på og hvordan påvirkede det jeres fremtidig liv og har i fortrudt det eller?? Er der nogen af jer der stadig har kontakt med gamle elever? og husker i gamle elevdage og fester??
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Tja... |
|
Jeg gik på Åbybro ungdomsskole, det var godt nok i 96/97. Jeg har ikke kontakt med nogle af dem deroppe fra, det er jo svært at holde kontakten når man bliver spredt for alle vinde... Jeg var meget træt af det i starten, men blev ret glad for det med tiden. Jeg har på ingen måde fortrudt, for det var et super godt år med masser af gode oplevelser og ikke mindst en masse spændende mennesker. Det kan helt klart anbefales
Sommergræs søges Fjerritslev... Sommergræs tilbydes i Vadum...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Efterskole |
|
Ja jeg gik godtnok i 03/04, men til trods for det har jeg ingen kontakt med nogen fra min efterskole idag. - Folk forandrer sig, og de få venner jeg havde dengang mistede man ligesom kontakten med og den eneste jeg snakkede med havde jeg besøg af en gang hvor hun bare var så meget for meget at jeg ikke gad mere! Og resten af menneskerne på efterskolen er jeg lykkelig for jeg aldrig skal se igen, så det undgår jeg
Mvh Rollo JHN Moderator *Uffe & Meti - mine drenge!* *Chanell, Rollo, Marie & Fame - de savnede tøser!*
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Efterskole |
|
jeg gik på bindernæs efterskole 96/97- 97/98- 98/98 og der var jeg bare super glad for, min første hest købte jeg også af skolen da jeg stoppede...idag er min bedste veninde og så min tidligere væreslsekammerat og en anden rigtig go`heste veninde er min gamle ridelære fra skolen... men der er da også mange mennesker som jeg var helt sikker på jeg ikke ku leve vider uden, som jeg slet ikke snakker med nu... kan kun anbefales at tage på efterskole... hilsen stine
Stutteri Mosegården opdræt og salg af kvalitets fjordheste bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser www.mose-gaarden.dk Brun stubben tristan søges
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
liej4tpvoæm2wlef |
Forfatter:  |
Gitte C |
Dato:  |
07-04-2006 14:10 |
|
Jeg gik på Brøderup Ungdomsskole i 1980-81. Da vi havde 20 års jubilæum, mødte jeg bla. én af de gamle elever... - et halvt år efter flyttede han ind hos mig og det er nu over 5 år siden, så jo, jeg har kontakt!
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk Forhandling af Cheval Liberté - se også brugte trailere Breyer - Kvalitetslegetøj til hestefolket - SE ÅRETS FLOTTE NYHEDER!!! OBS... Flere brugte trailere til salg!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
ja, sgu'... |
Badusen |
07-04-2006 19:30 |
|
Jeg gik på efterskole i 9. og 10. klasse i slutningen af firserne. 9. klasse: Ubby fri- og efterskole: Indbegrebet af en kedelig efterskole, men fik da gode venner - dengang. Hende jeg boede på værelse med, har jeg senere erfaret, er død - af en overdosis... 10. klasse: Osted fri- og efterskole: Totalt i orden skole, hvor man udover at udvide sin viden, fik de bedste venner. En skole, hvor man lærer at kende folk fra ALLE samfundslag. Osted får et stort 5-tal af mig... Badusen
- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Gitte C |
|
Weee, en BU'er Er der flere? Gik på Brøderup Ungdomsskole sidste år, og har stort set stadig kontakt med alle. Det er dejligt Vi skal til fest på torsdag sammen, håber på at se de fleste..
Med Venlig Hilsen- Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <3 Kom til "Åbent Hus" d. 29 April på: Kasernens Hesteklinik Tryk på linket for mere info.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
jeg gik... |
|
jeg gik på Vester Thorup efterskole i 97-98 ... jeg har stadig kontakt med 2 tøser derfra... og så snakker jeg ellers med dem jeg lige render på på gaden... Meget hyggeligt... ville ønske jeg kunne opleve det år igen...
Hilsen Mette Sælges: Kingsland bandager. derby dres.støvler + masser af mærketøj. SE MIN PRÆS.! H'ÆNDER SØGES TIL PROJEKT OM HN. SKRIV FOR INFO
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Jeg gik på |
fia |
09-04-2006 17:08 |
|
Jeg gik på Halstedhus i 1996 og har da kontakt med et par stykker stadigvæk - MEGET sjældent men jeg har da kontakt med dem.
*** "Alle er blot krummer i livets store kiksedåse... Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs." *** Citat: Garfield.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
ja da :-) |
|
gik på staby efterskole 02-03 har kontakt med to fra det år gik på svankjær ungdomsskole 03-04 har ikke kontakt med nogen fra det år gik på svankjær ungdomsskole 04-05 har kontakt med 20 fra det år skal til fest med dem på fredag og lørdag tror vi er pænt ristet på søndag
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
1997-1998 |
¤ Stald P:A:P ¤ |
09-04-2006 17:29 |
|
gik jeg på efterskole, og har stadig kontakt med 3-4 stk derfra. hver dag som regel, ihvert fald med et par af dem..
Vi har godt nok ændret sig en del, men venskabet er ikke forgået, selvom jeg heller ikke har set dem alle siden jeg holdt.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Holmstrup Efterskole |
Vibeke |
09-04-2006 17:36 |
|
gik jeg på i 89/90 Jeg har kontakt med 6 stk. Og jeg prøver at samle dem hvert år, men det er ikke altid vi er lige mange.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
05/06! |
|
ja jeg går 05/06 på baunehøj efterskole. dog er jeg ikke vild med det. og regner ikke med nogen form for kontakt til eleverne fra min årgang fremover ud over min værelseskammerat tror jeg...
mvh. ida Rosenborg dressage
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
hejsa... |
|
Jeg har også været på efterskole. Det var Skrødstrup Efterskole. Super god efterskole. Jeg gik der fra 03-05, og har stadig rigtig god kontakt til mange elever. Men nu er jeg også god til sådan noget. Vi holder gensyns træf 3-4 gange om året, så det er helt super, pluds der bliver holdt fester rundt omkring ved eleverne, så god kontakt har vi da til hinanden.. SKØNT.. Knus ellen
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|