Hej ænder, og godt nytår 
Det er efterhånden laang tid siden jeg sidst har oprettet et indlæg, og nu havde jeg lige et lille spørgsmål, så jeg tænkte at jeg kunne kombinere det med en opdate 
Vi lægger lige ud med spørgsmålet:
Jeg er så småt begyndt at overveje at starte indkøbene til Cody engang i dette år. Han fylder 2 år til maj, og har et forventet stg. mål på 160-162 cm.
Mit problem er nu, at jeg er vant til at købe alt i størrelse pony, og jeg tvivler stærk på at Cody vil kunne klemme sig ned i denne størrelse 
Så hvad størrelse bruger jeres heste som er omkring de. 160 i stg.?
Håber på lidt hjælp 
Nu til opdateringen;
Hos hestene går det godt, Cody vokser rigtig meget for tiden, og er efterhånden vokset over Beauty.
Han tager alt med ophøjet ro, og er simpelthen en drøm der er gået i opfyldelse. Han er stadig hingst, men har endnu ikke selv fundet ud af dette
Jeg regner dog med at han skal kastereres engang til foråret, mest for hans egen skyld, og fordi jeg ikke ønsker at beholde ham som hingst, når han alligevel ikke skal indgå i avlen.
De holder begge to vinterferie, da de desværre står hos min mormor og morfar, 30km. fra mig. Jeg har utrolig svært ved at finde et passende opstaldningssted, som kan betales for de småpenge man nu engang får på SU. Så ridningen står lidt på standby, men jeg tror nu kun Beauty nyder at have fri 
Dvs. at ridebilleder bliver der desværre ingen af, men lidt hyggebilleder i sneen er jo aldrig af vejen, så dem får I her:
Desværre er kvaliteten utrolig dårlig, efter de er kommet på nettet, og derefter på HN :/

Alle hestene minus Følle som er på ferie
^^

Det er dejligt med en rulletur
^^

Futte nyder også sneen
^^

Fuld fart^^

Beauty og Cody
^^

Cody
^^

Beauty
^^
Det var alt for denne gang ænder, jeg håber I kom godt ind i det nye år, og at vi ses til hest&rytter